گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 آبان 90

نوار مغزي ! (گفت و شنود)

گفتم : افشاگری مجید محمدی چگونه داشته اثر؟ سربازجو چطوری کل کل کرده یا بدیوار زده سر؟

گفت :سر بازجو نوار ازسر گرفته تاداندچیست درمغز ، فهمیده نوار خالیست باخش خش، برایش شده طنز

گفت: مجيد محمدي عضو فراري حلقه كيان كه در راديو آمريكا استخدام شده به كيهان اعتراض كرده كه چرا اپوزيسيون را تحقير مي كند و به آنها مزدور مي گويد!
گفتم: مگر همين آقا سال گذشته وقتي فاش شد كه گزارش كاملي از گروههاي اپوزيسيون به سفارت اسرائيل در آمريكا داده است، با افتخار در سايت VOA اعلام نكرد كه فروش اطلاعات به كشورهاي خارجي مزدوري نيست بلكه براي پيشبرد اهداف جنبش ضروري نيز هست!
گفت: همين ديروز يك ضدانقلاب فراري ديگر به نام محمدجواد اكبرين دريافت كمك مالي سايت جرس از انگليس را طبيعي! و منطقي! دانسته است.
گفتم: چند ماه قبل محسن مخملباف در مصاحبه با راديو فردا - وابسته به سيا- گفته بود دست همه كشورهاي اروپايي و عربي را كه به جنبش سبز كمك مالي كرده اند صميمانه مي فشاريم!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: از يارو نوار مغزي گرفتند، 20 دقيقه اولش خالي بود بقيه اش خش خش مي كرد!

گفت : سربازجو رفته جلوی آینه ،تا خودچک کند مغزش را معاینه

جالبست موفق شده این پلید ، تا کشف کند یک موضو جدید

گفتم : خوب این کشف جدیدش چیست؟ الهام بخش این چک و کشف کیست؟

گفت: چون علیه ی دروغ نامه ی کیهان ، رو شده چگونه پرونده سازی میکنه در نهان؟

چگونه بابازجویی و اعتراف گیری از شکنجه شدگان ، کیفر خواست صادر میکنه علیه بازداشت شدگان

چون مجید محمدی دست زده به افشاگری ، علیه اش لجن گویی کرده با حاشا گری

همچنین این سر بازجوی زندان اوین ، پاچه گیری کرده از محمد جواد اکبرین

گفتم : افشاگری مجید محمدی چگونه داشته اثر؟ سربازجو چطوری کل کل کرده یا بدیوار زده سر؟

گفت :سر بازجو نوار ازسر گرفته تاداندچیست درمغز ، فهمیده نوار خالیست باخش خش، برایش شده طنز