گزیده خبر های 1 آبان 90 قسمت – 3

سرخوردگي چند لايه آشوبگران بازداشتي تحمل زندان براي فتنه گران سخت شده است. (خبر ويژه)


همچنان سیاست منحرف کردن اذهان عمومی با ترفند تبدیل کردن نارضایتی عمومی به فتنه 88 است که نا شیوه ی بازجویی و تحقیر و جاسوسی و تحریف و پرونده سازی کردن برای رقیب مغلوب از سوی سرباز جو پاسدار شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان دنبال می شود.

مجرمان فتنه 88 به خاطر بي توجهي اصلاح طلبان نسبت به خود سخت دچار آشفتگي شده اند.به گزارش «نداي انقلاب»، مجرمان حوادث پس از انتخابات كه با رافت نظام از مرخصي هاي قابل توجهي برخوردار هستند در ديدارهايي كه با برخي از اصلاح طلبان دارند ضمن انتقاد از عدم توجه اصلاح طلبان نسبت به وضعيت خود ابراز گلايه كرده و گفته اند: حتي اظهاراتي كه خاتمي يكي در ميان مطرح مي كند تنها ژست سياسي است. وي و ساير اصلاح طلبان تنها نگاه مبتني بر دزديدن جنبش سبز دارند.اين افراد همچنين تصريح كرده اند كه ديگر محل رجوع افكار عمومي و بدنه دوم خردادي ها نيستند و تحمل اين مساله كه آنان در زندان باشند و اصلاح طلبان ديگر در آسايش به كسب قدرت بپردازند برايشان قابل تحمل نيست.از ديگر سو برخي ديگر از اخبار بدست آمده حكايت از آن دارد كه دليل برخي از رفتارهاي راديكال تعدادي از فتنه گران، همين مناسبات داخلي ميان اصلاح طلبان است.گفتني است اين اقدامات در حالي صورت مي پذيرد كه اطرافيان برخي مجرمان و محكومان فتنه 88 اخيرا در نامه اي از بي اعتنايي افكارعمومي نسبت به فتنه گران اظهار نااميدي كرده اند.

اصلاح طلبان در دو سال گذشته مثل گاو 9 من شيرده رفتار كردند (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900801/2.htm#other210

اینگونه تشبیه کردن به گاو 9 من شیر ده رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان آن روی سکه ی طنز لمپنی توهین و تحقیر آمیز گاو ستون گفت و شنود دزروغ نامه ی کیهان در زمان خاتمی است که مجلس ششم را به گاو داری تشبیه کرده بود و به شورای نگهبان انتقاد شده بود که چرا مجوز حضور این گاوان شده است و تهدید کرده بود که این گاو داری باید بسته شود

عضو مستعفي حزب مشاركت، وضعيت اصلاح طلبان پس از روي كار آمدن اصولگرايان را به گاوهايي تشبيه كرد كه از سختي زمين به همديگر شاخ مي زنند!عباس عبدي درباره اظهارات كساني چون خاتمي كه هرچند وقت يكبار مدعي شده اند اصلاحات و اصلاح طلبي بايد تعريف شود، گفت: متاسفانه برخي از دست اندركاران اصلاح طلبي وقتي نتوانستند وظايف قانوني خود را چنانچه شايسته است و حتي در حداقل هاي لازم آن انجام دهند، عذر بدتر از گناه آوردند و گفتند كه اصلاح طلبي تعريف نشده است و سپس و به ظاهر خود را براي ارائه اين تعريف آماده كردند و مدتي گذشت تا اينكه در مراسمي اين تعريف را ارائه كردند كه نه تنها چيزي را به مطالب گذشته اضافه ننمودند، بلكه مطالبي را كه بسيار هم ناقص تر و ضعيف تر بود ارائه كردند و جالب اينكه اقدامات آنان پس از اين سخنراني به مراتب بي ارتباط تر با اصلاحات و اصلاح طلبي بود. هم اكنون هم اگر بخواهند آن را بازتعريف كنند، نمي توانند چيز چندان متفاوتي از برنامه 12ماده اي آقاي خاتمي در سال 76 ارائه دهند..

سيدحسن نصرالله فردا درباره توطئه آمريكا عليه ايران سخنراني مي كند

با فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا و بحرن اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانکی ترفندبازی گرفتن با مهره های برون مرزی همچون طرح بر پایی جنگ 33 روزه با اسراییل برای عبور از بحران در پوشش موضع ضد آمریکایی برای رد گم کردن زد وبندهای ادامه دار پشت پرده با آمریا از طریق شیخ حسن نصر الله دنبال شده است.می باشد

دبيركل حزب الله لبنان دوشنبه شب از طريق تلويزيون المنار كه به صورت مستقيم پخش خواهد شد درباره مسائل مهم منطقه از جمله توطئه اخير آمريكا عليه ايران سخن خواهد گفت.يك منبع آگاه در حزب الله با اعلام اين خبر به ايرنا گفت: سيدحسن نصرالله در اين برنامه در خصوص اتهامات دروغين آمريكا عليه ايران مبني بر تلاش كشورمان براي ترور سفير عربستان در واشنگتن، آزادسازي اسيران فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي و همچنين وضعيت منطقه و جهان به خصوص آزادسازي كامل ليبي و كشته شدن قذافي سخن خواهد گفت.همچنين روزنامه القدس العربي چاپ لندن در شماره ديروز خود در اينترنت نوشت سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان طي دو هفته گذشته نشست هايي با فرماندهان رده اول و رده هاي مياني مقاومت داشته و در اين نشست ها بر ضرورت آمادگي مقاومت و اهميت كتمان اسرار تاكيد كرده است.وي در بخشي از اين سخنانش درباره ايران و به خصوص تنش پيش آمده بين تهران و غرب گفته است: پنج سال پيش احتمال حمله به ايران نود درصد بود اما اكنون اين احتمال ده درصد است.

ولايتي : ايران پرچمدار بيداري اسلامي است

http://www.kayhannews.ir/900801/14.HTM#other1405

این ادعای همشهری وهم منقلی و مشاور بین المللی ولی وقیح منفور و نا مشروع که رله ادعای رهبرش می باشد مکمل خبر قبلی است . زیر که ادعای رهبری بیداری اسلامی از طریق شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان و حماس و شیعیان بحرین وحوثی های یمن و بخشی از اخوان المسلمین مصر وحتی همکاری سپاه قدس با القاعده و شیعیان سایر کشور های دنبال می شود .

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين الملل گفت: ايران پـرچمدار بيداري اسلامي در كشورهاي عربي و مسلمان است و قصد دارد بين مسلمانان وحدت، بيداري و اعتماد ايجاد كند.به گزارش فارس از يزد، دكتر علي اكبر ولايتي در جمع اساتيد دانشگاه هاي يزد در دفتر نخبگان اين شهر اظهار داشت: پرچم اين موج جديد بيداري را شيعه و انقلاب اسلامي برداشته اما در چنين شرايطي ديگر شيعه و سني معنا ندارد و بايد با اتحاد اين پرچمداري را ادامه داد.وي افزود: اين بيداري اسلامي، بازگشت به اصول و ارزش هاي اسلامي توسط همه است و عامه اهل سنت در افغانستان، پاكستان، يمن، آفريقاي جنوب شرقي و ... از نهضت بيداري اسلامي حمايت مي كنند.ولايتي نخستين آفت بيداري اسلامي را تفرقه بين شيعه و سني دانست و افزود: حداقل سه چهارم مسلمانان جهان اهل سنت هستند كه آنها همراه و همگان با شيعه هستند و عده ديگري كه شيعه با آنها مبارزه مي كند و آنها عليه شيعه، از نواصب و بازماندگان خوارج هستند.

هفته نامه تايم: آمريكا در سناريوي متهم كردن ايران به ترور سفير عربستان ناكام ماند

http://www.kayhannews.ir/900801/14.HTM#other1409

سوء استفاده از فضای باز مطبوعات غرب به خصوص در آمریکا با اهدای دلار ها برای خرید قلم ها برای پیشبرد اهداف خاص و خنثی کردن اقدامات افشا گرانه و ماستمالی ولوث نمودن فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکاکه در هفته نامه تایم و نسبت دادن آن به مجاهدین که با شیوه و الگوی بدون شک وزارت بد نام اطلاعات دنبال شده است

يك هفته نامه غربي اعلام كرد كه آمريكا در سناريوي متهم كردن ايران به ترور سفير عربستان ناكام مانده است .هفته نامه تايم در تحليلي نوشت : طرح توطئه ايران براي ترور سفير عربستان سعودي در واشنگتن هنوز به مرحله اي نرسيده است كه دولت اوباما بتواند از آن براي بسيج دولت ها در برابر ايران استفاده كند.البته سعودي ها مسئله را در شوراي امنيت سازمان ملل مطرح كرده اند اما هنوز مشخص نكرده اند كه پاسخ خاصي براي ايران دارند يا نه. اما با توجه به وجود ترديدهاي زياد حتي در واشنگتن در اين باره،بعيد است كه نظر روسيه،چين،تركيه و ديگر مخالفان تحريم جديد عليه ايران تغيير كند. در ادامه اين تحليل آمده است : اين كشورها بعد از اينكه در جريان اطلاعات از سوي ديپلمات هاي امريكايي قرار گرفته اند،گفته اند كه براي تصميم گيري به اطلاعات بيشتر نياز دارند.اظهارات ايران مبني بر اينكه متهم پرونده از اعضاي فعال مجاهدين خلق (گروهك تروريستي منافقين) است،پيچ و تاب ديگري به ماجرا داده است. اما دولت امريكا به علل امنيتي ظاهرا قصد ندارد اطلاعات بيشتري ارائه كند. از اين رو طرح ترور سفير سعودي به نظر نمي رسد تغيير عمده اي در بازي ايجاد كند.البته همان صنف جنگ طلب در واشنگتن كه اشغال عراق را دامن زدند،خواستار اقدام نظامي عليه ايران نيز هستند ،اما به رغم اظهارات تند هفته گذشته اوباما درباره مجازات سخت ايران ، اين بن بست پنج ساله برنامه هسته اي ايران است كه بجاي توطئه ترور چارچوب پاسخ بين المللي به اين كشور را تشكيل مي دهد. تايم افزوده است : ادامه فعاليت غني سازي ايران كه مغاير با قطعنامه هاي شوراي امنيت است، در نظر امريكا يك چالش كليدي و دراين حوزه است كه واشنگتن اميد دارد تحريم هاي جديد عليه تهران وضع كند. امريكا ظاهرا آژانس بين المللي انرژي اتمي را براي انتشار اطلاعات محرمانه اي تحت فشار قرار داده است كه نشان مي دهد ايران روي اجزاي يك موشك هسته اي كار آزمايشي كرده است.آژانس اگرچه شك و ترديد هايي درباره برنامه هاي ايران دارد،اما همچنان تاكيد دارد برنامه هسته اي اين كشور به سمت برنامه نظامي انحراف نداشته است.امريكا از آژانس مي خواهد كه صريحا در كنار كشورهايي قرار گيرد كه معتقدند ايران از برنامه انرژي هسته اي اش به عنوان پوشش يك برنامه نظامي استفاده مي كند.اما چنين درخواستي از آژانس يك استراتژي خطرناك است.ارجاع پرونده عراق به شوراي امنيت و سخنراني توجيهي كالين پاول هنوز در خاطر اكثر كشورهاي دنيا مانده است.ايران تاكيد مي كند اسنادي كه اوباما خواستار انتشارشان است،جعلي هستند.كشورهايي مانند روسيه،چين و تركيه نيز معتقد نيستند ايران در حال ساخت بمب هسته اي است

جهت اطلاع

در رژیم قرون وسطایی ضد بشری زن ستیز دین فروش آنگونه طرح تفکیک جنسیتی علیه ی زنان بشدت دنبال می شود که حتی مداحی گر شدن زنان در مراسم سوگواری و عزا و جشن های مذهبی و یاعروسی تحمل نمی شود.

رواج مداحي‌هاي زنانه به مناسبت اعياد مذهبي و جشن‌هاي عقد و عروسي، بيماري جديدي است كه علاوه بر تبديل شدن به يك شغل پرسود براي عده‌اي از زنان بي‌سواد، وسيله‌اي نيز براي ترويج افكار خرافي و رقص و آواز و لهو و لعب به نام دين شده است. نرخ اين مداحان زن، از 90 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغير است و نكته تأسف بار اينكه اين افراد براي بازار گرمي خود، به جواز استفاده از دف و چنگ و تمپو و تمبك و انواع موسيقي و حتي رقص نيز فتوا مي‌دهند. اين انحرافات، در قسمت‌هاي بالاي شهر تهران بيشتر است ولي اخيراً به بخش‌هاي مركزي و جنوب شهر و حتي بعضي شهرستان‌ها نيز سرايت كرده است. اكنون كه در آستانه اعياد قربان و غدير قرار داريم توجه به اين انحرافات و برخورد با آنها از اهميت برخوردار است.

پس از اخراج آقازاده محسن رفسنجانی از متروی تهران سپس جراحی وحذف رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی دنبال و اجرا شد . اما اکنون چون صحبت از حضور احتمالی آقا زاده محسن رفسنجانی در خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم می رود بنا براین طرح جمع آوري لوح تقدير رفسنجاني از برخي از ايستگا ههاي مترو از جمله ايستگاه امام خميني شیاد پیگیری می شود.

* لوح تقديرهاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از مترو جمع شد. به گزارش خبرگزاري پانا، محمد قلي‌ها در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي پانا، درخصوص چرايي جمع آوري لوح تقدير آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از برخي از ايستگاههاي مترو از جمله ايستگاه امام خميني(ره)، گفت: طرحي را با همكاري بنياد شهيد در ايستگاه‌هاي مترو درحال اجرا داريم كه براساس آن عكس شهداي محدوده هر ايستگاه مترو در ايستگاه نصب كنيم. مدير عامل شركت بهره‌برداري متروي تهران افزود: "موضوع جمع آوري دست نوشته يا لوح تقديرهاي آقاي هاشمي رفسنجاني نيست در واقع بحث سياسي نيست كه ما با اين دست نوشته يا لوح تقديرهاي هاشمي رفسنجاني جمع آوري كنيم تا عكس شهدا را نصب كنيم." وي در اين زمينه كه وجود اين لوح تقديرها با نصب عكس شهدا منافات ندارد توضيحي نداد. آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، از سال‌هاي اول بعد از پيروزي انقلاب اسلامي عليرغم مخالفت‌هاي زيادي كه با مترو مي‌شد با جديت و پشتكار از اين طرح حمايت كرد بطوري كه به ثمر رسيدن متروي تهران مرهون اقدامات ايشان است

درخواست عجيب وزير خارجه تركيه از ايران

این گزارش تضاد آشکار با خبر گزاری دروغ پرداز فارس پاسداران دارد که روز گذشته به نقل از وزیر امور خارجه ی ترکیه گزارش داد که وی گفته من به فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا باور ندارم.

در حالي كه بسياري از رسانه‌هاي خبري غرب با ارائه استدلال‌هاي مختلف صحت ادعاي آمريكا درباره تصميم ايران براي ترور سفير عربستان سعودي در واشنگتن را زير سوال برده‌اند، وزير خارجه تركيه از ايران خواست با آمريكا در اين زمينه همكاري كند. به گزارش ايلنا، به نقل از آسوشيتدپرس، احمد داود اوغلو چند ساعت پس از ديدار با علي اكبر صالحي، همتاي ايراني خود در گفتگو با خبرگزاري آناتوليا مدعي شد: ‌اتهامات مطرح شده عليه ايران جدي است و اين كشور بايد به مدارك و شواهد ارائه شده از سوي آمريكا توجه كند. وي ادامه داد: توصيه ما به همسايه‌مان ايران اين است كه مدارك و شواهد آمريكا را جدي بگيرد و به گونه‌اي شفاف به پروسه قانوني كمك كند. البته من اين موضوع را به وزير خارجه ايران اعلام كرده‌ام. سخنان وزير خارجه تركيه در حالي مطرح شده است كه پيش از اين سرگي لاوروف، وزير خارجه روسيه گفته بود مسكو پيش از موضع گيري درباره سناريوي آمريكا عليه ايران مبني بر طرح ترور سفير عربستان در واشنگتن بايد اسناد مربوط به اين ماجرا را مشاهده كند. اين در حالي است كه رسانه‌هاي غربي ترديد خود را درباره درستي اين سناريو زير سوال برده‌اند به عنوان مثال روزنامه اينديپندنت چاپ انگليس در گزارشي با اشاره به ضعف‌هاي توطئه آمريكا عليه ايران اين گونه نتيجه گيري كرده بود كه هدف واشنگتن از اين اقدام زمينه سازي براي پيروزي اوباما در انتخابات رياست جمهوري سال 2010 بوده است.

كشف يك ميليون دلار در حفره‌ قذافي

ادامه ی سناریو سازی برای عادی جلوه داینکه قذافی نه از طریق شلیک به خود روی وی از سوی میراژهای فرانسوی نا تو مورد هدف واقع شده . سپس بطو زنده از سوی مخالفانش دستگیر و بدستور مقامات بالا کشته است تا خیلی از اسرار ناگفته ها همچنان ناگفته باقی بماند وهرچه زود ر شرکت های نفتی انگلیسی چ.مدان های شان برای بستن قرار داد های نفتی لیبی انجام شود.

يك جوان انقلابي ليبيايي، يك ميليون دلار پول نقد از حفره‌ قذافي پيدا كرد و تمامي اين مقدار پول را تحويل مقامات شوراي انتقالي دولت ليبي داد. "سلمان العالمي" جوان انقلابي ليبي كه‌ توانسته‌ بود در حفره‌اي كه‌ قذافي در آن پنهان شده‌ بود، يك ميليون دلار پول نقد پيدا كند، گفت: وقتي كه‌ همه‌ نيروهاي انقلابي مشغول قذافي بودند و داشتند آن را با خود به‌ داخل ماشين حمل مي‌كردند، من وارد حفره‌اي شدم كه‌ قذافي خودش را در داخل آن پنهان كرده‌ بود. وي افزود: در انتهاي اين حفره‌، بسته‌ مقوايي پيدا كردم و آن را با خود به‌ بيرون آوردم، وقتي كه‌ بسته‌ را باز كردم، ديدم يك ميليون دلار پول نقد در اين جعبه‌ جاسازي شده‌ بود. العالمي پس از پيدا كردن اين مقدار پول و گرفتن عكس يادگاري با آن، يك ميليون دلار پيدا شده‌ را تحويل شوراي انتقالي دولت ليبي داد. "معمر قذافي" ديكتاتور سابق ليبي در 28 مهر ماه جاري و پس از ماه‌ها درگيري و فرار از دست انقلابيون ليبي در شهر محل زادگاه خود سرت دستگير شد و اندكي بعد كشته‌ شد.