3 گزیده خبر 8 آبان 90

خرچنگ زاده در غربت: خانم هیلاری! بچرخ تا بچرخیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=81381

این وبلاگ نویس خرچنگ زاده باید جزو همان پیام دهندگان یا سئوال کنند گان از هیلاری کلینتون در گفتگوی خوی با مجری شبکه ی سخن پراکنی تلویزیونی ماهواره ی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس و بر نامه نوبت شما این شبکه باشد که اکنون موضع وی از سوی سایت شفاف وابسته به شهردار تهران بر گزیده و باز تاب داده شده است تا با یک تیر دو نشان زده باشد . یعنی هم یقه پاسدار گماشته احمدی نژاد گرفته شده و هم گیر به وزیر امور خارجه ی آمریکا داده شده است تا از پروژه ی هسته ای دفاع و مخالف تحریم شده که محصول دفاع از پژوه ی هسته ای است . همچنین پیام وارونه برای لوث کردن طرح فاش شدن ترور سفیر عربستان در آمریکا داده است ودست آخر عربده کشی درر استای نبرده کرده است .

بلاگر خرچنگ زاده در غربت می نویسد: چند سالی هست که رییس جمهور ایران از هر فرصتی برای مصاحبه با شبکه های غربی و به خصوص آمریکایی بهره می جوید و از رسانه های آن کشور برای پیام رسانی به مردم آن کشورها استفاده می کند.در این یکی دو سال اخیر هم مقامات آمریکایی به طور مثال با ارسال پیام تبریک نوروزی نشان داده اند که خیال ندارند که از قافله عقب بیفتند و چپ راست برای همین مردمی که فشارها تحریم ها آنان را در تنگنا قرار داده است پیغام های عاشقانه می فرستند.مصاحبه های ریاکارانه و وقیحانه اخیرشان با شبکه های مزدور فارسی زبان صدای لندن و صدای آمریکا هم مسلما در همین راستاست. و البته در این جنگ رسانه ای یکی دو تفاوت ظریف وجود دارد. تفاوت اول این است که هیلاری کلینتون در برابر مخاطب فارسی زبان با همه فریب کاری اش باید در برابر تحریم های چند ده ساله، سرنگونی هواپیمای مسافری ایران، کودتا علیه مصدق و جنگ و کشتار و اشغال کشورهای همسایه ایران و همکاری کشورش با صدام علیه ایران و اتهام توطئه آمیز، باورناپذیر و مضحک ترور سفیر سعودی پاسخ گو باشد حال آنکه احمدی نژاد در چند سال اخیر نه تنها پاسخ گوی هیچ کدام از پرسش های مصاحبه گران آمریکایی نبوده است که با پرسش گری و ایجاد شبهات گوناگون در قضایای یازده سپتامبر، چنبره لابی های صهیونیستی بر اقتصاد این کشور، حمایت مالی – سیاسی بی چون و چرای این کشور از تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و جنگ افروزی آمریکا و اشغال نظامی سایر کشورها، اذهان مردم آمریکا را در برابر دولت مستکبر و مستبد کشورشان دگرگون کرده است.تفاوت بارز تر این جنگ رسانه ای هم این است که ایران با وجود همه سختی هایی که بر اقتصادش تحمیل شده است روزهای آرامی را سپری می کند، حال آنکه آمریکا و کشورهای غربی این روزها حال و روز چندان خوشی ندارند. آمریکایی ها اگر باور ندارند سری به خیابان های اشغال شده شهرهای مختلف شان بزنند تا چادرهای مردمانی درد کشیده ای که خیال بازگشت به خانه هایشان را ندارند از نزدیک ببینند.انم کلینتون! یک ضرب المثل فارسی هست که می گوید بگرد تا بگردیم

در پشتي نهاد رياست‌جمهوري کجاست؟

کپی نا شیانه از اقدامی که در پارلمان کشور ارباب وخیمه انگلیس از سوی نمایندگان با سئوال و پرسش از مرداخ و پسرش شد که این داستان زیاد مطرح و پرسش شد هر زمان وی بدیدار نخست وزیرا نگلیس می رفته برای فرار از دست خبر نگاران از درب پشت وارد وخارج می شده تا مورد سئوال و پرسش واقع نشود . اما اکنون از سوی خبر نگاران اصول گرایان منتقد ان دولت این درب پشتی بصورت طنز پیروی و بیان شده است که مخاطبان مورد پرسش واقع شده متوجه نشدند که به حساب گزارشگر مچ گیردارند گاف می دهند.

صرفا جهت اطلاع» که به دليل صراحت و رک‌گويي اين روزها مخاطبان بسياري را پاي برنامه خود نشانده است، پنج شنبه شب سوژه‌هاي جالبي را به ۲۰:۳۰ آورده بود که هريک قابليت تهيه چند گزارش را داشتند. صرفا جهت اطلاع» که به دليل صراحت و رک‌گويي اين روزها مخاطبان بسياري را پاي برنامه خود نشانده است، پنج شنبه شب سوژه‌هاي جالبي را به ۲۰:۳۰ آورده بود که هريک قابليت تهيه چند گزارش را داشتند. به گزارش شفاف به نقل از تهران امروز، اين برنامه از مسئولين خواسته بود از خودشون انتقاد کنند اما برداشت آنها از انتقاد يه چيز ديگري بود.در بخشي از اين برنامه در حاشيه هيات دولت از اعضاي هيات دولت مي‌پرسيدند در پشتي رياست‌جمهوري كجاست؟ خبرنگار برنامه با اين سوال كه شما مي‌دانيد رياست‌جمهوري در پشتي داره يا نه؟ به سراغ محمدي زاده رئيس سازمان حفاظت محيط زيست رفت. محمدزاده اما گفت كه اصلا در پشتي را نمي‌شناسم اصلا نمي‌دانم کجاست. هميشه از همين در وارد و خارج مي‌شوم.حسيني وزير ارشاد هم از وجود در پشتي ابراز بي‌اطلاعي كرد. خبرنگاراز وي پرسيد براي اينکه با خبرنگاران مواجه نشويد از كدام در خارج مي‌شو‌يد كه حسني پاسخ داد از همين جا عبور مي‌کنيم فوقش صحبت نمي‌کنيم.وزير آموزش و پرورش اما در پاسخ به اين سوال كه براي صحبت نكردن با خبرنگاران از كدام در عبور و مرور مي‌كنيد گفت: الان يکي از مشکلات من در کشور اين است که زياد پاسخ مي‌دهم. كه خبرنگار مجددا پرسيد گاهي اين پاسخ دادن منجر به گاف دادن مي‌شود؟ كه وزير پاسخ داد نه بحث گاف دادن نيست. وي با خنده مي‌گويد از من انتقاد مي‌شود كه چرا اين‌قدر در تلويزيون ديده مي‌شوم.

خباز: قول جریان انحرافی به یک روستا برای آوردن ضریح امام رضا به ازای رای

http://www.fararu.com/vdciwqa3.t1apq2bcct.html

اینگونه موضع گیری کردن از سوی مدعی اصلاح طلب درون بازار مکاره که علیه جریان انحرافی درون دولت شده است نوعی همسو شدن با باندهای مافیایی کوداتایی ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد که نوعی تلاش برای مجوز تآیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان آلت دست رهبر لوطی جماران برای حضور در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم می باشد.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه من شروع شده است و متاسفانه من از این تبلیغات بوی انحراف را شدیدا استشمام می‌کنم. محمد رضا خباز در گفت‌و‌گو با ایلنا، با تاکید بر اینکه نماینده نباید به عوامل پول و قدرت وابسته باشد، اظهار داشت: متاسفانه از تبلیغاتی که برخی افراد در حوزه انتخابیه من انجام می‌دهند به شدت بوی انحراف می‌آید و به نظر می‌رسد که این افراد به جریان انحرافی نزدیک باشند. خباز همچنین با اشاره به اینکه این افراد قول‌های بی‌اساس زیادی به مردم می‌دهند، یادآور شد: متاسفانه این افراد قول‌های بی‌اساس زیادی به مردم می‌دهند، قول‌هایی که توان اجرای آن‌ها را ندارند و این مساله باعث رواج بی‌اخلاقی و دروغ در جامعه می‌شود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به قول‌های بی‌اساس این افراد اشاره داشت و افزود: مثلا در یکی از روستا‌ها به مردم آن روستا گفته شده است که اگر به وی رای بدهند ضریح امام رضا (ع) را برای مردم آن روستا می‌آورد. وی همچنین به ریخت و پاش‌های مالی در حوزه انتخابیه‌اش اشاره داشت و تصریح کرد: پول‌های کلانی خرج می‌شود که اگرچه هنوز منبع آن‌ها مشخص نیست اما از آنجایی که بحث‌های انحرافی زیادی مطرح می‌شود می‌توان به ارتباط این منبع با جریان انحرافی شک کرد. این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: در قدیم اگر برای تبلیغات انتخاباتی پولی به مردم داده می‌شد. فرد نامزد شده به بزرگ‌تر روستا پولی می‌داد و می‌گفت که مثلا پول را خرج مسجدت کن و به صورت غیر مستقیم پول داده می‌شد‏‏ْ،اما الان متاسفانه به صورت علنی پول می‌دهند و اصلا هم خجالت نمی‌کشند. خباز با تاکید بر اینکه این افراد افکار تخریبی را پیش گرفته‌اند، اذعان داشت: این افراد فقط خود را ولایی می‌دانند و با این ترفند که فقط من ولایی هستم و دیگران ولایی نیستند دیگران را تخریب می‌کنند. کسی نیست به آن‌ها بگوید که اگر راست می‌گویی از توان خودت صحبت کن چرا از رهبری مایه می‌گذاری؟