گزیده خبر های 7 آبان 90 قسمت -2

آب شرب 11روستای پلدختر آلوده به نفت است

اینهم سهم محرومان 11 روستاییان پلدختر در استان لرستا ن از وعده های خمینی شیاد که گفته بود آب وبرق و مسکن مجانی است و حکومت آینده از مستضعفان می باشد و سهم پول نفت اینان به درب خانه های شان داده می شود . همینطور اسدار گماشته احمدی نژاد هم قول داد تا که پول نفت را به نان تبدیل می کند وبر توی سفره های خالی محرومان می برد. اما اکنون آب مصرف آشامیدنی شان بدلیل فرسودگی لوله های عبور نفت با آب رود خانه های مسیر روستاها بدلیل نشت نفت آلوده به نفت و غیر مصرف شده است . یعنی ضرر وزیان چند جانبه شده است .هم سرمایه نفتی بهدر می رود . هم آب ومحیط زیست آلوده شده است . هم اهالی روستاا ز آب مصرفی روستا نحروم شده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در حال حاضر 27 روستا را در منطقه تحت پوشش شرکت نفت در جلگه خلج پلدخترهستند، که 11 روستای آن‌ها با مشکل آب شرب مواجهه هستند. به گزارش فارس، خرم‌آباد، علیرضا کاکاوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه شرکت نفت برای حل مشکلات روستاهای پلدختر به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: آب شرب سالم این روستاها در گذشته از منبع چاه تأمین می‌شد، که به دلیل ترکیدگی خط لوله نفت در سال 88 خسارات زیادی به بخش‌های کشاورزی، دام و به خصوص آب شرب ساکنین این منطقه وارد کرد و متأسفانه مشکل آلودگی آب شرب این روستاها همچنان وجود دارد.

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی : یک کیلومتر راه کاملاً ایمن در کشور نداریم/ خودروهایمان ناایمن و غیر استاندار است

این اعتراف تداعی کننده ی تبلیغات ریاست جمهوری خاتمی در مرحله ی دوم ریاست جمهوری در کرمان بود که در سخنرانی خود خطاب به حاضرین اعتراف نمود که ما مسئولین مقابل تمام وعده وو قول هایی که تا کنون به مردم ایران داده ایم فقط فقر را بین شان منصفانه توزیه کرده ایم .البته منظور از مردم همان اکثریت جامعه هستند که در زیر خط فقر شدید اقتصادی به سر می برند ونه حاکمان و شرکای دزد شان . اکنون نوبت رئیس سابق پلیس راهنمایی تهران و مشاور شهردار تهران رسیده است تا که اعتراف کند. یک کیلومتر جاده ی ایمن در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان وجود ندارد وهوای تهران آلوده است طوریکه در اثر این آلودگی فقط روزی 150 نفر شهروندان زن ومرد تهران جان شان را از دست می دهند . البته سئوال است که به جز جاده های کشور که امن نیست و رتبه دار اول جهانی مرگ و میر است و امنیت وجود ندارد در کدامین بخش جامعه امنیت وجود دارد و شهرهای ایران هست که هوایش آلوده نشده باشد . چونکه با سوزاندن جنگل ها و خشک کردن مراتع و رود خانه ها ودریاچه ها وتالاب ومرداب ها مبارزه با محیط زیست شده است؟

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک کیلومتر راه کاملاً ایمن در کشور نداریم. تصادفات رانندگی مستقیماً جان شهروندان را هدف قرار داده و عوارض آن مانند آلودگی هوا نیز عامل ۲۰ درصد مرگ و میرها در تهران است.به گزارش فارس، سرهنگ بازنشسته سید هادی هاشمی که در حال حاضر به عنوان مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران فعالیت می‌کند، عدم هماگنی و بیگانه بودن سیاست‌های شهرسازی با سیاست‌های ترافیکی از دوره‌های گذشته ‌را از مهمترین مشکلات ترافیک تهران دانست و گفت: در صورتی که زمینه‌های لازم فراهم شود، به جرئت می‌توانم بگویم مردم تهران آموزش‌پذیرترین و قانونمندترین مردم دنیا هستند.خودروهایمان ناایمن و غیر استاندار استوهاشمی با تاکید بر اینکه البته در این میان گروه اندکی نیز در شهر به نوعی رفتار می‌کنند که گویی در جنگل زندگی می‌کنند، تأکید کرد: این گروه اندک هنگام رانندگی با خلق و خوی خاص نه تنها به حقوق هیچ کس احترام نمی‌گذارند، بلکه با رانندگی پر خطر خود جان دیگران را نیز به مخاطره انداخته و مورد تهدید قرار می‌دهند.وی از وسیله نقلیه به عنوان یک رکن اصلی در ترافیک نام برد و اظهار کرد: متاسفانه خودروهایمان ناایمن و غیر استاندارد هستند و با توجه به اینکه خطای انسانی در رانندگی هیچ ‌گاه به صفر نمی‌رسد، در این میان خودروها می‌توانند نقش بازدارنده در کاهش تصادفات رانندگی و آثار و عوارض ناشی از آن داشته باشند که البته خودروهای ما به علت عدم ایمنی، فاقد این ویژگی هستند.*یک کیلومتر راه کاملاً ایمن در کشور نداریم وی با اعلام اینکه راه‌های برون شهری دارای مشکلات عدیده‌ای هستند و در این بین حتی یک کیلومتر راه کاملاً ایمن در کشور نداریم، افزود: به عنوان نمونه در طول آزادراه رشت – قزوین یک جایگاه بنزین هم وجود ندارد در صورتی که برابر استانداردهای جهانی در آزادراه‌ها در هر 5 کیلومتر باید یک استراحتگاه کامل و مجهز به همراه یک جایگاه سوخت پیش‌بینی شود.30 کارخانه سه شیفته آزبست تولید می‌کنندوی با تأکید بر اینکه در 7 ماه ابتدای امسال در تهران یک روز هم هوای پاک نداشته‌ایم و در مقابل میزان برخی آلاینده‌ها در هوای شهر به 300 برابر حد مجاز می‌رسد، تصریح کرد: از سال 1376 استفاده از آزبست در کشورمان ممنوع شده و می‌باید نسبت به حذف آن از صنایع اقدام می‌‌شد، در صورتی که میزان این آلاینده در حال حاضر در تهران 300 برابر شهرهای اروپایی است.مشاور معاون شهردار تهران با اعلام اینکه 30 کارخانه در کشور به صورت شبانه‌روزی و سه شیفته در حال تولید محصولات حاوی آزبست هستند، اضافه کرد: این در حالی است که ما از کشورهایی آزبست وارد می‌کنیم که سال‌هاست استفاده از این ماده سمی را ممنوع کرده و در کشور خود دیگر از آن استفاده نمی‌کنند.وی با اشاره به اینکه تا وقتی قانون در کشور فصلی اجرا شود و خودروسازان ساز خود را بزنند حال و روز ما بهتر از این نخواهد بود، اظهار کرد: تا وقتی خودروسازان فردی را که با حذف قطعه حیاتی کنیستر در واقع مرتکب یک عمل غیر انسانی می‌شود به جای اینکه تنبیه کنند تشویق می‌کنند، وضعیت از این بهتر نخواهد شد.رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متاسفانه هر روز بالغ بر150 زن و مرد در تهران فوت می‌کنند‌ که حدود 20 درصد از مجموع مرگ و میرهای مردم این کلان شهر ناشی از اثرات مستقیم و غیر مستقیم آلودگی هوا است.

سندی دیگر از تروریسم دولتی آمریکا و سکوت مجامع حقوق بشری.مسئولان ایران را ترور کنید/قاسم سلیمانی خیلی سفر می کند، او را بکشید.خبرگزاری فارس: شماری از مسئولان آمریکایی در نشستی رسما و آشکارا پیشنهاد کردند که باید با عملیات‌ محرمانه برخی مسئولان ایران را ترور کرد. عضو بنیاد دفاع از دموکراسی آمریکا درباره سردار قاسم سلیمانی گفت: « تکان بخورید... تلاش کنید یا دستگیرش کنید یا بکشیدش».

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900806000242

فلاحت پیشه در گفت‌وگو با فارس:پیشنهاد ترور مقامات سپاه اثباتگر ادله ایران در مورد تروریسم دولتی آمریکا است.خبرگزار ی فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی با ذکر این نکته که پیشنهاد ترور مقامات کشورمان ادله‌های جمهوری‌ اسلامی مبنی بر نقش آمریکا در ترور‌های هوشمند در قبال ایران را تقویت می‌کند، خاطرنشان کرد:

جمهوری اسلامی حتماً باید این مورد را در سازمان‌های بین‌المللی مطرح و دنبال کند.

این دو گزیده خبر بازتاب داده شده از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مرتبط به فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن آمریکا می باشد. برای اینکه نوعی تلافی کردن و انتقام گرفتن از آمریکا برای این افشاگری است که از موضع فرار به جلو تلاش شده است تا با دامن زدن به این مسأله هم طرح ترور لو رفته سفیر عربستان لوث شود. هم اینکه موجب انحراف اذهان عمومی شود که سپاه پاسداران به خصوص سپاه قس ترئوریست نیستند ، بلکه این آمریکا می باشد که طرح ترور فر ماندهای پاسداران به خصوص پاسدار تروریست قاسم سلیمانی را داده است که فرمانده سپاه قدس است که عراق را با اقدامات تروریستی سپاه قدس ناامن وبی ثبات کرده و نظامیان آمریکاییان در این کشور از طریق شبه نظامیان را کشته است و هم نیروهایش در سوریه به کشتار و سرکوب معترضین در کنار نیرو های سرکوبگر سوریه حضور دارند.

حشمت الله فلاحت عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در خصوص پیشنهاد مقامات نظامی آمریکا برای ترور مسئولین سیاسی و نظامی کشورمان گفت: اظهار نظر مقامات با سابقه آمریکا بی تاثیر از نوع سیاست‌های و رفتارهای گذشته دولت آمریکا در قبال کشورهای دیگر نیست. وی ادامه داد: اصولاً آمریکایی‌ها در قبال کشورهایی که مخالف آنها به حساب می‌آیند و یا جریاناتی که بر خلاف روند‌های آنها رفتار می‌کنند، سیاست ترور را در دستور کار قرار داده‌اند. نماینده مردم اسلام آباد غرب با بیان اینکه به طور مشخص، آمریکایی‌ها همراه با مداخله‌های نظامی، سیاسی و حتی تحریم اقتصادی چه در سازمان سیا و چه در ارتش در اقداماتی تروریستی فعال بوده‌اند، یادآور شد: بسیاری از اقدامات تروریستی که در طول تاریخ در خاورمیانه شکل گرفته توسط نیروهای اطلاعاتی آمریکا انجام گرفته است. فلاحت پیشه این اظهار نظر‌ها را مسبوق به یکسری سوابق دانست و یادآور شد: اقدامات تروریستی که علیه جمهوری اسلامی ایران در گذشته و در ماه‌های اخیر علیه دانشمندان کشورمان انجام گرفته است نشانگر ایفای نقش دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و دستگاه‌های مرتبط با آمریکا می‌باشد. وی ادامه داد: این موضوع برای ما ایرانی‌ها که پیش از این شاهد اقدامات تروریستی آمریکایی‌ها بوده‌ایم، موضوع جدیدی نیست. عضو کمیسیون امنیت ملی با ذکر این نکته که همین اظهار نظر ادله‌های جمهوری‌ اسلامی مبنی بر نقش آمریکا در ترور‌های هوشمند در قبال ایران را تقویت می‌کند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی حتماً باید این مورد را در سازمان‌های بین‌المللی مطرح و دنبال کن

ترسناک ترین راه های پول در آوردن+عکس

شاید اگر اینان هم می توانستند همچون خامنه ای ولی وقیح شوند یا مثل آخوند جنتی عضو دائمی دبیر شورای نگهبان باشند یا مثل پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور اصول گرای ساده زیست شوند . یا اینکه مثل رفسنجانی رئیس مجمع مصلحت و جانشین وی آخوند ویلچری مهدوی کنی رئیس سیرک مجمع خبرگان شوند یا مثل محمود رضاخاوری رئیس بانک ملی و سپس به کانادار فرار کندو امثالهم شوند د یگر مجبور نبودند دست به اینگونه کار های سخت لذت بخش بزنند و گزارشگر هم نیاز نبود به خودش زحمت دهد که سئوال کند که اینان از شغال شان راضی هستند یا نه؟ بلکه بهتر بود به جایب در گفتن تا دیوار بشنود . بطور مستقیم این پرسش را از رهبر قلابی خود خوانده ی ام القرای جهان اسلام کند می کرد.

آیا شما از کار خود ناراضی هستید؟شاید فکر می کنید شغلتان از تمام مشاغل جهان سخت تر است؛ پس لازم است حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.مشرق: در جهان شغل های سختی وجود دارند، افرادی که به این کارها مشغول هستند روزانه با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. در اینجا به تعدادی از این مشاغل اشاره می کنیم.رانندگی با کامیون در یخ:این شغل همانطور که از اسمش معلوم است به رانندگی مربوط می شود. این رانندگان مجبورند با ده ها تن بار بر روی جاده های یخی حرکت کنند. این شغل چندان سخت به نظر نمیرسد اما باید این را در نظر داشته باشید که بار شما تاخیر دارد و مجبورید زود به مقصد برسید جاده کاملا یخ زده و دما چندین درجه زیر صفر است؛ در میان کوه ها قرار دارید و خطر مرگ هر لحظه در کمین شما است. واقعا ترسناک به نظر میرسد.به دنبال خرچنگ:مانند رانندگان کامیون این شغل نیز آنقدر خطرناک و ترسناک هست که می توان از آن یک مستند واقعی ساخت. این شغل بیشتر در منطقه آلاسکا انجام میشود و آنچنان که به نظر میرسد قشنگ نیست. در درجه اول آب و هوای منطقه آلاسکا بسیار سرد است و محل صید خرچنگ در خلیج آلاسکا و در دریای برینگ قرار دارد. این دریا در میان روسیه و آلاسکا است و یکی از نقاطی میباشد که هنوز نتوانسته اند میزان سرد بودن آن را تشخیص دهند. اما رفتن به زیر آب آن هم در یک همچین شرایطی بسیار ترسناک به نظر میرسد.شکارچیان تمساح:افرادی هستند که تفریحات و اوقات فراغت خود را با شکار کردن پر میکنند.اما عده ای دیگر نیز هستند که شکار آن هم نه با اسلحه های مدرن راهی برای زندگی کردنشان است.شکارچیان تمساح در دریاها و مناطق خاصی به دنبال تمساح ها میگردند و مجبورند قبل از اینکه کشته شوند آنها را از بین ببرند.اگر دوست دارید ترس را در مقابل خود ببینید و از اینکه آخرین لحظات زندگی خود را در بین دندان های یک تمساح بگذرانید، نمیترسید این شغل خوب و پر در آمدی برای شما است.شیشه شورها:شاید کار شیشه شور ها برای ما افرادی که بر روی زمین هستیم آسان به نظر برسد و پیش خود پولی که آنها میگیرند را مفت حساب کنیم.اما آیا تا به حال در ارتفاع 50 متری از زمین بر روی یک چوب ایستاده و شیشه تمیز کرده اید؟این کار یک دل نترس میخواهد.در این شغل حادثه های زیادی پیش می آید که اکثر آنها سقوط از ارتفاع هستند.همانطور که میدانید سقوط و ارتفاع کلماتی هستندکه همیشه در کنار هم قرار دارند و ترس را در وجود شما به وجود می آورند.آیا هنوز هم از شغل خود ناراضی هستید و آن را یک شغل خطرناک تصور میکنید؟