گزیده خبر های 3 آبان 90 قسمت -4

علي لاريجاني در گفت وگو با العالم: اگر آمريكا از عراق خارج شود مشكل تروريسم حل مي شود
http://www.kayhannews.ir/900803/3.HTM#other301

بدون شک موضع پاسدار انگلیسی رئیس بازار مکاره با فرافکنی کردن آدرس غلط می دهد . زیرا که موضع وی همچون رهبر و سایر مسئولان رژیم ضد بشری از موضع دلسوزی کردن برای ملت عراق و دفاع از منافع این کشور نمی باشد ، ضمن سفید کردن کارنامه یننگین و سیاه تروریستی سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فرد ونا امن کردن عراق درر استای تلاش اخراج نظامیان آمریکاییان از عراق و اشغال کامل عراق درر استای اهداف خبیث خاص می باشد

علي لاريجاني در گفت وگو با شبكه العالم گفت: برخي مي گويند كه خروج نيروهاي آمريكائي از عراق شايد مشكل امنيتي ايجاد كند، ولي مساله اين است كه اشغال و تروريسم به همديگر كمك مي كنند؛ وقتي اشغالگري به وجود مي آيد، تروريسم را جذب مي كند.رئيس مجلس اظهار داشت: اگر آمريكائي ها از عراق خارج شوند، مساله تروريسم حل مي شود، و مردم عراق مي توانند با يك مشت تروريست برخورد كنند.وي تاكيد كرد: دولت و مجلس عراق مي توانند امنيت را حفظ كنند و ايران اعتقاد دارد كه يك كشور نمي تواند در كشوري ديگر امنيت برقرار كند و مردم عراق بايد امنيت خودشان را برقرار كنند.لاريجاني درباره ادعاهاي آمريكا مبني بر دخالت ايران در امور عراق هم گفت: آمريكائي ها مهمان هاي ناخواسته اي هستند كه بايد با چوب آنها را از خانه بيرون كرد؛ آنها به سادگي بيرون نمي روند.وي افزود: آمريكائي ها در جنگ جهاني دوم به ژاپن رفتند حالا چند دهه گذشته است ولي ژاپن را رها نمي كنند؛ نخست وزير ژاپن حق ندارد به آمريكائي ها بگويد يك پادگان را از اينجا به آنجا منتقل كنيد.رئيس مجلس ادامه داد: آمريكائي ها در عراق هم چنين تصوري داشتند، آمريكائي ها با 140 تا 150 هزار نيرو در عراق مي گفتند كه مي خواهند تعداد اين نيروها را كاهش دهند ولي پادگان ها را نگه مي دارند تا سلطه سياسي شان را حفظ كنند.

خبرگزاري فرانسه: خروج آمريكا از عراق پيروزي ديگري براي ايران است
http://www.kayhannews.ir/900803/3.HTM#other303

این گزارش خبری مکمل خبر قبلی می باشد که توضیح داده شد که پاسدار علی لاریجانی دررا ستای چه اهداف پشت پرده می باشد که با فرفکنی خواهان اخراج نظامیان آمریکا از عراق می باشد.

اعلام خبر خروج نيروهاي آمريكايي از عراق تا پايان سال جاري ميلادي باعث شده كه تحليلگران غربي آن را يك پيروزي بزرگ ديگر براي جمهوري اسلامي ايران قلمداد كنند.خبرگزاري فرانسه در اين باره گزارش داد: هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا روز يكشنبه در گفت وگويي با شبكه خبري «سي.ان.ان» از ازبكستان گفت كه «هيچ كس، به ويژه ايران، نبايد تعهد مستمر ما به پيشبرد عراق را به اشتباه برآورد كندبراساس اين گزارش عراق از اعطاي مصونيت حقوقي به تعداد محدودي از نيروهاي آمريكايي كه واشنگتن اميدوار بود در عراق باقي بمانند، خودداري كرد و اين امر موجب شد باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا روز جمعه اعلام كند كه تمامي 39 هزار سرباز آمريكايي تا پايان سال جاري از عراق خارج خواهند شد.كلينتون گفت: نيروي نظامي آمريكا پس از خروج از عراق هم چنان به تعليم، تجهيز و حمايت از نيروي نظامي عراق ادامه خواهد داد و همچنان حضور ديپلماتيك قاطع خود را براي مديريت اين روابط حفظ خواهد كرد.وي افزود: ما علاوه بر حضور ديپلماتيك بسيار چشم گير در عراق، پايگاه هايي در كشورهاي همسايه آن داريم. تركيه هم متحد ماست.

وزير امور خارجه آمريكا افزود: ما در اين منطقه حضور زيادي داريم.

سئوال است شرایط عراق قبل از تهاجم نظامی و اشغال آن با وجود تحریم های اقتصادی ونفتی و امنیت این کشور چگونه بود و اکنون چگونه می باشد؟ برای چه به این کشور تهاجم و اشغال نظامی شد؟ مگر در عراق امنیت و آزادی است و دمکراسی مستر شده است که اشغال گر عراق راترک می کند؟ کدام نیرو و یا کشوری قرار است جایش را بگیرد وچرا؟

محافظه كاران آمريكا به شدت از خروج نيروهاي آمريكايي انتقاد كرده اند و گفته اند كه اين كار در را براي ايران باز مي گذارد.سناتور جان مك كين خروج نيروهاي آمريكايي را يك اشتباه جدي خواند و افزود: من از نفوذ رو به افزايش ايران در عراق بسيار نگرانم.مك كين، در مصاحبه اي با شبكه خبري اي.بي.سي گفت كه خروج نيروها، در منطقه به عنوان يك پيروزي براي ايران ديده مي شود و فكر نمي كنم ترديدي در اين باره وجود داشته باشد

در دانشگاه آزاد كرمان .مرد جواني همسر خود را با ضربات چاقو در سر كلاس دانشگاه روانه بيمارستان كرد

آنگونه در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان آنقدر آزادی و امنیت همراه با رفاه و آزادی ومعنویت ناشی از حکومت فاشیستت دینی وجود دارد که در کلاس درس دانشگاهی بدلیل رابطه ی نا مشروع همسرش را با ضربات چاقو راهی بیمارسان کرد؟

مردي همسر دانشجوي خود را از كلاس درس يكي از آموزشكده هاي دانشگاهي كرمان با ضربات چاقو روانه بيمارستان كرد.به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان به نقل از روابط عمومي دادگستري كل استان كرمان، مردي به بهانه ارتباط نامشروع همسر دانشجوي خود، وي را با ضربات متعدد چاقو در كلاس درس و در حضور استاد و دانشجويان زخمي و روانه بيمارستان كرد.دادستان عمومي و انقلاب كرمان در اين ارتباط گفت: فردي با هويت «محمد» با ورود به يكي از كلاس هاي درس آموزشكده «سما» وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي كرمان، همسر دانشجوي خود به نام «فاطمه» را با ضربات متعدد چاقو زخمي كرد و در حالي كه قصد فرار داشت، توسط دانشجويان محاصره و پس از خودزني دستگير شد.يدالله موحد افزود: براساس اعلام پزشكان «فاطمه» به علت اصابت چاقو به نخاع از ناحيه دو پا فلج شد و به علت جراحات وارده به كما فرو رفت.وي گفت: «فاطمه» قبل از رفتن به كما از عقد چهارماهه خود با «محمد» خبر داد و گفته بود كه دو ماه است به علت اختلافات پيش آمده قصد جدايي از او را داشته است.دادستان كرمان از ارجاع پرونده به شعبه هفتم بازپرسي خبر داد و خاطرنشان كرد: «محمد» به اتهام ايراد جرح عمدي با چاقو و اخلال در نظم دانشگاه از طريق جنجال و هياهو با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقيقات تكميلي در حال انجام است.موحد افزود: متهم نيز دانشجو بوده و ارتباط و زندگي مشترك نيز در دوران دانشجويي آغاز شده است.

شايد براي بسياري از كساني كه نمي‌دانند اختلاس گران سه هزار ميلياردي چنين پولهائي را چگونه خرج مي‌كنند، جالب باشد اين خبر را بخوانند تا فقط با يك قلم از اين قبيل خرج‌ها آشنا شوند.

آیا فقط در 33 سال گذشته فقط همین یک مورد اختلاس گری کلان 3000 میلیارد تومانی بوده است که موجب شکاف عمیق طبقاتی آنچنانی شده باشد که جامعه را به دوقطب تقسیم کرده است که یک قطب آن شامل اکثریت 80% جمعیت محروم کشور می شود که بر زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند و قطب دیگر اقلیت 20% جمعیت کشور است که بدلیل وابستگی به حکومت و شریک و سهیم در غارتگری ها بهره مند از همه چیز از جمله خریدن ساعت های کلان میلیاردی در تهران می باشند. یا نه اینه واقعیت این است که این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشد آنگونه که عنصر ووجای سالمی در آن یافت نمی شود.

شرق نوشت: اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد كه خبر فروش ساعت‌هاي ميلياردي در تهران را شنيده و ويترين مورد نظر را جست و جو مي‌كنيد، بايد بدانيد كه اين دسته از ساعت‌هاي دست ساز سوييسي به تعداد محدود و تنها براي كلكسيون‌داران و افراد متمولي كه يك ميليارد تومان برايشان پول توجيبي است نمايش داده اگر دنبال ساعت چند صد ميليون توماني هستيد، خيابان فرشته و برخي از گالري‌هاي خصوصي و البته گالري معروفي كه در پاساژ مريم واقع شده مي‌تواند شما را با دنياي ساعت‌هاي چند صد ميليون توماني رو به رو كند. عرضه ساعت‌هاي دست ساز در اين گالري‌ها تنها با هماهنگي و البته سفارش امكان پذير است. جايي كه مي‌توانيد ساعت دست ساز تمام طلا با بيش از پنج قيراط برليان را به قيمت 800 ميليون تومان خريداري كنيد و تنها اندكي از همنوعان خود در اين منطقه متمايز شويد. البته اگر طالب ساعت‌هاي كلاسيك باشيد مي‌توانيد با پرداخت 200 ميليون تومان صاحب يك ساعت كلاسيك بند چرمي شويد. اين نوشته اينچنين ادامه پيدا مي‌كند: اما اگر فردي مارك باز هستيد و مي‌خواهيد از حاصل دسترنجتان به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد مي‌توانيد به نمايندگي رولكس در خيابان وليعصر حدفاصل چهارراه پارك وي تا تجريش سري بزنيد تا شايد ساعت مورد دلخواه خود را پيدا كنيد. در اين نمايندگي ساعت‌هاي رولكس را مي‌توانيد از پنج ميليون تومان تا 170 ميليون تومان خريداري كنيد.

امروز برگزار شد؛تجمع دانشگاهیان علم‌و‌صنعت در حمایت از قیام وال استریت خبرگزاری فارس: دانشجویان و اساتید دانشگاه علم‌ و‌صنعت در حمایت از قیام وال استریت در این دانشگاه تجمع کردند.

سناریوی نخ نما شده ی معرکه گردانی ضد آمریکایی با مشتی ساندیس خور لباس شخصی بسیجی که همه جا حضور دارند واکنون پسوند دانشجویی را یدک کشیده اندد تا پوششی برای پنهان کردن ماهیت و مأموریت شان باشد . وارد میدان رجز خوانی تبلیغاتی ضد آمریکایی شده اند تا با نادیده گرفتن فاصله ی شدید طبقاتی ورشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری که به مردم ایران تحمیل شده ولی اعلام همبستگی با تظاهر کنند گان وال استریت کنند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان و اساتید دانشگاه علم‌و‌صنعت پس از برگزاری نماز ظهر و عصر امروز سه‌شنبه، در حمایت از قیام وال استریت و در اعتراض به سرکوب معترضان توسط دولت‌مردان آمریکا و کشورهای اروپایی تجمع کردند.دانشگاهیان علم‌و‌صنعت با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر کاپیتالیسم، دانشجوی مبارز حمایتت می‌کنیم و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، از قیام مردم آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.در این تجمع، حجت‌الاسلام ابراهیم‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم‌و‌صنعت به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه، دانشگاهیان با برپایی راهپیمایی از مسجد این دانشگاه تا مقبره شهدای گمنام از قیام وال استریت حمایت کردند.در پایان این تجمع بیانیه پایانی توسط یکی از فعالان دانشجویی قرائت شد.

تایید حکم اعدام 12 متجاوز به عنف

http://www.fararu.com/vdcfm0d1.w6dm1agiiw.html

مشخص است رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که مشروعیت خود را از دست داده است و و حشت از قیام عمومی دارد . بنابراین چون نا توان به پاسخگویی به مطالبات مردم می باشد . می بایست برای کنترل فضای انفجاری جامعه و کنترل شرایط مبادرت به صدور هر چه بیشتر اعدام ها اقدام کند.

رئیس دیوانعالی کشور گفت: «مهر ماه امسال 100 پرونده تجاوز به عنف و زنای محصنه، 56 فقره قصاص و 12 فقره اعدام به دلیل تجاوز به عنف ابرام و حکم اعدام 11 فقره نیز نقض شده است آیت الله گرکانی افزود: «اعتراض مردم آمریکا این است که می گویند چرا بودجه کشورشان که بخش مهمی از آن از طریق مالیات تامین می شود هزنیه جنگ افروزی سیاستمداران آمریکایی می شود. آمار نشان می دهد نتیجه 10 سال جنگ افروزی آمریکا، بیش از 255 هزار کشته و سه هزار و 700 میلیاد دلار هزینه بر این کشور تحمیل کرده است که این آمار توسط دو نفر از اساتید برجسته دانشگاه برون آمریکا اعلام شده است. این آمار تکان دهنده نتیجه علم بی روح و خالی از معنویت، اخلاق و انسانیت است که در دنیای استکبار خصوصاً اروپا و آمریکا عرضه شده است وی با تشکر از از زحمات و خدمات قضات شریف دادگستری خصوصاً‌ قضات دیوان عالی کشور گفت: «متاسفانه کار قضات را خیلی ها فهم نمی کنند و درک نمی کنند که یک پرونده مثلا قتل را برای به ثمر رساندن آن چقدر وقت و انرژی باید صرف شود. بحمداله قضات دیوان عالی کشور با توان بالا مشغول انجام وظیفه هستند و به عنوان مثال در مهرماه سال جاری 100 پرونده تجاوز به عنف و زنای محصنه که در دادگاههای سراسر کشور منجر به صدور رای شده، در دیوان عالی کشور رسیدگی شد. همچنین 56 فقره قصاص در دیوان عالی کشور ابرام گردیده 12 فقره اعدام به دلیل تجاوز به عنف ابرام و حکم اعدام 11 فقره نیز نقض گردیده است آیت الله گرکانی تاکید کرد: «ائمه ما خودشان حد را اجرا می کردند و اجراء حدود الهی یک وظیفه و عبادت است و مطمئناً اگر این احکام اجرا نشود کشور دچار هرج و مرج خواهد شد و نظم و امنیت کشور دچار مشکل جدی می شود.

»۲۰۰ سرویس بهداشتی برای ۱۰ میلیون جمعیت

چه تعداد مسجد و پایگاه بسیج و سپاه و کلانتری می باشد؟ معلوم است در رژیم فاشیستی مذهبی که دین ابزار قدرت و ثروت شده است . چون پایگاه مردمی ندارد . پس تکی به نیروهای سرکوبگر هر چه بیشتر دارد تا بتواند با سرکوب و سانسور به بقای ننگین اش ادامه دهد . در چنین شرایطی مشخص است که امکانات بهداشتی شهری ونظم و امنیت برای حاکمان غارتگر عوامفریب و دین فروش محلی از اعراب ندارد؟

در حالی که احداث سرویس‌های بهداشتی به تعداد کافی و متناسب با جمعیت شهری یک ضرورت است اما برای بیش از ۱۰ میلیون جمعیت شهری تهران تنها حدود ۲۰۰ سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر تهران وجود دارد که بیشتر آنها یا بسیار فرسوده، قدیمی و آلوده اند یا به دلیل غیرقابل استفاده بودن تعطیل شده‌اند. این یعنی یک تهدید جدی برای سلامت عمومی شهروندان تهرانی و بهداشت محیط شهری.با توجه به استانداردهای موجود در رابطه با تعداد سرویس‌های بهداشتی عمومی برای کلانشهری نظیر تهران با ۱۰ میلیون جمعیت ساکن و غیرساکن به حدود ۱۲ هزار چشمه توالت نیاز است که با در نظر گرفتن میانگین ۸ چشمه برای هر ساختمان سرویس، باید ۱۵۰۰ سرویس بهداشتی عمومی مجهز و کامل احداث شود تا نیاز شهروندان تهرانی برای دسترسی آسان و سریع به سرویس‌های بهداشتی عمومی برطرف می شود