3 گزیده خبر مرتبط هم 1 آبان 90

رسایی:تفکری باید در مجلس حاکم شود که از پایداری بر اصول کوتاه نمی‌آید.خبرگزاری فارس: مدیر مسئول "۹ دی" در سرمقاله آخرین شماره این هفته‌نامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار فراکسیون انقلاب اسلامی تاکید کرد: تفکری بر مجلس حاکم شود که بر اصول پایداری کند و زود کوتاه نیاید.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900730001103

گفته می شود کد خدای ده که مرغبی بود بر سر آن ده چه رسوایی بود . وقتی ترسیم کنده ی بازار مکاره ی آینده نوعی از تفکری می باشد که سخنگویش یک آخوند لمپن وفحاش و تهدید گر مدافع ولی وقیح منفور ونا مشروع باشد . و مرشدش آخوند تئوری پرداز خشونت و دروغ تمساح ییدی است . همچنین با وجود اختلاف شدید که میان دو گروه 7+8 و جبهه ی متحد از هم اکنون مشخص است که اعضای بازار مکاره ی نهم از 8 دوره ی گذشته بی اراده تر و سر سپرده تر به ولی وقیح منفور ونا مشرع و پاسداران کودتا گر حامی اش می باشد چونکه این بازار مکاره باید مداح و منادی گر محو پست ریاست جمهوری و حذف عنوان جمهوری و تلاش برای خلافت اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی در سرمقاله این هفته "۹ دی" با عنوان "آیا کسی هست به این سؤالات پاسخ دهد؟"، به مباحث مطرح شده در سرمقاله هفته‌نامه پنجره پاسخ داد.بیانات رهبر معظم انقلاب همواره برای جریان اصولگرایی کشور خط قرمز و محل وفاق بوده است؛ به همین دلیل در تمام این سال‌ها این بیانات بوده است که خطوط کلی عملیات اصولگرایان در عرصه‌های مختلف را ترسیم کرده است.2 . در حال حاضر آنچه دغدغه اصلی برخی دوستان ماست، صرفا تهیه یک لیست واحد انتخاباتی است نه حفاظت از گفتمان اصیل اصولگرایی و در حقیقت این عزیزان تنها ماموریت مهم خود را تحقق وحدت برای رسیدن به لیست واحد و نه گفتمان واحد اصولگرایی می دانند.سئوال ما از برادران محترم‌مان اینست که آیا سازوکار حاکم بر 8+7 مبتنی بر منطق اصولگرایانه است؟ اگر چنین است، چرا جناب آقای حداد عادل در گفت‌وگو با هفته‌نامه حزب موتلفه فرمودند که ورود نماینده لاریجانی و قالیباف به دلیل اینست که این آقایان مانند انتخابات مجلس هشتم لیست جداگانه ندهند. آیا این منطق اصولگرایانه است یا منطق سهم‌خواهانه و باج‌گیرانه؟ حال به سئوال مهم ما که دوستانی همچون شما باید پاسخ دهید اینست که ترکیب 8+7 بر اساس این شاخص مورد نظر رهبری تشکیل شده است؟ ما و شما که تردید نداریم اصلاح‌طلبان و آقای هاشمی رفسنجانی از جمله کسانی بودند که نه تنها سکوت نکردند بلکه با صراحت و قاطعیت تمام از فتنه حمایت کردند و می کنند. "شما بروید مجلس را بگیرید؛ مهم مجلس است... چون امام پیش‌بینی می‌کردند که ممکن است اوضاع و احوال جوری بشود که نیاز به چالش و درگیری و اینها پیش بیاید؛ لذا یک سنگر مهم لازم است." آقای زاکانی! رهبر معظم انقلاب برای این جمع خاطره‌ای مهم از رهبر کبیر انقلاب نقل می کنند و سپس تاکیدات ویژه امام راحل را یادآور می شوند که شما باید بروید مجلس را بگیرید. بدیهی است که منظور ایشان حضور این تفکر در مجلس شورای اسلامی است؛ تفکری که بر اصول پایداری کند و زود کوتاه نیاید."در مجلس آدم‌های مختلفی هستند؛ هر دوره‌ای هم که پیش می‌آید، وضع خاصی پیدا می‌کند؛ لیکن وقتی یک هسته‌ای مثل شماها، یک مجموعه‌ای مثل شماها در مجلس وجود دارد، این پایداری، این ایستادگی، ‌این پافشاری بر مبانی، خیلی چیز خوبی است؛ اینها به عنوان یک سنت‌هایی در مجلس‌ها می‌ماند و به پیشرفت مجلس کمک می‌کند." آقای زاکانی انشاءالله این پایداری ما بر اصولگرایی و نه سهم‌‌گرایی و قبیله‌گرایی نیز در انتخابات مجلس نهم در تاریخ باقی بماند.راستی در دیدار اخیرتان پاسخ آیت‌الله مصباح را چه دادید، وقتی ایشان از شما پرسید‌" شما که به این راحتی با آنها وحدت کرده‌اید، چطور با جبهه پایداری نمی توانید به وحدت نظر برسید؟!با این همه تاکید می کنم آنچه رهبری در خصوص این جلسه و جمع حاضر در آن فرمودند، دفاع از شاخصه‌ها و نه اشخاص بود؛ امید که جبهه پایداری تا آخر بر عهد و پیمان و دفاع از این شاخص ها بماند و به یقین دوستانی چون شما و بسیاری از دیگر اعضای 8+7 نیز از نظر ما از این شاخصه‌ها برخوردارید اما مکانیزم 8+7 به دلیل سهم ویژه دادن به برخی از اشخاص و حضور آنها از این شاخصه‌ها برخوردار نیست.

حواشی جنجالی همایش جبهه پایداری

http://www.fararu.com/vdccesqo.2bq108laa2.html

این گزارش هم مرتبط به گزارش قبلی می باشد . چونکه بر خی از نا گفته که در گزارش قبلی دچار سانسور شده است . در این گزارش به آن اشاره شده است که نشان می دهد چگونه دامنه اختلاف و تضاد و اعتراض مرتبط به رقابت و جنگ قدرت و ثروت به همه سطوح کشانیده شده است؟

در این همایش که شامگاه شنبه با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، تعداد قابل توجهی از مردم شرکت کرده بودند اما از اعتراض‌ها و نوع سئوال‌هایی که شرکت‌کنندگان می‌پرسیدند معلوم بود که بخشی از این جمعیت مخالف موضع‌گیری‌ها و اظهارات اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری بودند. به گزارش مهر در این جلسه حجج اسلام قاسم روانبخش، محمود رجبی و مرتضی آقاتهرانی به سخنرانی پرداختند و پس از آن میزگردی برای پاسخ به سئوالات حاضران با حضور زارعی، محصولی، روانبخش، آقاتهرانی، رسایی، کوچک‌زاده و متقی‌فر تشکیل شد. مهم‌ترین اظهارات و حواشی جنجالی این همایش عبارت است از: یکی از حضار در میان صحبت‌های قاسم روانبخش که اولین سخنران بود گفت: آقای روانبخش شما در بسیاری از جا‌ها فرامین رهبری را رعایت نکردی و تندروی کردی. در این لحظه یکی دیگر از حاضران در جلسه با گفتن «احسنت» این جملات را تائید کرد. در بخش پرسش و پاسخ این همایش یکی از حاضران پرسید: مگر نه این است که آقای احمدی‌نژاد ۶ سال پیش جزو امت حزب‌الله و در خط رهبر بود، ولی موقعی که به قدرت رسید به اهداف و دغدغه‌های پیشین پشت پا زد. چه تضمینی وجود دارد که جبهه پایداری بعد از به قدرت رسیدن پشت پا به میثاق‌نامه ولایت نزند. مگر نه این است که آقای احمدی‌نژاد مورد تائید آقای مصباح بود و شما هم مورد تائید آیت‌الله مصباح هستید. آیا تائید آیت‌الله مصباح کار را درست می‌کند؟وقتی علی اصغر زارعی دیگر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که در مورد بی‌تقوایی برخی افراد نسبت به اعضای این جبهه صحبت می‌کرد، یکی از حاضران با صدای بلند گفت: شما خودتان انواع تهمت‌ها را به دیگران می‌زنید... در این لحظه زارعی با بالابردن تن صدای خود مانع از ادامه اعتراض این شخص شد و در ادامه با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به تمجید از عملکرد دولت نهم و دهم پرداخت و گفت: ما کماکان از دولت حمایت می‌کنیم چراکه دولت نهم و دهم عملکرد بسیار خوبی از خود به ثبت رسانده است؛ عملکردهایی که خدمت به مردم و در راستای عدالت ورزی بوده است. الان هم از عملکرد خوب دولت حمایت می‌کنیم اما آنچه که برای ما قابل تحمل نیست و در آن اختلاف نظر داریم در تبعیت از رهبری است. این جلسه در حالی به پایان رسید که تعداد قابل توجهی از سئوالات کتبی حاضران بی‌پاسخ مانده بود و روانبخش به بهانه اینکه حاضران در همایش خسته شدند و تعدادی از سئوالات تکراری است، پایان جلسه را اعلام کرد. در همین حال جوانی به سمت سخنرانان رفت و با صدای بلند گفت: شما چشم خودتان را درباره دیگران باز می‌کنید اما در مورد خودتان بسته! پس از اتمام جلسه تعداد قابل توجهی از شرکت‌کنندگان به سمت اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری رفتند تا پیرامون مباحث مطرح شده در این نشست اظهارنظر کنند. صحبت‌هایی که بین این افراد و اعضای جبهه مطرح شده بود به گونه‌ای چالش‌برانگیز بود که مانع از هدایت سخنرانان به بیرون از سالن شده بود. در صحبت‌های اعضای جبهه پایداری اسامی تعدادی از مسئولان کشور اعلام می‌شد که به اعتقاد یکی از معترضان، این گونه صحبت‌ها عاقبت خوبی ندارد و مغایر با رهنمودهای مقام معظم رهبری است. در پایان پرسش و پاسخ‌ها یکی از جوانان به خبرنگار مهر گفت: این معما برای من بی‌پاسخ مانده است که چطور بعضی از اعضای جبهه پایداری مرتکب تهمت و افترا می‌شوند و چطور دم از گفتمان امام و رهبری می‌زنند؟

آقا تهرانی: رأی ندزدید، رأی نخرید و تقلب نکنید

http://www.fararu.com/vdccpxqo.2bq1e8laa2.html

این گزارش هم مکمل دو گزارش های قبلی می باشد . البته این آخوند آقا تهرانی فحاش شاگرد آخوند تمساح یزدی است . همچنین متهم به معلم اخلاق دولتی است که مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزار مردم ایران می باشد آنگونه ساده زیست است که درون این دولت یک قلم اختلاس 3000 میلیارد تومانی اتفاق افتاده است .اکنون چون نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم در پیش است . بنا براین با ندهای مافیایی کودتایی در گیر جنگ قدرت و ثروت مقابل هم صف آرایی کرده اند تا با مچ گیری و فاش کردن همدیگر شرایط حذف رقیب و پیروزی خودش تضمین گردد . خلاصه مدعیان عربده کش بر سر منبر آنگونه غرق در جنگ قدرت و ثروت و رقابت پیرامونش شدند که توجه ندارند که چگونه بر سر شاخ نشسته وبن می برند . برای اینکه آشکارا فریاد و هوار می زنند که دروغ نگویید و تقلب نکنیدو رأی نخرید و رأی دزدی نکنید . یعنی به وضوع زیرآب رژیم ضد بشری قرون وسطایی عوامفریب و دین فروش و دروغ گو و به خصوص مدعیان اصول گرایی زده شده است . اما به پیام های بازدید کنندگان که ضمیمه شده است حتماً توجه شود چون پیام های جالب روشن گرانه ای می باشد.

دبیر کل جبهه پایداری خطاب به حاضران در همایش استانی جبهه پایداری در شهر قم گفت: اگر واقعا بنا دارید یک آدم خوبی به مجلس برود، رأی ندزدید، رأی نخرید و تقلب نکنید. به قول فوتبالی‌ها جر نزنید. رفوزه شدن مردانه خیلی بهتر از این است که آدم دروغکی قبول شود.امتحان در فتنه‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهد و فتنه هم یک آشوب و به هم ریختگی است که بر اساس انحراف‌های فکری و اختلاف نظر‌ها ایجاد می‌شود. بنابراین باید در ابتدا به این فکر باشیم که نظر‌هایمان را یکی کنیم.اگر تقوا داشتیم و ولایت مدار بودیم، در فتنه به زمین نمی‌خوریم و مشکلی برایمان پیش نمی‌آید؛ در غیر این صورت هر کس حرف خودش را می‌زند و ته آن هم معلوم نیست چه می‌شود.دبیر کل جبهه پایداری گفت: واقعا اگر آدم دقت کند، عاقبت فتنه و انحراف، زیان دنیا و آخرت است و این آیه صریح قرآن است.فتنه یا انحراف در ابتدا خیلی سر و صدا ندارد، بعد‌ها بلند می‌شود و بعد عاقبت یک نظام و یک امت را تحت تأثیر قرار داده و خیلی‌ها ممکن است کله پا شوند. به نظر می‌رسد که بهتر آن است قبل از اینکه یقه آن یکی را بگیریم و بگوییم چرا فلان کار را کردی یا نکردی، یقه خود را بگیریم و به معنای دیگر قبل از اینکه به دیگران انتقادی کنیم، خود انتقادی کنیم.استاد اخلاق دولت احمدی‌نژاد، با بیان اینکه عواملی که انسان را منحرف می‌کند حس گرایی، دهان بینی، نادانی و جهالت است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری همیشه تأکید به بصیرت دارند و این چیزی است که خداوند هم به پیامبران خود امر می‌کرد که مردم خود را به بصیرت دعوت کنید.: الان زمان فتنه گذشته و تمام شده و باید رفوزه‌ها، یعنی مثل کسانی در فتنه ماندند و درمانده شدند را ول کرد؛ بلکه آن‌هایی که از فتنه عبور کردند، باید به آن‌ها توجه کرد، چون ممکن است آن‌ها هم در فتنه گیر بیافتند.وی افزود: آقا گفتند در این فتنه‌ها اگر کسانی گیر افتادند، تلاش کنید جلویشان نورافکن بیاندازید تا فضا را ببینند، چون در تاریکی، فتنه گران فضا را می‌برند. باید حواستان باشد فضا را تاریک، صحنه را غبار آلود و آب را گل آلود می‌کنند تا ماهی بگیرند و کار‌هایشان را پیش ببرند.این شاگرد برجسته آیت الله مصباح یزدی گفت: یک راهکار این است که در نظر داشته باشیم که هیچ وقت هدف وسیله را توجیه نکند؛ دوستان برای اینکه به هدف مقدسی هم برسید، از هر راهی استفاده نکنید.وی خطاب به حاضران در همایش جبهه پایداری تصریح کرد: اگر واقعا بنا دارید یک آدم خوبی به مجلس برود، رأی ندزدید، رأی نخرید و تقلب نکنید. به قول فوتبالی‌ها جر نزنید.آقاتهرانی اضافه کرد: رفوزه شدن مردانه خیلی بهتر از این است که آدم دروغکی قبول شود.وی با تأکید مجدد بر اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، گفت: مگر می‌شود از هر راهی به جایی رسید. برای مثال مگر می‌شود از راه دیوار خانه مردم رسید به مسجد و نماز خواند؟ کی این فتوا را می‌دهد؟دبیر کل جبهه پایداری افزود: من می‌توانم روی آبروی مردم سوار شوم، برای اینکه آبرو پیدا کنم؟ لجن‌مال کنم همه را تا برای خودم کسی شوم؟؛ ننگ و نفرت بر چنین کارهایی؛ این کار‌ها غلط است. یا کسی دزدی می‌کند که از مال مردم صدقه دهد در حالی که باید گفت این وظیفه تو نیست.وی خاطرنشان کرد: گاهی برخی می‌گویند اگر دروغ نگوییم رأی نمی‌بریم‌ها؛ من هم جواب می‌دهم، مگر ما از آسمان آمدیم که حتما باید رأی را ببریم؟آقا تهرانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ننشینیم و بگوییم اکبر گنجی فلان؛ خودمان ممکن است ۱۰سال دیگر اکبر گنجی بشویم؛ آن هم پاسدار بود و از انقلاب حمایت می‌کرد اما حالا اصول زیر پایش است.وی افزود: سیاست شیطان گام به گام است؛ حتی غلط می‌کنیم و بعد توجیه می‌کنیم؛ این از هیچ کس پذیرفته نیست؛ باید مواضع خود را همیشه با فقها چک کنیم و به نتیجه هم می‌رسیم.وی گفت: دوستانی که سنشان بالا‌تر است می‌دانند، آقایان مجاهدین خلق مشکلشان همین بوده‌ها؛ من یادم است خیلی‌هاشان نماز شب خوان بودند اما با این تفکر که هدف وسیله را توجیه کرد به خطا رفتند.وی با بیان اینکه تراز حاکمیت اسلام، تنها، ولی فقیه است، گفت: رئیس جمهور، وزرا، وکلا، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، هر کس دیگه‌ای را، من می‌گذارم بغل آقا، ترازش می‌کنم؛ چقدر کم دارد، چقدر ندارد. چرا؟ چون تراز دارم.آقا تهرانی اضافه کرد: اگر شاقول دستت نباشد، شمشه دستت نباشد، آن روز نمی‌توانی کار کنی؛ با چشم بسته که نمی‌شود کار کرد، نمی‌شود به این استناد کرد که آقای رسایی فلان چیز را گفته است.وی تأکید کرد: فتنه را با تراز باید بسنجیم، فتنه گران را همین طور و انحراف‌ها را هم همین گونه، چون روز قیامت هم همین کار را با ما می‌کنند.دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین در پاسخ به این پیشنهاد که برای تبیین اهداف جبهه پایداری تعدادی از افراد بگردند در شهرستان‌ها و کار کنند، گفت: همین کار را می‌کنیم و هدف ما بیان بحث‌های گفتمانی و تبیین اهداف جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.وی در پایان گفت: ما می‌گوییم اگر حرف آقا را بشنوید، حاضریم با هم جلو برویم. پس نسبت به آقای مهدوی کنی مشکلی نداریم و اگر در جلسات نمی‌رویم برای این است که این مشکلات هست و حل نشده است.نظرات بازديدکنندگان:آقای تهرانی هنوز انتخاباتی برگزار نشده است شما و بقیه آقایان صحبت از تقلب می کنید. پس از کجا 25 میلیون رای بیاورند؟ کی خواست رای بده؟ رای نزدید..رای نخرید و تقلب نکنید ! آنچه ما صلاح میدانیم همان کار را بکنید! عجب فتنه پیچیده ایی!!. خود فتنه میکنند و به دیگران فحش فتنه گر میدهند. خود بی اخلاقی میکنند و درس اخلاق میدهند. به فرموده مرحوم امام (ره) بسا کسا که درس توحید میدهد ولی جهنمی است. آقا تهرانی: رأی ندزدید، رأی نخرید و تقلب نکنید. کار بدیه.. البته فقط برای شما!!! آدم اول باید یه سوزن به خودش بزنه بعد یه جوال دوز به دیگران آقای معلم اخلاق!!!! به اين ميگن اضهار نظر فصلي !!! اينقدر خوبه !!!! آدم اصلا ياد ضرب المثل يه بوم و دو هوا نمي افته مگه نه استاد اخلاق؟؟!! انهایی که خود دور قبل نماینده شدند اصلا همجنین کاری رو نکردن و به مجلس راه نیافتن راستس تو این مملکت حرف قشنگ قشنگ بیان میشود ولی در عمل کلاس اول نهضت هستند آخه اگه رأی ندزدند و نخرند و تقلب نکنند پس چطور پز ... بدهند آخه . حرفایی می زنید ها . ايشان يك جا ميگويد رفوزه شدن مردانه خيلي بهتر از اين است كه آدم دروغكي قبول شود. در جايي ديگر هم ميگويد بايد رفوزه ها يعني مثل كساني درفتنه ماندند و درمانده شدند را ول كرد. حال از ايشان سئوال شود آيا ميتوان نتيجه گرفت كه رفوزه هاي فتنه مردانه رفوزه شدند و اين بهتر از كساني است كه دروغكي قبول شدند؟! به این واژه های آرمانی می گویند : مهندسی انتخابات . كاش اي توسيه قبل از انتخابات 88 نيز عملي مي شد