گزیده خبر های 25 مهر 90 قسمت - 5

پاسخ یک مرجع تقلید به ده سؤال در خصوص روابط دختر و پسر

برای آخوند های انگل مفت خور و متحجر وغیر مولد زنباره ی حوزوی وحکومتی که فکر وذکرشان به مسایل شکم و زیر شکم می باشد . برای همین دچار عقده ی حقارت شدید زن ستیزانه شده اند . چونکه افکارشان از این چارچوب ترسیم شده فرا تر نمی رود . آنگونه که برای شان مهم نیست که دختران مورد خرید وفروش قرار می گیرند . یا اینکه به اعتیاد وتن فروشی کشانیده وتبدیل به زنان خیابانی می شوند. چونکه به فکر رایج کردن صیغه و تصویب چند همسری در بازار مکاره می باشند . صد البته چون وحشت از فعالیت دختران دانشجو در دانشگاه دارند . بنابراین برای کنترل کردن شان از طرح مبارزه با بی حجابی و محدود کرن هرچه بیشترشان چپ و راست فتوا صادر می کنند.

حوزه نیوز: آیت الله االعظمی مظاهری در پاسخ به پرسش های ده گانه در خصوص دوستی و روابط دختر و پسر نظر خود را در این خصوص اعلام کردند. متن سؤالات ده گانه وی شرح است.* مستدعي‌ است‌ نظر مبارك‌ را در موارد ذيل‌ عنايت‌ فرماييد:1) آيا قدم‌ زدن‌ دختر و پسري‌ كه‌ هيچ‌ نسبت‌ سببي‌ و نسبي‌ با هم‌ ندارند جايز است‌؟ و چه‌ حكمي‌ دارد؟2) پارك‌ رفتن‌ و سينما رفتن‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور چه‌ حكمي‌ دارد؟ و تا حد امكان‌ اين‌ رفتار است‌؟ 3) درس‌ خواندن‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور چه‌ حكمي‌ دارد؟4) بوسيدن‌ و دست‌ به‌ دست‌ هم‌ دادن‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور چگونه‌ است‌؟5) حرف‌ زدن‌ و اختلاط‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور تا چه‌ حدّي‌ مجاز است‌ و چه‌ حكمي‌ دارد؟6) شوخي‌ كردن‌ و متلك‌ گفتن‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور چه‌ حكمي‌ دارد؟7) اگر رابطه‌ و دوستي‌هاي‌ دختر و پسر براي‌ علم‌ و مقدّمه‌اي‌ براي‌ ازدواج‌ باشد تا چه‌ حدّ مجاز است‌؟8) سلام‌ كردن‌ و لبخند زدن‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور چه‌ حكمي‌ دارد؟9) تنه‌ زدن‌ و كنار هم‌ نشستن‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور چه‌ حكمي‌ دارد؟10) در صورت‌ امكان‌ حدّ و مرز رابطه‌ و معاشرت‌ دختر و پسر با شرط‌ مذكور را توضيح‌ دهيد.جواب : دوست‌ يابي‌ دختر و پسر كه‌ در قرآن‌ با كلمه «اخدان‌» آمده‌ است‌ حرام‌ و گناه‌ آن‌ در قرآن،‌ بزرگ‌ است،‌ بنا بر اين‌ كليه فروض‌ بالا حرام‌ است‌ و گناه‌ آن‌ بزرگ‌ است‌.

دستمزد فعلی پاسخگوی ۲۰ درصد نیاز جامعه کارگری است

محال است که آخوند حکومتی یافت شود که فتوایی به نفع اقشار محرو مجامعه به خصوص کار گران محروم وزحمت کش صادر نماید وپرسش کند که چرا دستمزد کار گران یک پنجم نیاز شان می باشند؟ یا اینکه سئوال کند که برای چه چنین نا عادلانه کار گران به بهره کشی کشانیده می شوند و آشکارااز حق و حقوق شان محروم شده اند؟

ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین با تاکید بر لزوم افزایش دستمزد کارگران اظهار داشت: ‌ دستمزد مصوب شورای عالی کار ۱۰ درصد با نرخ تورم فاصله دارد.عید علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از افزایش ۶۰ درصدی نرخ تورم سبد هزینه خانوار کارگری در کشور خبر داد و خاطرنشان ساخت: دستمزد سال آینده کارگران باید بر مبنای ۶۰۰ هزار تومان تعیین شود.وی وضعیت معیشتی جامعه کارگری کشور را اسفناک عنوان کرد و گفت: دستمزد فعلی کارگران پاسخگوی تنها ۲۰ درصد از نیازهای جامعه کارگری کشور است. دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین با تاکید بر لزوم رعایت اصل سه جانبه گرایی در تعیین مصوبه مزدی کارگران افزود: در حال حاضر کمیته‌های مزد استانی در استان‌های مختلف کشور به صورت تشریفاتی تشکیل می‌شود و نظرات جامعه کارگری در تعیین مصوبه مزدی لحاظ نمی‌شود.

معذرت خواهی کنم پررو می شوند

چگونه است که این چنین تبعیض آشکار در همه سطوح این رژیم وجود دارد؟ یعنی ایرادی وارد نیست به دانشجویانی که در تظاهرات 88 جان باختند که اجسادشان تحویل خانواده های شان داده نشد تا کالبد شکافی کنند و آزادانه به خا سپارند . حتی به خانواده های داغدار شان اجازه داده نش تا برای شان مراسم سوگواری بر گزار نمایند . یا اینکه دانشجوی ارشد کارشناسی آمنه زنگنه بدلیل گاز فاضلاآب در حمام خوابگاه دانشاه خفه یا کشته می شود . یا اینکه این روز ها احکام شلاق زدن برای دانشجویان اجرا می گردد. ولی هیچ خبری از عذر خواهی نیست .اما اکنون برای یک دانشجوی دانشگاه امیر کبیر که گفته شده بدلیل سهل انگاری مسئولان این دانشگاه از خانواده ایثار گران نه عذر خواهی نکرده ، بلکه گفته اگر عذر خواهی کنم پررو می شود.

جهان : روزنامه جوان با اشاره به مرگ دلخراش یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که بر اثر سهل انگاری مسئولان این دانشگاه رقم خورد، نوشت : خانواده این دانشجو که از خانواده ایثارگران است از عملکرد مسئولان این دانشگاه بشدت گله مند هستند . شنیده شده یکی از مسئولان این دانشگاه در جواب دانشجویان معترض و درخواست آنها برای معذرت خواهی رسمی این مسئول ، گفته اگر معذرت خواهی کنم پررو می شوند !

"آیا سلحشور باید قصاص شود؟! "

عجب اوضاع آشفته بازار وخرت وخری حاکم شده است؟. به خصوص پس از پخش فیلم مستند مربوط به ولی وقیح منفور ونا مشروع وبیت جماران که از سوی شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه پخش شد که پیامد آن موجی از دستگیری مستند سازان فیلم سازان داخلی را بهمراه داشت . البته قبل از پخش فیلم این مستند از این شبکه آخوند علم الهدا امام جمعه ی مشهد علیه ی سینما موضع گیری تند وتیز انتقادی کرده بود . آنگونه که فتواد اد در 3 دهه گذشته سینما جز اینکه مروج بی حجابی و رواج بی بند وباری در جامعه بوده کار دیگری نکرده است . پس از آن نظرات و فتواها پیرامون سینما افزایش یافت و انتقادات به وزارت فرهنگ تفتش عقاید و سانسور ارشاد افزایش یافت تا اینکه فرج الله سلحشور مکتبی سینما را فاحشه خانه نامید . اکنون منتقدان به فتوای وی انتقاد کرده اندپ طوریکه فتوای مستوجب قصاص برایش صادر شده است.

شیعه آنلاین: به گزارش شیعه آنلاین، «فرج الله سلحشور» کارگردان غیر ارزشی کشورمان روز گذشته اظهاراتی سخیف و غیر اخلاقی بیان کرد. بر اساس قوانین فقهی و شریعت اسلامی اگر وی نتواند ادعای خود را ثابت کند، باید قصاص شود و حد شرعی بر او جاری شود.بدون شک سلحشور که خود را یک نیروی ارزشی می داند، باید به یاد داشته باشد که بر اساس فقه اسلامی و شریعت الهی و روایات دینی ما، اگر یک فرد مسلمانی فرد دیگری را به فاحشه گری متهم کند و نتواند برای این ادعای خود شاهد بیاورد، باید قصاص شود.شاید بتوان گفت تنها راه در رو و یا راه فرار «فرج الله سلحشور» از مورد قصاص قرار گرفتن این باشد که بگوید در اظهارات خود نام فرد خاصی را نبرده و شخص مورد نظر اشاره نکرده بلکه به طور عمومی سخن گفته است لذا این حکم فقهی بر وی اجرا نمی شود.گفتنی است سلحشور، کارگردان فیلم ضرت یوسف، در این اظهارات با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور «آنجلینا جولی» در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاوردسلحشور» با اشاره به حضور «آنجلینا جولی» بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود به ایران به خبرنگار پانا گفت: باید دید چه شخصی اجازه می دهد آنجلینا جولی به ایران بیاید، آمدن وی به ایران اتفاق خوبی است، برای سینمایی که فاحشه خانه است باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین المللی بیاورد. سینمای ایران فاحشه خانه است، مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی شود. وقتی زنهای ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.