گزیده خبر های 20 مهر 90 قسمت - 2

تفاوت بنز احمد‌ی‌نژاد و لاریجانی

در شرایطی که نهضت پدیده ی شوم کودکان کار خیابانی و تن فروشی و کارتن خوابان پارکی و اعتیاد و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند . از سوی دیگر رشد فاش شدن ارقام نجومی اختلاس های میلیاردی ادامه دارد اما در استای جنگ قدرت و ثروت مچ گیری کردن هم ادامه دارد که هرروز به شیوه و بهانه ای دنبال و نمایش داده می شود . اکنون نیز مدل خود روهای تردد رئیس قوه ی مجریه ساده زیست و رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضاییه به نمایش گذاشته شده است. همچنین پیام های باز دید کنند گان این موضوع هم ضمیمه شده است

نشست مشترک محمود احمدی‌نژاد با رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه پس از ۱۶۰ دقیقه، با تأكید بر تداوم این جلسات پایان یافت نشست مشترک محمود احمدی‌نژاد با رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه پس از ۱۶۰ دقیقه، با تأكید بر تداوم این جلسات پایان یافت.نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بابا بالائي bmw است مديران بايد مثل طبقه پاييئ جامعه باشند ان شاالله. فكر كنم امير المومنين فرمودند البته الان يك عده مي گويند تشريفات و ابهت و كلاس و غيره چي ميشود شايد هم راست ميگويند . به قول يكي مگر جانمان را از سر راه آورديم كه سوار پرايد شويم. عمرا نمايش داده شود.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif به نظر من نويسنده فرق خودروها رو نمي دونه خودروي دكتر اصلا بنز نيست دوما موضوع امنيت نه مدل و لوازم صوتيش به نظرم سوژه كم اوردي شفاف جونhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif لطفا بیشتر دقت کنید،ماشین احمدی نژاد bmw هست نه بنز!!!!!!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif اينا گاز سوز هم هستن؟؟!!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif فكر كنم اينا زياد با اين ماشينا رفت و آمد ميكنند فكر ميكنند مردم هم مثل خودشون هستند برويد يك بررسي از قضات بكنيد مخصوصا منطقه زابل كه يك شبه صاحب خانه هاي چند طبقه میشوند نه يكي بلكه در زا بل و زاهدانhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif نوع ماشين تعين كنده نيست بلكه صداقت انسانها مهم ميباشدhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif ایکاش ماشین آقا و آقازاده هایش هم نشون میدادن که ساده زیستی چطورهhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif ماشین دکتر بوگاتیه حواسا کجاس؟

احمدی‌نژاد از طالبانی یاد بگیرد!

این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد . چون ضمن دفاع کردن از نوری مالکی مزدور وخائن ودزد که عراق را شخم زده و تحویل سپاه قدس داده تا نفتش را ببرد همچنین حیات خلوت حاکمان ایران وکانون صدور تروریسم به منطقه کرده است تا هدفی از این مقایسه کردن دنبال شود که پس از یقه گیری کردن از پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور مدعی ساده زیست زیر سئوال برده شود که چرا با اعضای خانواده دست به سفر نیویورک زد؟ انگاری که سایر مسئولان رژیم ضد بشری و قون وسطایی اینگونه نیستند واز اینگونه سفرهای خانوادگی و فامیلی با هزینه ی بیت المال نمی کنند؟

پیش از سفر به‌ آمریكا از آقای المالكی خواسته‌ است به‌ نمایندگی از عراق در جلسه‌ مجمع عمومی سازمان ملل شركت كند زیرا دیوان ریاست جمهوری توانایی پرداخت هزینه‌ این سفر را ندارد ،اما آقای المالكی این درخواست طالبانی را نپذیرفته‌ استدر حالیکه دولت عراق با شفافیت هزینه هیئت کوچک خود ر ابه نیویورک اعلام کرد، دولتمردان ایران نه تنها در باره همراهی فرزندان و همسران خود پاسخی نمی‌دهند، بلکه آن را مرسوم می‌دانند.به گزارش شفاف، فارس نوشت که تمامی هزینه‌ های انجام شده‌ هیات عراقی طبق فاكتور و اسناد در كمیته‌ نظارت مالی موجود است، تنها هزینه‌ هواپیما برای انتقال هیات های عراقی به‌ آمریكا نزدیك به‌ یك میلیون دلار بود، بقیه‌ پول نیز در اسكان این هیات در هتل و دیدارها و هدیه‌ها هزینه‌ شد.طالبانی گفت پیش از سفر به‌ آمریكا از آقای المالكی خواسته‌ است به‌ نمایندگی از عراق در جلسه‌ مجمع عمومی سازمان ملل شركت كند زیرا دیوان ریاست جمهوری توانایی پرداخت هزینه‌ این سفر را ندارد ،اما آقای المالكی این درخواست طالبانی را نپذیرفته‌ است.بنابر این گزارش دفتر ریاست جمهوری عراق درخواست ۲ میلیون دلار به‌ عنوان هزینه‌ سفر هیات های عراقی به‌ سازمان ملل را ارائه‌ كرده‌ بود، اما همه‌ این پول هزینه‌ نشد بلكه‌ ۵۰۰ هزار دلار آن پس از بازگشت به‌ عراق به‌ صندوق وزارت دارائی بازگردانده‌ شد.در مقابل، دفتر ریاست جمهوری ایران نه تنها حاضر نشد در مورد علت سفر بستگان رئیس جمهور توضیح دهد، بلکه پوشش خبری جزئیات سفر اطرافیان وی را بایکوت کرد به گونه‌ای که حتی از برخی از همراهان رئیس جمهور یک عکس هم وجود ندارد و معلوم نیست آنها در نیویورک کجا بودند؟

گوييم جمهوري انساني ايران!

مچ گیری کردن پاسدار سرباز جوی شکنجه گر پرونده ساز حسین شریعتمداری از پاسدار گماشته احمدی نژاد که در پوشش پیام ساختگی در دروغ نامه ی کیهان دنبال شده است که چرا پاسدار احمدی نژاد با دهان کجی کردن به ولی وقیح منفور و نا مشروع مقابل بیداری اسلامی وی از بیداری انسانی نام می برد که تداعی کننده ی آنسوی معادله ی پیشنهاد مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی می باشد؟

چرا رئيس جمهور اين قدر روي كلمه بيداري انساني به جاي بيداري اسلامي كشورهاي منطقه تأكيد دارند؟ فردا هم حتماً بايد بگوييم جمهوري انساني ايران؟ به گزارش شفاف، امامی از خوانندگان کیهان ضمن پیامی در ستون کیهان و خوانندگان این روزنامه (سه شنبه، 19 مهر 90) نسبت به استفاده از عبارت بیداری انسانی از جانب رئیس‌جمهور اعتراض کرد. وی در یک پیام جالب گفت:چرا رئيس جمهور اين قدر روي كلمه بيداري انساني به جاي بيداري اسلامي كشورهاي منطقه تأكيد دارند؟ فردا هم حتماً بايد بگوييم جمهوري انساني ايران!ستون کیهان و خوانندگان، از حواشی کیهان است که گاه از متن نیز مهم‌تر است و بعید نیست که واقعا اتفاق بیافتد! دیروز یکی از خوانندگان کیهان نسبت به هدفمندی یارانه‌ها انتقاد کرده بود:يارانه ها كه قرار بود 12 مهرماه به حساب هاي مردم واريز شود موكول شد به 15 مهر. اگر قرار باشد به اين منوال پيش برود تا آخر امسال دولت يك ماه يارانه به مردم بدهكار خواهد شد و با محاسبه اي كه بنده كرده ام مبلغي بالغ بر 3150 ميليارد تومان مي شود يعني به اندازه همان مبلغ اختلاس شده اخير.

فیلم شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران ، شعار بی‌غیرت علیه نیروهای بسیج / استادیوم آزادی (بازی ایران – بحرین)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=39319

جالب است با رعایت همه جوانب امنیتی و کنترل ورزشگاه آزادی که بر عهده حراست ورزشگاه بوده است . البته قبل از بر گزاری مسابقه فوتبال ارگان سر کوبگر نیروی انتظامی دست به اجرای مانور های رزمی و همایشی در مدارس دخترانه و آموزشگاه پلیس زد تا در حال آماده باش کامل بسر برد تا بتواند زمان شروع مسابقه حضور پررنگ در ورزشگاه آزادی داشته باشد و از عهده تأمین کردن نظم وامنیتی ورز شگاه بر آید تا که کسی به جز تبلیغ و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شعار تهدید وتوهین آمیز دادن علیه ی تیم ملی فوتبال بحرین شعاری دیگر ندهد و اقدام اعتراضی نکند. وی همانگونه که در فیلم نشان داده می شود تعدادی از جوانان فریاد شعار نه غزه ،نه لبنان ، جانم فدای ایران سر دادند.

واگذاري دو نيروگاه به قرارگاه خاتم الانبيا

چرا مسئول سیایت شفاف مو از ماست بیرون کش که چپ و راست یقه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد را می گیرد که چرا با بودجه ی بیت المال دست به سفر خانواگی به آمریکا می زند در این مورد که پاسداران کودتا گر دارند کشور را قورت می دهند سکوت کرده وخموش است؟

مردمسالاری : نيروگاه 954 مگاواتي سيکل ترکيبي اروميه و نيروگاه 636 مگاواتي سبلان، پس از کسر سهام ترجيحي براساس روش و قيمتي که به تصويب هيات واگذاري مي رسد، به قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا "ص" واگذار مي شود. با ابلاغ محمدرضا رحيمي معاون اول رييس جمهوري، روند تسويه بدهي هاي وزارت نيرو از محل واگذاري اموال اين وزارتخانه آغاز شد.

35 ميليون حقوق براي مدير اخراجي بانکي

سئوال اسا که دستمزد تعیین شده از سوی دولت مدعی عدالت محور و ساده زیست و کار فرما یان برای کار گران چه میزان است؟ چگونه در شرایطی که میزان حقوق 35 میلیونی مدیر اجرایی مفسد بانکی دارای پرونده ی فساد به استخدام بانک در آید که این روز ها گند اختلاس های چند هزار میلیارد تومانی بانکی در آمده است. چرا باید اختلاف حقوق ماهیانه ی وی بیش از 120 برابر دستمزد کار گران زحمت کش و محروم باشد . در صورتی که زیر تهدید اخراج و بیکار شدن می باشد؟

جوان : شرايط مدير اخراجي يک بانک براي همکاري با يک مجموعه اقتصادي موجي از انتقادات را به همراه داشته است. اين فرد که پيش از اين به عنوان مديرعامل بانک"..." و به جرم فساد مالي از بانک مزبور اخراج شده بود پس از دعوت به همکاري از سوي يک مجموعه اقتصادي پيشنهاداتي را براي آغاز کار اعلام کرده که متاسفانه با موافقت مديران اين مجموعه روبرو شده است. در همين زمينه شنيده شده نامبرده براي همکاري طلب يک ميليارد تومان پول پيش و ماهانه 35 ميليون تومان حقوق ماهانه کرده است.

دستگيري مشاور اقتصادي يک استاندار

مثل همیشه سئوال است که در کدام بخش رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد مکانی یافت می شود یا عنصری وجود دارد که وابسته به جریانات حکومتی باشد که آلوده به فساد نباشد؟

خراسان : شنيده شده مشاور اقتصادي يک استاندار مرکز کشور که چند وقتي است به اين سمت منصوب شده، اخيرا پس از انجام تحقيقات اوليه درباره تخلفات وي، توسط دستگاههاي مسئول دستگير شده و قرار است پاسخگوي برخي اقدامات و ارتباطات مالي خود باشد.