گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 آبان 90

مايو (گفت و شنود)

گفتم : چرا سرباز جو چنین درمانده شده وبیچاره؟ سر به دیوار زده سینه چاک داده و دهان کرده پاره

گفت : چون شده پشه درآب خود کرده نگاه ، فکر کرده نکنه فیل مایوی وی پوشیده اشتباه

گفت: ويكي ليكس سند وابستگي اردشير اميرارجمند، مشاور ارشد موسوي به سازمان «سيا» را فاش كرد.
گفتم: اي عوام! وقتي هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا با صراحت اعلام مي كند كه دولت آمريكا هر كاري كه از دستش برمي آمد در حمايت از جنبش سبز(!) انجام داده است، ديگر سند وابستگي مشاور موسوي به «سيا» چه اهميتي دارد؟!
گفت: فاش شده كه مشاور ارشد موسوي با منافقين هم در تماس نزديك بوده است.
گفتم: مگر سران فتنه با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها آشكارا ائتلاف نكرده بودند؟ و مگر آمريكا و انگليس و اسرائيل و ديكتاتورهاي عرب بي پرده به آنها كمك مالي و تبليغاتي و سياسي نمي كردند!
گفت: پس افشاي سند وابستگي مشاور ارشد موسوي به سيا و منافقين به چه درد مي خورد؟!
گفتم: يك فيل توي دريا شنا مي كرد. پشه بهش گفت؛ يك لحظه بيا بيرون كارت دارم. فيل از آب اومد بيرون و پرسيد چيكار داري؟ پشه گفت؛ هيچي! برو توي آب، مي خواستم ببينم مايوي من را برنداشته باشي!

گفت : سربازجو سرنماز رفته خواب ،صدا در آورده با خود زنی زده زیرآب

گفتم : چگونه این سربازجو؟ خود زنی کرده این یارو؟

گفت : این صدا باطل کرده وضو ،از سر بازجو برده، ناداشته آبرو

چون آنگونه داده است تحلیل ،رقیب پشه کرده اما رهبر فیل

تازه فتوای حوزوی داده بالاخره ،چگونه پشه فیل راکرده مسخره؟

چون پشه به فیل گفت از آب بیا بیرون ،فیل آمد بیرون با نگاهی عصبی و نگرون

خطاب کرد پشه را چه میگی ای حیرون؟پشه گفت خواستم بدانم ای عزیرجون

گفتم :چراسربازجوی جنایتکار؟دست زده است به اینکار

گفت : برای اینکه سربازجوی زندان اوین ،پاچه گیری کرده باشه از ارجمند ومجاهدین

موسوی راکرده باشه انگلیسی و آمریکایی ،متهم به اسرائیلی وسیا کندش این هرجایی

دلخوره چرا با بی بی سی گفتگو کرد ارجمند؟برای گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا زد لبخند

اماسربازجو چنین خودش را گرفته به ریشخند ،با همکارکردن ارجمند با مجاهدین بیش زده گند

گفتم : چرا سرباز جو چنین درمانده شده وبیچاره؟سر به دیوار زده سینه چاک داده و دهان کرده پاره

گفت : چون شده پشه درآب خود کرده نگاه ،فکر کرده نکنه فیل مایوی وی پوشیده اشتباه