گزیده خبرهای تصویری و فیلم 16 قسمت - 2

نماز موتلفه پشت سیدحسن خمینی

باند انگل های مفت خور وغارتگران نجومی مافیایی انگلیسی مؤتلفه بدلیل اینکه جنگ قدرت و ثروت باند های مافیایی مدعی اصول گرا یان کودتا گر ادامه دارد . طوریکه منجر به فاصله گرفتن این با ند مافیایی از پاسدار گماشته احمد نژاد شده است . بنابراین برای اینکه از صحنه ی قدرت و سهیم بودن در غارتگری این دزدان رفیق قافله و شرک دزد عقب نمانند بطور تاکتیکی – تبلیغاتی روی به حسن خمینی آورده اند تا در سنگر وی اهداف پلید شان را دنبال نمایند.

دبیر كل و جمعی از اعضای حزب موتلفه، روز جمعه با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل دیدار و گفت و گو كردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در این دیدار كه در جماران برگزار شد، محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان قائم مقام و نیز جمعی از اعضای دفتر سیاسی حزب موتلفه حضور داشتند.

صد رحمت به خاوری خودمون!

جو سازی تبلیغاتی علیه ی مسعود بازرانی بدلیل اینکه چرا اجازه نداد تا پاسدار کودتا گر به بهانه مبارزه با گروه پژاک و تهاجم نظامی به روستا های کردستان عراق مناطقی از کردستان عراق را در اشغال نظامی خود داشته باشد و اعضای کومله را تحویل پاسداران دهد . مهمتر اینکه چرا همسو با سپاه قدس و پاسدار سفیر تروریست دانایی فرد و نوری مالکی مزدور و حاکمان تهران تأکید بر اخراج نظامیان آمریکاییان از عراق نکرده است؟ مهمتر اینکه انگاری آخوند های حکومتی و پاسداران و شرکای دزدشان با آقازاده های شان در ایران و عوامل غارتگر شان درون دولت دست نشانده ی عراق در شیخ نشینان و ترکیه و اروپا و آمریکا و کانادا و استرالیا و مالزی و.... خودشان سرمایه گذاری ها و حساب بانکی و اموال ملکی خیلی بزرگ و بیشتر از مسعود بارزانی ندارند؟

رسانه های عربی از خریداری یک خانه توسط مسعود بارزانی در ویرجینیای شمالی کشور آمریکا خبر دادند. پول این خانه از محل اعتبارات منطقه کردستان عراق تامین شده است. ایران دیپلماتیک: قیمت این خانه 10 میلیون دلار است. مسعود بارزانی با انتقادات شدیدی در زمینه افزایش فساد اداری در منطقه کردستان روبرو است و وی در این باره وعده پیگیری داده است. حال مشخص نیست که واکنش افکار عمومی به ولخرجی های بارزانی آن هم از محل اعتبارات منطقه کردستان چه خواهد بود. مسعود بارزانی در ماههای اخیر تلاش زیادی را برای نزدیکی به اسرائیل و بازکردن پای صهیونیست ها در مناطق مرزی ایران انجام داده است. تصاویر ولخرجی های وی از بودجه منطقه کردستان دیدنی است.

جانشین مشایی در كنار احمدی نژاد

باز هم سوژه ی جدید تصویری تبلیغاتی علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و حمید بقایی که جانشین رحیم مشایی شده است . چونکه مرتبط به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره می باشد.

احمدی نژاد: میلیونرهای آمریکا دنبال من بودند

چه اشکال دارد که این سرمایه داران میلیونر های آمریکایی به ایران دعوت شوند تا که جای اختلاس گران 3 هزار میلیارد تومانی را بگیرند تا شاید هم مشکل اختلاس حل شود. هم اینکه دیگر نیاز نباشد تا که ولی وقیح منفور و نا مشروع پس از خود سازی بر سر منبر برود وروضه مبسوط ضد آمریکایی بخواند.همچنین ممکن است که حضور میلیونرهای آمریکایی در ایران موجب تولید کارشود تا که کارگران مجبور نباشند بعنوان اعتراض جلوی دفتر رئیس جمهور پاسدار گماشته دست به تجمع اعتراضی بزنند که گزارش آن در فیلم ضمیمه شده آمده است .

دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به استان همدان با حاشیه هایی همراه بود مهر: دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به استان همدان با حاشیه هایی همراه بود . احمدی نژاد همچنین در این جلسه به یکی از دیدارهای خود در سفر به نیویورک اشاره کرد و گفت: در نیویورک ما جلسه ای با بیست و چهار پنج نفر از سرمایه داران و اقصاددانان آمریکایی داشیم که هر کدام در حدود 100 مییون دلار سرمایه داشتند و مجموعه های جهانی را در اخیار داشتند. در این دیدار ما یک ساعت و نیم با آنها صحبت کردیم و من با همه وجود حس می کردم که اینها دنبال من و یا مکتبی هستند که به آن تکیه کنند. آنها حس می کردند روی آب هستند و هیچ نقطه اطمینانی برایشان نیست. در حقیقت کسانی که روزی با حرارت از نظام سرمایه داری دفاع می کردند امروز به دنبال این هستند که نقطه اتکایی داشته باشند تا به آن بچسبند.

فیلم / تجمع اعتراضي كارگران كارخانه هاي ايرانيت و آزبست كار در مقابل دفتراحمدي نژاد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=39110

یكشنبه ۱۰ مهر در ساعت ۸ صبح بيش از۲۰۰ نفر ازكارگران كارخانه هاي مختلف توليد ايرانيت درخيابان پاستور مقابل دفتر احمدي نژاد در اعتراض به جلوگيري از وارد شدن مواد اوليه اين كارخانه ها (آزبست ) تجمع كردند و خواهان وارد شدن آزبست براي ادامه توليد كارخانه ها شدند.