دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 2 آبان ماه سال 1390

نقدو بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " اوباما دنبال شغل مي گردد ! "

"چگونه می شود با کوهی از اسناد مستند جنایت 33 ادعای وارونه گویی های لابی های برون مرز به خصوص مقیم آمریکا و عضو حزب الله قلم بردست یادداشت روز نویس برای پرونده سفید کردن حاکمان ایران در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا از طریق سپاه قدس ومافیای مواد مخدر مکزیکی با منفجر کردن سالن رستوران غذایی را باور نکرد؟"

در شرایطی که در دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز در ستون خبر ویژه دروغ نامه ی کیهان از مجید محمدی مقیم آمریکا نقل قول کرده چون از روشن گری وی سخت شاکی شده است . پس گفته وی یک عضو متواري حلقه كيان نامید ه كه به واسطه قلم زدن باب ميل سازمان سيا روزگار مي گذراند تا اینکه از نقل قول کرده است که دروغ نامه ی کيهان و با شیوه ی گفتاری زندان اوینی اش اعضا و حامیان جريان هاي رقیب مغلوب رابه ضدانقلاب متهم کرده است که سربازجو شریعتمداری با برچسب زدن اینان را تحقير و كوچك مي كند تا که بالاخره اذعان کرده است که مجید محمدی فاش ساخته است با استناد به مطالب ستون اخبار ويژه دروغ نامه ی كيهان متون كيفرخواست بازداشت شدگان را تنظیم می کند يا از روي بخش اخبار ويژه كيهان نسخه برداري مي شوند يا نويسندگان كيهان آنها را مي نويسند . بنابراین دیگر جای ابهام باقی نمی ماند که جایگاه این دروغ نامه و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری چیست و همکاران قلم زن و به خصوص یادداشت روز نویسانش کیستند و بر اساس چه معیار و ضابطه و تجربه ای قلم زنی همراه با تحلیل و تفسیر می کنند؟ به ویژه اگر چنانچه موضوع یادداشت روز مربوط به فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن آمریکا باشد مشخص است که عضو حزب الله وقلم زن یادداشت روز شده ی دروغ نامه ی کیهان برای ماستمالی کردن طرح فاش شده ی ترور سفیر عربستان این چنین سفسطه گری پاسداری – حوزوی – ولی وقیح گونه کرده است:

روز چهارشنبه دو هفته پيش دو مقام آمريكايي در ادعايي كه بيشتر به شوخي شبيه بود گفتند يك ايراني كه ظاهرا عقل درست و حسابي هم ندارد با يك باند قاچاق مواد مخدر در مكزيك وارد مذاكره شده بود تا سفير سعودي در واشينگتن را ترور كند. آمريكا و عربستان سعودي بلافاصله از شوراي امنيت سازمان ملل خواستند به اين موضوع رسيدگي كند. بعد از آن و در حالي كه هياهويي عجيب درباره اين موضوع به راه افتاده بود، به يكباره احمد شهيد گزارشگر انتصابي آمريكايي در مورد آنچه «حقوق بشر در ايران» مي خوانند گزارشي را كه قرار بود سپتامبر گذشته به نشست مجمع عمومي سازمان ملل ارائه كند منتشر كرد و در آن انواع و اقسام اتهام ها را به ايران نسبت داد بي آنكه حتي در يك مورد به منطق حقوقي خفته در پس رفتارهاي ايران هم اشاره اي بكند. بعد از انتشار گزارش احمد شهيد چند مقام غربي كه اغلب باعنوان منبع آگاه با خبرگزاري هاي غربي گفت وگو مي كنند، گوشه و كنار گفتند اميدوارند شوراي حقوق بشر سازمان ملل هر چه زودتر بر مبناي گزارش احمد شهيد موضوع حقوق بشر ايران را به شوراي امنيت ارجاع دهد. در كنار همه اين موارد مجموعه اي از گزارش ها در منابع كم و بيش معتبر غربي منتشر شد كه يوكيا آمانو مدير كل ظاهرا ژاپني و در واقع آمريكايي آژانس بين المللي انرژي اتمي تصميم دارد در گزارش ماه نوامبر خود با انتشار اسناد جعل شده توسط سيا اعلام كند يك جنبه نظامي بالفعل در برنامه هسته اي ايران وجود دارد. انتشار پي در پي اين خبرها كه رسانه هاي غربي از آن به عنوان «رگبار خبرهاي بد» ياد مي كنند اين سوال را بوجود آورده است كه واقعا آمريكايي ها چه قصدي دارند؟ آيا اين رگبار يك اقدام مبتكرانه و بخشي از يك سناريو از پيش نوشته شده عليه ايران است يا اينكه بايد آن را اساسا مجموعه اقداماتي واكنشي و انفعالي دانست كه علت اصلي آن عقب ماندگي راهبردي از ايران در منطقه و ترس از واگذار كردن رقابت انتخاباتي به جمهوري خواهان است؟ اين يادداشت تلاش مي كند پاسخي اجمالي براي اين سوال ها فراهم كند"

قلم زن عضو حزب الله در ادامه ی تحلیل خود اعتراف نا خواسته به بر هم زدن شرایط انتخابات ریاست جمهوری آینده ی در آمریکا کرده ولو داده است که هدف است تادوباره اوباما رئیس جنهور نشود که خود اثبات گر این واقعیت است که طراح ترور سفیر عربستان در آمریکا در راستای این هدف از سوی حاکمان ایران بر نامه ریزی شده است که اکنون که طرح لورفته زور زده می شود تا وارونه جلوه داده .برای همین مدعی قلم بر دست در ادامه ی وارونه گویی خود روی به سیاست جانی دالر بازی تکراری در آورده و ادعا کرده است که اوباما چون مقابل مهار کردن تلاش هسته ای رژیم ضد بشری و قرون وسطایی در مانده شده است . همچنین وحشت از نفوذ رژیم ضد بشری قرون وسطایی باا دعای رهبری بیداری اسلامی درر منطقه دارد . همینطور چون قادر نیست تحریم های بیشتری بدون تصویب شورای امنیت سازمان ملل علیه ی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی اجرا کند به خصوص اینکه چین و روسیه مخالف فشارهای بیشتر هستند. پس برای اینکه مجبور نشود شغل دیگری برای خودش دست و پا کند نیاز دارد تا دست تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری بزند . بنابراین محتاج اهرم نقض حقوق بشر و طرح سناریوی ترور عنصر نهیف سفیر عربستان در واشنگتن می باشد . تا این چنین بتواند اهداف خود علیه ی رژیم فاشیستی مذهبی ایران از طریق شورای امنیت سازمان ملل را پیگیری نماید:

"بدون شك هم اكنون و در ماه هاي آينده هيچ ضرورتي براي باراك اوباما به اندازه انتخاب مجدد در انتخابات رياست جمهوري سال2012 و واگذار نكردن اتاق بيضي شكل كاخ سفيد به جمهوري خواهان حياتي نخواهد بود، همچنان كه متقابلا براي جمهوري خواهان نيز هيچ چيز مهم تر از آن نيست كه از تكرار دولت اوباما جلوگيري كنند. اسراييلي ها گفته اند از اين نگران هستند كه ايران بتواند بدون نقض ان پي تي به وضعيت آستانه اي برسد. اسراييلي ها تاكيد كرده اند ايران در حال تثبيت برتري راهبردي خود در منطقه است و اكنون حتي اگر ديگر بحث هسته اي هم مطرح نباشد ايران در حال تغيير ژئوپلتيك منطقه عليه اسراييل و آمريكاست.3- و در نهايت صهيونيست ها گفته اند نگران هستند كه غرب به ناچار و نااميد از متوقف كردن برنامه هسته اي ايران، غني سازي در اين كشور را در چارچوب برخي ابتكارهاي ديپلماتيك جديد كه اخيرا مطرح شده بپذيرد.مدت هاست آمريكايي ها و اروپايي ها آن را جدي گرفته اند و آن هم اينكه اگر اوباما به زودي اقدامي عليه ايران انجام ندهد و به اصطلاح مورد علاقه صهيونيست ها جديت خود را در متوقف كردن ايران به اثبات نرساند آن وقت ناچارند خود دست به كار شوند. و دوم، اسراييلي ها گفته اند حمايت لابي يهودي آمريكا از اوباما در انتخابات 2012 كاملا مشروط به اين است كه اوباما ثابت كند براي امنيت اسراييل كه اكنون بيش از هميشه از جانب ايران تهديد مي شود اهميت قائل است.- مهم ترين اولويت راي دهندگان آمريكايي مسائل اقتصادي است. بحران وال استريت اكنون وضعيتي بوجود آورده است كه راي دهندگان آمريكايي روز به روز بيشتر متقاعد مي شوند كه اوباما نه مي خواهد و نه اگر بخواهد مي تواند مشكلات آنها را حل كند. بنابراين، روند امور در محيط سياست داخلي آمريكا به سمتي پيش مي رود كه در آن اوباما قطعا بازنده خواهد بود مگر اينكه يك اتفاق فوق العاده صحنه را عوض كند. اوباما در ماه هاي آينده شديدا نياز به حادثه اي دارد كه مسائل اقتصادي را از دستور كار افكار عمومي در آمريكا حذف كرده و يك دغدغه ديگر مثلا مسائل امنيتي را به جاي آن بنشاند (برخي روشنفكران آمريكايي مي گويند براي مردم اين كشور فقط يك چيز مهم تر از جيبشان است كه آن هم جانشان است). طرح موضوع تلاش نيروي قدس براي ترور يك ديپلمات نحيف و بي دست و پاي سعودي در واشينگتن اين فرصت را به اوباما داد كه براي مدتي دستور كار افكار عمومي آمريكا را عوض كند و با طرح اين مسئله كه عده اي قصد جان شهروندان آمريكايي را كرده اند آنها را از پي گيري فوري دغدغه هاي اقتصادي و اجتماعي شان منصرف نمايد.. اوباما در حال رساندن 3 پرونده هسته اي، حقوق بشر و تروريسم به «وضعيت مرزي» است تا نه گفتن روسيه و چين و ديگر كشورها به درخواست اقدام عليه ايران در شوراي امنيت را هر چه بيشتر سخت كند.. پرونده ترور در حال تبديل شدن به يك لطيفه است، گزارش ها نشان مي دهد آمانو پذيرفته است كه نمي تواند برنامه هسته اي ايران را نظامي اعلام كند و گزارش احمد شهيد هم خام تر از آن است كه بتوان آن را مستند اقدام در شوراي امنيت قرار داد. در نتيجه احتمالا آقاي اوباما بايد به فكر يك شغل جديد براي خود پس از دسامبر 2012 باشد!

در خاتمه اینکه چون عضو حزب الله قلم زن یادداشت روز نویس پیرامون طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن تلاش مذبوحانه کرده است تا صورت مسأله را پاک کند. بنابراین این مأمور طوری قلم زنی کرده و مدعی شده است که گویاا یران تنها کشور منحصر به فرد در جهان است .برای اینکه در این کشور آزاد ومستقل اجرای دمکراسی خواهی و برابری طلبی بار عایت حقوق بشر بی نظیر ورقیب در جهان است که هیچ خبری از سرکوب و سانسور وتفتیش عقاید وبر تری جنسیتی و تبعیض و.... هر گز در آن مشاهده نمی شود و از بدو شکل گیربی اش نه کسی اعدام و بازداشت و شکنجه شده و نه مجبور به اعتراف و اعدام شده است . طوریکه در همان ابتدای انقلاب در این حکومت دینی با مرجع تقلید آیت الله شریعتمداری بطور تحقیر آمیز تلویزیونی بر خورد نشد؟ همچنین مقامات سیستم قبلی بدلیل اینکه فاش نشود که جانشینان جدید چگونه باا ینان همکاری داشتند. در پشت درب های بسته محاکمه و اعدام شدند ؟ همینطور رئیس جمهورش چون مطیع حلقه بر گوش رهبر نشد از طریق بازار مکاره بر کنار نشد . سپس چون جانش در خطر بود مجبور به فرار شد . در ادامه رئیس صدا و سیما صادق قطب زاده بر خلاف اینکه رهبر مدعی شده بود بیش از 20 سال است وی را می شناسد اعدام نشد . یا اینکه پس از تظاهرات مسالمت آمیز 30 خرداد سال 60 در سیاه چال هایش حمام خون بر پا نکرد و زنان بار دار تیرباران نشدند وبه دختران باکره قبل از تیر باران تجاوز نشد. آنگاه در تابستان 67 فرمان قتل عام زندانیان سیاسی در سیاه چال های سراسر کشور اجرا نگردید .در ادامه آ جانشین ده ساله ی رهبر بدلیل انتقاد به این اعدم ها بر کنار نشد وتا دم مرگ در حصار خانگی محسور نگردید .همینطور طرح ترور مخالفان در برون مرز در دستور کار خود قرار نداد. از جمله دکتر شاپور بختیار نخست وزیر قبل از انقلاب در خانه اش در پاریس از سوی مأموران آدم کشان حرفه ای در پوشش دوست به فجیع ترین اقدام وحشیانه ضد انسانی قصابی نشد .سپس زوج هم فکر وی فروهرها در ایران سلاخی مشابه نشدند.خلاصه مرتکب اقدامات تروریستی در بیروت و عربستان و عراق وعربستان نشده واتباع کشور های خارجی از جمله نظامیان آمریکاییان را نکشته است. همینطور در مراسم حج در مکه بیش از 400 زوار ایرانی و غیر ایرانی را زنده زنده در آتش نسوزاند . مهمتر اینکه فتوای قتل برای سلمان رشدی صادر نکرد و در ژاپن و سوئد د و مترجم این کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی مورد اقدام تروریستی واقع نشدند. مهمتر اینکه مگر سعید امامی که پاسدار حسین شریعتمداری مدیر مسئول ونماینده ی ویژه ی ولی وقیح منفور ونا مشروع همکار نزدیکش بود اعتراف به صد ها مورد عملیات برون مرزی علیه ی مخالفان به ویژه در عراق قبل از اشغال نظامی نکرده بود؟ بعلاوه مگر زیر چتر 33 ساله مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین همچون سیاست مبارزه با بی حجابی اهداف جنایتکارانه ی داخلی و برون مرزی به پیش برده شده است؟ نمونه همین اعزام معتادین همراه مواد مخدر به عربستان است تا با اینان تظاهرات برائت از مشرکین در مراسم حج در مکه راه انداز د تا موجب اغتشاش وناامنی در عربستان شود . آنگونه که گزارش شده تعداد 139 نفرشان از سوی مأموران عربستان بازداشت شدند؟ با این حال چگونه می شود با کوهی از اسناد مستند جنایت 33 ادعای وارونه گویی های لابی های برون مرز به خصوص مقیم آمریکا و عضو حزب الله قلم بردست یادداشت روز نویس برای پرونده سفید کردن حاکمان ایران در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا از طریق سپاه قدس ومافیای مواد مخدر مکزیکی با منفجر کردن سالن رستوران غذایی را باور نکرد؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900802/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 2 آبان ماه سال 1390

اوباما دنبال شغل مي گردد ! (يادداشت روز)