گزیده خبرهای 26 مهر90 قسمت 3

جهت اطلاع

آخر این چگونه رژیم وارونه ونا متعارفی می باشد که 33 سال است با بستن اغذیه فروشی ها و مبارزه با مشروب خواری و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین و بی حجابی ولی اکنون هم رکور دار جهانی مصرف مواد مخدر است . هم هرروز بر زنان تن فروشان خیابانی افزوده می گردد . اکنون هم که گزارش شده است که مصرف مشروبات الکلی 15 نفر را راهی بیمارستان کرد؟ فراموش نشود که خیلی سال است که اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور بطور شبانه روز مشغول تخلیه ی انواع مواد مدر و مشروبات اللی می باشد.

* مصرف مشروبات الكلي در ايلام طي روزهاي اخير 15 نفر را راهي بيمارستان كرد كه 3 نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند. همين گزارش حاكيست در بررسي‌هاي آزمايشي بعمل آمده بر روي اين افراد مشخص شد كه آنها از مشروبات الكلي دست‌ساز استفاده نموده‌اند. يكي از كاركنان دانشگاه علوم پزشكي ايلام كه خواست نامش برده نشود گفت: در اين مشروب الكلي سمي وجود دارد كه چنانچه مصرف كننده را نكشد بايد نسبت به دياليز وي اقدام گردد در غير اينصورت افراد ممكن است بينائي خود را از دست بدهند. به همين خاطر است بعضي افراد مصرف كننده به محض شنيدن اين خبر بلافاصله به بيمارستان مراجعه مي‌نمايند. * در پي اعتراض گسترده اهالي منطقه بهزاد شهر اهواز در سال‌هاي گذشته نسبت به تغيير كاربري‌هاي غيرقانوني و ساخت و ساز در اراضي اين منطقه كه با اقدام يكي از مسئولين، اين فعاليت‌هاي غيرقانوني متوقف شد، جمعي از اهالي اين منطقه با مراجعه به خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي در اهواز و ارائه مدارك مفصلي از شروع مجدد اين ساخت و سازها در بهزادشهر اهواز خبر دادند. آنها مي‌گويند از مسئولين قضايي انتظار دارند هم اينك كه درحال برخورد با عوامل چند اختلاس و زمين خواري درخوزستان هستند، در مورد اين موضوع نيز اقدام نمايند و معلوم كنند اين افراد به پشتوانه چه دست‌هاي قدرتمندي درحال اين تغيير كاربري‌ها و تخلفات هستند كه موجب اعتراض مردم شده است.

تلاش چند نماينده براي اخراج مطهري از مجلس

اینهم مفهوم پوچ و کمدی ادعای خمینی شیاد که گفته بود مجلس در رأس امور است چون عصاره ی ملت است .ولی اکنون عجیب این عصاره ی ملت شیره ی جان ملت را گرفته است . همینطور عجیب جنگی میان چوبداران این بازار مکاره وجود دارد طوری که هم قماشان نزدیک بهم همدیگر را تحمل نمی کنند؟

چند تن از نمايندگان در تلاش هستند به هر تقدير استعفاي علي مطهري در دستور كار مجلس قرار گيرد و با راي مجلس اين نماينده اخراج شود. به گزارش جهان، علي مطهري نماينده تهران چهارشنبه 20 مهر در اعتراض به عدم اعلام وصول سئوال از رئيس‌جمهور توسط هيئت رئيسه مجلس از سمت نمايندگي استعفا داد و متن استعفاي خود را تقديم هيئت رئيسه مجلس كرد. مطهري از طراحان اصلي سئوال از رئيس‌جمهور است. استعفاي مطهري بهانه‌اي شد تا برخي از منتقدين وي برنامه‌ريزي‌هايي براي اخراج وي از مجلس صورت دهند. اين نمايندگان مصمم هستند تا اولا با فشار به هيئت رئيسه مجلس در اعلام وصول استعفاي مطهري تسريع شود و ثانيا هنگام طرح اين استعفا در صحن مجلس، ضمن رايزني با ديگر نمايندگان، در اقدامي هماهنگ به استعفاء راي مثبت دهند تا مطهري از مجلس اخراج شود. در همين راستا بهروز جعفري نماينده سميرم روز يكشنبه در جلسه علني مجلس طي تذكري خواستار اعلام وصول اين استعفا و مطرح شدن آن در صحن مجلس شد. همچنين شنيده مي‌شود برخي از نمايندگان مخالف مطهري در تلاش هستند تا اين استعفاء هر چه سريعتر در دستور كار مجلس قرار گيرد و نمايندگان به آن راي مثبت دهند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص): جريان انحرافي خطرناكتر از فتنه 88 است

http://www.kayhannews.ir/900726/3.HTM#other314

رژیم ضد بشری و قرون وسطایی دین فروش وجنگ افروز وجنگ افروز و بحران آفرین و فتنه گر اکنون آنچنان از درون دچار فتنه گران در گیر وجنگ وقدرت . دچار فتنه و نزاع و گریز پیرامون آن برای دفع فتنه شده اند که یک فتنه دفع نکرده فتنه ی دیگری شروع می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: جريان انحرافي خطرناكترين جريان پس از فتنه 88 است.به گزارش مهر سرتيپ حسين همداني بيان اين مطلب كه مأموريت ما در مقابل همه فتنه ها و جريانهاي انحرافي و همه مشكلات و موانع امر به معروف و نهي از منكر است ادامه داد: فتنه ها و حوادث متفاوت است و همه مشكلات و موانع سر راه ما همانند زمان جنگ كه يك بار مين بود، يكبار موانع آب، فرق مي كنند.سرتيپ همداني با اشاره به اين مطلب كه كساني كه تربيت شده اند و باور كرده اند مي توانند از موانع عبور كنند اظهار داشت: يك روزي فتنه جنگ بود، روزي حوادث بعد از جنگ، سپس فتنه تير 77 و بعد از آن فتنه 88 شكل گرفت كه خدا را شكر از همه اين ها عبور كرديم.وي با بيان اين مطلب كه امروز خطرناك ترين جريان، جريان انحرافي است، گفت: جريان انحرافي بسيار خطرناك است، كه امروز داريم مشاهده مي كنيم و علامت هاي آن را هم مي بينيم.فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران افزود: رهبر فرزانه انقلاب ما فرمودند، بعضي ها گفتند كه زوم كرده اند روي شخص، رهبر گفتند نه اين يك جريان است، دشمن دست بردار نيست و زماني دشمن دست بردار ما مي شود كه دست از شعار اساسي و اصولي خود برداريم.

هلاكت 6 شرور در درگيري مرزهاي شرقي كشور

اینهم نمونه ای دیگر از بی اساس و وارونه بودن ادعای مضحک ایران امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد . همچنین خبر مرگ از استان محروم بلوچستان که 33 سال است از این استان جز مرگ واعدام خبر دیگری مخابره نشده است. طوریکه ادامه ی آن بدرون خاک افغانستان و پاکستان کشانیده شده است.

جانشين فرمانده مرزباني با بيان اينكه كشور پاكستان محل تردد اشرار شده است گفت: خبري مبني بر استقرار يك باند شرارت در نوار مرزي به پليس مرزباني رسيد كه طي درگيري ايجاد شده 6 نفر از اعضاي اين باند به هلاكت رسيدند.به گزارش فارس امير احمد گراوند گفت: در تيرماه سال جاري ماموران هنگ مرزي ميرجاوه متوجه حضور غيرقانوني تعدادي فرد شرور و مسلح شدند كه طي درگيري با آنها 600 كيلو مواد مخدر كشف و اشرار به كشور پاكستان متواري شدند.وي ادامه داد: در اين درگيري يكي از ماموران پليس مرزباني مصدوم شد.اين فرمانده انتظامي بيان كرد: چندي پيش از طريق منابع اطلاعاتي متوجه استقرار گروهي از افراد مسلح در نوار مرزي سيستان و بلوچستان شديم كه در سه گروه فعاليت مي كردند و به دنبال ترانزيت مواد مخدر به ايران بودند.وي بيان داشت: يك گروه از اين اشرار وظيفه پشتيباني در خاك پاكستان و دو گروه در نوار مرزي ايران و پاكستان مستقر شده بودند. اين تيم مدعي شده بود كه در صورت برخورد با مرزداران اقدام به ترور آنها خواهد كرد.جانشين فرمانده مرزباني كشور گفت: براساس هماهنگي هاي صورت گرفته همزمان با ورود اين تيم به خاك كشور در 23 مهرماه نيروهاي هنگ مرزي ميرجاوه به همراه تكاوران نيروي انتظامي طي يك عمليات غافلگيركننده اين گروه را محاصره و 6 نفر از اشرار كه تابعيت هاي ايراني، افغاني و پاكستاني داشتند را به درك واصل كردند.

خروج ناگهانی احمدی‌نژاد از سالن در حین سخنرانی خودش!

http://www.fararu.com/vdci5wa3.t1ar32bcct.html

گذشته از اینکه جنگ قدرت و ثروت همراه با اختلاف و رقابت میان باندهای مافیایی مدعی اصول گرایی بسیار جدی شده است. از سوی دیگر ممکن است که ترک نا گهانی پاسدار گماشته احمدی نژاد از جلسه ی آنهم موقع سخنرانی مرتبط با حضور وی بر سر قرار مصاحبه با گزارشگر شبکه ی الجزیره باشد که پیرامون طرح فاش شده ترور سفیر عربستان در واشنگتن است . ولی آنچه مهم است اختلاف بین وی با ولی وقیح منفور ونا مشروع آنگونه بر جسته شده است که پاسدار گماشته احمدی‌نژاد برای انقلاب‌های منطقه بجای واژه "بیداری اسلامی" از واژه ت"بیداری انسانی" استفاده می ند که نوعی رو در رویی آشکر با ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد.

فارس نوشت: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال با حضور احمدی‌‌نژاد در تالار وحدت تهران برگزار شد که این مراسم با حواشی جالبی همراه بود. *‌ امتناع احمدی‌‌نژاد از ممهور کردن تمبر "رایانه پاک" این ذهنیت را برای برخی از میهمانان ایجاد کرد که شاید نام رایانه پاک چندان باب میل احمدی‌نژاد نیست و یکی از حضار این تعبیر را به‌کار برد که: آنگونه که احمدی‌نژاد برای انقلاب‌های منطقه بجای واژه "بیداری اسلامی" از واژه تأمل‌برانگیز "بیداری انسانی" استفاده کرد، در این مراسم نیز به جای نام "رایانه پاک" اسم خاص دیگری را مد‌نظر داشته است. *‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از احمدی‌نژاد به روی سن رفت و پس از مقدمه‌ای کوتاه درباره برگزاری نمایشگاه امسال، یکی از اشعار سروده خود با مضمون رایانه و قدرت الهی را خواند و این شعر را تقدیم احمدی‌‌نژاد کرد؛ یکی از ابیات این شعر: گر هوا رسانه نبود/ ابر و جو و باران را قدرت رسانه‌ از اوست .عالم فراواقع در کنار رایانه/ جرعه‌ای زعلم است این،‌ کان شرابخانه از اوست. * زمانی که نوبت به سخنرانی رئیس‌جمهور در این مراسم رسید، احمدی‌‌نژاد هم از خجالت وزیر ارشاد خود درآمد و گفت: بله، آقای حسینی با شعر و شاعری مأنوس هستند و خودشان شاعرند؛ در این هنگام یکی از میهمانان حاضر در مراسم با صدای نسبتا بلندی گفت: یاد آقای صفار بخیر! که این جمله باعث معطوف شدن نگاه‌ها به سمت گوینده آن شد. * احمدی‌نژاد در صحبت‌های خود مجددا و با صراحت به عدم اعتقاد خود به "جنگ فرهنگی" اشاره کرد و گفت: «فرهنگ که با فرهنگ جنگ ندارد بلکه فرهنگ فصل مشترک انسان‌هاست.» * احمدی‌نژاد در بخشی از سخنان خود، داستان حضرت سلیمان نبی و جابه‌جایی تخت بلقیس را هم نقل کرد و هنگام بازگو کردن جریان غیبت "هدهد" و سؤال سلیمان از چرایی عدم حضور هدهد، اصطلاح "کوچه‌بازاری" خاصی را به‌کار برد که باعث خنده شدید حضار شد. *‌ در حالی که احمدی‌نژاد در گرماگرم سخنان خود در حال صحبت از جایگاه جوانان ایرانی بود، به‌صورت ناگهانی سخنان خود را قطع کرد و با سرعت از پشت تریبون به سمت در خروجی حرکت و مراسم را ترک کرد. * پس از اتمام مراسم و در گرماگرم خداحافظی میهمانان با یکدیگر، یکی از حاضران خطاب به جمشیدی گفت: آقای جمشیدی توقع داشتیم که لااقل شما با قدرت و ظرافت کلامی که از آن برخوردار هستید در حین اجرای برنامه، اشاره‌ای هم به جریان انحرافی می‌کردید. * با خروج میهمانان از تالار وحدت و هنگام دریافت وسایل از اتوبوس امانات، ازدحام جمعیت و هیاهو به حدی بود که این امر باعث معطلی یک ساعته میهمانان و نارضایتی شدید آنان شد.

اظهار نظر احمدی‌نژاد پیرامون سخنان رهبری درباره تغییر نظام سیاسی کشور

http://www.fararu.com/vdcefn8o.jh8wwi9bbj.html

جالب است گذشته از اینکه همچون موضع گیری خبر قبلی مقابل نظر ولی وقیح نا مشروع ومنفور پیرامون حذف پست ریاست جمهوری انتصابی به جای رئیس جمهور انتخابی ایستاده و موضع گیری کرده است . زیرا که استناد به قانون اساسی کرده وتو دهنی به ولی وقیح منفور ونا مشروع قانون شکن زده است که جایگاهی ماورای قانون ا ساسی برای خود قایل شده است. از سوی دیگر با سیاست یک بام و دو هوا و یا با یک دست پس زدن وبا پا پیش کشیدن تناقض گویی کرده است . چون به کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 جواب داده است آنگونه که از یک سو اعتراف کرده است که اکثریت سئوال و شبهه داشتند . از طرف دیگر تأکید کرده است که نتیجه این تقلبات تغییر نا پذیر بوده است و رقیب مغلوب را هم متهم به اشتباه اعتراض تخریب اموال عمومی و اعتراض کرده است .با این وجود گفته که خادم اینان می باشد!

رييس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار الجزیره درباره سخنان دو روز پیش رهبر انقلاب در جمع دانشگاهیان کرمانشاه پیرامون تغیر نظام سیاسی کشور اظهار نظر کرد.به گزارش فرارو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدي‌نژاد دوشنبه شب در مصاحبه زنده تلويزيوني با شبكه الجزيره انگليسي در پاسخ به سوالي درباره اظهارات اخير رهبر معظم انقلاب در خصوص تبديل سيستم رياستي به پارلماني اظهار داشت: هيچگونه مساله خاصي وجود ندارد و در قانون اساسي جايگاه و اختيارات همه مسئولين مشخص است». «گروهي را كه در مورد نتايج انتخابات سوال داشتند، مي‌توان به دو دسته تقسيم كرد؛ يك دسته اكثريتي بودند كه واقعاً سوال و شبهه داشتند و زماني كه مراجع نظارتي گزارش خود را ارائه كردند موضوع براي آنان تمام شد، اما اقليتي نيز به بهانه انتخابات، مردم را مورد حمله قرار داده و به اماكن و اموال عمومي خسارت مي‌زدند كه كار اشتباهي بود، البته بايد توجه داشت كه رقيب بنده در تهران دو ميليون راي داشت كه حتي اگر همه آنها اعتراض داشتند به اين معنا نيست كه بايد در نتيجه انتخابات تغييري ايجاد شود ضمن اينكه بر طبق بيشترين برآوردي كه از جمعيت حاضر در اين خصوص انجام شد تعداد آنها به مراتب كمتر از اين ميزان بوده است، البته دولت به همه آنها احترام مي‌گذارد و بنده خودم را خادم همه آنها مي‌دانم