دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 27 مهر ماه سال 1390

نقد وبرر سی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان سپاه قدس» اسم رمز چيست؟

" مدعی قلم بر دست آنچنان دچار شور وعشق وصف وکنترل نا پذیری در دفاع از پاسدار تروریست قاسم سلیمانی و سپاه قدس شده است که سر از پا نشناخته و متوجه نشده که چگونه رمالی و دجالی ونقالی کرده است و از ارگان فاشیستی تروریستی سپاه قدس دفاع کرده که از یاد برده است عراق را شخم زده وتبدیل به باتلاق کرده است ومشابه ی همین تجربه را دارد در سوریه به نمایش می گذارد . البته با اعضای القاعده هم به یمن رفته است تا که انقلاب خمینی شیاد و جانشین وی را به شبه جزیره عربستان صادر نماید .ولی مشکلی که پیش آمده است لو رفتن طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن است که موجب شده است تا طرح صدور انقلاب سپاه قدس – القاعده به شبه جزیره ی عربستان با مشکل مواجه شود . برای همین موجب ترمز بریدگی ودنده عقب کندن قلم بر دست طلبه پاسدار هم لهجه پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر پرونده ساز وارونه گوی چنین تهاجمی وهتاک گونه شده است؟"

چرا گفته نمی شود بر اساس چه معیار وارزیابی قیام های ضد دیکتاتوری ملت های منطقه که مشابه مبارزات ناراضیانی ایرانی می باشد .برای چه این قیام های ضد دیکتاتوری از سوی ولی وقیح منفور ونا مشروع و جارجیان وقلم بر دستان بی اراده مصادره به بیداری اسلامی شده است ؟همچنانکه از سوی اینان هر گز گفته نمی شود که کلید یا جرقه ی اولیه ی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه که منتهی به حذف چند دیکتاتور شده است کجا وچگونه زده شد؟ البته مشخص است که چرا پادوهای تبلیغاتچی در خدمت اشغال کنندگان ایران و مصادره کنندگان قیام های ضد دیکتاتوری منطقه واقعیت را نمی گویند . و از تظاهرات ناراضیان در ایران که همراه با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح از آن فتنه یاد می کنند .هم اینکه نام بیداری اسلامی برای قیام های ضد دیکتاتوری منطقه برگزیده شده است . در صورتی که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد از آن به نام بیداری انسانی یاد می شود .برای اینکه دهان کجی به رهبر لوطی جماران کرده باشد. بلی یکی از اهداف عنوان بیداری اسلامی به ای دلیل است که مجبور نباشند به دیکتاتور جنایتکار بشار اسد اشاره بکنند. چون که جزو هم پیمان رژیم ضد بشری و قر.ون وسطایی فاشیستی مذهبی ایران می باشد. اما جالب است که قلم بر دست هم لهجه پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه طرح فاش شده ترور سفیر عربستان در واشنگتن با فرهنگ کاباره ای ومیز بر هم زدن وارد میدان شده است تا با این فرهنگ آن را ماستمالی کند . لذا با اینگونه گفتمان تحلیل و تفسیر وگزارش ولی وقیح گونه داده است تا ثابت کند که فرهنگ گفتمان طلبگی حوزوی پاسداری مکتبی اصول گرایی حامی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع و دمخور نماینده ی ویژه اش سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان چگونه می باشد؟ یا پیشمرگه و سینه چاکان قلم بر دستان مدافع سپاه قدس کیستند؟مهمتر اینکه مدافعان ملت های منطقه چه تیپ عناصری می باشند که داعیه رهبریت ام لقرای جهان اسلام و قیام های ضد دیکتاتوری منطقه را دارند و پیرامون تظاهرات وال استریت و بیداری اسلامی منطقه و علیه ی روشن گران طرح لو رفته ی ترور سفیر عربستان در آمریکا اینگونه حلاجی وحرافی و نقالی وعربده کشی کرده است :

" زدن زير ميزبازي و به هم ريختن آن در شرايط كيش و مات، شگرد دم دستي است كه حتي خشايار مستوفي سريال زير آسمان شهر هم بلد بود چه رسد به باراك اوباما كه حداقل 16دستگاه اطلاعاتي به وي سرويس مي دهند. اما اينكه «ورشكسته ترين» و «سرشكسته ترين» رئيس جمهور تاريخ آمريكا بتواند زير ميزبازي دموكراسي و حقوق بشر و عدالت- هر وقت كه خواست- بزند، محل ترديد است. اينكه آمريكا دوست دارد در آستانه دهمين ماه از بيداري اسلامي و انقلاب ملت هاي خاورميانه، و در آغاز دومين ماه جنبش «وال استريت را تسخير كنيد»، زير ميز بزند و بازي را دوباره آن گونه كه دوست دارد بچيند، يك خبر كاملاً موثق است اما اينكه بتواند، موضوع ديگري است. سازمان سيا نبوغ به خرج داده و يك فرد ميگسار را كه از شدت اعتياد به الكل، نام خود را به نام مشروب مورد علاقه (جك) تغيير داده! پيدا مي كند و در جايگاه متهم ترور يك عياش و خوشگذران علاف ديگر مي گذارد (اين دومي آدمي را ياد شب نشيني هاي اردشير زاهدي سفير محمدرضا پهلوي در آمريكا در شرايط به هم ريختن اوضاع رژيم مي اندازد)؛ يك خيمه شب بازي كامل وسط يك كاباره و البته جناب پترائوس كه همين اول كار مي خواهد ثابت كند اگر در عراق و افغانستان بي عرضگي نشان داده اما در سازمان جاسوسي مي تواند فرد مفيدي باشد. خب! تا اينجاي قصه ظاهراً از دست پترائوس و كلينتون و اوباما مي آيد اما... همه قصه كه اين نيست و همه جا كه نمي شود زير ميز زد"

در ادامه رویکرد بازگویی خاطره به سبک گفتمانی می باشد که نشان می دهد یک جورایی ید والایی در دود و اهل منقل دارد و همچون رهبر دچار یبوست دایم می باشد که موقع چرت زدن ناشی از نشئگی چه دسته گل بی لامی به آب می دهد که نه موجبب باطل کردن وضویش می شود بلکه اینگونه موجب خنده ی دیگران همراه با گلاب زدن برای خودش می شود:

"زير ميز زدن شرايطي دارد و همه جا اقتضائات آن فراهم نيست. همان قصه معروف است كه در يك مهماني، صداي نابهنگامي از مهماني پرخور بلند شد و او در يك واكنش تعجب برانگيز، شروع به كف زدن و كل كشيدن كرد. همان جا رندي در گوش او گفت صدا را پوشاندي درست، اما فكري هم به حال مشام مهمانان كن! آقاي اوباما كه گويا در سوابق ميگساري كم از «ارباب سيار» و «عادل الجبير» (سفيرسعودي) نداشته، خوب در اين قصه چند خطي تأمل كند كه همه جا نمي شود زير ميز زد و بازي را به هم ريختبه جرأت مي توان گفت در هيچ فصلي از تاريخ بشر به اندازه فصل مدرنيته و اومانيسم، «كلمه» و معنا تحريف نشده و دروغ گفته نشده است"

آنگونه قلم بر دست نشئه و هذیان گوی علیه ی آمریکا قلم زنی کرده است که گویی ایران بهشت برین ومدینه ی فاضله ی ارسطویی است وهیچ خبر واثری از ناهنجاری های اجتماعی ونا بسامانی های اقتصادی ها و بحران های دیگر که وی در آمریکا لیست کرده است در ایران اصلاً وجود ندارد . همچنان که نمی گوید که چرا هرکه از رژیم جنایتکار فاصله می گیرد و از ایران می گریزد. یا هوس تفریح می کند با خانواده و با هزینه ی بیت المال سر از کشوری در می آورد که اوضاع و شرایطش چنین تشریح و به تصویر کشانیده شده است:

"آمريكا و غرب در عين حال رفاه و رضايت و بهشت اين جهاني را به مردمان خود وعده داده اند. اما آنچه امروز ديده مي شود جهنمي تمام عيار است كه تحريف و دروغ در آن به حد اشباع رسيده است. آمريكا دهه ها، دلار و اسكناس بدون پشتوانه چاپ كرده اما امروز اين دروغ و ترفند بزرگ، نه قادر است كسري بودجه 15هزار ميليارد دلاري دولت آمريكا را به عنوان بدهكارترين دولت روي زمين بپوشاند و نه مي تواند شكم آن 48ميليون گرسنه اي را كه براي هر وعده بايد كوپن غذايي بگيرند، سير كند. نه بر بحران بيكاري فزاينده فائق مي آيد، نه مانع از مصادره خانه ميليون ها شهروند آمريكايي به دست شركت هاي كلاهبردار مي شود و نه راه ورشكستگي وال استريت- قلب بيمار اقتصاد غرب- را مي بندد. چك هاي حاكميت آمريكا در عرصه اقتصاد همان قدر برگشتي دارد و نامعتبر شده كه در صحنه سياست جهاني و در منظر ملت هاي انقلابي ايران و مصر و لبنان و فلسطين و يمن و بحرين، يا در ازاي اشغال عراق و افغانستان. حاكميت آمريكا بتواند ميز بازي را به هم بريزد؟. كدخدا پيش نوكران خود چنين «ورشكسته» و «سرشكسته»؟! تمام هيبت آقاي برهنه- مرد تغيير!- نه فقط نزد پادشاهان عربي كه نزد شبه روشنفكران جادو شده ايراني و ژاپني و فرنگي فرو ريخته است".

مگر امکان دارد که موضوع پیرامون هرچه باشد . رقیب مغلوب فراموش شود و از قلم بی افتد وحقش ادا نگردد؟ یا حد اقل با گریز زدن مورد بانیش و کنایه واقع نشود و اینگونه مورد اتهام به فتنه گرایی واقع نشود :

"شما تصور مي كنيد فتنه گراني كه به پشتوانه- بي پشتوانه- دلارها و شبكه هاي غربي و عربي و عبري جوگير شدند و براي ليبرال- دموكراسي يا كاپيتاليسم يقه چاك زدند و جامه كندند تا شبيه آقاي تغيير داستان ما شوند، خوش احوال تر از ملك عبدالله ناخوش احوال هستند؟! قلم اين قدرت را ندارد تا «ريشتر» ارتعاش و زلزله اي را كه به جان «كدخدايان قرن جديد آمريكايي» و همه نوكران سنجاق شده به آنان افتاده نشان دهد. مي فرماييد اين روزها و هفته ها، خيلي سروصدا مي كنند كه بگويند اتفاقي نيفتاده و نظم و آرامش در غرب اعاده مي شود؟ گوش مردم را شايد بشود بست اما چشم و مشام آنها را كه نمي شود!. 20 سال پس از صاعقه اي كه بر سر كاخ كرملين فرود آمد و 9 ماه بعد از شب 22 بهمن 1389 كه فرعون مصر فرو ريخت، از اطراف كاخ سفيد صداي صاعقه به گوش مي رسد. همين كه در ايالات متحده تحميق شده و لذت اندود، شهر آشوباني عاصي روي پلاكارد اعتراض خود بنويسند «انقلاب، همين جاست» و «اينجا التحرير است»، تا آخر قصه را روايت مي كند. يك سال و اندي پس از آن كه وزير خارجه پرگوي آمريكا از تحريم هاي گزنده و فلج كننده عليه ملت ايران خبر داد، آثار فلجي در هيئت حاكمه كاخ سفيد ديده مي شود، گرچه از نگاه تحليل گران بسياري، اين آغاز فرآيند قبض روح است.اينكه در چنين وضعيت بغرنجي، خروجي تمام عرض و طول سياست آمريكا، ايراد اتهام ترور سفير عربستان به ايران باشد، خود دلالت ديگري بر همان بي حسي و فلجي رو به تزايد رژيم آمريكاست. غربي ها مدعي اند- مردادماه در گاردين نوشتند- كه دولت آمريكا از جنگ نرم سپاه قدس و فرمانده لاغراندام و جوگندمي آن (ژنرال قاسم سليماني) در عراق و لبنان شكست خورده است. نيرويي چنين قدرتمند كه قادر است با ملت ها بده بستاني عاطفي (قدرتمندتر از بمب هسته اي) برقرار كند، مطلقا در ا شل و كلاس كار خود نمي بيند كه پادشاهان كاخ سفيد و سعودي را سقط كند تا چه رسد به مشابه سعودي اردشير زاهدي كه ضرب المثل ديپلمات هاي خارجي در واشنگتن است"

در خاتمه اینکه همه قداره بندی وتیغ وعربده کشی وبد مستی کردن طلبه پاسدار هم لهجه ی پاسدار سربازجو وشکنجه گر که کف بر دهان آورده وافسار پاره کرده و زمین و زمان را بهم ریخته به خاطر این است تا از سپاه قدس دفاع کرده باشد .چونکه به نظر می رسد که یک معجون روان گردان استثنایی مصرف کرده است که انرژی خشم وی آنچنانکه فوران کرده که مهار وکنترل ناپذیر شده است . برای اینکه این زنجیره پاره کرده وانمود کرده آنقدر قوی شده که قادر است شمشبیر چوبین دور کمر بسته اش را از غلاف بیرون بکشد و در هوا به چرخش در آورده وحریف بطلبد . چونکه از دخمه دروغ نامه ی کیهان یا منطقه ی سبز زیر کنترل شدید امنیتی شمشیرش را بد جوری به چرخش در آورده واز آنجا جنگ با اوباما را شروع کرده است . طوریکه چنان ذوق زده ناشی از پیروزی کاذب باآمریکا شده که فاتحه خوانی سیستم سرمایه داری آمریکا را خوانده ومشغول خوردن لف لف حلوایش شده و دهانش طوری شیرین شده که د ست به شیرینکاری زده وخوشمزه بازی در آورد ه است . حتی موفق به اجرای یک چشمه یا پرده نمایشنامه رو حوضی- حوزوی- مکتبی پاسداری اصول گرایی شده و ثابت نموده است که عجب مرید جان نثار و با استعدادی می باشد که بسیار عالی قادر است طوطی وار ادا واطوار و شکلک های ضد آمریکایی رهبر لوطی جماران منفور ونا مشروع را آموخته و اجرا نمده است . نا گفته نماند آنچنان مدعی قلم بردست دچار شور وعشق وصف وکنترل نا پذیری در دفاع از پاسدار تروریست قاسم سلیمانی و سپاه قدس شده است که سر از پا نشناخته و متوجه نشده که چگونه رمالی و دجالی و نقالی کرده است واز ارگان فاشیستی تروریستی سپاه قدس دفاع کرده که از یاد برده است عراق را شخم زده وتبدیل به باتلاق کرده است ومشابه ی همین تجربه را دارد در سوریه به نمایش می گذارد . البته با اعضای القاعده هم به یمن رفته است تا که انقلاب خمینی شیاد و جانشین وی را به شبه جزیره عربستان صادر نماید .ولی مشکلی که پیش آمده است لو رفتن طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن است که موجب شده است تا طرح صدور انقلاب سپاه قدس – القاعده به شبه جزیره ی عربستان با مشکل مواجه شود . برای همین موجب ترمز بریدگی ودنده عقب کندن قلم بر دست طلبه پاسدار هم لهجه پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر پرونده ساز وارونه گوی چنین تهاجمی وهتاک گونه شده است؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900727/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 27 مهر ماه سال 1390

سپاه قدس» اسم رمز چيست؟ (يادداشت روز)