گزیده خبرهای 27 مهر 90 قسمت -2

محمدجواد لاریجانی در دانشگاه شهید بهشتی:اصلاح‌طلبانی که در فتنه دخیل بودند لیاقت حضور در انتخابات دموکراتیک را ندارند.خبرگزاری فارس: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اصلاح طلبانی که در فتنه دخیل بودند، لیاقت حضور در انتخابات دموکراتیک را ندارند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900727000477

عجیب است که ادعا های این بچه آخوند انگلیسی محمد جواد لاریجانی که صاحب تزی می باشد که در قعر دوزخ هم می توان با دشمن مذاکره کرد. همچون فیگورش کمدی است و با ترکیب وتلفیق ادعا های وارونه و قیافه کمدی از وی یک هنرمند روی حوضی بی نظیر مکتبی – حوزوی - آخوندی سوپر کمدی ابله به وجود آورده است که نه هیچ کدام از اخوی هایش به وی شباهت ندارند، بلکه جز تصویر درون آینه اش رقیب و همتا ندارد. چونکه از کودتا و تقلبات گسترده وانتصابات همراه باسرکوب و سانسور و بازداشت و شکنجه و قتل وتجاوز و اعتراف گیری و صدور احکام اعدام و حصر خانگی رهبر رقبا به عنوان انتخابات دمکراتیک یاد نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ، گفت: رؤسای قوا باید پشت مقام معظم رهبری حرکت کنند و تمامی فعالیت‌های مسئولان و گروه‌های سیاسی سنجیده می‌شود.وی افزود: نبایداز مقابله با جبهه معارض لحظه‌ای غافل شود. لاریجانی خاطرنشان کرد: در میان اصولگرایان افرادی بودند که در فتنه 88 ساکت بوده و یا کوتاه آمدند اما نباید این موضوع را علم کنیم تا اصحاب فتنه از آن سوءاستفاده کنند.دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: فتنه‌گران می‌خواهند جناح اصولگرا را مشغول کنند تا بسنجیم و ببینیم که چه اصولگرایی در فتنه ساکت بوده و کدام اصولگرا در فتنه اقدامی انجام نداده تا بدین وسیله به اقدامات خود ادامه دهند.وی با اشاره به اینکه باید در بحث فتنه حساس باشیم، اظهار داشت: معتقدم کسانی که پرچم اصلاحات را به دست گرفتند و در فتنه 88 فعالیت داشتند به هیچ عنوان لیاقت حضور در انتخابات دموکراتیک را ندارند.دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تاکید کرد: تشکیلات تحکیم وحدت در دوران حیات امام خمینی (ره) راهپیمایی برگزار کرد و به حمایت از ولایت مطلقه فقیه پرداخت. اما اکنون این فتنه‌گران به دامن غرب رفته و به مردم توضیح نمی‌دهند که چرا روزی در حمایت از ولایت مطلقه فقیه راهپیمایی کردند و اکنون تز حکومت سکولاری را ترویج می‌کنند.وی با اشاره به اینکه در فتنه 88 در خصوص مصلحت نظام خیانت شد و یک کودتای تمام عیار با حمایت همه جانبه غرب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: افرادی که اکنون در جرگه فتنه‌گران هستند در جریان انتخابات سال 88 در انتخابات دموکراتیک شرکت کردند و صدا و سیما با تمام توان در بحث مناظره‌ها تلاش و کوشش کرد اما این فتنه‌گران انتخابات سال 88 را به یک کودتای خائنانه تبدیل کردند. پس دیگر لیاقت حضور در انتخابات دموکراتیک را ندارند. کسانی که در فتنه 88 در جبهه معارض حضور داشتند لیاقت شرکت در نعمت بزرگی چون انتخابات ایران را ندارند. دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه باید بصیرت سیاسی را در میان اقشار جامعه اشاعه دهیم، گفت: بصیرت، انتقاد و زنده باد و مرده باد نیست. از هم اکنون جوانان را توجیه کنیم که دشمن در توطئه‌های خود علیه ایران مصمم است و باید دانشگاهیان کشور را نسبت به فعالیت‌ جبهه‌های مختلف آشنا کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با فارس خبر داد.برپایی کنگره تجلیل از مقام 7 هزار زن شهید دوران دفاع مقدسخبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان با اعلام خبر برگزاری کنگره ملی تجلیل از مقام 7 هزار زن شهید کشور در سال آینده گفت: این کنگره با هدف آشنایی جوانان امروز با زندگی زنان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ابزار و وسیله ی قدرت وثرون شدن زنان برای حاکمان دین فروش و غارتگر و عوامفریب یعنی همین که دخران دانشجو را اخراج و زندان می کنند وتفکیک جنسیتی در دانشگاه هاا جرا می شود و زنان خیابانی تن فروشان صف شان گسترده می شود ولی این حاج خانم برای حاکم کردن فضای جنگ نعمت الهی است می خواهد کنگره تجلیل از مقام زنان نه زنده که کشته شدگان جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق بر پا کند تا که هزینه ی صرف این کنگره شده موجب شود بر تعداد 7 میلیون و 135 هزار دانش آموزان ترک تحصیل کرده و به کودکان کار خیابانی تبدیل شده اقزوده گردد

مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه کنگره ملی تجلیل از مقام 7 هزار شهید زن کشور سال آینده در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم شامل بخش‌های مختلفی از جمله جشنواره شعر، تئاتر و سرود است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در آن برای تمام گروه‌های سنی مراسم اجرا خواهد شد.وی با بیان اینکه 80 عنوان کتاب در کنگره ملی تجلیل از مقام 7 هزار شهید زن کشور رونمایی می‌شود، گفت: در این کنگره جشنواره مطبوعات در حوزه زن و دفاع مقدس را نیز برگزار خواهیم کرد همچنین جشنواره فیلم کوثر با موضوع زنان شهید از سایر برنامه‌های جنبی این مراسم است.رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: کنگره تجلیل از 7 هزار زن شهید کشور فرصت مناسبی است تا نسل جوان بیشتر با نحوه زندگی زنان دوران دفاع مقدس آشنا شده و بتوانند در جنگ نرم دشمن علیه ایران نیز ایستادگی و مقاومت کنند.

آمادگي بسيج براي مداواي مجروحان وال‌استريت

بازهم تکران داستان منار وگنجشک از سوی سازمان مشنگان بسیج تکرار شده است . چونکه یک پاسدار بسیجی خل و قاتل زنجیذری عراقی دارد که کارش تهدید کردن وگنده گویی همراه با هذیان گویی می باشد . چونکه در داخل روزانه تعدادی به دلیل رسیدگی بهداشتی و پزشکی جان خود شان را از دست می دهند یا عده ای که وضعش بهتر است برای در منان به خارج به خصوص آمریکا می روند حال بسیج می خواهد دکتر به سر زمین شیطان صادر کند تصور کرده است که آنجا هم همچون خاک ریز جبهه ی جنگ عراق است . یاا ینکه فکر کرده که می تواند وارد وال استریت شود تا همچون ایران سهام عدالت بورس اوراق بهادر یا سام نصیب شان می شود.

اعتماد : سازمان بسيج جامعه پزشكي كشور در حمايت از قيام وال‌استريت بيانيه‌يي منتشر و اعلام كرد براي پذيرش و مداواي مجروحان اين قيام آمادگي دارد. به گزارش ايسنا، در بخشي از اين بيانيه آمده است: «در حالي كه موج جنبش اسلامي، ديكتاتورهاي وابسته به امريكا در منطقه را يكي پس از ديگري به كام نيستي مي‌كشاند، گسترش اين موج، همانطور كه مقام عظماي ولايت پيش‌بيني كردند، قلب استكبار جهاني يعني امريكا، انگليس و ديگر كشورهاي غربي را نشانه گرفته است

مصباح یزدی: استقبال مردمی از رهبری برای هیچ رهبری دردنیا سابقه ندارد

بی خود نیست که پسری که بابایش تعریفش را بکند به درد عمه اش می خورد یا اینکه گفته می شود در وتخته باید چفت شود. اینگونه تبلیغات دروغین مشمئز کننده ی این دستمال ابریشم یزدی بر دست فقط به خاطر صدور واله جات واردات شکر برای آقازاده هایش می باشد که از فروش آن در بازار آزاد پول های باد آورده کلان بر جیب می زنند . یا اینکه سایر پول های کلان دولتی برای مؤسسه پژوهشی خیمنی شیاد وی می باشد.

ایسنا : يك عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سفر اخير رهبری به كرمانشاه، تاكيدكرد: استقبال مردمي از رهبر معظم انقلاب براي هيچ رهبري در دنيا سابقه ندارد. محمدتقي مصباح يزدي، در ديدار با جمعي از مربيان تربيتي بسيج با بيان اين مطلب، افزود: در تمام تاريخ نوشته شده انسانيت به جز مقطعي كه چند تن از انبياء موفق به تشكيل حكومت و رهبري شده‌اند، رهبري مانند امام خميني و جانشين صالح ايشان وجود ندارد.وي ادامه داد: بهترين رهبران عالم از هر جامعه‌اي قابل مقايسه با امام و رهبري نيستندرئيس موسسه امام خميني گفت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به كرمانشاه و استقبال از ايشان را نمي‌توان با همه حوادث اجتماعي قابل قياس دانست در كجاي دنيا چنين عشق و محبتي از سوي مردم به رهبر ديده مي‌شود، به گونه‌اي كه فردي بيان كند تنها آرزوي من ديدار با رهبري است.اين عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه با بيان اين‌كه اين نعمت خدادادي است، تاكيدكرد: بايد قدردان اين نعمت باشيم و مراقب باشيم كه دشمنان نيز در مقابل با همه امكانات دنبال شبهه‌افكني و ترويج فساد هستند.رئيس موسسه امام خميني با بيان اين‌كه از ابتداي خلقت تاكنون عوامل هدايت‌كننده و گمراه‌كننده در درون و بيرون انسان وجود داشته و دارند، اظهار كرد: ما بايد سر بر خاك بسائيم كه خداوند نعمت پيروزي انقلاب اسلامي و رهبران شايسته را داده است، اما بايد مراقب باشيم و غافل نشويم كه دشمنان نيز خيلي قوي شده‌اند و عوامل گمراهي هم زياد شده است و سايت‌هاي زيادي هم براي فريب و گمراهي مردم ايجاد شده است.

حمله مسلحانه به یك مدیرنفتی

بالاخره تهاجم و کشتن ادامه دار بلوچ های محروم و بی گناه به اتهام افراد شرور و قاچاقچاقی که ادامه دارد قرار نیست که بدون پاسخ بماند. به خصوص اینکه وزیر نفت پاسدار می باشد.

آفتاب: برای دومین بار در چند هفته اخیر، ترور و حمله مسلحانه به یكی از مدیران صنعت نفت در یكی از استان‌های جنوبی ایران ناكام مانده است. با گذشت یك ماه از ترور یكی از مدیران شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در منطقه چابهار، یكی دیگر از مدیران صنعت نفت در یكی از استان‌های جنوب كشور مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته است.در حال حاضر وضعیت عمومی این مدیر نفتی رضایت بخش اعلام شده است اما وی برای معالجه كامل در بیمارستان بستری شده است.پیگیری‌های خبرنگار پانا‌نیوز نشان می‌دهد حمله مسلحانه به این مدیر نفتی به هیچ‌وجه مساله شخصی نبوده است اما تاكنون هویت افراد حمله‌كننده به این مسئول نفتی مشخص نشده است.اواسط شهریور ماه سال جاری هم یكی از مدیران شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار مورد ترور و شلیك گلوله افراد ناشناس قرار گرفته بود كه یكی از گلوله‌ها به این مدیر نفتی برخورد می‌كند.در همین حال یعقوب جدگال نماینده چابهار و نیك‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس با بیان اینكه حمله به رئیس ناحیه مركزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار اقدامی تروریستی نبود، گفته بود: این اتفاق كاملاً شخصی بود و ربطی به گروهك‌های تروریستی یا قاچاقچیان سوخت ندارد.وی درباره سوء قصد به "سیاوش انتقامی" رئیس ناحیه مركزی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار اظهار كرده بود: وی در حین گشت‌زنی در منطقه با دو نفر موتور سوار درگیری لفظی پیدا می‌كند كه به دنبال آن، یكی از موتورسواران اسلحه می‌كشد و به ساق پای "انتقامی" شلیك می‌كند