گزیده خبر های 6 آبان 90 قسمت -3

فرمانده سپاه: کشور موفقيت‌هاي خوبي در تامين معيشت مردم كسب كرده(!) / عشق نسل جوان امروز به معنويات، عميق‌تر شده

کدام بقالی می گوید که ماست من ترش است تاکه قرار باشد پاسداری که وزیر نفت شده است تا منافع این ار گان فاشیستی کودتایی پاسداران را بیش از گذشته تأمین و تضمین نماید همچون بقال نباشد وادعای وی را تکرار نکند و در ادامه هذیان گویی پاسدار گماشته احمدی نژاد که مدعی شده است در کشور فقیری وجود ندارد و هیچ گرسنه ای نیست که شب شکم گرسنه بر سر بالین گذارد . اینه همچون وی نمک برروی زخم 80% جمعیت کشور نپاشد که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند یا با دهان کجی کردن بدون توجه به کارتن و پارک خوابان و رشد تورم و گرانی لجام گسیخته همراه با فقر و بیکاری که بیداد می کند با توهین به فهم و شعور مردم ایران به خصوص کارگران زحمتکش و سایر تهی دستان کردن مدعی نشود که کشور موفقیت های در تأمین معیشت مردم که باید منظور ارگان های سرکوبگر و شرکای دزد حاکمان باشد کسب کرده است!

فارس : سرلشگر پاسدار محمدعلي جعفري روز پنجشنبه طي سخناني در دومين کنگره سرداران، اميران و 2300 شهيد شهرستان نيشابور و دومين سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار نورعلي شوشتري و ايثارگران مجتمع فولاد نيشابور، گفت: در فتنه 88 تمام دشمنان داخلي و خارجي به نابودي انقلاب اسلامي دل‌ بسته بودند و اين دفاع جانانه مردم از ارزش‌ها باعث شد که خداي متعال نصرت‌هاي خود را براي اين انقلاب محقق کند.فرمانده سپاه، فتنه 88 و مقاومت و پايداري مردم در آن درگيري‌هاي فکري و سياسي را داراي پيام‌ها و نتايج ارزشمندي دانست و افزود: حماسه 9 دي کمتر از دفاع مقدس نبود و مردم در اين حماسه خوب درخشيدند و پاي ولايت فقيه و انديشه‌هاي اسلامي ايستادگي کردند.وي با بيان اينكه به لطف خدا هر روز در مسير تحقق اهداف انقلاب اسلامي قدم برمي‌داريم، تاکيد کرد: معنويت‌گرايي در جوانان رشد پيدا کرده و عشق نسل جوان امروز به معنويات، عميق‌تر از دوران اول انقلاب است.فرمانده سپاه يادآور شد: راه الهي احتياج به جانبازي و شهادت دارد و خداوند اين راه را به تجارت مومنان تعبير مي‌کند.جعفري گفت: انقلاب اسلامي دستاوردهاي عظيم و گسترده‌اي در جهان داشته است. ايرانيان به خود مي‌بالند كه پرچم‌دار انقلاب اسلامي و بيداري اسلامي در جهان هستند و از خدا مي‌خواهيم اين توفيق هدايت و پيمودن راه الهي را از مردم ايران سلب نکند.فرمانده سپاه با بيان اينکه دشمن تلاش مي‌کند کشور به موفقيت‌هاي اقتصادي و معيشتي دست پيدا نکند، افزود: کشور به موفقيت‌هاي خوبي در تامين معيشت مردم رسيده است.

‌تکرار/ علی لاریجانی:کم‌هزینه‌ترین کار برای پاسخگویی به دشمنان حضور در انتخابات است.خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: کم‌هزینه‌ترین کار برای پاسخگویی به شیطنت‌های دشمنان حضور مردم در انتخابات است و این مسئله شعار نیست و این امر اثبات شده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900806000219

باید که همچون پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره بچه آخوند پالان ساییده بود که تخصص کتمان کردن حقایق وهنر حوزوی و پاسداری وارونه گویی داشت تا بتوان با پاک کردن صورت مسأله و نا دیده انگاشتن هزینه ی بسیار سنگینی که بدلیل حضور در نمایش خیمه شب بازی کودتایی22 خرداد و پس از آن پرداخته شده است . اما اکنون که نامشروع بودن رژیم فاشیستی مذهبی و ولی وقیح منفور علنی شده است . به خصوص اینکه نه رقیب از صحنه حذف شده است ، بلکه رهبران رقیب به اتهام همسویی با دشمن در حصر خانگی به سر می برند . همچنین صحبت حذف پست ریاست جمهوری یا جمهوریت شده است که دیگر رأی دادن معنی و مفهومی ندارد . بنابراین دیگر جز ساندیس خوران و نیروهای کودتاگر قرار نیست کسی در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره در اسفند ماه شرکت کند که این پاسدار پالان ساییده و طلبکار این از موضع دشمن شناسی پیشنهادکم هزینه ترین راه برای مبارزه با دشمن را داده است . یعنی راه حل تبدیل به سیاهی لشکر شدن مردم داده است تا بازهم با مانور تبلیغاتی مشروعیت کاذب تراشیدن اهرم چماق علیه ی مردم به خصوص منتقدان فراهم شود. مسخره تر اینکه وقتی برادر همسرش علی مطهری فاش کرده است که بازار مکاره دفتر ولی وقیح منفور و نا مشروع شده است . اما پاسدار علی لاریجانی مدعی شده است که بازار مکاره نماد حقوق مردم است و از حقوق مردم صیانت می‌کند!

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی در برنامه زنده تلویزیونی سر چراغ که از شبکه قم پخش شد، ضمن ابراز خرسندی از پیگیری مطالبات سفر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این کاری است که اگر صدا و سیما به درستی انجام دهد فعالیت‌ها روان‌تر و بهتر صورت می‌گیرد. * انتخاب افراد صالح و متخصص برای مجلس .رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از موارد تاکید شده از سوی رهبر معظم انقلاب بود چراکه مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود سهیم می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: تصمیمات مهم مانند تایید وزرا به دست مجلس است و اگر افراد صالح انتخاب شوند تصمیمات معقول‌تر و سنجیده‌تری می‌توانند بگیرند. * انتخابات کم‌هزینه‌ترین کار برای پاسخگویی به شیطنت‌های دشمنان لاریجانی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات از جنبه بازدارنده برای هوسرانی دشمنان برخوردار است، گفت: کم‌هزینه‌ترین کار برای پاسخگویی به شیطنت‌های دشمنان حضور مردم در انتخابات است و این مسئله شعار نیست و این امر اثبات شده است. لاریجانی با بیان اینکه مجلس نماد حقوق مردم است و از حقوق مردم صیانت می‌کند، گفت: هر اندازه مجلس مستقل و مقتدر باشد بهتر می‌تواند از حقوق مردم صیانت کند. وی با اشاره به وظایف سه قوا بیان کرد: ظرفیت‌های قدرت و ثروت در قوای مجریه و قضائیه است و قوه مقننه می‌تواند نظارت و کنترل بر امور داشته باشد. وی تاکید کرد: مجلس باید مجلسی شجاع، مستقل و مقتدر باشد و در صورت تعدی به مردم باید از حقوق مردم مراقبت کند و رابطه ملت با حکومت از طریق نمایندگان آنها صورت می‌گیرد.

دوخبر مرتبط بهم

این دو گزارش خبری زیر بدون ارتباط به فاش شدن دروغ عریان پاسدار رستم قاسمی وزیر نفت نمی باشد . چونکه بر خلاف وی که کشور نه در کسب تأمین نیاز های کشور موفق نبوده است . بلکه هرروز بر ضریب واردات کالا هاا فزوده می شود که مترادف آن تعداد واحد های تولیدی وکار خانه های بیشتری تعطیل می شوند ومنتهی به اخراج و بیکار شدن کار گران می شود ، مهمتر اینکه حتی دولت نتوانسته است که سرمایه گذاری در صنعت نفت کند که منبع اصلی در آمد دولت و ذخیره پس انداز ارزی اش می باشد که فرسودگی تأسیسات صنعت نفت منجر به فاجعه ی انسانی در این صنعت و زیر مجموعه آن نشود . خلاصه آنقدر اوضاع آشفته بازار وخرت وخر شده است که پیام یک باز دید کننده خبر دوم این چنین شرایط بازار مکاره و صنعت نفت را ترسیم کرده است "واقعا که مجلس پر قدرت واثر گذاری داریم از سال 88 تاکنون به اندازه کل عمرصد ساله صنعت نفت انفجار واتش سوزی توام با تلفات جبران ناپذیر جانی و مالی داشته ایم ولی دریغ از حتی یک سوال از وزیر نفت! به نظر من مهمترین عومل این اتفاقات تغییرات بیش از حد وزرا ومدیران ، بی کفایتی وغیر متخصص بودن وزیران واثرات تحریم می باشند "

دومین حادثه نفتی در یک روز / آتش سوزی در یک دکل حفاری ایران/ چهار نفر کشته و زخمی شدند

صنعت نفت در دومین حادثه نفتی امروز جمعه با آتش سوزی دکل فعال در میدان بی بی حکمیه مواجه شد که در این حادثه 4 نفر کشته و زخمی شدند.به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز 6 آبان ماه انفجار و آتش سوزی در دکل 43 فتح شرکت ملی حفاری ایران منجر به کشته شدن یک نفر از کارکنان صنعت نفت کشور شد.در این حادثه حمید نژاد جان با از خودگذشتگی و بستن برخی از شیرهای سرچاهی مانع توسعه حادثه و فوران گاز در سطح منطقه حفاری (میدان نفتی بی بی حکیمیه) شده است.پیگیری ها حاکی از آن است که کارکنان دکل 43 فتح شرکت ملی حفاری صبح امروز در حال حفاری انحرافی در میدان نفتی بی بی حکیمه بودند که بطور غیرمترقبه با حجم عظیمی از گاز محبوس شده ناشناخته در لایه های مخزن مواجه شدند. پس از مشاهده این وضعیت چاه و آتش سوزی در محل فوران چاه، کارکنان شاغل بر روی دکل حفاری ضمن بستن رمزهای چاه از وقوع یک فاجعه عظیم جلوگیری کردند.علاوه بر کشته شدن یک نفر متاسفانه در این حادثه سه نفر از کارکنان شاغل بر روی دستگاه 43 فتح شرکت ملی حفاری مصدوم شده اند. به گزارش مهر، میدان نفتی بی‌بی حکیمه در 210 کیلومتری جنوب شرقی اهواز و در جنوب میدان نفتی گچساران واقع شده است. این میدان در سال 1341 کشف و در همان سال به تولید رسید ضمن آنکه ظرفیت تولید این میدان روزانه حدود 120 هزاربشکه است.

انفجار و آتش سوزی در پالایشگاه نفت شازند

http://www.fararu.com/vdcfetd1.w6dm0agiiw.html

بامداد امروز فاز دوم طرح توسعه پالایشگاه نفت امام خمینی شازند دچار انفجار و آتش سوزی شده است. به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز 6 آبان ماه فاز دوم طرح توسعه پالایشگاه نفت امام خمینی شازند به دلایل نامشخصی دچار آتش سوزی و انفجار شده است. دلایل این حادثه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ضمن آنکه هنوز هیچ گونه آمار رسمی در خصوص تلفات احتمالی جانی و مالی این حادثه منتشر نشده است. بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر وقت نفت بهره برداری از طرح توسعه پالایشگاه نفت امام خمینی شازند با سرمایه گذاری سه میلیارد و 300 میلیون دلاری به طور رسمی آغاز شد. هدف از طرح توسعه این پالایشگاه نفت افزایش ظرفیت پالایشی از روزانه 170 هزار بشکه به 250 هزار بشکه، افزایش 2 میلیون لیتری روزانه در تولید بنزین و ارتقای کیفیت محصولات پالایشگاه به استاندارد سال 2005 میلادی اتحادیه اروپا است. تولید بنزین با استاندارد یورو پنج اروپا، گازوئیل کم گوگرد و تولید پلی پروپیلن به عنوان یک محصول پتروشیمی از ویژگی های این پروژه نفتی به شمار می رود، ضمن آنکه فاز اول این طرح توسعه پالایشگاهی در بهمن ماه سالجاری و فاز دوم پروژه تا پایان نیمه نخست سال آینده در مدار بهره برداری قرار می گیرد. پیش بینی می شود با راه اندازی تمامی واحدهای این پالایشگاه عدد اکتان بنزین سوپر و معمولی تولیدی به ترتیب به 95 و 90 می رسد و میزان مواد آروماتیکی و بنزن موجود در بنزین معمولی پالایشگاه نیز به ترتیب به 35 درصد و یک درصد کاهش یابد. تولید گازوئیل کم گوگرد با کمتر از 50 پی.پی.ام آلایندهای زیست محیطی (برای تامین سوخت خودروهای پایه گازوئیل سوز) در کنار کاهش میزان تولید نفت کوره به ازای افزایش تولید بنزین و گازوئیل از دیگر ویژگی های این پروژه پالایشگاهی به شمار می رود. در همین حال در فاز دوم پالایشگاه نفت شازند میزان تولید گوگرد به 650 تن در روز افزایش می یابد این در حالی است که در فاز پالایشگاه موجود این منطقه روزانه تنها 50 تن گوگرد تولید شده و مابقی گوگرد به صورت گازهای گلخانه ای در فضا منتشر می شده است. بازدید کنندگان : واقعا که مجلس پر قدرت واثر گذاری داریم از سال 88 تاکنون به اندازه کل عمرصد ساله صنعت نفت انفجار واتش سوزی توام با تلفات جبران ناپذیر جانی و مالی داشته ایم ولی دریغ از حتی یک سوال از وزیر نفت! به نظر من مهمترین عومل این اتفاقات تغییرات بیش از حد وزرا ومدیران ، بیکفایتی وغیر متخصص بودن وزیران واثرات تحریم میباشند

خط و نشان عربستان برای حجاج ایرانی

مشخص است هم بر اساس تجربه سال 66 و هم تهدیدهای سران ومطبوعات رژیم ضد بشری و قرون وسطایی به تلاش برای فروپاشی عربستان به خصوص پس از بحران بحرین که عربستان نیروی نظامی به بحرین اعزام کرد تا که مانع شود بحرین همچون عراق حیات خلوت حاکمان ایران نگردد . مهمتر اینکه پس از فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا مشخص است که حاکمان ایران برای انتقام گرفتن با تروریست های اعزامی به مراسم حج زیر پوشش تظاهرات برائت از مشرکین تلاش می شود که عربستان ناامن شود . از سوی دیگر مقامات امنیتی عربستان هم متوجه این توطئه شده اند و اخطار داده اند که به مأموران اعزامی زیر چتر حجاج اجازه ایجاد اغتشاش به اینان در مراسم حج داده نمی شود.

برخی مسئولان عربستان سعودی در چند روز اخیر سخنانی خارج از عرف درباره حجاج داشته اند.در حالي که دولت عربستان هر سال ميزبان حداقل 2 ميليون مسلمان از سراسر جهان براي انجام فريضه حج است اما در چند روز اخير برخي مسئولان اين کشور سخنان تهديد آميزي به زبان مي آوردند که با آداب اسلامي در تضاد است. سخناني که جزو وظايف خادمين حرمين شريفين به حساب نمي آيد. معاون امنیت حج عربستان سعودی گفت: اگر ایران بخواهد حج را به صحنه‌ای برای اجرای طرح‌های خود در پاسخ به دخالت نیروهای عربستان در بحرین تبدیل کند، پاسخی محکم دریافت خواهد کرد. به گزارش الشرق الاوسط، ژنرال سعد الخلیوی افزود:‌ «ما تمامی نیروها و قوای خود را برای مقابله با این امر آماده ساخته‌ایم

رعایت نکردن اصول ایمنی و بی توجهی منجر به سقوط راننده اتوبوس به درون چاه و آسیب دیدگی شدید وی شد.

http://www.fararu.com/vglexe8o.jh8xfjrbbz9ij.2.html

فقط جاده های مرگ آفرین برون شهری نیست که آنچنان تبدیل به تولید کننده ی مرگ شده است که رژیم ضد بشری قرون وسطایی حاکم بر ایران را به مقام اول بی رقیب جهانی رسانیده است ، بلکه در خیابان های درون شهر هم آنگونه چاهی وجود دارد که می تواند راننده ی اتوبوس را بدرون خود بکشاند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه را شهروندان ساعت 13:44 دقیقه امروز از طریق سامانه 125 به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اطلاع دادند و در پی آن بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 19 و 60 به سمت محل حادثه در مسیر غرب به شرق خیابان دماوند، روبروی بیمه ایران اعزام شدند رضا نوری رئیس ایستگاه 19 که در محل حضور داشت در این باره گفت: این حادثه هنگامی رخ داد که راننده اتوبوس در عقب خودرو و نزدیک دهانه چاه ایستاده بود که با خلاص شدن اتوبوس و برخورد با راننده، وی به داخل چاهی به عمق 8 متر سقوط کرد. وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات به درون چاه رفتند و راننده اتوبوس را که اعضای بدنش دچار شکستگی شده بود پس از انجام کمک های اولیه با رعایت اصول ایمنی از چاه خارج کردند که امدادگران اورژانس وی را به مرکز درمانی منتقل کردند.