گزیده خبر های 26 مهر90 قسمت - 4

نماینده خامنه ای در امور حج : 99 درصد مردم آمریکا در فقر به‌سر می‌برند

چراروزنامه جوان ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران که کشف کرده است که جریان انحرافی درون دولت بدلیل از دست دادن یک مهره در بانک مرکزی یکی بدتر با مدرک قلابی را جایگزین کرده است یک ریاضی اعداد وارقام شناسی برای نماینده ی ولی وقیح نا مشروع و منفور در حج نمی گذارد تا این چنین شفاف گلاب برروی خنود ورهبرش ونظام نزند؟

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر صبح امروز در همایش پیامبر رحمت و امت واحده با شرکت زائران و روحانیان اهل تسنن در محل بعثه هبری در مدینه منوره گفت: در اوج قضایای اعتراض مردمی وال استریت آمریکا برای انحراف افکار عمومی مساله ساختگی داستان ترور سفیر عربستان را طراحی کردند. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: هم رهبری و هم احمدی نژاد نسبت به این سناریوی ساختگی آمریکا واکنش نشان دادند و گفتند که ترور کار انسان‌های بی‌تقوا و بی‌فرهنگ است و جمهوری اسلامی خود قربانی ترور است. قاضی عسکر تصریح کرد: مردم آمریکا می‌دانند که یک درصد مردم ثروت‌های آنها را در اختیار دارند که یا صهیونیست یا وابسته به صهیونیست‌ها هستند و 99 درصد مردم در فقر و گرفتاری به سر می‌برند و هر وقت بحران اقتصادی رخ می‌دهد، همان 99 درصد مردم ضرر می‌کنند و ثروت همان یک درصد باز هم افزایش می‌یاب

مدیرمسئول و برخی از مدیران ارشد شرکت سایپا تابعيت دوگانه دارند

اکنون مشخص شده است که محمود رضا خاوری و حمید مولانا تنها نیستند که تابعیت دو گانه دارند ، چونکه تعداد آنانی که همچون آخوند های حوزوی حکومتی خصلت ع سیاست توبره و آخور خوری دارند آنقدرزیاد می باشند که می توانند همایش بزرگ ایرانیان در تهران بر گزار نمایند؟فراموش نشود که آن سوی واقعیت متزلزل و نا پایدار وبی آینده بودن رژیم ضدبشری و قرون وسطایی می باشد تا دری به تخته ای خورد غارتگران دزد وطن فروش راحت فرار کنند.

به گزارش «فارس» رئیس هیئت تحقیق و تفحص از گروه خودروسازی سایپا در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در یک نشست خبری با تاکید بر اینکه هیچ نظارت دقیقی بر گردش مالی ۱۰ هزار میلیارد تومانی گروه خودروسازی سایپا وجود نداشته است، گفت: اگر بحث سایپا مهم‌تر از اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی نباشد، قطعا کوچکتر نیست.* مدیران ارشد سایپا تابعیت دوگانه دارند/ داستان خاوری تکرار نشودقاضی پور، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از گروه خودروسازی سایپا، از تابعیت دوگانه مدیرمسئول و برخی از مدیران ارشد شرکت سایپا خبر داد و گفت: به عنوان نماینده مردم نگران تکرار وضعیت خاوری هستم بنابراین از مسئولین محترم دادستانی می‌خواهم با اتخاذ تدابیر لازم پیشگیری‌‌های لازم را برای تکرار نشدن موضوع آقای خاوری انجام دهند.وی افزود: رئیس هیئت مدیره و مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا بازداشت و با وثیقه ۶ میلیارد تومانی آزاد شده است که یکی از آنها اخراج و دیگری اکنون در حال فعالیت است.قاضی‌پور با بیان اینکه مدیرعامل سایپا باید نسبت به دارایی‌های خود در خارج از کشور به مردم اطلاع‌رسانی کند، گفت: مدیرعامل سایپا باید به مردم بگوید که اگر سپرده‌ای در خارج از کشور دارد، میزان آن چقدر بوده و در کدام کشورها و در کدام بانک‌ها و به نام چه کسی است.

* استخدام تعداد زیادی از اقوام درجه یک جریان انحرافی در سایپا

گذشته از این که این سیاست ادامه همان سیاست قبلی می باشد . خوب سئوال است که در کدامین بخش رژیم آلوده به فساد ملوک الطوایفی اینگونه روابط به جای ضابطه حاکم و رایج و مرسوم نمی باشد؟

قاضی‌پور با بیان اینکه تعداد کثیری از اقوام درجه یک جریان انحرافی از جمله دختران و پسران آنها در پست‌های حساس مدیریتی گروه خودروسازی سایپا استخدام شده‌اند، گفت: به نظر می‌رسد مدیرعامل سایپا، گروه خودروسازی سایپا را ملک شخصی خود می‌داند که اینگونه برخورد می‌کند.

ابلاغ حکم اعدام دو زندانی سیاسی

آیا امکان دارد که روزی باشد که از اینگونه خبر ها مخابره نشود و رژیم جنایتکار آم خوار ضد بشری و قرون وسطایی بتواند برای بقای ننگین خودش دست به اینگونه جنایات ضد انسانی نزند؟ اما با وقاحت تمام و از موضع فرار به جلو ادعای رهبر یت جهان اسلام و قیام های ضد دیکتاتوری منطقه می کند؟

هفته گذشته دیوان عالی کشور حکم اعدام زانیار و لقمان مرادی را بصورت شفاهی به این دو زندانی کرد در زندان رجایی شهر ابلاغ کرد. به گزارش جرس، این حکم را قاضی صلواتی روز اول دی ماه سال گذشته در دادگاه شعبه 15 انقلاب صادر کرد و طی این حکم، زانیار و لقمان مرادی به اتهام عضویت در حزب کومله و دست داشتن در ترور پسر امام جمعه مریوان در سال 88 به اعدام محکوم شدند. اما این دو زندانی کرد بعد از انتقال به زندان رجایی شهر در دو "رنجنامه" جداگانه اتهام ترور فرزند امام جمعه را تکذیب و بیان کردند که مجبور به اعترافات ساختگی شده اند. اقبال مرادی، پدر زانیار با تایید خبر حکم اعدام از سوی دیوان عالی کشور به "جرس" می گوید: "متاسفانه ما با خبر شدیم که دیوان عالی کشور حکم اعدام فرزندم زانیار و برادرزاده ام لقمان را به آنها ابلاغ کرده، البته این ابلاغیه بصورت کتبی نبوده و به صورت شفاهی به آنها گفته شده است. اما اطلاع نداریم که تاریخ اجرای حکم را اعلام کرده اند یا نه؟ زیرا هیچ دسترسی به زانیار و لقمان نداریم." حسین رونقی ملکی دست به اعتصاب دارو زد.حسین رونقی ملکی زندانی بیمار محبوس در زندان اوین به دلیل عدم رسیدگی پزشکی و عدم انتقال این زندانی سیاسی به بیمارستان خارج از زندان دست به اعتصاب دارو زده است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حسین رونقی ملکی زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین به دلیل عدم رسیدگی پزشکی و کارشکنی مسئولین زندان در درمان بیماری های وی از ۳ روز پیش دست به اعتصاب دارو زده است.این در حالی است که دادستان تهران، جعفری دولت آبادی دستور انتقال فوری این زندانی به بیمارستان خارج از زندان را صادر کرده اما بازجویان سپاه پاسداران از انتقال این زندانی جلوگیری به عمل می‌آورند.لازم به ذکر است وضعیت جسمی این زندانی بسیار وخیم بوده و احتمال از دست دادن هر دو کلیه وی وجود دارد.

"واقعا30میلیارد دلار به تركیه باج دادیم؟"

سیاست 33 ساله ی چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن یعنی همین که اکنون حاج داوود اخوی پاسدار رئیس جمهور به این موضوع اعتراف کرده ساخته است . گرچه وی این موضوع باز نکرده است که این 30 میلیارد دلار باج دادن به ترکیه چگونه داده شده است . اما شاید بخشی از این 30 میلیاردد لار همان استان انتقال دلار وشمش های طلا به ترکیه است که در نوار مرز ترکیه با سوریه مصادر شد که مسترد نشده است

آینده : با وجود گذشت چند روز از اظهارات داوود احمدی نژاد بازرس ویژه سابق ریاست جمهوری مبنی بردادن باج ده برابر رقم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی به تركیه هنوز توضیحی درباره ان از طرف مسئولان داده نشده است.داوود احمدی نژاد در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این كه پرونده «فولاد خوزستان» را وی از ماه ها قبل به كمیسیون اصل ۹۰ گزارش داده بود گفته بود «فقط این ها كه نیست ۱۰برابر اختلاس در ماجرای عذرخواهی تركیه از ارمنستان و پرداخت غرامت انجام شده استوی افزود: « و این یك مورد است، در قضیه ای كه یك لوح از سفیر انگلیس گرفتند و درازای آن ۲ تا قول دادند، یكی این كه آن نكاتی كه درباره ایران كاوش شده هبه كنند به آن لوح تا آن كامل شود (می خواهم) ۱۰۰سال هم نشود»وی ادامه داد: «ما ۳۲سال در برابر تركیه طوری رفتار كردیم كه تنش بین ما و تركیه نباشد چون اهم و مهم است، ما گفتیم شیطان بزرگ را باید تكلیفش را روشن كنیم نه این كه با جای دیگری درگیر بشویم. این ها در واقع آمدند درگیر كردند. بعد از این كه گفت تركیه از ارمنستان عذرخواهی كند، غرامت بدهد نمی دانید چه شد،چون همین اتفاقی كه در این اختلاس شد ۱۰برابرش آن جا شد كه آن را ساكت كنند

انگلیس دارایی پنج ایرانی در این کشور را در رابطه با طرح تروز سفیر عربستان مسدود کرد"

مشخص است که این اقدام از سوی دولت فخیمه ی انگلیس خبر خوشآیندی نمی تواند برای حاکمان ایران باشد و حتماً که دست به جیغ بنفش زدن همراه باتهدید خواهند زد.

مهر : دولت بریتانیا در اقدامی جنجالی از مسدود کردن دارایی پنج ایرانی در این کشور خبر داد.به گزارش آسوشیتدپرس، دولت انگلیس اعلام کرد که اموال این پنج ایرانی به دلیل طرح اتهام ترور سفیر عربستان در واشنگتن صورت گرفته است.چند روز پیش دولت آمریکا مدعی شد که دو ایرانی که یکی از آنها متهم به ارتباط با سپاه قدس است در صدد ترور عادل الجبیر سفیر عربستان در واشنگتن بودند. این دو نفر که منصور ارباب سیار یک شهروند آمریکایی ایرانی و غلام شکوری نام دارند متهم هستند که با استفاده از مافیای مواد مخدر در مکزیک بر آن بودند تا الجبیری را ترور کنند.بنا بر این گزارش، سه فرد دیگری که شامل این اقدام بریتانیا شده‌اند عبارتند از حامد عبداللهی، از افسران ارشد نیروی قدس که متهم است به طراحی این طرح ترور کمک کرده‌است، عبدالرضا شهلایی، یکی از معاونان نیروی قدس، و قاسم سلیمانی، فرمانده این نیرو که گفته می‌شود نظارت بر اجرای طرح ترور را بر عهده داشته‌است.

مرگ مشکوک یک سرباز وظیفه در پادگاه قرچک ورامین

در رژیم ضد بشری قرون وسطایی کودتایی مرگ مشکوک موضوع جدیدی نیست چونکه بخشی از سیاست زندان و اعدام های جمعی و ربودن و مثله و سلاخی کردن در طرح هایی همچون قتل های زنجیره ای یا به قتلر ساندن وزجر کش کردن درون سیاه چال ها می باشد

سرباز وظیفه نیروی انتظامی، میثم روستایی که در پادگان قرچک ورامین به خدمت سربازی مشغول بوده در پی تنبیه انضباطی به طرز مشکوکی جانباخت.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این سرباز وظیفه که در مرخصی بسر می‌برده است مورخ ۳۱ شهریور از سوی فرمانده خود به پادگان احضار می‌شود و پس از چند روز خبر مرگ وی به دست خانواده‌اش می‌رسد. بر اساس گزارش هم خدمتی‌های میثم روستایی به خانواده‌اش، وی پس از مراجعه به پادگان به دلیل نامعلومی جهت تنبیه انضباطی به انفرادی منتقل می‌شود، سپس ساعت ۱۴‌‌ همان روز عده‌ای از پادگان به منزل وی مراجعه کرده و ضمن دریافت کارت شناسایی و دفترچه بیمه بدون هیچ توضیحی محل را ترک می‌کنند.صبح روز بعد، دوم مهر ماه به خانواده وی اطلاع می‌دهند که وی در انفرادی دست به خودکشی زده است و عصر یکشنبه پیکر وی تحویل خانواده هاش می‌شود.یکی از سربازان پادگان قرچک ورامین به خانواده وی گفت میثم با فرمانده خود درگیری لفظی داشته است.پزشکی قانونی نیز تا کنون گزارش پزشکی صادر نکرده است و آنرا به ماه آینده موکول کرده است.