گزیده خبر های 28 مهر 90 قسمت-3

در اجتماع گسترده و صميمي مردم كنگاور رهبر انقلاب : سياه نمايي درباره وضع كشوركمك به دشمن در پروژه ايران هراسي است
http://www.kayhannews.ir/900728/3.HTM#other301

ولی وقیح منفور ونا مشروع با جا به جا شدن ار بیت جمارات تا کرمانشاه به نظر می رسد که بدلیل عدم کیفیت مواد مصرفی رفع خماری اش تغییر کرده طوری که دچار هذیان و تناقض گویی شده است . چون از یک سو فتوا داده است که دولت باید پاسخگوی نیاز و مطالبات مردم استان کرماشاه باشد . از طرف دیگر پس از دیدار با سران جریان انحرافی درون دولت و هیأت دولت در کرمانشاه که در غیاب پاسدا رگماشته احمدی نژاد بوده است . فتوا داده که سیاه نمایی در باره وضعیت کشور کردن کمک به پروژه ی دشمن برای ایران هراسی است . یعنی اینکه پیام وی این است که زبان و قلم های منتقدان با ید بسته و شکسته شود وتن با خود سانسوری دهند.

حضرت آيت الله خامنه اي سياه نمايي درباره اوضاع كشور را كمك به پروژه دشمن در جلوگيري از تبديل ايران به الگوي كشورهاي منطقه خواندند.رهبر معظم انقلاب اسلامي در هشتمين روز از سفر به استان كرمانشاه در جمع بسيار پر شور «مردم كنگاور و شهرهاي اطراف» با استناد به پيشرفتهاي ملت بزرگ ايران در سه دهه اخير تأكيد كردند: ملت عزيز ما كه بخشهاي بسيار دشوار راه منتخب خود را، با افتخار و قدرت پشت سر گذشته، ضمن قانع نشدن به دستاوردهاي خود، از اين پس نيز با «وحدت و اميد و استقامت»، همه مراحل پيش رو را با موفقيت طي خواهد كرد. حضرت آيت الله خامنه اي با تجليل از حضور بسيار گرم و محبت آميز جوانان و مردان و زنان مؤمن كنگاور و شهرهاي صحنه، سنقر، هرسين در ورزشگاه شهيد قلي وند كنگاور،اين گونه اجتماعات عظيم را مخصوص ايران و نشان دهنده مهر و محبت متقابل مردم و مسئولان خواندند.ايشان روحيه شاداب، اعتماد به نفس، آمادگي براي كار و وفاداري به انقلاب را از ويژگيهاي بارز مردم اين منطقه و سراسر كشور دانستند و افزودند: همين خصوصيات عزت آفرين، عبور انقلاب و نظام را از مراحل بسيار دشوار و پيچ هاي خطرناك تضمين كرده و خواهد كرد. ..

خارج از دستور

http://www.kayhannews.ir/900728/14.HTM#other1404

این تهدید دو ترمز بریده و دنده ی عقب کنده بازار مکاره که مدافع دروغ نامه ی پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری و رجاع نیوز ارگان تبلیغاتی پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی همان فتوای حاکم کرن سانسور وخفه کردن صدای منتقدان حتی اصول گرای رئیس بازار مکاره را دنبال کرده اند.

حجج اسلام سيدعلي محمد بزرگواري و حميد رسايي در قالب اخطار قانون اساسي و تذكر آيين نامه اي نسبت به شكايت لاريجاني عليه رجانيوز انتقاد كردند.در اين رابطه حجت الاسلام بزرگواري گفت: برابر اصل 24 قانون اساسي اخطار دارم. نشريات و مطبوعات در بيان مطالب آزادند مگر آنچه مخل به مباني اسلام يا حقوق عمومي باشند. در حالي كه رسانه هايي مانند كيهان و رجانيوز به بصيرت دهي و روشنگري در جامعه اسلامي ما مشغول هستند و به همين خاطر مورد هجمه شديد معاندين و مخالفين نظام اسلامي و به ويژه فتنه گران و منحرفين قرار گرفته اند و هراز گاهي نيروهاي اصولگرايي كه گفتار و رفتار آن ها مورد نقد اين رسانه هاي ارزشي قرار مي گيرد، برخوردهايي با اين رسانه هاي با بصيرت دارند كه در شأن نيروهاي ارزشي و اصولگرايي نمي باشد كه نمونه آن برخورد با مدير ارزشي و حزب اللهي رجانيوز مي باشد.وي در ادامه افزود: عزيزاني كه در راس قواي سه گانه نظام اسلامي هستند بايد بيشتر از ديگران سعه صدر نشان دهند و از اين گونه برخوردها كه در شأن آن ها نيست، پرهيز نمايند.در ادامه، حجت الاسلام رسايي نيز با اظهار تشكر از شهاب الدين صدر كه رياست جلسه را برعهده داشت، به دليل فرصت دادن براي اظهار نطق و تذكرها گفت كه تذكر وي نيز شبيه اخطار قانون اساسي حجت الاسلام بزرگواري است...

آنتی‌وار مطرح کرد:اثبات نقش منافقین در طرح ترور سفیر عربستان برای آمریکا گران تمام خواهد شدخبرگزاری فارس: یک پایگاه تحلیلی آمریکایی با بررسی اتهامات وارد شده از سوی واشنگتن به ایران مبنی بر طرح ترور سفیر عربستان نوشت که اثبات دست‌داشتن منافقین در این اقدام برای آمریکا بهای گرانی خواهد داشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900728000258

گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس عجیب ناشیانه به کاهدان زده و لو داه است که چگونه اعضای اعزامی سپاه قدس زیر پوشش آنتی وار همسو با منصور ارباب سیر و غلام شکوری فعال است و همان خط و خطوط تهدید تروریستی و اتهام زنی و فرافکنی را دنبال می کند تا به حساب خودش توانسته باشد با آدرس غلط دادن صورت مسأله پاک نماید وپرونده سفید کند .غافل از آنکه داستان طرح لو رفته و فاش شده ترور سفیر عربستان آنقدر مستند می باشد که اینگونه ادعای مضحک کردن همچون با چوب با چیز بد بو بازی کردن و بر هم زدن و بیشتر بوی گندش در آوردن می باشد . مشروط بر اینکه سر باز گمنام وزارت بد نام اطلاعات ضد جنگ وحشت از خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه ی آمریکا هم به نمایش گذاشته است به خصوص اینکه از پایگاه وی یاد شده است تا بیشتر ثابت شود ورفع ابهام گردد که سر نخ خبر و اتهام زن وزارت بد نام اطلاعات و سپاه قدس در عراق است .

به گزارش فارس به نقل از پایگاه تحلیلی آمریکایی"آنتی وار"، دولت ایران "غلام شکوری"-عضو فرضی سپاه قدس- که جهت ترور سفیر عربستان در واشنگتن به یک شهروند آمریکائی به نام "منصور ارباب" کمک کرد را متهم به عضویت در گروهک تروریستی مجاهدین خلق کرد. وزارت خارجه آمریکا نیز نام این گروه مخالف دولت ایران را در لیست سازمان تروریستی قرار داده است. در ادامه روزنامه دولتی "ایران تایمز" نیز نوشت که پلیس بین‌الملل (اینترپل) شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد شکوری در اردوگاه اشرف به سر می‌برده است.بر اساس این گزارش،این ادعا اگر صحت داشته باشد به این معنی خواهد بود که دولت ایران از اتهام ترور مبرا خواهد شد.به عبارتی گروه مجاهدین که به دنبال سرنگونی دولت ایران و در فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا است، هدف این اتهام قرار می گیرد.از طرفی اگر ادعاهای ایران درست باشد به این معنی خواهد بود که پاسخ آمریکا به ایران در ارتباط طرح ترور، بر مبنای شواهد غلطی بوده است و ایالات متحده کاملا به اشتباه علیه دولت ایران که هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته طرح اتهام کرده است.این پایگاه تحلیلی نوشت که برای هر فرد عاقلی در رابطه با صحت روایت رسمی وزارت دادگستری و دولت "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا شک‌ و تردیدهای بسیاری وجود دارد. به عنوان مثال، هیچ گواهی از همدستی دولت ایران در این طرح ارائه نشده است و این اتهام کلا از ویژگی‌های سپاه قدس به دور است. از جمله اینکه چرا باید سپاه قدس آدم سفیهی مانند ارباب‌ را برای این کار انتخاب کند؟ ضمن اینکه سپاه برای انجام این عملیات هیچ انگیزه‌ای ندارد و... اما اگر این اتهام متوجه منافقین شود این معما حل خواهد شد. از طرف دیگر ما باید منتظر ارائه شواهدی در این رابطه از جانب ایران بمانیم زیرا که ایران تنها اتهاماتی را متوجه این گروه کرده است اما اگر شواهدی ارائه شود که شکوری عضو مجاهدین است، در آن صورت انجام چنین عملیات پیش‌پا افتاده و خطرناکی بیشتر با خصوصیات سازمان مجاهدین همخوانی دارد و واضح خواهد بود که آنها فرد کودنی چون ارباب را انتخاب کنند. چرا که (مجاهدین) باید آدم سفیهی را پیدا می‌کردند تا باور کند که آنها واقعا سپاه قدس هستند. معمای بعدی در رابطه با انگیزه اجرای طرح هم حل خواهد شد. مجاهدین می‌خواستند با این کار آمریکا را به جنگ با ایران بکشانند تا به آرزوی دیرینه خود یعنی سرنگونی رژیم ایران برسند و بتوانند خود قدرت را به چنگ آورند.اما اگر مجاهدین واقعا مسوول این طرح ترور باشد، مهم‌تر از همه چیز برای تعداد زیادی از رهبران سرشناس آمریکا که از سازمان مجاهدین حمایت کرده‌اند گران تمام خواهد شد. به عنوان مثال "هووارد دین"، فرماندار پیشین "ورمونت" و رئیس کمیته ملی حزب دموکرات، "رودی جولیانی" فرماندار پیشین "نیویورک"، "تام ریج" وزیر پیشین امنیت ملی، "لی هامیلتون" رئیس سابق کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان کنگره آمریکا، "بیل ریچاردسون" سفیر پیشین آمریکا در نیویورک، "میت رومنی" مشاور انتخاباتی فرماندار سابق "ماساچوست" و نامزد برجسته‌ی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری و تعداد بسیاری دیگر از رهبران آمریکا از حامیان جنگ طلب سازمان مجاهدین خلق هستند. حال اگر مجاهدین اقدام به عملیات تروریستی در خاک آمریکا و همچنین به ترغیب آمریکا به جنگ با ایران پرداخته باشند، آیا این افراد به نوعی مسوول این کار نخواهند بود؟

رسوایی آمریکا در روزی که پشت پرده دستگیری ریگی افشا شود.مصلحی: روسای دستگا‌های اطلاعاتی چند کشور از سناریوی آمریکایی ابراز شگفتی کردند.خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات ضد و نقیض‌ها و سناریوسازی اخیر آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900728000735

به نظر می رسد که دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و پاسداری به خصوص تروریست های اعزامی برون مرز سپاه قدس هر گز فکر نمی کردند که طرح ترور شان که از طریق مافیای مواد مخدر مکزیک برنامه ریزی شده بود به این سادگی لو برود و اینگونه بد بیاری دامن گیر شان شود که کنج رینگ ناک دان شده گیر بی افتند که توان بلند شدن و باز سازی کردن نداشته باشند . چونکه آنقدر خیال شان راحت بود که عمل ترور موفیت آمیز اجرا می شود که موجب بهترین سوژه و بهانه ی روضه خوانی تبلیغاتی ضد آمریکایی و عربستانی و اسراییلی برای ولی وقیح منفور ونا مشروع در سفر کرمانشانه می شود وهمه چیز به نفع شان پیش خواهد رفت . برای همین آمادگی هیچگونه شکست و آماده شدن واکنش پیرامونش نداشتند . لذا با واکنش های انفعالی تلاش می شود تهاجمی بر خورد شود تا با ضربه سیلی صورت سرخ گردد . ولی از بخت بدشان بیشتر موجب گلاب زدن و چشم کور کردن به جای زیر ابرو بر داشتن شان می شود . طوریکه آخوند مترسک طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات بر خلاف ادعای کمدی و وارونه و دروغینی که که مدعی شده ر ؤسای دستگا‌های اطلاعاتی چند کشور از سناریوی آمریکایی ابراز شگفتی کردند حتی برای نمونه نتوانسته که نام یکی از این دستگاه های اطلاعاتی کشور هایی نام ببرد که با وی تماس داشته است که طبق ادعای وی از شنیدن فاش خبر ترور سفیر عربستان در آمریکا ونسبت به سپاه قدس نسبت دادن شگفت زده شده است؟!

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی درباره ادعای اخیر امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: وقتی با رویکرد اطلاعاتی موضوع را بررسی کنید با چنان ضد و نقیض‌ها و ایرادهای بزرگی مواجه می‌شوید که نمی توانید باور کنید دولتی همچون امریکا با آن همه ادعا به چنین فلاکتی افتاده باشد که سناریویی تا این حد سخیف ساخته باشد یا سناریوی مبتذل ساخته شده از جانب دیگران را باور کرده باشد. * اولین واکنش افسران اطلاعاتی ایران به سناریوسازی آمریکا* ابراز شگفتی روسای دستگا‌های اطلاعاتی چند کشور درباره سناریوی آمریکایی وی افزود: لذا من به آن چون و چراها استناد نمی کنم و شما حتما در رسانه های مختلف آنها را می بینید، اما مطلبی که برای شما تازگی دارد آن است که در این چند روزه، روسای دستگاه‌های اطلاعاتی چند کشور، با من تماس گرفته و درخصوص این فیلمنامه بدوی ابراز شگفتی، و تحلیل ها و بعضاً اطلاعاتی در مورد جوانب این سناریو را بازگو کرده اند. وزیر اطلاعات گفت: همچنین چندین رابط دستگاه‌های اطلاعاتی در تهران یا در چندین پایتخت کشورهای دیگر با همکاران بنده دیدار و ضمن ابراز تعجب، مطالبی ارائه کرده‌اند.* سند آمریکایی‌ها برای اتهام‌افکنی علیه ایران بزرگترین و متقن‌ترین دلیل بر مهمل بودن این ادعا است* چرا باید از کارتل های قاچاق مواد مخدر مکزیک برای این کار استفاده شود؟ وی افزود: هر چه در این موضوع بیشتر تعمق کنید، با هر رویکردی بررسی کنید، سؤالات بیشتری مطرح می شود و به دلایل بیشتر و محکم تری دست می یابید که با ادعایی بسیار سخیف و بیهوده مواجه هستید. .مصلحی گفت: تا آنجا که ما خبر داریم اعتراض ها و انتقادهایی حتی از درون دولت و هیئت حاکمه امریکا هم مطرح شده است.* چالش اطلاعاتی، مشکل آمریکا در همه مناطق جهانساختن آن تروریست، از تشویق او به جنایت ، از تجهیز او با انواع سلاح و مهمات و پشتیبانی مالی و حفاظت از او و تیم جنایتکارش و ...* رسوایی دیگر آمریکا با افشا پشت پرده‌ دستگیری ریگی اما نمی دانند که چرا همه را برملا نکرده ایم و چه برنامه ای برای آن کشفیات داریم. * به تدریج به افشای نقش و عملکرد آمریکا خواهیم پرداخت * پاسخ شیطنت آمریکایی‌ها مضاعف و شدیدتر از عمل آنها خواهد بود* در صورت تصمیم برای اقدامی اطلاعاتی حرفه‌ای و مقتدرانه عمل می‌کنیم* توطئه آمریکا علیه سپاه قدس را افشا می‌کنیم