دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 28 مهرماه سال 1390

نقد و بررسی : ! (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " انشاي آمريكايي "

"مگر داستان محکومیت نقض حقوق بشر در کشور بانکدار تروریست جهانی ایران که رکور دار مقام اول محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر می باشد . فقط مربوط به وقایع دهه ماهه اخیر در خاورمیانه و تظاهرات وال استریت و شهر های دیگر ارویایی علیه ی سیستم سرمایه داری می باشد. در صورتی که رژیم ضد بشری قرون وسطایی در دوران فئودالیته و ملوک الوایطفی بسر می برد که وکیل تسخیری یادداشت روز نویس تلاش مذبوحانه کرده است برای ماستمالی کردن نقض مستمر حقوق بشر در ایران با توهین کردن به احمد شهید و متهم کردن مخالفان برایش توجیه فتوای سفسطه گری حوزوی و پاسداری ولی وقیح گونه دست و پا کند؟"

مگر داستان محکومیت نقض حقوق بشر در کشور بانکدار تروریست جهانی ایران که رکور دار مقام اول محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر می باشد . فقط مربوط به وقایع دهه ماهه اخیر در خاورمیانه و تظاهرات وال استریت و شهر های دیگر ارویایی علیه ی سیستم سرمایه داری می باشد. در صورتی که رژیم ضد بشری قرون وسطایی در دوران فئودالیته و ملوک الوایطفی بسر می برد که وکیل تسخیری یادداشت روز نویس تلاش مذبوحانه کرده است برای ماستمالی کردن نقض مستمر حقوق بشر در ایران با توهین کردن به احمد شهید و متهم کردن مخالفان برایش توجیه فتوای سفسطه گری حوزوی و پاسداری ولی وقیح گونه دست و پا کند؟ عجیب است که طوطیان قلم بر دست همچون وکیل تسخیری قلم بر دست یادداشت روز نویس آنگونه کم استعداددر یادگیری کلمات جدید استه هیچ راهی به جز کپی برداری از روی گفتار ونوشتار های تکراری ورله کردن شان ندارد . آنگونه که حتی توانایی افزودن جمله و کلمه ای بیش از سیکل تکراری ونشخوار شده و صد در صد ترفند تبلیغاتی نخ نما شده ندارد که برای سفید کردن کارنامه ی ننگین جقوق بشر در ایران چنین گریز به صحرای کربلا زده و ادعا کرده است :

"ناكامي بزرگ آمريكا در آنچه كه پرونده هسته اي ايران نام نهاده اند به اضافه شكست بزرگ آمريكايي ها در تحولات منطقه در 10 ماه گذشته و از همه مهم تر قيام گسترده بر ضد نظام سرمايه داري در پهنه جنبش وال استريت تا بيش از 1000 شهر از 82 كشور دنيا همه و همه باعث شده است تا پرونده به اصطلاح حقوق بشري را در ابعاد جديد و از زواياي گوناگون عليه جمهوري اسلامي بگشايند. مسئله دشوار نيست هدف از گشودن اين پرونده مي تواند؛ الف- تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استريت و اعتراض هاي جهاني، ب- انحراف افكار عمومي، پ- كاهش تاثيرگذاري الگوي انقلاب اسلامي در بستر بيداري ملت ها و ج- فرافكني و فرار از شكست پروژه هايي باشد كه آمريكايي ها در سال هاي گذشته كليد زده بودند، بالاخره؛ بهانه دادن به آل سعود براي سركوب تظاهرات برائت از مشركين در حج امسال كه با توجه به انقلاب هاي اسلامي منطقه، شور و جنبش چشمگيرتري خواهد داشت."

قلم بردست وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان آنچنان هوار زنان از موضع فرار به جلو تابلوی ضد امپریالیستی به خصوص علیه ی سرمایه ی داری آمریکا ترسیم کرده و آن را تبدیل به پلاکارد شعاری خود نموده و جیغ بنفش ضد سرمایه داری کشیده است که انگاری سخنگوی طبقه کار گران ایران است ونه مدافع یک سیستم ارتجاعی طبقاتی مادون سرمایه داری می باشد که در ایران 33 است که آنگونه از محرومان نسق گرفته و تسمه از گرده ی طبقه محروم و زحمت کش کار گر کشیده است که گذشته از 4 برابر کمتر از دستمزد کارگران از خط ترسیم شده فقر اقتصادی می باشد ، بلکه بدلیل رشد روز افزون واردات کالا ها که موجب رشد نرخ لجام گسیخته ی توم وگرانی و فقر و بیکاری و تعطیلی روزانه ی کار خانه ها و واحد های تولیدی و اخراج و بیکارشدن کارگران همراه با دستمزد های چندین ماهه و سالانه کارگران تهی دست شده است. البته وی در ادامه مسئولیت سنگین مبارزه با سرمایه داری آمریکا طاقت نیاورده و فاش ساخته است که گرد و خاک بر پا کردن ضد سرمایه دارای اش ناشی از وحشت توی لیست تحریم گذاشتن اسامی 29 نفر تروریست و نقش شان در نقض حقوق بشر در ایران به خصوص دست داشتن سپاه قدس در ترور سفیر عربستان در آمریکا و ارجاع پیگیری این پرونده به شورای امنیت سازمان ملل می باشد که مجبور در دفاع از همکارانش چنین جیغ بنفش بکشد:

"اينجاست كه با معكوس شدن خروجي اهداف مغرضانه و جاه طلبانه آمريكايي ها و در شرايطي كه به موازات قد كشيدن قيام ها و انقلاب هاي اسلامي در منطقه، جنبش اعتراضي ضدسرمايه داري نيز اوج گرفته است نظام سلطه به سركردگي آمريكا در فاصله كمتر از يك هفته تمام فشنگ هاي خود را عليه جمهوري اسلامي- كه او را مقصر همه اين ناكامي ها و شكست ها مي داند- شليك مي كند: تحريم 29 مقام ايراني به اتهام مشاركت در نقض حقوق بشر (10 اكتبر)، سناريوي دست داشتن ايران در طرح ترور سفير عربستان در آمريكا (11 اكتبر)، طرح شكايت به اصطلاح حقوقي به شوراي امنيت عليه ايران از سوي آمريكا و عربستان (14 اكتبر)، انتشار گزارش سالانه بان كي مون دبيركل سازمان ملل از وضعيت حقوق بشر ايران (13 اكتبر) انتشار متن كامل گزارش احمد شهيد گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران (15 اكتبر) و... . ماجرا از آنجا شروع شد كه 24 مارس (4 فروردين سال جاري) شوراي حقوق بشر سازمان ملل با صدور قطعنامه 16/9 تعيين گزارشگر ويژه براي وضعيت حقوق بشر ايران را مصوب كرد. "

همچنین بدون پاسخ دادن که دلیل صلی عدم پذیرش احمد شهید بعنوان گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران و مانع شدن از رسیدگی وی به وضعیت نقض حقوق بشر وتهیه ی گزارش در این رابطه و تحویل به کمیته شورای حقوق بشر سازمان ملل ناشی از چیست ؟ در صورتیکه جای بررسی پرونده ی نقض حقوق بشر در ایران در عوض از سوی برادران لاریجانی که دوتای اینان در دستگاه آلوده به فساد لمیده اند تا مدافع سنگسار و قصاص و قطع اندام و اعدام باشند . آنگونه پرخاش گری و هتاکی به احمد شهید کردند که وقیحانه و طلبکارانه با متهم کردن شان فتوای تشکیل پرونده و پیگیری آن برایش گشوده اند . اکنون این وکیل تسخیری هم موازی اینان وی را متهم کرده و بر گزیده شدن وی به عنوان گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران را چنین غیر قانونی نامیده است:.

"اكنون آيا انتخاب «احمد شهيد» با حمايت مستقيم آمريكا و مسابقه او كه جايزه هاي معنادار به اصلاح حقوق بشري را از غرب و آمريكا دريافت كرده است با تهيه يك گزارش حقوقي كه بايد اصول بي طرفي را رعايت كند در تضاد نيست؟اولين سؤال اين است كه چرا گزارش يك نهاد رسمي سازمان ملل بايد پيش از انتشار در اختيار شبكه بي بي سي قرار بگيرد كه ماهيت رسانه اي ندارد و ابزار فريب و سياسي كاري سياست هاي انگليسي و صهيونيستي است، ضمن آن كه ارائه سرسري به يك رسانه، قبل از تسليم آن به سازمان ملل اقدامي مجرمانه است. با اين فضاحت آشكار و سابقه روشن آقاي احمد شهيد و حمايت هاي قبلي آمريكا آيا مي توان به روش تهيه گزارش گزارشگر ويژه حقوق بشر تنها ذره اي اعتماد داشت؟"

مشخص است که برای حاکمان ایران و پادوهای قلم بر دست در خدمت شان به خصوص وکلای تسخیری اش هر صدایی به جز آنچه از بلند گوی های مساجد و خطابه های نماز جمائات و منابر ولی وقیح منفور و نا مشروع و تریبون نهادهای زیر مجموعه اش پخش می شود. اگر چنانچه صدایی مرتبط به دگر اندیشان یا منتقدان و ناراضیان باشد حتی اگر جزو صدای قربانیان سیاه چال ها یا اعضای خانواده های داغداران جان باخته یا حتی وکلای مدافع متهم و زندانی شده باشد که اگر بدلیل اینکه به احمد شهید مجوز ورود به ایران راه داده نشد تا حضوراً با وی تماس گرفته ومدارک مستند تحویل ایشان داده شود . از طریق دیگر همچون سایت ها و تلفن و ایمیل مدارک مستند نقض حقوق بشر در ایران در اختیار ایشان گذاشه شد که همگی مستند هستند . ولی با اینگونه احمد شهید متهم به دریافت اطلاعات خود از ضد انقلاب شده است"

"عمده اين گزارش تنها جمع آوري مطالب سايت ها و وبلاگ هاي ضدانقلاب است و اين گزارش به اصطلاح حقوقي هيچگونه پيوستي ندارد و در مقدمه و روش و متن آن نيز به داشتن پيوست و مستندات اشاره نشده است.كه اين ادعاها از حداقل پشتوانه اي برخوردار باشد مانند يك چك بي محل و بي پشتوانه كه تنها كشيده مي شود و از تامين اعتبار برخوردار نيست.اين ضعف آشكار به خاطر اين است كه شواهد و استنادات ارائه گرديده به شدت مخدوش است.آيا اكنون اين سؤال پيش كشيده نمي شود كه چطور اين آقاي گزارشگر حقوق بشر بر مبناي يك سري مجهولات و مطالب مبهم و مهمل اين آبروريزي بزرگ را پذيرفته است كه اين افشاي ضعيف كه در عين حال از دست ضد انقلاب و دشمنان نشان دار جمهوري اسلامي رونويسي شده را در قالب يك گزارش آنهم مرتبط با يك نهاد حقوق بشري سازمان ملل ارائه كند.؛ از همين روي در بند آخر گزارش با اذعان به اين كه ادعاهايي مطرح شده اجازه سفر به ايران را درخواست كرده است تا به زعم او صحت و سقم ادعاها مشخص شود. در اين باره نيز بايد گفت خود همين گزارش نشان مي دهد كه ايران اسلامي تصميم درستي گرفته است كه اين مهره وابسته به آمريكا و غرب را به كشور راه نداده است!گزارشي كه برپايه اظهارات پوچ منافقين، سلطنت طلب ها، ضد انقلاب و معاندين نگارش شده است و حاكي از ماموريت عنصري سرسپرده به نظام سلطه است جايي براي تعامل نمي گذارد.9- آقاي احمد شهيد در گزارش خود به مجازات هاي اسلامي و قانوني جمهوري اسلامي حمله كرده و حتي در بند 54 اين گزارش احكام ارث را كه برگرفته از نص قرآن است، مصداق نقض حقوق بشر قلمداد كرده است! اينجاست كه مي توان فهميد چرا اين شخص كه نام مسلماني را يدك مي كشد در سال 2009 جايزه «مسلمان دموكرات»! را در يك كنفرانس بين المللي از آن خود كرده است. و بالاخره بايد گفت آنچه كه در سراسر اين گزارش آمده چيزي جز يك نوشته و انشاء بر مبناي راهبرد «اسلام آمريكايي» نيست"

در خاتمه اینکه مگر می توان توقع از وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان داشت که همکار سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری است که همکاری نزدیک سعید امامی داشت که اعتراف کرده بود در صد ها عملیات برون مرزی علیه ی مخالفین به خصوص درعراق شر کت داشته است . حال بماند که چه به سر این مهره یا سعید جون ولی وقیح منفور و نا مشروع آورده شد و چه اتهاماتی به وی زده شد؟ بنابراین آنگونه وکیل تسخیری یادداشت روز نویس برای احمد شهید پرونده سازی کرده و به وی اتهام هم نا مسلمانی و مسلمان آمریکایی زده است که گویا جزو شاکیان دادگاه نمایشی مطبوعاتی سربازجو پاسدار شریعتمداری است که وی وکالت دارد وی را وادار کند ک پاسخ به اتهامات وارده متن و بندهای کیفر خواست تنظیم شده علیه ی این شاکی بدهد که برایش لیست و قرائت کرده است . بد تر اینکه با کف بر دهان آوردن وذوق زده شدن هورا برای دستگاه آلوده به فساد و تبعیض قضاییه کشیده است که چکار درستی کرد ی که مجوز سفر به احمد شهید به ایران ندادی تا گزارش نقض حقوق بشر تهیه کند. چونکه در صورت ورود وی به ایران و تحقیق و بررسی پیرامون جنایات اتفاق افتاده پس از کودتای 22 خرداد 88 و به خاک وخون کشانیده شدن معترضان به تقلبات گسترده در این کودتای 22 خرداد همچنین پیگیری پرونده ی ندا آقا سلطان و ربودن و تجاوز ترانه موسوی و سوزاندن جسد وی و شکنجه وتجاوز و قتل قربانیان بازداشتگاه کرج و شبیخون زدن شبانه ی به خوابگاه دانشجویی دانشگاه تهران در 25 خرداد 88 که منتهی به جان باختن تعدادی از دانشجویان شد . خلاصه گشودن ده ها پرونده ی جانباختگان دیگر تظاهرات ضد حکومتی توی خیابان های پس از کودتای 22خرداد 88 یا اعدام وزجر کش کردن و به قتل رسانیدن زندانیان سیاسی کهدر حال اعتصاب غذا بودند همراه با صدور احکام اعدام های علنی ودرون زندان ها که همگی پرورش یافتگان همین رژیم بربر منش جنایتکار بوده اند . مهمتر اینکه به بند کشیدن اهل قلم و مطبوعات وفعالین حقوق بشری و وکیل مدافعان و فعالین معلمین ودانشجویی و کار گری و زنان در کنار حصر خانگی نگهداشتن کروبی و موسوی مشخص است که چنین گزارشی با همه محدودیت های اعمال شده می توانست آنقدر سنگین ووحشتناک باشد که هیچگونه راه فرار وتوجیه کردنش برای حاکمان ایران متصور نباشد. برای همین عذر پذیرش این گزارشگر نماینده ی ویژه ی سازمان ملل را خواستند تا چنین از موضع فرافکنی و وارونه گویی با فحاشی و اهانت بتوانند وی را متهم به وابستگی به آمریکا و ا طلاعات گرفتن از مخالفان کنند.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900728/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 28 مهرماه سال 1390

انشاي آمريكايي ! (يادداشت رو