فیلم / جنازه قذافی زیر لگدهای مردم (18 +) (درسی دیگر برای دیکتاتورهای ایران)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=39700

ویدئو/video.جسد قذافی در اختیار انقلابیون + فیلم.خبرگزاری فارس: شبکه الجزیره فیلمی از جسد قذافی را که به دست انقلابیون افتاده را منتشر کرد

http://www.farsnews.com/media.php?nn=13900728000714

ديكتاتور ليبي كشته شد/ نحوه لو رفتن مخفي‌گاه قذافي +فيلم

http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=105409

روایت تصویری+18> دیکتاتور را چگونه کشتند؟

28 مهر 90

فیلم و تصاویر کشته شدن دیکتاتور سرهنگ قذافی از سراسر خبر گزاری های جهان بازتاب داده شده است و گزارش آن همچنان ادامه دارد . از جمله تصاویر ضمیمه شده در سایت خبررسانی اصول گرای فرا رو بازتاب داده شده است . باید گفت که مهم نیست که سر هنگ قذافی دیکتاتور با فرزندش سیف الاسلام چگونه کشته شد؟ چونکه چه از سوی مخالفان قذافی که برخی جزو همکاران سابق وی بودند که در شورای انتقالی هستند کشته شده باشد .یا از طریق میراژ های فرانسوی به قتل رسیده باشد. زیاد فرقی نمی کند چون قذافی رفت . برای اینکه آنچه برای قاتلان وی مهم است اینان ترجیح دادند که قذافی دیکتاتور کشته شده کم خطر تر از قذافی زنده دستگیر شده است که می بایست در داد گاه حضور می یافت . چون آن موقع ممکن بود که اعترافات یا روشنگری هایی که سرهنگ قذافی در دادگاه می کرد . نمی توانست برای طراحان قاتل این دیکتاتور زیاد جالب باشد . چون که اینان چشم به قدرت و نفت در لیبی دوخته اند . چونکه لیبی همچون عراق و افغانستان از سوی جنگنده های نظامی پیمان ناتو شخم زده شد و بیش از 50 هزار نفر از مردم لیبی جان باخته اند و خیلی بیشتر از مردم لیبی به کشور های همسایه گریخته و آواره شدند که اگر چنانچه باز گردند سر پناهی ندارند . چون همه چیز ویران شده وزیر ساخت های کشور نابود شده است . بهر حال اکنون باید منتظر ماند و شاهد بود که دریافتی مقابل پرداخت این هزینه ی بسیار سنگین برای ملت و کشور لیبی چه خواهد بود؟ فقط یک سئوال باقی مانده است که اگر چنانچه لیبی هم تبدیل به افغانستان وعراق دیگری شود آن زمان مسئول پاسخگویی ویرانه کردن لیبی کیست؟ و با توجه به تجربه ی افغانستان وعراق چه پاسخی خواهند داشت که قابل قبول باشد؟

واقعا چه کسی قذافی را کشت؟

در حالی که انقلابیون تاکید کرده اند غربی ها هیچ نقشی در کشتن قذافی نداشته اند، وزیر دفاع فرانسه مدعی شد قذافی در حملات جنگنده های فرانسوی کشته شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه العربیه در خبری فوری به نقل از وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد جنگنده های فرانسوی، کاروانی را که قذافی تحت حمایت آنها حرکت می کرد، بمباران کرده اند. این در حالی است که انقلابیون لیبی تاکید کرده اند آنها بدون کمک غربی ها توانسته اند قذافی را دستگیر کنند که در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد. العربیه به نقل از فردی به نام بانی از انقلابیون تاکید کرد انقلابیون قذافی را کشته اند نه ناتو. از سوی دیگر هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به خبر کشته شدن قذافی گفت : مرگ قذافی اگر تایید شده باشد، فرصتی برای لیبی برای حرکت به رو جلو است. آفریقای جنوبی نیز شورای انتقالی لیبی را به آغاز جدی روند وحدت ملی و آشتی تشویق کرد. خبر دیگر اینکه اتحادیه آفریقا، شورای انتقالی لیبی را به عضویت این اتحادیه در آورد.