گفت و شنود روزی نامه ی حکومتی 30 مهر 90

ماهي !(گفت و شنود)

گفتم : چرا سربازجوی منفور دراز گوش؟ میخواد3دهه زدوبندبا آمریکا کنه فراموش

گفت : چون سربازجو تقلید میکنه شتابان ،از یارویی که مشغول ماهی گیری بود توی بیابان

پرسیدند ازش آیا از تو احمق تر کسیست بالاخره؟گفت آره اون پشت سری که میخواهدماهی بخره

گفت: وزير خارجه بحرين در مصاحبه با واشنگتن پست از آمريكا گله كرده كه چرا در مقابل ايران دست روي دست گذاشته و هيچ اقدامي نمي كند!
گفتم: حيوونكي ها چي فكر مي كردند، چي شد؟!
گفت: وزير خارجه بحرين خطاب به اوباما گفته است؛ مي بينيد كه موج شورش ها از خاورميانه به آمريكا و اروپا هم رسيده است آيا هنوز نمي خواهيد كاري بكنيد؟!
گفتم: آمريكا اگر غلطي مي توانست بكند تا حالا كرده بود.
گفت: نظام هاي سرمايه داري در حال فروپاشي است و آمريكا و اروپا براي نجات خودشان هم كاري از دستشان ساخته نيست.
گفتم: يارو توي بيابون، در حال ماهيگيري بود! بهش گفتند؛ از تو احمق تر هم كسي هست؟ و يارو گفت؛ آره كه هست! اون يارو دنبالم راه افتاده كه از من ماهي بخره!

گفت : سربازجوی معرکه گیر ، معتاد زنجیره ای بهانه گیر

شکنجه گری میکنه در زندان از اسیر ، از برای بحرین شده پاچه گیر

گفتم : با چه بهانه و تحلیل و تعبیر؟پاچه گیری از بحرین کرده یا تفسیر

گفت : گفته وزیر خارجه بحرین از آمریکا کرده تقاضا ،برای چه با حاکمان ایران می شود مدارا؟

چرا نادیده گرفته آمریکا کشی در افغانستان؟ دنبال شده در عراق حتی در عربستان؟

ترور سفیر عربستان هم در آمریکا شد افشا ، نگونه که نه ماستمالی شدنی است نه حاشا

چرا نمی دادند ادامه موج شورش های خاورمیانه؟مشکل ساز شده در وال استریت آمریکا در خانه

گفتم : چرا سربازجوی منفور دراز گوش؟ میخواد3دهه زدوبندبا آمریکا کنه فراموش

گفت : چون سربازجو تقلید میکنه شتابان ،از یارویی که مشغول ماهی گیری بود توی بیابان

پرسیدند ازش آیا از تو احمق تر کسیست بالاخره؟گفت آره اون پشت سری که میخواهدماهی بخره