گزیده خبر های 11 مهر – 89 قسمت -2
دستگیری جاسوسان هسته‌ای
http://www.fararu.com/vdcg7u9n.ak9uz4prra.html
آخوند صفر کیلومتر دست آموز که وزیر بد نام اطلاعات شد ه فراموش کرده است که اعتراف کنداگر کرم وارد اینترنت شده و تبدیل به ویروس شده و وارد نیروگاه هسته ای بوشهر شده و تبدیل به جاسوس شده است . می توان گفت وقتی کرم اینگونه رشد می کند آخوند جماعت حکومتی که از مفت خوری و غیر مولد بودن به دولت داری و حکومت مداری با خرافات و دین فروشی و عوامفریبی رسیده است که نه کرم هسته ای جاسوس که زانو خونخوار ایران ویران کن و نابود کننده ی جهان تهدید می باشد.
وزیر اطلاعات از اشراف کامل مجموعه اطلاعاتی کشور بر شبکه اینترنتی و فضای مجازی خبر داد و اعلام کرد که تعدادی جاسوس هسته ای در ایران بازداشت شده اند. حیدر مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برخی اقدامات مخرب اینترنتی از جمله طراحی کرم های الکترونیکی و ارسال آنها در شبکه مجازی برای تخریب و تاثیر بر فعالیت های هسته ای ایران گفت: تمامی اقدامات مخرب استکبار در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) به سرعت کشف و راه کارهای مقابله با آن طراحی و به اجرا گذاشته می شود
عکس / مراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي: مانورهای بی پایان برای سرکوب مردم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22520
اگر هنوز نمی دانید که معنی این شعر چیست که گفته می شود : شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی لطفاً به تصویر لینک ضمینمه شده خوب نگاه کنید تا سپس معنی اش را بدانید که چیست؟ فراموش نشود که صورت پوشیده های درشت هیکل که دکور برای زهر چشم گیری هستند ایرانی نیستند . باید عراقی یا حزب الل لبنانی باشند . برای همین صورت های خودشان را پوشانیده اند تا که شناسائی نشوند.
وقتی که سینما فوتبالی می‌شود.یک جنگ تمام عیار در سینمای ایران
http://www.fararu.com/vdcivyaw.t1ayr2bcct.html
وقتی بهترین تئاتر زنده روحوضی - حوزوی - سیاه بازی - هنری - مکتبی واصول گرائی در خطبه های نماز جماعات اجرا می شود . زمانیکه بهترین کمدی های خیلی بیش از فیلم های سینمائی هالیوودی چارلی چاپلین را بسیار بطور زنده آق محمود پاسدار گماشته امدی نژاد بطور بس هنر مندانه و زیراکانه مکتبی اصول گرایانه در داخل و برون کشور و حتی درسازمان ملل اجرا و پخش می کند . هنگامی که بهترین فیلم های و سترن تگزاسی ما ورای هنری هالیوودی بطور زنده در بازار مکاره از سوی چوبداران مکتبی اصول گرا اجرا می شود . موقعی که بهترین رمان تراژدیک مرگ را وزیر راه در جاده ها ها اجرا می کند و سایر همکارانش نقض مستنمر حقوق بشر را نزدیک به 32 سال است که ر سیاه چال های سراسر ایران آنگونه اجرا نموده اند که رتبه اول جهانی در این مورد را کسب و نصیب خود کرده اند . وقتی که رهبر لوطی جماران ولی وقیح یک ریز در حال ترسیم و تدوین دشمن شناسی و طراحی آماده باش جنگی خواندان روضه های کشدار مبسوط اشک گیر می باشد . هنگامی که دولت و ریس جمهور نامشروع طرح اشغال فضا و جهان و حاکم کردن مدیریت نوین کورش بسیجی ایرانی را طراحی و تدوین می کنند .وقتی که وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور ارشاد مطبوعات را به قیچی سپرده است و قلم و زبان و دهان و گلو را به بخش شکستن و بریدن و دوختن و خفه کردن واگذار کرده است و... خوب در شرایطی که اینگونه انواع و اقسام هنر های گوناگون تئاتری و سینمائی و فرهنگی و جنگی و امنیتی و ا طلاعاتی و فضائی و ... بطور شبانه روز بطور تهیه و تولید و بطور زنده نمایش داده و پخش می شود . دیگر چه نیازی به سینما و سینما گر هست که در آن جنگ نباشد . به خصوص اینکه جنگ تمام عیار قدرت و ثروت در همه سطوح وجود دارد.
تصاویر:اعطای نشان عالی جمهوری اسلامی‌ ایران به بشار اسد
http://www.fardanews.com/fa/news/122050/
گذشته از باج دادن های میلیارد ها دلار نفت مجانی و تسلیحات نظامی به سوریه تا که تنها کشور حامی رژیم ضد بشری باشد . اکنون از ترس دیدار ایاد علاوی با رئیس جمهور سوریه که در دمشق بود سریع رئیس جمهور سوریه به تهران دعوت شده است تا با باج دادن های کلان دیگر به وی و تیغ زیر بر دمش گذاشتن زیر چتر دادن نشان عالی رژیم ضد بشری که نه افتخار بلکه مایه ننگ برای بشار اسد است که همسو با یک رژیم ضد بشر شده است اما . چون حاکمان کودتاگر تهران در شرایط ایزولگی نیاز شدید به حمایت بشار اسد بعنوان محلل دارند که وی را دعوت کرده اند . مهمتر از همه اینکه اجرای صحنه ی بسیار جالب فوق کمدی فیل و فنجان است که بیشتر ثابت می کند با هنر نمائی های کمدی هنری و مکتبی پاسدار گماشته احمدی نژاد دیگر نیاز به سینما و بازیگر سینممائی در ایران نمی باشد.
پوستر جالب درباره رابطه بدحجابی و غیرتمنبع: پارسینه
http://www.fardanews.com/fa/news/122063/پ
در رژیم عوامفریب وارونه گونه همه واژه و اصطلاحات و لغات و کلمات و گفته ها و عده ها ی حاکمان و مسئولان رژیم ضد بشری دروغ و وراونه و ضد هم می باشد . مثلاً در تصویر لینک ضمیمه شده زوجی که کمی روسری همسر یا نامزدش کنار رفته است . برای اینکه نشان داده شود. مرد همراهش غیرت ندارد پس کله اش تبدیل به سیب زمینی بی رگ شده است . یعنی همان سیب زمینی بی رگی که سیاست تبلیغاتی توزیع مجانی اش موجب رأی خریدن برای رئیس جمهور دولت نهم در نمایش خیمه شب بازی تقلباتی انتصاباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم شد . اما اگر چنانچه در خیابان صف طویل زنان تن فروش در نوبت مشتری ایستاده تا نیش ترمز خود روئی زده و اینان سوار شوند . یا دختران فراری آواره توی پارک ها یا کسب و کار و دالالی مهر ومحبت آخوند های حکومتی و آقازاده ها همراه با شرکای شان برای قاچاق زنان ودختران ایرانی به شیخ نشینان یا لندن شد ه اند برای شان اصلاً مهم نیست و اینجا غیرت دیگر مفهوم و موضوعیتی ندارد. کما اینکه در بازار مکاره قانون چند همسری و صیغه گری یا فاحشه گری شرعی تصویب می شود . فراموش نشود که این دستآورد و دست پخت حکومت فاشیستی دینی یا دین ابزار قدرت و ثروت شده است که زیر لوای ولایت وقیح دنبال می شود.
تصویر: یادم باشد ...
http://www.fardanews.com/fa/news/122056/
تصویر بالا بری جا انداختن پیام این تصویری چادر است که حجاب بر تر است که ترجمان آن تاریخچه ی بیش از 3 دهه شعار رو سری یا توسری دارد که شامل طرح های ضربتی گوناگون می باشد که از سوی ار گان های گوناگون سرکوب تعقیب و اجرا شده است.
تصاویر بامزه از بازسازی آشوبهای خیابانی
http://www.fardanews.com/fa/news/122062/
همان لباس شخصی های دژخیم که در تصوی قبلی کله ی سیب زمینی اش را با یک مرد دیگر تعویض نموده تا غیرت نا داشته اش را به رخ دیگران بکشد. اکنون اینگونه هنر نمائی های دیگر سرکوبگرانه و پرونده سازی با تحقیر کردن زنان را رو کرده اند که در این دو تصویر ضمیمه لینک است که به نمایش گذاشته شده است.
تماس تلفنی آیت الله جنتی با احمدی نژاد
http://www.fardanews.com/fa/news/122061/
سیاست تحمیلی و دیکته شده از سوی کودتاگران به کنار گذاشتن اختلافات و تحسین و تمجید از چرند ووارونه گوئی های پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل که نشان از وحشت رژیم ضد بشری از تحریم ها و فشار های بیرونی و رشد بحران ها و در بن بست فرو رفتگی رژیم ضد بشری کودتاگر می باشد.
دبیر شورای نگهبان گفته است: روشنگری دکتر احمدی نژاد از جمله درباره حادثه 11 سپتامبر کاخ سفید را از جایگاه مدعی بر کرسی پاسخگویی نشانده و اکنون این مقامات آمریکایی هستند که باید درباره جنایاتی که به بهانه این حادثه مرتکب شده اند، توضیح دهند.
دستگيری چند بازاری در یوزش شبانه اطلاعات سپاه
واگذاری امنیت داخلی به پاسداران کودتا گر از سوی شورای عالی امنیت رژیم ضد بشری به خاطر همین مأموریت های شبیخون زدن شبانه و سر کوبگرانه می باشد.
بنا به گزارش دریافتی ، در پی حمله نیروهای لباس شخصی که خود را اطلاعاتی و سپاهی معرفی میکردند، اسحاق شادباش به همراه فرزندش سورنا شادباش دستگیر شدند. اين پدر و پسر با خشونت بسیار توسط یک خودروی سمند سفید پلاک نظامی که توسط چند خودروی دیگر اسکورت میشد به مکان نا معلومی منتقل شدند. به گفته همسر اسحاق شادباش این دستگیری در حالی صورت گرفت که ساعاتی قبل از سوی همسر یکی از همکاران طلا فروش خبر دستگیری همکار ایشان مهرداد فتاح نیز به اطلاع آنها رسیده بود. این دستگیری ها در حالی صورت میگیرد که صنف طلافروش بازار تهران امروز، شنبه 10 مهر، هشتمین روز اعتصاب خود را گذراند.
خبر سازی های تهدید آمیز زنجیره ای متصل بهم
رژیم نامشروع بحران زا و بحران ساز که با بحران روی کار آمده و با بحران ادامه داده و در نهایت با بحران های خود ساخته که پاسخ دادن به بحران های دیگر است بالاخره سرنگون و از هم فرو خواهد پاشید . پس بی جهت نیست که اکنون22 خرداد 88 را مترادف 13 آبان سال 68 کرده است . زیرا که تبدیل به اجرای شوی مشترک علیه ی رقیب مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان با اتهام آمریکائی بودن برای پاسداران کودتاگر و فرو رفته در بن بست و محاط شده در بحران ها شده است . بطور نمونه به 3 گزارش خبری زنجیره ای مر تبط بهم ضمیمه شده توجه نمائید.
پرونده سران فتنه در حال رسیدگی است
http://www.fardanews.com/fa/news/122058/
دادستان کل کشور تصريح كرد: سران فتنه هم مطمئناً چنانچه دست از ادامه كارهاي خود برندارند و نسبت به گذشته توبه نكنند و ابراز ندامت نداشته باشند، طور ديگري با آنها برخورد خواهد شد كه البته توبه آنها به تنهايي كافي نيست چرا كه بايد اين ظلم بزرگ را كه به مردم و كشور روا داشتند، جبران كنندفارس: دادستان كل كشور با بيان اينكه، سران فتنه اگر از ادامه كار خود دست برندارند و ظلم‌هايي را كه به مردم و نظام روا داشتند، جبران نكنند، طور ديگري با آنها برخورد خواهد شد، مجددا تاكيد كرد: پرونده سران فتنه در حال رسيدگي است.حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي دادستان كل كشور در حاشيه همايش اقتدار فرماندهان يگان ويژه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در جمع خبرنگاران گفت: در اين مدت كوتاهي كه در يگان ويژه و جمع فرماندهان آن حضور يافتم به وجد آمدم و به عنوان يك ايراني احساس غرور مي‌كنم.وي افزود: نيروهاي ما از آمادگي صددرصد كامل با انگيزه بسيار بالا در رشته‌هاي مختلف رزمي برخوردار هستند. مهمتر از اين آمادگي جسمي روحيه پيشرفت آنها است كه در سيماي آنها مشاهده مي‌شود.دادستان كل كشور اظهار داشت: اميدواريم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران روز به روز قوي‌تر شود تا در راستاي مأموريت‌هاي محوله در خدمت به مردم انجام وظيفه نمايد.
ذوالنوری: سران فتنه مرده سیاسی شده اند
http://www.fardanews.com/fa/news/122054/
سران فتنه اكنون در زنداني به وسعت كشور قرار دارند و زندانبان آن‌ها مردم هستند و هر كسي كه از اين زندان بيرون آيد، توسط مردم تنبيه مي‌شود فارس: جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سران فتنه به مردگاني بدل شده‌اند كه كاري از آن‌ها بر نمي‌آيد.حجت‌الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنوري در گردهمايي بزرگ عاشقان ولايت در جمع طلاب و روحانيان بسيجي استان كرمان با اشاره به محاكمه سران فتنه اظهار داشت: در زمينه خيانت سران فتنه به قدري سند و مدرك موجود بوده و از نظر قضايي و قانوني دخالت‌هاي آن‌ها مسجل است و نقش عامليت دارند كه براي چند بار محكوميت آنها كافي است.
اهداف فتنه 2 از نظر سردار رادان
http://www.fardanews.com/fa/news/122052/
فتنه ديگري در راه است؛ مي‌خواهند مردم را از مسولان نااميد كنند فارس: سردار رادان با هشدار به اين كه فتنه ديگري در راه است، گفت: در شيوه جديد مي خواهند مردم را از مسئولان نااميد و سست كنند.