گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 مهر 90

شايعه (گفت و شنود)

گفت : سربازجوی منفور دهان گشاد ، حامیان رقیب وصل میکنه به سیا وموساد

تا بهانه داشته باشد برای تبلیغات ، اعتبارکسب کنه برای وزارت اطلاعات

البته به شیوه ی کیف دزدی آن یارو ،پرسیدند دزدی ترک کردی اما این پررو

بر آشفت و گفت چرا باز کردید شایعه سازی؟در مورد حرفه ی من کوک کردید سازی

گفت: اميرعباس فخرآور، ضد انقلاب فراري كه در ميان اپوزيسيون به نفوذي وزارت اطلاعات معروف شده مي گويد؛ من نفوذي نيستم، بلكه ناصر زرافشان نفوذي است.
گفتم: صداي آمريكا احمد باطبي را هم اخراج كرده و گفته است نسبت به همكاري وي با وزارت اطلاعات مشكوك شده ايم.
گفت: نيك آهنگ كوثر هم توسط اداره مهاجرت احضار شده و متهم است مخفيانه با يكي از مراكز وزارت اطلاعات تماس تلفني داشته ولي نيك آهنگ مي گويد، قصد فريب مامور وزارت را داشته است!
گفتم: اردشير اميرارجمند مشاور فراري موسوي هم كه هنوز نتوانسته اپوزيسيون را قانع كند كه چگونه علي رغم مراقبت وزارت اطلاعات موفق به فرار از كشور شده است؟
گفت: سايت بالاترين خطاب به اپوزيسيون نوشته مواظب باشيد! كيهان اپوزيسيون را با اين شايعات به جان هم انداخته است و مي خواهد اپوزيسيون را بدنام كند!
گفتم: كار براي وزارت اطلاعات بدنامي دارد يا كاسه ليسي سيا و موساد؟!... به يارو گفتند شنيده ايم از دزدي و كيف قاپي دست برداشته اي؟ و يارو با عصبانيت گفت؛ اي نامردها، باز هم شايعه درست كردند!

گفت : سربازجوی شکنجه گر بد نام ، با شیوه ی مأمور بد نام اطلاعات گمنام

تلاش می کند تا اوضاع کند مخدوش ، تابد نامی وزارت اطلاعات شود فراموش

معلوم نشود خبرچینان این دراز گوش ،در میان مخالفان هستند سر وپا گوش

برای این مجنون گردآوری می کنند خبر ، تا وی محورش با لمپنی رود سر منبر

گفتم : باز سربازجوی منفور با روضه خوانی، علیه ی چه کسانی کرده رجز خوانی؟

گفت : سرباز جوی آلوده به گند ، فخرآور و باطبی همراه با ارجمند

گفته اطلاعاتی هستند و مشکوک ، تاسازش برای وزارت اطلاعات کندکوک

تا این موش از خمره کشیده شده بیرون ،دوغ و دوشاب قاطی کند همه کندحیرون

گفتم : چرا سربازجو با ترفند زندان اوین؟تلاش می کندحامیان رقیب بهم کندبدبین

گفت : سربازجوی منفور دهان گشاد ، حامیان رقیب وصل میکنه به سیا وموساد

تا بهانه داشته باشد برای تبلیغات ، اعتبارکسب کنه برای وزارت اطلاعات

البته به شیوه ی کیف دزدی آن یارو ،پرسیدند دزدی ترک کردی اما این پررو

بر آشفت و گفت چرا باز کردید شایعه سازی؟در مورد حرفه ی من کوک کردید سازی