گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 1 آبان 90

بز (گفت و شنود)

گفتم : چرا این سره خور جا در رفته؟ تکرار میکنه سناریو های لو رفته

گفت : چون سربازجومی خواد قیافه بگیره دهد پز ، از پزشک پوست پرسیده چقدره ارزش پوست پز؟

گفت: يكي از عوامل سرشناس فتنه 88 در مرخصي از زندان به چند تن از دوستان و خانواده خود گفته است؛ نظام براي وابستگي جنبش سبز(!) به آمريكا و انگليس دهها سند ارائه مي كند ولي ما براي تقلب در انتخابات هيچ سند و نشانه اي نداريم.
گفتم: پس چرا به بهانه تقلب در انتخابات با آمريكا و اسرائيل و انگليس همدست شدند و عليه اسلام و انقلاب و مردم دست به جنايت و خيانت زدند؟
گفت: به دوستانش گفته است وقتي تاجزاده گفت كه تقلب امكان پذير نبوده است، با همه وجود او را لعنت كردم و اگر در دسترسم بود سيلي محكمي بيخ گوشش مي زدم و مي گفتم مردك... پس چرا به بهانه تقلب زندگي ما را به باد داديد؟
گفتم: حالا چرا همين حرفها را به طور علني نمي زند؟ و از فتنه 88 اعلام برائت نمي كند؟
گفت: از كجا معلوم كه ابراز ندامت و برائت نخواهد كرد؟! گفته است بزودي نشان مي دهم كه خاتمي و موسوي و كروبي بويي از جوانمردي و انسانيت نبرده اند و نمي دانند انسانيت را با «سين» مي نويسند يا با «صاد»!
گفتم: يارو به مطب پزشك متخصص پوست مراجعه كرد و گفت؛ ببخشيد، شما متخصص پوست هستيد؟ و پزشك جواب داد؛ بله! بفرماييد. و يارو گفت؛ مي خواستم بدونم مظنه پوست بز چنده؟

گفت : در ادامه چرند و هذیان گویی ، با لودگی و لمپنی مکتبی و پر رویی

سازش را پای منقل کرده است کوک ، از گشادش نواخته علیه رقیب مفلوک

گفتم : چه می گوید این زنجیری روانی؟سر پیری ادا در میاره مثل ایام جوانی

عقده گشایی میکنه بدتر از هر حیوانی ، چرا اتهام نصیب رقیب میکنه به روانی؟

گفت : با شارلاتان گری و دروغ ، با تهدید وفریبکاری میکنه شلوغ

تا وانمود کند این وارونه گوی جنایتکار ،در 22 خرداد 88 تقلب وکودتا نبود درکار

با نقل قول کردن از تاج زاده این مکار ، رقبای مغلوب متهم کرده به خیانتکار

با حمایت لوطی جماران و ازوی گرفتن الهام ،به موسوی و کروبی و خاتمی زده التهام

گفتم : چرا این سّره خور جا در رفته؟ تکرار میکنه سناریو های لو رفته

گفت : چون سربازجومی خواد قیافه بگیره دهد پز ، از پزشک پوست پرسیده چقدره ارزش پوست پز؟