گزیده خبر های 1 آبان 90

محمد خوش‌چهره٬ نماینده سابق مجلس : خروج اسناد وزارت اطلاعات توسط هزار دستان

مگر قرار است که پس از عزل ونصب شدن آخوند حیدر مصلحی وزیر بدنام اطلاعات که این اقدام به در در رویی میان پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور و لی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر تبدیل شد وتا کنون این مسیر حاد تر شده و به جای حساس رسیده است . زیرا که معاونان و مشاور ان نزدیک متهم به جریان انحرافی درون دولت شده اند تا با این توطئه و برچسب تلاش اینان برای کسب پست همچون ریاست جمهوری آینده خنثی شود . بنابراین می بایست که اسناد اطلاعاتی مربوط به حامیان ولی وقیح منفور و نا مشروع را در دسترس داشته باشند تا دز خنثی کردن تهاجم رقیب از این اسناد استفاده شود .

دیگربان : محمد خوش‌چهره نماینده سابق مجلس می‌گوید تیم احمدی‌نژاد پرونده‌های ویژه‌ مقام‌های جمهوری اسلامی را از وزارت اطلاعات خارج کرده و باید در آینده منتظر سناریوهای پالیزدار ۲ و ۳ تحت عنوان افشاگری‌های جدید بود.آقای خوش‌چهره در گفتگو با شماره روز شنبه (۳۰ مهر) روزنامه «ملت»٬ گفته است تیم احمدی‌نژاد «با خروج پرونده‌های ویژه از وزارت اطلاعات در یک دوره‌ای که به دوره برزخ معروف شده» از اطلاعات محرمانه این وزارت‌خانه سوء‌استفاده می‌کند.به گفته این نماینده سابق مجلس، در پرونده‌های خارج شده از وزارت اطلاعات «اسامی بسیاری از مقامات و مسئولان کشور» وجود دارد و «خیلی از گزارش‌هایی که در این پرونده‌ها وجود دارد، تایید نشده استخوش‌چهره افزوده است: «دسترسی به این مدارک از‌‌ همان ابتدا نه برای اصلاح امور که برای سوء‌استفاده و ساختن فرصت برای زدن رقبا بوده استوی اظهار داشت: «باید در این جریانات دنبال هزار دستان گشت. چه کسانی این‌ها را هدایت و مدیریت می‌کنند که این مسئله بسیار مهم‌تری استبه گفته وی «پالیزدار شروع یک جریان بزرگ‌تر است. متد‌شناسی این جریانی که از این فرهنگ سوء‌استفاده می‌کند خیلی مهم‌تر است» و «باید جریانی که از امثال پالیزدار سوء‌استفاده می‌کند را در معرض دید افکار عمومی گذاشتتیم احمدی‌نژاد پیش‌تر اعلام کرده بود ۱۴۰ هزار سند از ۳۱۴ مقام جمهوری اسلامی در اختیار که در صورت لزوم آن‌ها را منتشر خواهد کرد.تنش‌ها میان حامیان علی خامنه‌ای و نزدیکان احمدی‌نژاد پس از علنی شدن اختلاف‌ها میان این دو مقام جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده است.حامیان خامنه‌ای از نزدیکان احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» یاد می‌کنند و معتقدند این جریان دارای «فساد» اخلاقی٬ مالی و سیاسی بوده و برای حذف روحانیت از قدرت تلاش می‌کند.پیش‌بینی می‌شود با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات مجلس در ایران تنش‌ها میان حامیان خامنه‌ای و نزدیکان احمدی‌نژاد گسترش یابد و دو طرف دست به افشاگری‌های بیشتری علیه یکدیگر بزنند.

خبر خوش رئیس ستاد حماسه ۹ دی به مردم : 9 دی امسال تجمعی برگزار نمی شود

مشخص است که چرا امسال بر گزاری نمی شود . چونکه با ریختن توهمات زیاد و عریان شدن ماهیت رژیم ضد بشری و قرون وسطایی دیگر مانور تبلیغات عوامفربانه محدود شده است . به خصوص اینکه تضاد و اختلاف و رقابت ناشی از جنگ قدرت و ثروت دیگر نه امکان گرد آوری ساندیس خوران 9 دی8 8 وجود ندارد ، بلکه هرگونه تلاش برای تجمع امکان در گیری میان حامیان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی وجودد ارد . مهمتر اینکه بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم هم در پیش می باشد که هرگونه بر گزاریی ا گردهمآیی ساندیس خوران تبدیل به قوز بالا قوز خواهد خواهد شد.

به گزارش مهر، علی محمد نائینی با حضور در خبرگزاری مهر به تشریح برنامه های ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه پرداخت.نائینی با اشاره به اینکه مردم در ۹ دی ۱۳۸۸باردیگر وفاداری خود به انقلاب و ارز شهای اسلامی را به اثبات رساندند خاطرنشان کرد: ۹ دی نشان داد حرکت انقلاب مبتنی بر حرکت مردم تنظیم شده است و این مردم هستند که این حرکت های خودجوش و فراگیر را در سراسر کشور ایجاد می کنند از این رو ۹ دی ماه روز نمایش بیداری و عظت مردم ایران بود.رئیس ستاد گرامی داشت حماسه ۹ دی افزود: بنا نداریم در ۹ دی امسال تجمع یا راهپیمایی را برگزار کنیم اما با ارائه برنامه ها فعالیت های خود را در پاسداری از حماسه ۹ دی ادامه خواهیم داد.

احمدی نژاد: مشائی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم

باا ین حساب هرگونه سیاست تفکیک و جدا سازی پاسدار گماشته احمدی نژاد که گویا نسبت به ز جریان متحم به انحرافی درون دولت وجودد ارد از بین رفته است.

جهان نوشت: احمدی نژاد ضمن تاکید بر اینکه برای مشائی، هزینه های زیادی کرده، گفته است حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم. چندی پیش دکتر احمدی نژاد در مورد انتشار اخباری مبنی بر کناره گیری اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر رئیس جمهور تاکید کرده است: دولت برای مشایی هزینه های زیادی پرداخت کرده است او حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم. گفتنی است، خبری از اسفندیار رحیم مشائی نقل شده که گفته است: شاید به زودی بنده و محمد رضا رحیمی معاون اول و حمید بقایی معاون اجرائی رئیس جمهور از ویترین دولت کنار برویم.

چاوز: "قذافي" شهيد است!

حداقل این دیکتاتور چاوز با اینگونه موضع گیری کردنش همچون دیکتاتور های رژیم ضد بشری حاکم بر ایران نمی باشد که به آسانی با پشتک و وارو زدن تغییر تا کتیک می دهند چون عوامفریبان و دین فروشان شیادی می باشند که به جز حفظ قدرت و انباشت هر چه بیشتر ثروت به مرام و مسلک دیگری پای بند نیستند.

هوگو چاوز رئيس‌جمهور ونزوئلا شامگاه پنج‌شنبه پس از انتشار خبر مرگ رهبر مخلوع ليبي ضمن محكوم‌كردن قتل قذافي او را شهيد توصيف كرد. به گزارش آتي نيوز به نقل از العربيه، هوگو چاوز رئيس‌جمهور ونزوئلا شامگاه پنج شنبه 20-10-2011 پس از انتشار خبر مرگ رهبر مخلوع ليبي ضمن محكوم كردن قتل قذافي او را شهيد توصيف كرد! به گزارش العربيه برخلاف اكثر رهبران جهان كه مرگ قذافي را "مرحله‌اي جديد براي تأسيس دولت مدني در ليبي و پايان دوران ديكتاتوري دانسته اند" چاوز كه يكي از دوستان نزديك قذافي است در هنگام بازديد از ايالت "تاچيرا" با اشاره به مرگ قذافي گفت "متاسفانه خبر مرگ قذافي تاييد شده است. اما او را كشتند. اين هم يك نقض ديگري از حق زندگي يك انسان است." رئيس‌جمهور ونزوئلا افزود او معمر قذافي را مبارزي بزرگ و شهيد تلقي مي‌كند. دراولين روزهاي اعتراضات مردم ليبي شايعه شده بود كه معمر قذافي به ونزوئلا و يا يكي ديگر از كشورهاي آمريكاي لاتين فرار كرده است اما پس از گذشت ساعاتي از انتشار اين خبر معمر قذافي با خودروي كوچك "توك توك" خود بر صفحه تلويزيون رسمي ليبي ظاهر گرديد و خبر رسما تكذيب شد.

الهام: جبهه پایداری همان طرفداران دولت‌اند

مگر قرار بوده است که چون از دولت نهم و دهم کنار گذاشته شدند . در راستای جنگ قدرت و ثروت برای با گشت دو باره ی به قدرت تلاش نشود؟

سایت خبری الف به نقل از غلامحسین الهام عضو موسس جبهه پایداری نوشت: امروز گروه ۷+۸ دولت را کنار گذاشته در حالی که دولت هنوز هم در نظرسنجی های انتخاباتی رای بالایی دارد و اگر این ظرفیت و قدرت دولت از دید جبهه اصولگرایان مغفول واقع بماند شرایط ویژه ای را برای گروه های مقابل به وجود خواهد آورد. وی در ادامه افزود: جبهه پایداری جریان جدیدی نیست، همان طرفداران دولت هستند.

به قبر صدام خنديديم كه تانك گرفتيم مي خواستيم پياز بكاريم!(خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900730/2.htm#other208

درماندگی و استیصال که نیاز به دلقک مزدور به خدمت در آمده وزیر بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین می باشد تا به سبک توابان جاسوسان صنعت توازب سازی ئدرون زندان اوین خوشرقصی کند تا که معلم تعلیم و آموزش دهنده ی چنین رقصی در زندان اویت در دروغ نامه ی کیهان برایش هورا کشی کند.