سند رسوا گر 170 عضور بازار مکاره حامی رئیس بانک ملی اختلاس گر فراری با اعتراف یک پاسدار قضایی . 6 آبان 90

سند حمایت 170 نماینده مجلس از خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی،محمد باقر ذوالقدر: افزایش وقوع جرم در ‌ایران بخاطر تهاجم فرهنگی، ناتوی‌ فرهنگی و جنگ نرم است / ‌رشد 22 درصدی جمعیت زندانیان.

در کشوری که بنیانگذار شیاد عوامفریب ودین فروش و جنگ افروزش اقتصاد را به خر حواله داد و جنگ خانمانسوز را نعمت الهی نا مید . سپس سوگلی اش رفسنجانی مشکل اقتصادی را نه گرانی کالاها که ارزانی دانست . آنگاه آخوند مننقلی منبری 2 زاری اش خامنه ای که جانشین رهبرش شد منشور 8 ماده ای داد تا با شتاب هر چه با مبارزه بیشتر تلاش شود که شرایط بسوی اوضاع کنونی حرکت نماید تا که تعداد 170 رأس چوبدار بازار مکاره بر تأیید کسی مهر امضاء بزند که بتواند در اختلاس 3000 میلیارد تومانی اشل بزند و فرار کند و تبدیل شود به این مثل که جا خیس است ولی خبری از بچه نیست . جالب اینکه اکنون همان امضا کنندگان شاکی شده اند که چرا اوضاع چنین شد و چرا گذاشته شد تا یارو اختلاس گر با بر داشتن سهم خودش آنهم بدون آنکه به امضا کنندگان حامی اش سهمی دهد فرار کند؟! خوب وقتی که رئیس جمهور گماشته ی لوطی جماران ولی وقیح منفور و نا مشروع اعتراف نمود که باور به تئوری های اقتصادی ندارد چون تابع رهبر شیادش است که اقتصاد را به خرداده بود . مهمتر اینکه طراح سیاست حرکت پیچیده ی چند لایه ی چراغ خامو ش به جلو که برگردان همان کودتای خزنده برای حذف رقبا و یکپایه کردن رژیم کودتاگران مدعی اصول گرا بوده است . اکنون وی برای افزایش اختناق و ضرب وشتم و بازداشت و زندان و صدور احکام اعدام ها معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه آلوده به فساد قضائیه کشور شده است .چرا نمی بایست که با در نظر گرفتن خط قرمز سانسور وقوع جرم ها 22% در سال نباشد؟ مشروط براینکه مگر این قانون ازلی وا بدی است که حتماً باید شاخص رشد در زمینه اقتصادی و صنعتی و کشاورزی و رفاه اجتماعی وخدماتی و بهداشتی و آموزشی و فرهنگی دانش و علم دانشگاهی و فنون وتکنیک های دیگر همراه با رعایت موازین حقوق بشرباشد ودر یک رژیم ضد بشری وازگونه نمی تواند که ضریب رشد در جرایم و جنایات و خلاف وجنایات ها وغارتگری و پالان عوض کردن ها همراه باعوامفریبی و دروغ گویی ونان به نرخ روز خوردن و وعده های کیلویی سر خرمن دادن و تکذیب کردن هایش با آمار دروغ ارائه کردن و امثالهم باشد؟

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه کشور گفت: سیر رشد 13 درصدی پرونده‌های قضایی در کشور نگران کننده است و باید پیشگیری از وقوع جرم در کشور توسط مسئولان قضایی بیشتر مدیریت شود.به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقر ذوالقدر ظهر امروز در سومین کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با اشاره به اینکه مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئله روز بحث وقوع جرم است، اظهار داشت: سیر فزاینده و پیچیدگی جرم در جهان تنوع و در برگیری جرم عواملی است که آن را تبدیل به مهم‌ترین مسئله بشر امروز و فردا کرده به نحوی که به عنوان بحران و تحدید رو به رشد بشر امروز محسوب می‌شود. وی با به این اینکه انحراف و ناهنجارها بشر را تهدید می‌کند، افزود: ظرفیت دنیا به سمت گسترش جرم و ناهنجاری پیش می‌رود که سرمنشأ رشد جرائم در دنیا، ضعف ایمان و معنویت دینی است. طبق آمار رسمی سازمان ملل نرخ رشد جرائم در دنیا 5 درصد گزارش شده است. (در ایران چند درصد است؟)وی افزایش جمعیت کیفری زندانیان را از دیگر دلایل افزایش جرم در سطح کشور دانست و گفت: رشد 22 درصدی جمعیت زندانیان در 2 سال اخیر نشانگر وجود افزایش جرم در کشور است. ذوالقدر همچنین به شاخص دیگر افزایش جرم در از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تعداد نیروهای فعال در قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها و نیروی انتظامی افزایش یافته است اما هیچ تغییری در وضعیت موجود رخ نداده است که این امر خود نشان یک اشکال دیگر است. وی افزایش جرم در جامعه ایران را جنگ خاموش داخلی عنوان کرد و گفت: متأسفانه وجدان بیداری در جامعه به درد نمی‌آید که به این مسئله رسیدگی کند. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به این که تهاجم فرهنگی، ناتوی‌ فرهنگی و جنگ نرم در حال حاضر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دلایل بروز جرم در کشور ایران می‌باشد، گفت: غرب با تغییر هویت فرهنگی و اعتقادی کشور و با انگیزه ترویج انحراف ناهنجاری و جرم قصد تخریب کشور را دارد. وی با تاکید بر این که جامعه‌ای که گرفتار جرم است نمی‌تواند به توسعه بپردازد، افزود: مافیای‌ جرم برای ملت‌ها و کشورهای در حال توسعه هزینه‌های گزافی را در بر خواهد داشت و در واقع گسترش جرم اقتصاد کشورها را فلج می‌کند