دوتصویر مربوط به رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد 26 مهر 90

عکس: تی شرت سردار نقدی! دیدار سردار نقدی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

واقعاً که ادا و اطوار های این پاسدار بسیجی عراقی مشنگ زیادی هنری کمدی مکتبی حوزوی می باشد . زیرا از یک سو که مدعی بسیج 30 میلیونی دانش آموزی می شود وجریان متهم به انحرافی درون دولت راتهدید می کند . اما از طرف دیگر این چنین که در تصویر نشان داده می شود با تی شرت مزین به تصویر پاسدار گماشته احمدی نژاد است برایش تبلیغ کرده است . مهمتر اینکه ورق پاره ی جوان ارگان تبلیغاتی پاسداران کود تاگر هم روشن گری کرده است که رئیس جمهور ودولت در پایین ترین رده از حمایت حامیان رار دارد. البته باید گفت وقتی دین ابزار قدرت و وسیله ی ثروت واهرم سرکوب و سانسور شده باشد به ویژه در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت و رقابت و اختلاف میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرایی وجود داشته باشد . می بایست که این چنین ادا واطوار های کمدی تناقض آمیز تبلیغاتی وتهدیدآمیز هم ادامه داشته باشد.

تصویری کمتر دیده شده از احمدی نژاد

اکنون که شعار پوششی ما عاشقان خدمتیم نه شیفتگان قدرتیم آنگونه فاش شده یعنی جا تغییر کرده است که کودتا گران عاشق و شیفته قدرت و انحصاری کردنش به جان هم دیگر افتاده و مشغول فاش کردن هم دیگر شده اند که بد نبال هر سوژه ی و بهانه می گردند تا بعنوان مچ گیری و روشن گری چاشنی تبلیغات جنگ روانی هم دیگر کنند . زیراکه در راستای جنگ قدرت و ثروت می باشد . برای همین اکنون فاش شده است که در تور سفر هی مارا تونی استانی کلم هم بسوی رئیس جمهور مدعی 24 میلیونی پرتاب می شده است . ولی چون با کلم ها دلمه پخته ومصرف می شود صدایش در نیامد . ولی حال که ولی وقیح منفور ونا مشروع به کرمانشاه رفته است که نه مانع از سفر رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد به بوشهر شد ، بلکه تبلیغ شده است که مورد استقبال پر شور واقع شده است که این استقبال آنگونه بوده است که موجب حیرت غرب به خصوص اوباما شده است . طوری که از ترس مجبور شد که سناریوی طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا زد تا به حساب خودش با این سناریو روشن گری کرده و اذهان عمومی منطقه و جهان را نسبت به این سفر منحرف کند. از سوی دیگر بعنوان تصویر دیده نشده ی کمدی از پاسدار گماشته احمدی نژاد به نمایش گذاشته شده است. اما سایت شفاف متعلق به شهردار تهران همچون سایت فرا رو یک تصویر از تور سفر ماراتونی استانی پاسدار گماشته احمدی نژاد را بازتاب داد ند. اما اکنون سایت شفاف برای ماستمالی کردن که رقیب شاکی اقدام نکند مجبور شده است تاکه تصویر دیگری را نیز ضمیمه کند و توضیح دهد که شئی پرتاب شده بسوی پاسدار گماشته احمدی نژاد نه کلم که دسته های گل بوده است .

فرارو- هفته نامه آسمان در شماره دوم خود عکس کمتر دیده شده‌ای را در مطلبی تحت عنوان گزارش عهد بازگشت که درباره سفرهای استانی رییس دولت است، منتشر کرده است.

تصویر بحث برانگیز در استقبال از احمدی نژاد

شفاف :برخی رسانه ها شئ پرتابی را کاهو و کلم عنوان کرده اند درحالی که یافته ها حاکی از آن است که شئ پرتابی در دسته گل های زینتی قرار دارد که معمولا از آن در تزئین فضای شهری استفاده می شود هفته نامه تازه انتشار یافته آسمان در گزارشی که مربوط به سفرهای استانی رئیس جمهور می شود،دو تصویر منتشر کرده که در تصویر اول،رئیس جمهور گل باران شده و انبوهی از گل برگ روی سر و روی ایشان ریخته شده است اما درتصویر دوم،گلی به سمت آقای احمدی نژاد پرتاب شده که تفسیر رسانه ها از آن متفاوت است.برخی رسانه ها شئ پرتابی را کاهو و کلم عنوان کرده اند درحالی که یافته ها حاکی از آن است که شئ پرتابی در دسته گل های زینتی قرار دارد که معمولا از آن در تزئین فضای شهری استفاده می شود