گزیده خبر های 3 آبان 90

مشروح گفت‌‌وگوی تفصیلی ۳ ساعته دبیرکل حزب‌الله لبنان با المنار/رمزگشایی تهمت اخیر آمریکا علیه ایران از قول سید حسن نصرالله.خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تهمت اخیر آمریکا و شانتاژ تبلیغاتی این کشور علیه ایران تصریح کرد که رد درخواست آمریکا از سوی ایران برای خط ارتباط مستقیم باعث خشم آمریکا و طراحی فتنه جدید علیه ایران در منطقه شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900803000008

بازی کردن با مهره ی آلت دست ولی وقح نا مشروع و منفور و پاسداران که در کنار سپاه قدس لبنان بخش جنوب این کشور را در جنگ 33 روزه به سر زمین سوخته تبدیل نمود تا رژیم فاشیستی مذهبی از بحران هسته ای خارج شود . اکنون برای لوث و ماستمالی کردن دست داشتن سپاه قدس در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا با وجود اینکه مدارک مستند وجود دارد ولی به جای دلیل حضر حزب الله در سوریه در کنار پاسداران معتترضان سوریه پاسخ دهد که چرا دست به سرکوب می زند تا جاییکه تصویر وی وولی وقیح منفور و نا مشروع خامنه ای و آرم حزب الله و پرچم رژیم ضد بشری و قرون وسطایی پاره و به آتش کشیده ولگد کوب می شود ولی با وکیل م دافع سپاه قدس شدن در بیروت فتوا صادر کرده است که طرح فاش شده ترور سفیر عربستان در آمریکا تهمت است

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگوی تفصیلی۳ ساعته خود با شبکه تلویزیونی المنار به موضوعات مختلف از جمله انقلاب‌های منطقه و تلاش غرب برای مصادره آن، انقلاب لیبی و نیز سرنوشت امام موسی صدر، مبادله اسرای فلسطینی با تک اسیر رژیم صهیونیستی، خروج نیروهای آمریکایی از عراق، تحولات داخلی سوریه و فشارهای غرب علیه این کشور، تهمت اخیر آمریکا علیه ایران و نیز اوضاع و تحولات داخلی لبنان از جمله دادگاه ترور رفیق حریری پرداخت.

دادستان کل کشور در گفتگوی ویژه خبری.از برگشت "خاوری" مأیوسیم.خبرگزاری فارس: دادستان کل کشور گفت: تاکنون خبری از برگشت خاوری به دست نیامده ایم لذا از برگشت وی مأیوس شده‌ایم که اگر این روند ادامه پیدا کند به ناچار از طریق مقررات قانونی اقدامات لازم برای برگشت ایشان صورت خواهد گرفت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900802001398

آخوند آدمکش حرفه ای گوش و آدم خوار که آمر قتل های زنجیر های و قاتل سلاخی کردن زوج فروهر ها می باشد انون به شکر سرخ خوری افتاده است . چونکه بر خلاف ادعای قبلی اش مبنی بر باز گرداندن محمود رضا خاوری از کانادا گفته بود مشکلی نیست اما اکنن اعتراف کردن از باز گردانیدن وی مأیوس شده است. در عوض فشار برروی زندانیان سیاسی افزایش می یابد و احکام بیشتر اعدام برای آفتابه دزد ها از سوی دستگاه آلوده به فساد قضاییه صادر می شود

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه اگر خاوری به کشور بازنگردد اتهامات بیشتری به وی وارد خواهد شد، اظهار داشت: امروز برخی از افراد که در بانک ملی و دیگر بانک‌های مرتبط با این پرونده تخلفاتی را انجام داده اند، تخلفات صورت گرفته را به ایشان منتسب می‌کنند.ناظر ویژه دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی بیان داشت: ما از برگشت خاوری مأیوس شده‌ایم لذا به ناچار اگر ایشان به کشور بازنگردند از طریق مقررات قانونی نسبت به برگشتش اقدام خواهد شد، اما هنوز قاضی از این پتانسیل استفاده نکرده است.

پزشك تازه عروسي كه به خاطر سن‌اش كتك ‌خورد!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=80529

تصویر روشن از رژیم ضد بشری و قرون وسطایی زن تیز مدافع صیغه گری و چند همسری و به تصویر کشیدن و جایگاه زن به خصوص زن پزشک که چگونه ترسیم شده است. به ویژه اینکه رقابت تجمل پرستی و مادی گرایی و چشم دوختن به آن تبدیل به آنگونه ارزشی شده است که موجب از هم پاشیدن کانون خانواده ها شده است و نقشی مشابه اعتیاد در این مورد دارد.

پزشك جواني در دادگاه خانواده در توضيح اينكه چرا خواهان جدايي است، گفت: خانواده همسرم بعد از گذشت يك هفته از شروع زندگي‌ مشترك‌مان من را كتك زدند و تمامي جهيزيه‌ام را به انباري منزل‌شان منتقل كردند و از من خواستند در آنجا زندگي كنم.ايسنا: زوجي با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقي خود را به دادگاه ارائه كردند. مرد در پاسخ به پرسش قاضي دادگاه مبني بر اينكه دليل جداي‌تان چيست، گفت: همسرم همه چيز را در پول مي‌بيند و فكر مي‌كند خوشبختي به معني داشتن اموال و دارايي‌هاي بسيار است، درحالي كه فقط يكي از معيارهاي خوشبختي، داشتن پول است. وي ادامه داد: هدف همسرم از ابتدا، زندگي كردن نبود و هميشه با بهانه‌تراشي‌هاي متفاوت خانه را ترك مي‌كرد، او با اينكه پزشك و از تحصيلات بالايي برخوردار است اما ذره‌اي به فكر زندگي‌اش نيست و فقط ادعاي روشنفكري مي‌كند. اين مرد جوان با بيان اينكه خانواده همسرم از نظر فرهنگي در سطح پاييني قرار دارند، عنوان كرد: خانواده همسرم جزء همسايگان قديمي ما هستند و بعد از به وجود آمدن اختلافات بين ما، پدر همسرم مرتب به منزل پدري من آمد و با دعوا و فحاشي باعث سلب آرامش از خانواده من شده است. حتي چندين بار بعد از رفتارهاي نادرست پدر همسرم، مجبور شديم مادرم را به بيمارستان ببريم. زن جوان كه تا اين لحظه سكوت كرده بود، لب به سخن گشود و گفت: تمام صحبت‌هاي همسرم كذب است، او از اين مساله ناراحت است كه من خواهان مهريه 600 سكه بهار آزادي‌ام هستم. او مهندس است و از وضع مالي خوبي برخوردار است اما فردي است كه از روز اول زندگي‌مان چشمش به حقوق من بوده و اختلاف اصلي ما بر سر همين مساله است. وي افزود: همسرم چهار روز بعد از ازدواج‌مان از من خواست كه تمامي حقوق و مزاياي خود را در اختيار او قرار دهم تا او در خرج كردنش تصميم‌گيري كند، اما من مخالفت خود را با اين مطلب اعلام كردم و از همان موقع اختلافات ما شروع شد. در صورتي كه همسرم اين ادعا را دارد كه پول براي من از همه چيز مهمتر است. وي با بيان اينكه اختلاف سني ما نيز باعث بيشتر شدن اختلافات‌مان شده است، يادآور شد: من 31 سال سن دارم و همسرم يكسال از من كوچكتر است، با اينكه خانواده او اين مساله را از ابتدا مي‌دانستند اما بعد از گذشت يك هفته از شروع زندگي‌مان پدر همسرم به خاطر همين مساله مرا كتك زد و تمامي جهيزيه‌ام را جمع‌آوري كرد و به طبقه پايين منزل‌شان به يك انباري انتقال داد و من را مجبور كردند كه در آن طبقه كه انبار آن خانه محسوب مي‌شد، زندگي كنم. اين زن جوان در پايان گفت: همسرم فكر مي‌كرد كه با ازدواج با من مي‌تواند به دارايي‌هاي پدرم دسترسي پيدا كند، اما در اين سه سال به خوبي متوجه توهمات خود شده است. من خواهان طلاق هستم و حاضر نيستم حتي يك عدد از مهريه خود را ببخشم. به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكم طلاق را صادر كرد و مرد را محكوم به پرداخت ماهيانه يك سكه بهار آزادي كرد.

تشدید فشارها بر زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین

اینگونه گزارشات ضد بشری که از درون سیاه چال های رژیم ضد بشری روزانه بازتاب داده می شود مقایسه با واکنش های هیستریکی شود که علیه ی گزارش احمد شهید نشان داده می شود تاکه وانمود شود این گزارش ناقص وا قعیت ندارد

بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین نزدیگ به 1 هفته است که گاز بند قطع شده است و زندانیان امکان استفاده از حمام به دلیل سرد بودن آب را ندارند.در حدود1 هفت است که گاز بند 350 زندان اوین قطع می باشد. زندانیان سیاسی بدلیل قطع بودن گاز و سرد بودن هوا امکان استفاده از حمام را ندارند و برای استحمام کردن ناچار هستند که با آب سرد حمام کنند.عدم امکان استحمام در محیطهای جمعی خود می تواند باعث ایجاد فشارهای شخصی و جمعی و بیماری گردد. از طرفی دیگر زندانیان سیاسی به دلیل غیر قابل استفاده بودند غذای زندان ناچار هستند که از فروشگاه زندان مواد غذایی که چند برابر قیمت مممول می باشد را خریداری کنند و با اجاق گازی که در بند موجود است خود اقدام به پخت غذای ساده مانند تخم مرغ نیم رو و غیره نمایند . اما با قطع شدن گاز امکان یخت غذای ساده و چای از زندانیان سیاسی سلب شده است. خانواده های زندانیان سیاسی که برای پیگیری وضعیت حقوقی، پزشکی و فشارهای مختلف علیه عزیزانشان ناچار هستند به عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران و از سرکوبگران زندانیان سیاسی مراجعه کنند و معمولا امکان مراجع برای خانواده های فقط روز شنبه می باشد تا شاید بتوانند وی را در راهروهای دادستانی بطور اتفاقی ببینند و مشکلات خود و عزیزانشان را با او مطرح کنند