تصاویری از بازار مکاره و کارون 17 مهر 90

متن و حواشی صحن علنی مجلس"

اینهم وضعیت تصویری کمدی نمایش داده شده گردش کار ایفای نقش چوبداران بازار مکاره ی مال فروشان است که نشان داده می شود چگونه وبدازان مشغول گپ زدن و یا زد و بند های محفلی برای توی سر مال رقیب زدن و ارزان خری مال های حریف و رقیب و گران فروشی مال خودشان هستند

فرارو- جلسه علنی امروز مجلس به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. عکس های ایسنا از حواشی و متن صحن علنی امروز را در ادامه مشاهده می کنید.

كارون در روياي كشتي‌هايش

عجیب است که از یک سو که هزینه های هنگفت صرف مانور های نظامی وهمایش و رزمایش پاسداری و بسیجی و انتظامی با آزمایش موشک های دور برد ومیانه وکوتاه برد می شود که مترادف سیاست 33 ساله چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن شده است که گذشته از غارتگری منابع نفت و گاز جنگل سوزان و خشک کردن مراتع و رود خانه ها وتالاب ها و مرداب ها ودر یاچه های کشور این روند مخرب آنچنان ادامه داشته است که مردم شهرهای استان جنگ زده ی خوزستان موازی خاموشی های مداوم برق و عدم آب آشامیدنی که دارند. اکنون نیز با ید شاهد کم آبی یا روی به خشک شدن رودخانه ی پر آب کانون باشند .چونکه یا مسیر سر چشمه های آب این رود خانه یامنحرف شده یا به کویت فروخته می شود یا از طریق سد های پاسداران سد می شوند.