ادروغ نامه ی کیهان 7 آبان ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " خدا سايه خانم كلينتون را كم نكند ! "

"سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای پیش در آمد انتقاد به حضور خانم هیلاری کلینتون در دو رسانه ی فارسی زبان صدا آمریکا و شبکه خبر پراکنی ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه انگلیس آویزان به مصاحبه ی خود با خبر نگار شبکه ی سی ان ان آمریکا پس از اشغال نظامی آمریکا در دفتر محل کارش شده و بوش رئیس جمهور سابق و وزیر امور خارجه کنونی آمریکا را دشمنان جنایتکار و احمق و نادان خطاب کرده است "

اعتراف به کمک رسانی امداد های غیبی به رژیم فاشیستی مذهبی ایران که از سوی دشمن شیطان بزرگ شده است . اکنون آشکارا از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به سبک گفتمان خودش بیان شده است که ترکیبی از شیوه ی مچ گیری لمپنی یا بازجویی می باشد . برای همین از یک سو از بوش رئیس جمهور قبلی آمریکا با صفت جنایتکار احمق یاد نموده و از طرف دیگر به خطر اشغال نظامی عراق برایش دعا کرده و قدر دانی نموده است که چگونه با اشغال نظامی عراق آرزوی خمینی شیاد بر آورده شد چونکه ازجنگ خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق را نعمت الهی خواند. بهمین مناسبت سربازجو شریعتمداری با شیوه چماق وهویج از این اقدام بوش بعنوان دشمن نادادن با امتیاز بزرگ یاد نموده است تا با روش وارونه گویی و کتمان کردن حقایق نقش جاسوس چند جانبه احمد چلبی مزدور و خائن را پوشانیده و ماستمالی کرده باشد. در صورتی که با دیکته کردن اطلاعات غلط محور سلاح های کشتار جمعی صدام حسین که از سوی وزارت بد نام اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی قرون وسطایی ساخته و پرداخته شد این مزدور و جاسوس وخائن دریافت و به سرویس های اطلاعاتی و نظامی آمریکا و انگلیس منتقل نمود و بستر ساز تهاجم نظامی آمریکا ومتحدانش به عراق و اشغال نظامی این کشور شد. البته با رندی خاص تجربه بازجوگری اعتراف رفسنجانی نادیده گرفته شده است که چگونه پس از اشغال نظامی افغانستان در خطبه نماز تهران خود خطاب به بوش گفت که وی می داند اگر همکاری ما نبود هنوز هم در افغانستان طالبان بر سر قدرت بود . فراموشی عمدی در این مورد برای این است که خدشه ای بر ادعای ضد آمریکایی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران وارد نشود. مهمتر اینکه مگر از یاد رفته است که در دوران خاتمی چگونه در دفاع از پروژه ی هسته ای همین سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتداری در یادداشت روز خود نوشت که سر نوشت مذاکرات هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا که در خیابان های بغداد و بیروت تعیین تکلیف می شود. البته وی هر نمی گوید که حضور پاسداران قدس در خیابان های بغداد وبیروت همراه با اقدامات تروریستی – انتحاری - انفجاری برای برون رفت از بحران هسته ای بود وناشی از همین اقدام بوش نادان و جنایتکار واشغال نظامی عراق بود که این کشور را حیات خلوت حاکمان ایران ومرکز کانون تروریست و بحران و ارتجاع به منطقه برای شان کرده است. بهر حال برای پیش در آمد انتقاد به حضور خانم هیلاری کلینتون در دو رسانه ی فارسی زبان صدا آمریکا و شبکه خبر پراکنی ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه انگلیس آویزان به مصاحبه ی خود با خبر نگار شبکه ی سی ان ان آمریکا پس از اشغال نظامی آمریکا در دفتر محل کارش شده است تا که توانسته باشد ابتدا این چنین بوش را دراز و تحقیر کرده باشد"

"اوايل آبان ماه 1384- اكتبر 2005- خبرنگار «سي.ان.ان» كه براي تهيه گزارش و مصاحبه به كيهان آمده بود، با اشاره به حمله نظامي آمريكا به عراق و حضور همزمان نظاميان آمريكا در شرق و غرب ايران- افغانستان و عراق- نظر نگارنده را دراين باره جويا شد كه به وي گفته شد؛ «اگر آقاي جرج بوش آدم جنايتكاري نبود وظيفه خود مي دانستيم براي سلامتي و طول عمر وي دست به دعا برداريم»! و در مقابل ابراز تعجب خبرنگار سي.ان.ان كه در همان حال به دوربين دار و صدابردار براي ضبط دقيق صوت و تصوير تاكيد مي كرد به ايشان گفته شد «شما آمريكايي ها نمي دانيد كه برخورداري از دشمن نادان چه امتياز بزرگي است»! و در ادامه به نمونه هايي از دستاوردهاي حمله نظامي آمريكا به عراق كه علي رغم خواست جرج بوش نصيب ايران شده بود اشاره رفت، چند ماه بعد از پخش اين مصاحبه از شبكه تلويزيوني سي.ان.ان. «براون بك» سناتور جمهوريخواه از كانزاس كه به كينه توزي عليه جمهوري اسلامي معروف است و يكي از مدافعان سرسخت تحريم ايران بوده است نيز در يك كنفرانس خبري به مقايسه ميان اهداف از قبل اعلام شده آمريكا در حمله به عراق و آنچه كه آن هنگام به دست آورده است پرداخت و با اشاره به سرنگوني رژيم صدام، حاكميت اسلامگرايان در عراق، آسيب جدي گفتمان ليبرال دموكراسي در منطقه، تبديل عراق به همپيمان استراتژيك جمهوري اسلامي ايران و... نتيجه گرفت كه هزينه هاي مالي و تلفات انساني اين حمله نظامي به آمريكا تحميل شده است و دستاوردهاي آن به حساب منطقه اي جمهوري اسلامي ايران ريخته شده. سناتور براون بك در همين كنفرانس خبري با لحني نيشدار گفت «مقايسه سود و زيان حمله نظامي آمريكا به عراق اين تلقي را پيش مي آورد كه حمله نظامي به عراق را جمهوري اسلامي ايران به پرزيدنت جرج بوش تحميل كرده است»!"

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پس از تشبیه کردن بوش به دشمن جنایتکار و نادان که عراق را به نفع حاکمان ایران اشغا ل نظامی نمود. در ادامه مشابه ی همین اتهام را در مورد وزیر امور خارجه ی آمریکا هیلاری کلینتون تکرار کرده و شکر گذار شده است که این دشمن احمق هم با سخنان سخیف خود با همکاران وی در دو رسانه ی فارسی زبان بی بی سی و صدای آمریکا اینگونه موجب تکرار اقدامات بوش به نفع حاکمان ایران شده است:

" روز چهارشنبه 4 آبان ماه جاري -26 اكتبر 2011- خانم هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا در اقدامي غيرمنتظره كه با توجه به جايگاه و موقعيت سياسي وي در هيئت حاكمه آمريكا، «بيرون از عرف ديپلماتيك» ارزيابي شده است، ابتدا با شبكه فارسي زبان «بي بي سي» و ساعتي بعد با شبكه فارسي زبان صداي آمريكا «VOA» به مصاحبه نشست و اظهارات سخيف و خنده داري درباره جمهوري اسلامي ايران بر زبان آورد كه با جرأت مي توان گفت، نمايش قابل تقديري! از يك دشمن احمق بود و جا دارد مردم ايران و همه ملت هاي مسلمان همنوا با حضرت سجاد عليه السلام، خداي مهربان را به خاطر ارزاني داشتن اين دشمن نادان شاكر باشند، اگرچه به قول سعدي؛ «از دست و زبان كه برآيد كز عهده شكرش به درآيد»!"

همچنین سربازجو حسین شریعتمداری با شیوه ی بازجویی و و ارونه گویی تلاش مذبوحانه کرده است که طرح کودتای 22 خرداد 88 که همراه با واکنش های اعتراضی ضد حکومتی و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح بود. طری که منجر به جا باختن ده ها نفر ازمعترضان شد . همچنین بیشماران باز داشت و شکنجه زندانی و حتی اعدام شدند که حاصل نارضایتی بیش از 3 دهه انباشت خشم وتنفر پنهان شده عملکرد حاکمان بود را نه انکار کرده است ، بلکه آن را به فتنه از سوی رقیب تشبیه نموده است که از سوی آمریکا حمایت می شود .در صورتیکه معترضان توی خیابان ها خطاب به اوباما فریاد می زدند که اوباما با اونایی یا باما؟ ولی از سوی سرباز جو شریعتمداری وارونه گوی بطور دربست نه این خشم و نارضایتی مردم معترض نادیده گرفته شده است، بلکه با مچ گیری سخیف سکسی یا مشابه اتهامات وارده دژخیمان اعتراف گیر درون سیاه چال ها ی ایران که به متهمان وارد می کنند. از این شیوه بعنوان چماق تحقیر و تمسخر وتوهین آمیز علیه ی هیلاری کلینتون استفاده کرده و رقابت با هوویش مونیکا را به رخ وی کشیده است. در دنباله با سیاست از ریش بریدن و پیوند سبیل زدن رقیب مغلوب را بازهم متهم نموده است تا توانسته باشد از انقلاب اسلامی لیبی دفاع کرده باشد . چونکه آن را الگوی برداری شده از انقلاب اسلامی خمینی شیاد وجانشین وی دانسته است و بازهم با ریشخند کردن رقیب مغلوب و حمایت آمریکا از آن این چنین بیان و ترسیم کرده است:

" وزير امور خارجه آمريكا، ابتدا به پشتيباني دولت آمريكا از فتنه 88 و اينكه «دولت آمريكا، در حمايت از معترضان هرچه از دستش برمي آمد انجام داده است» اشاره كرده و از ناكامي اين فتنه آمريكايي-اسرائيلي ابراز تأسف مي كند. خانم كلينتون اعتراف مي كند كه عوامل داخلي فتنه از آمريكا خواسته بودند «دولت آمريكا در حمايت از جنبش سبز(!) به گونه اي عمل كند كه عامل و حامي اصلي اين جنبش تلقي نشود». تا اينجا وزير خارجه آمريكا بي آن كه بخواهد و يا متوجه باشد كه دست به چه اعترافي زده است، يك گام بلند و سودمند به نفع جمهوري اسلامي ايران برمي دارد و برتمامي مستندات به دست آمده از فتنه 88 و اعترافات بازداشت شدگان مهر تائيد مي زند و علي رغم تبليغات گسترده رسانه هاي آمريكايي و انگليسي و اسرائيلي كه عاملان و سران فتنه 88 را بي تقصير معرفي مي كردند، خانم كلينتون از جايگاه وزير خارجه آمريكا تصريح مي كند كه فتنه گران «ستون پنجم» آمريكا در ايران اسلامي بوده اند و بديهي است كه در تمامي سيستم هاي حقوقي دنيا، «ستون پنجم»ها به اشد مجازات محكوم مي شوند.خانم هيلاري كلينتون، چنانكه گويي با هووي خود «خانم مونيكا» جرّ و بحث كرده و براي او خط و نشان مي كشد در اظهاراتي سخيف و احمقانه مي گويد اگر معترضان در ايران نيز مانند مردم ليبي از آمريكا درخواست كمك كنند، دولت آمريكا به كمك آنان مي شتابد! اين تهديدهاي ناشيانه در حالي است كه اولا؛ مردم ليبي با دخالت ناتو در انقلاب اسلامي آنان به شدت مخالف بودند. ثانيا؛ آمريكا، انگليس، فرانسه، ايتاليا و اسرائيل را حاميان اصلي سرهنگ قذافي مي دانستند و در تظاهرات پيوسته خود بيشترين اعتراض ها را عليه اين چند كشور غربي كه مهره هاي اصلي «ناتو» هستند، سرداده بودند و نهايتا نيز علي رغم تلاش گسترده آمريكا و متحدانش با صراحت اعلام كردند كه خواستار برپايي يك نظام اسلامي در كشورشان هستند. ثالثا؛ خانم كلينتون فراموش كرده است كه مردم مسلمان ايران با چه قدرت و اقتداري گروهك هاي تروريستي مسلح را به زباله دان تاريخ فرستادند، بنابراين اگر نگاه كلينتون به مردم ايران است كه مردم ايران در جريان فتنه 88، حماسه 9 دي و حضور همه ساله 22 بهمن و اخيراً در استقبال بي نظير و مثال زدني از رهبر معظم انقلاب در سفر ايشان به كرمانشاه كه در سراسر ايران اسلامي تكرارشدني است و... نفرت و انزجار عميق خود از آمريكا و متحدانش را به نمايش گذارده اند و اما، چنانچه منظور كلينتون، اصحاب اندك و كم شمار فتنه 88 است كه بايد گفت؛ «موز را زور و قوتي گر بود كمر خويش راست مي فرمود!"

بالاخره سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری سوزش و عصبیت خود از طرح فاش شده ترور سفیر عربستان را به نمایش گذشته است . ولی برای ماستمالی کردنش نقل از مجری نفوذی شبکه خبر پراکنی دولت فخیمه ی انگلیس کرده است که همچون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نماینده مردم ایران و ... شده است و این موضوع را تبدیل به چماق علیه وزیر امور خارجه و مقامات آمریکا کرده تا توانسته باشد مانور تبلیغاتی برای سفید سازی پرونده ی طرح ترور سفیر عربستان دهد و آن را اینگونه خنده دار توصیف کند:

" يكي از خنده دارترين بخش از اظهارات هيلاري كلينتون، آنجاست كه درباره اتهام اخير دولت آمريكا به جمهوري اسلامي ايران، سخن مي گويد. اين بخش از سخنان خانم كلينتون به اندازه اي بي پايه و اساس است كه مجري شبكه بي بي سي با پوزش از وي، مي گويد؛ بسياري معتقدند كه اين اتهام و طرحي كه به ايران نسبت داده مي شود «پيش پا افتاده» و «مبتذل» است- مجري از اين اتهام با واژه BANAL ياد مي كند- و خانم كلينتون كه از اين سؤال به طور محسوسي عصباني شده است به ادعانامه- كيفرخواست- دادستان كل آمريكا عليه «منصور ارباب سيار» اشاره مي كند و به جاي ارائه دليل براي اثبات اين ادعا مي گويد «سپاه قدس سابقه اينگونه عمليات را دارد و اين خود دليل محكمي است بر اين كه مي تواند در توطئه قتل سفير عربستان نيز دست داشته باشد»! و هيچ نشانه اي از سوابق مورد ادعاي خويش ارائه نمي كند. خانم كلينتون كه انگار متوجه پريشان گويي خود شده است در ادامه پاسخ به سوال ياد شده مي گويد «البته اميدواريم دولت آمريكا بتواند اين اتهامات را در دادگاه ثابت كند»!«ما اسناد فراواني در اختيار داريم كه در دادگاه ارائه خواهيم كرد"

همچنین سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بدون اشاره به نقش مهره های بسیج شده پیام وسئو ال های گفتاری و شنیداری تلفنی و تصویری همراه با پیام و سئوالات نوشتاری ایمیلی و فیس بوکی که از سوی همکاران اعزامی اش از ایران که در شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه انگلیس فعال هستند و همچون سایر لابی ها که مخالف تحریم ها و جنگ ومدافع پروژه ی هسته ای می باشند شیادانه اینان که روی آنتن "نوبت شما "بی بی سی آمدند مردم جا زده شدند . سپس این ترفند تبلیغاتی لو رفته تبدیل به شیوه تحقیر کردن از موضع بازجویی وکیفر خواست صادر کردن برا ی وزیر امور خارجه ی آمریکا شده است .آنگونه که با تجربه وحرفه سیاست توبره و آخور خور کردن گفتگوی وزیر امور خارجه ی آمریکا با دو شبکه ی فارسی زبان به ضعف آمریکا برای نیاز به مذاکره و اقتدار رژیم ضد بشری و قرون وسطایی تشبیه کرده و در ادامه این جنین این ضعف را به اعتراضات وال استریت در آمریکاپیوند زده است:

" وزير امور خارجه آمريكا در پاسخ به اين سوال كه «شما از يكسو مي گوئيد طرفدار جدي مردم ايران هستيد و از سوي ديگر دست به تحريم هايي زده ايد كه آثار آن متوجه همين مردم است» مي گويد «آمريكا چاره اي جز انجام اين تحريم ها ندارد»! و هنگامي كه با پرسش بعدي مجري كه اشاره تلويحي به تناقض ميان ادعاي مردم دوستي آمريكا و تحريم عليه همين مردم روبرو مي شود، يك برگ ديگر به نفع جمهوري اسلامي ايران رو مي كند و بي آن كه متوجه باشد، اعتراف مي كند كه هدف اصلي از تحريم ها و اتهام تروريستي اخير به ايران، ايجاد تمايل در جمهوري اسلامي ايران به مذاكره با آمريكاست و با استيصالي كه آشكارا نشان مي دهد آمريكا تا چه اندازه از اين كه مورد تحقير ايران قرار گرفته عصباني است، ابراز اميدواري مي كند كه ايران در پي اين تحريم ها به مذاكره با آمريكا تن بدهد. به بيان ديگر، خانم كلينتون با صراحت به دست بالا و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در چالش با آمريكا اعتراف مي كند. مردم آمريكا و ساير كشورهاي اروپايي مخالفت جدي خود با نظام سرمايه داري را به صراحت فرياد مي زنند و با شعار معروف «ما 99 درصديم كه تحت سلطه يك درصدي حاكمان آمريكايي و اروپايي قرار گرفته ايم». از اين روي حضور شتابزده و غيرمنتظره هيلاري كلينتون در دو شبكه مورد اشاره برخلاف ظاهر آن، نشانه استيصال آمريكا در مقابل جنبش وال استريت، احساس ضعف و شكست از خيزش هاي اسلامي منطقه و سقوط پي درپي ديكتاتورهاي دست نشانده است كه به اعتراف استراتژيست هاي معروف آمريكايي و اروپايي در تمامي اين تحولات اثرپذيري از انقلاب اسلامي ايران به وضوح ديده مي شود. مردم در آمريكا، انگليس، ايتاليا، يونان و...خيزش خود را با حركت انقلابي مردم مصر در ميدان «التحرير» مقايسه مي كنند. در اقدام مضحك هيلاري كلينتون نبايد وحشت آمريكا و متحدانش از حج امسال و فرياد برائت از مشركين ملت هاي مسلمان را كه اين روزها به فريادي فراگير تبديل شده است، ناديده گرفت"

در خاتمه اینکه وزیر امور خارجه آمریکا گر چه در دام حامیان نفوذی رژیم ضد بشری در این دو شبکه ی نفوذی فارسی زبان افتاد وتصور نمی کرد که چگونه در این دو شبکه مار درآستین پرورش داده شده است . چونکه هر گز باور نمی کرد که سیاست صادراتی تجربه شده ی فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور و خفقان وزارت ارشاد که در رسانه ها ومطبوعات ایران تجربه شده است امکان دارد سازماندهی شده در این دو رسانه باشد که از سوی مجریان این شبکه فارسی زبان که در ر ابطه ی تنگاتنگ لابی های رژیم ضد بشری و قرون وسطایی هستند با بسیج مهره های وزارت بد نام در داخل وحامیان شان در برون مرز یکه ورچین می شوند . حتی برای عادی جلوه دادن مردم ایران با پوشش نمایشی پوشانیدن صورت و رعایت مسایل امنیتی ظاهر می شوند ولی همان پیام و سئوالاتی را مطرح می کنند که از سوی مقامات مسئول و همچون پاسدار سر بازجو خیلی سال است که مطرح شده است . همچنین از سوی لابی های اعزامی شان به آمریکا و چفت و همسو شدن با لابی های آمریکایی رله و نشخوار شده است . ولی آنچه که موجود عصیت سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری شده که کف بر دهان آورده و زنجیر پاره کرده است و پیشنهاد مذاکره وزیر امور خارجه ی آمریکا را تعبیر به ضعف و نیاز آمریکا برای مذاکره مقابل ا اقتدار رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ترسیم کرده است . می داند که هدف جا انداختن ماهیت فاشیستی و ضد بشری و اصلاح و مهار ناپذیر بودنش است که پیش مقدمه ی تبلیغاتی برای اقدامات بعدی می باشد که می تواند مرتبط به آنگونه اقداماتی باشد که که گذشته از افزایش ها تحریم ها مرتبط به خروج نظامیان آمریکا از عراق باشد که در صورت احتمال جنگ از تیر رس دشمن بدور باشند . به خصوص اینکه اگر حاکمان ایران همچنان بر عدم توقف غنی سازی اصرار نمایند و بر مداخله گری در عراق و حمایت از دیکتاتور جنایتکار بشار اسد و نقض حقوق بشر ادامه داده شود ودو رهبر رقیب در حصر آزاد نشوند و در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم به اینان و حامیان شان فرصت حضور ورقابت داده نشود وسهمی برای شان از قدرت در نظر گرفته نشود .آن موقع دیگر چیزی برای توجیه کردن اقدامات بعدی روی میز برای آمریکا ومتحدانش باقی نمی ماند.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900807/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 7 آبان ماه سال 1390

خدا سايه خانم كلينتون را كم نكند ! (يادداشت روز)