عکس: سفیر عربستان در آمریکا

هیکلرین چوخدور، معرفتلرین یوخدور

21 مهر 90

بازتاب دادن هدفمند تصاویر سفیر عربستان در واشنگتن که در سایت شفاف وابسته به شهردار تهران بازتاب داده شده است دارای پیام های کمدی وتوهین آمیزی می باشد که همراه با ترور شخصیتی این سفر وتحقیر کردن عربستان به خصوص پادشاه این کشور است . البته در جواب به اینگونه پاسداران اطلاعاتی تروریست پیام دهنده باید گفت چون فاقد درک شعور سیاسی و مفهوم صیانت دیپلماتیک می باشند . بنابراین مشخص است که اینان نمی دانند که انسان بودن به شمایل و هیکل درشت و زمخت ظاهری نیست . یعنی اینکه دلیل ندارد که همگان همچون سردار بسیجی حسن جانشین ستاد کل نیروهای نظامی وهمشهری وهم منقلی ولی وقیح منفور ونا مشروع باشند که آنگونه اسلام یا شکمش رشد کرده که به گلویش چسبیده شده است .طوری که مجبوره از سوراخ زاپاسی دیگر نفس بکشد و کسب اکسیژن یا سوخت گیری نماید تا بتواند روی زمین نسیه راه برود . بقول ترک ها هیکلرین چوخدور، معرفتلرین یوخدور ( هیکلش بزرگ است ولی معرفت ندارد. همچنین به پاسدار سوپر ابله دیگر باید گفت که طراحان تروریست مستقر در بیت رهبری یا وزارت بد نام اطلاعات و سازمان اطلاعات امنیت پاسداران کودتا گر آنقدر ها که وی تصور می کند احمق نیستند که تصمیم بگیرند سفیر عربستان را در تهران ترور کنند . چونکه از عواقب پرداخت هزینه ی بسیار سنگین این اقدام بخوبی آگاهی دارند . همانگونه که می دانند که پس از ترور در ایران راه فرار تکذیب هم مسدود می شود. بنابراین به فریاد مرگ سر ز دادن و تصویر پاره کردن و پرچم سوزاندن و از دیوار سفارت وکنسول بالا رفتن و بدرون ساختمان مواد آتش زا پرتاب نمودن یا نارنجک به دفاتر هواپیمایی وفرهنگی پرتاب کردن اکتفا می کنند.

عادل الجبیر سفیر عربستان در واشنگتن،سفیری که آمریکا مدعی ترور آن توسط ایران شده است.نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif اخه این چی هست کی هست که ایران بخواهد او را بکشد اون پادو شاهشان که پادوئی اسرائیل و غرب را میکند هم عددی نیست .به زودی هم فضاحت دروغشان در میاید .فقط خودشان را مسخره می کنند و وحشتشان را از سپاه قهرمان نشان دادند. زنده باد سپاه قهرمان مظهر غیرت و همت و شرافت ایران.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif اینو که خدا ترور کرده !!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif اگر هم تروری باشه کار موساد و سیا و همونهایی است که پشت پرده ترور کندی و 11 سپتامبر هستند.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif سفیر عربستان تو تهران که دم دست تر بود.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif آمریکا خودشو مسخره می کنه یا عربستان رو؟http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif آدم قحطی بود ؟ مثلا ترور شود که چه شود؟

دعوا بر سر سفر رئیس جمهور به بوشهر!

بهمچنین ازتاب دادن این تصاویر وتیتر های خبری که از سوی سایت شفاف که وابسته به شهردار تهران است که همشهری و حامی ولی وقیح منفور و نا مشروع است پیگیری و بر جسته شده است هدف شفاف سازی عمق تضاد ریشه ای میان رئیس جمهو پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح منفور ونا مشروع و مشاوران و یارانش است . همچنین تلاش شده تا با این ضد ونقیض و تکذیب کردن ها نمایان شود که سمت وسوی رقابت و شیوه ی تبلیغاتی بین اینان چگونه متناقض و پر تنش می باشد؟