گزیده خبرهای 27 مهر 90 قسمت-3

تصویر احمدی نژاد و خبرنگار زن خارجی

سفر نيويورك - مصاحبه با شبكه بين المللي RT روسيه

سئوال است پس داستان حجاب و صدور فتواهای چپ وراست مبارزه با بی حجابی چه می شود؟ و برای چیست ومخاطب کیست؟ مگر آخوند علم الهدا فتوا نداده است که زنان بی حجاب از بمب اتمی خطر ناک تر هستند؟یا اینکه آخوندد یگری فتواد داده عامل زلزله وسیل در جهان همین بی حجابی زنان می باشد . اکنون این زن بی حجاب مقابل رئیس جمهور چه می کند .اگر جای وی خاتمی بود کفن پوشان آیت الله تمساح چه واکنشی نشان می دادند؟

تصویر حمله به لپ های فردوسی پور

شوخی های مکتبی اصولی گرایی حامیان ولی وقیح منفور ونا مشروع همچون رفتار وگفتمان شان خشونت آمیز و خرکی و غیر انسانی می باشد

تهدید به حذف فیزیکی زندانیان سیاسی و مذهبی کرد در زندان گوهردشت کرج

چگونه است در شرایطی که درون سیاه چال های رژیم ضد بشری و قرون وسطایی عوامفریب و دین فروش زندانیان قربانی اهل تسنن کرد ا امنیت بر خور دار نیستند تا جایی که رئیس زندان گوهر دشت کرج تهدید به حذف فیزیکی شان کرده است که اگر چنانچه به دلیل توهین به اعتقاد مذهبی شان دست به اعتصاب غذا بزنند . ولی پاسدار محسن رضایی حماس سنی را در کنار حزب الله لبنان و سوریه جزو خط قرمز رژیم فاشیستی مذهبی ایران قرار داده است؟

بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان، زندانیان سیاسی و مذهبی کرد در زندان گوهردشت کرج را به حذف فیزیکی تهدید کرد.او تهدید کرد در صورتی که زندانیان سیاسی و مذهبی کرد نسبت به شرایط غیر انسانی و توهین به اعتقادات مذهبی شان دست به اعتصاب غذا و یا اعتراض بزنند توسط باندهای مافیایی زندان که تحت کنترل مسئولین زندان می باشند حذف فیزیکی خواهند شدزندانیان سیاسی ومذهبی کرد زندانی در بندهای 2 و 6 زندان گوهردشت کرج در اعتراض به شرایط غیر انسانی و توهین به اعتقادات مذهبی آنها مدتی پیش دست به اعتصاب غذا زده بودند. در پی انتشار اخبار اعتصاب غذای زندانیان سیاسی و مذهبی کرد مردانی رئیس زندان ،خادم معاون وی و فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان در جمع آنها حاضر شدند و قول دادند که در صورت پایان دادن به اعتصاب غذایشان به خواسته های آنها رسیدگی خواهند کرد.پس از گذشت چند روز از وعده های داده شده و پیگیری مجدد زندانیان سیاسی و مذهبی کرد از فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان مبنی بر اینکه چرا خواسته های وعده داده شده به اجرا در نمی آید. فرجی نژاد با برخوردی وحشیانه زندانیان سیاسی و مذهبی کرد را تهدید نمود که در صورت اعتصاب غدای مجدد و اعتراض دستور خواهد داد که زندانیان عادی ( باندهای مافیایی زندان) با چاقو و قمه به آنها حمله کنند و آنها را به قتل برسانند. فرجی نژاد در ادامه تهیدات خود همچنین گفت :اگر بخواهید به اعتصاب و اعتراض ادامه بدهید شما را در بندهای مختلف پخش خواهیم کرد.

افروغ: یک وکیل الدوله، گرین کارت دارد!

فریاد مرگ بر آمریکا از دهان نماینده ی بازار مکارهای بر می آید که شهروند آمریکا می باشد که هنگام شهروند شدن سوگند یاد کرده از منافع و پرچم آمریکا دفاع کند وبرایش بجگند؟ صد البته که شعار های ضد آمریکایی ولی وقیح هم این چنین است زیرا که عضو بازار مکاره مدعی اصول گرا مرید وی می باشد و از وی تقلید یا پیروی می کند.

شفاف : عماد افروغ، نماینده اسبق مجلس و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار شفاف در پاسخ به سوالی در خصوص «نماینده‌ای که در مجلس گرین کارت دارد» گفت: اسم این نماینده را از آقای مطهری و دیگر نمایندگان منتقد دولت بپرسید. شما مطمئن باشید که یکی از نماینده های مجلس گرین کارت دارد و خودش نیز عنوان کرده که گرین کارت دارد. افروغ پیش از این در گفتگو با یک هفته نامه نسبت به «تبعات گرین کارت داشتن برخی نمایندگان» هشدار داده بود.این استاد دانشگاه در خصوص جهت گیری سیاسی این نماینده تصریح کرد:این نماینده وکیل الدوله است.وی در پاسخ به علت عدم برخورد با وی و چگونگی عبور این فرد از فیلتر شورای نگهبان، گفت: شاید منع قانونی در این خصوص وجود ندارد و بنده نمی‌دانم که این امر به لحاظ قانونی مشکلی دارد یا خیر؟ اما به نظر بنده این امر اشکال دارد؛ چرا که دریافت گرین کارت ملزوماتی دارد که این ملزومات با منافع و مصالح و امنیت ملی ما سازگاری ندارد.وی ادامه داد: مشکلاتی که دارا بودن گرین کارت می تواند ایجاد کند مربوط به منافع و مصالح ملی است. ما نماینده ای می خواهیم که راحت و شجاعانه و بدون هیچ ملاحظه ای از حریم و مصالح داخلی دفاع کند. کسی که گرین کارت دارد یک موانعی دارد. یعنی عندالاقتضا و عندالضروره ممکن است نتواند وظایف نمایندگی‌اش را به خوبی و به وجه احسن ادا کند.افروغ در خصوص چگونگی ورود فرد به مجلس تصریح کرد: احساس می کنم که این قضیه محل اعتنا نبوده و یا مطلع نبودند.پس از گفتگو با دکتر افروغ، خبرنگار شفاف در خصوص این مطلب به اخباری دست یافت که در صورت لزوم آن را منتشر خواهد کرد

سردار جزایری: تو دهنی زدن به آمریکا کار دشواری نیست

این پاسدار راست می گوید چون تو دهن آمریکا زدن از طریق گرین کارت یاشهروندی آمریکا بودن عضو بازار مکاره با فریاد مرگ بر آمریکا دنبال می شود . یا اینکه از طریق سبزهای اعزامی به آمریکا وسنگر گرفتن ونفوذ کردن شان در صدا فردا پیگری می شود

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در خصوص ادعای اخیر آمریکا علیه ایران مبنی بر اجیر کردن فردی برای ترور سفیر عربستان اظهارداشت: این اقدامات ایالات متحده آمریکا تلاشی برای انجام مذاکره با ایران است. جزایری با اشاره به اینکه آنچه که امروز در خاورمیانه و شمال آفریقا رخ داده است سیستم‌های استکباری را در یک شوک بزرگ قرار داده، گفت: آمریکا و صهیونیسم جهانی همه سرمایه‌گذاری خود را نقش بر آب می‌بینند بطوریکه هم اکنون از روی عصبانیت به مرز جنون رسیده‌اند. معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: درحال حاضر آمریکا در شرایط ضعف تاریخی به سر می‌برد و به لحاظ داخلی و خارجی با ناکامی‌های جدی مواجه است بنابراین تو دهنی زدن به این دولت کار دشواری نیست.

سر مردم را با 3 هزار میلیارد تومان گرم نكنید، سراغ 600میلیارد دلار و 48هزار میلیارد تومان رابگیرید!"

مشخص است که درست گفته می شود گر دزد شود که دزد گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند . مگر امکان دارد در رژیمی عوامفریب ودین فروشی که 33 سال است دین را ابزار دغل کاری وفریب وقدرت و انباش ثروت کرده است که پیوسته جناح ها وباند هایشش سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت بوده اند اکنون که این جنگ واختلاف و رقابت بها وج رسیده است اختلاس و غارتگری ودزدی فقط به این چند موارد فاش شده ختم شود؟

آینده : با گذشت حدود دو ماه از كشف اختلاس سه هزار میلیاردی، یكی از سوالاتی كه از سوی مسئولان بسیار مطرح می شود، این است كه چرا تا این اندازه به موضوع سه هزار میلیارد تومان در رسانه ها و افكار عمومی پرداخته می شود و آیا این موضوع تا این اندازه برای آینده كشور و نظام اهمیت دارد؟به گزارش خبرنگار «آینده» نگرانی برخی مسئولان و كارشناسان درباره بیش از حد پرداختن به پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی كه برخی آن را پرونده 4700 میلیارد تومانی می دانند، به چند دلیل است:دلیل نخست حجم بالای درآمد نفتی دولت نهم و دهم در 6 سال گذشته است كه بنابر آمار رسمی با احتساب محصولات جانبی نفت نظیر میعانات گازی و پتروشیمی بالغ بر 600 میلیارد دلار می باشد.رقم مذكور كه حدود 200 برابر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی می باشد، معادل كل درآمد نفتی ایران از زمان ملی شدن نفت در سال 1329 می باشد. مضاف بر اینكه هزینه وقایعی نظیر تامین ثروت خاندان شاهنشاهی، جنگ و بازسازی از آن 600 میلیارد دلار پرداخته شده و در دولت احمدی نژاد خوشبختانه هیچ حادثه بزرگ و زیان اور جدی برای كشور به وقوع نپیوسته است. اما هم اكنون از یك سو ذخائر ارزی كشور حدودا صفر اعلام شده و بانك مركزی هم حداكثر ادعا دارد 20 میلیارد دلار از 600 میلیارد دلار باقی مانده است، و وضعیت معیشتی و سازندگی كشور نیز نسبت به دوره های قبل جهش فوق العاده ای نداشته است.بنابراین نظر این گروه از كارشناسان این است كه به جای اصرار بر یك پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، باید سراغ بقیه 600 میلیارد دلار را گرفت كه البته بخش قابل توجهی از آن یعنی حدود نصف آن، در قالب بودجه های سالیانه صرف هزینه های كشور شده است.در مقابل، گروه دیگری از كارشناسان بانكی با بیان اینكه حدود 48 هزار میلیارد تومان بدهیهای معوقه به سیستم بانكی وچود دارد، بیان می كنند این سه هزار میلیارد تومان بدهی گروه آریا به بانك ملی تنها یك قسمت از 16 قسمت بدهی های معوقه بانكی است و باید به 15 قسمت دیگر هم پرداخت. به طور نمونه وضعیت بدهی های افرادی نظیر علی انصاری، مالك بانك تات و سرمایه، هدایتی سرمایه دار فوتبال دوست، زنوزی مالك بانك گردشگری و سهامدار عمده بانك سامان، كه ابعاد فعالیتهای اقتصادیشان از گروه آریا بزرگتر است، روشن شود و اسمی دیگر كه زمان افشای آن نرسیده است را نیز می توان به فهرست فوق اضافه كرد.این گروه از كارشناسان بانكی اظهار می كنند زمانی كه یك شهروند برای دریافت یك وام دومیلیون تومانی ازدواج موظف به ارائه انواع ضمانتهاست، اینكه فردی به صورت طبیعی صدها و هزاران میلیارد تومان بدهی معوقه بانكی داشته باشد و هیچ مشكلی برای او به وجود نیاید و وثیقه و ضمانت محكمی نیز در اختیار بانك نباشد، تنها از طریق اعمال نفوذ سیاسی مقامات ارشد امكان پذیر می باشد و بنابراین بخش عمده این 48 هزار میلیارد تومان بدهی معوقه بانكی را باید در معادلات سیاسی جستجو كرد.