گزیده خبر های 15 مهر – 89 قسمت - 2
شجریان: مجبورم با مردم باشم
http://www.fararu.com/vdciquaw.t1avu2bcct.html
مسئله مهم این است چون رژیم ضد بشری ضد هنر و دشمن زن و آزادی و عدالت می باشد . بنابراین اجاز نمی دهد که هر گز هنر و هنرمند مردمی و در خدمت مردم در سایه ی شوم این رژیم بربر منش و تاریک اندیش وجود داشته باشد . چون تضاد ریشه ای با افکار خرافاتی دین فروشانه و بقای ننگین اش دارد . بنابراین هنر و هنرمندان را تا آنجا تحمل می کند که خود منافع داشته و در خدمت بقای ننگین اش باشد. در غیر اینصورت با آن دشمنی می ورزد.
فرارو- محمدرضا شجریان با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی خود گفت: «من مجبورم... مجبورم با مردم باشم. نسبت به آنها مسئولیت دارم. نمی‌توانم همین جوری رهایشان کنم. آنها همیشه از من حمایت کرده‌اند، من چطور می‌توانم نسبت به آنها ناسپاسی کنم؟
دعوای سایت تابناک و علیرضا افتخاری
http://www.fardanews.com/fa/news/122357/
همانگونه که اشاره شد رژیم ضد بشری و ضد هنر و آزای کش بربر منش و تاریک اندیش نیاز به اینگونه نوحه خوان ومدیحه سرایانی همچون علیر ضا افتخاری دارد که هم پاسدار گماشته احمدی نژا را در آغوش بگیرد وهم وی را ببوسد وهم اینگونه همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد وارنه گوئی کند تا اخلاقی که مدافعش می باشد را چنین خوب تعریف و نمایش داده باشد.
«
تابناک» حتی در جریان روبوسی جناب افتخاری با دکتر احمدی‌نژاد در مراسم روز خبرنگار و با توجه به هجمه گسترده رسانه‌های ضدانقلاب به وی، در مطلبی از رفتار مخالفان با وی انتقاد کرده بود تابناک: پس از انتشار مطلبی با نام «علیرضا افتخاری: عجب راه ناهمواریست!» در «تابناک» به تاریخ پنجم مهر ماه، اتفاق جالب! و البته دور از انتظاری روی داد که هرچند تا به امروز، قصد بیان آن را نداشتیم، ولی با توجه به ابهامی که در ذهن بسیاری از مخاطبان سایت پدید آمد، ناگزیر اصل ماجرا را به شرح زیر می‌آوریم:بعدازظهر پنجم مهر ماه بود که جناب علیرضا افتخاری در تماس با خبرنگار ما، با ابراز برخی گلایه‌ها و درددل‌ها و ذکر این نکته که دلش از برخی کم‌لطفی‌ها گرفته، تقاضا داشت که مطلبی را که برای ما می فرستند، در سایت «تابناک» منتشر کنیم.ما هم به حکم احترام به وی به عنوان کسی که به هر حال، سالیان سال در عرصه هنر و فرهنگ این مملکت زحمت کشیده است، مطلب مد نظر را بدون دخل و تصرف منتشر کردیم تا در رساندن درد دل‌های وی به گوش مردم و مسئولان، کمکی کرده باشیم.اما اتفاق دور از انتظار اینجا بود که پس از گذشت 72 ساعت از انتشار این مطلب، وی در گفت‌وگو با خبرگزاری «ایرنا» با ادبیاتی سخیف مدعی شد: «متن یادداشت مذکور که در برخی سایت‌های خبری غیرمعتبر!! منتشر شده، کذب و انتساب آن به من، بی‌اساس است».از بی‌اخلاقی و کم‌لطفی رفقای رسانه‌ای که بگذریم ـ بدون اینکه حتی با یک تماس ناقابل با ما، از جزییات مطلب آگاه شوند، همان مطلب سخیف را با آب و تاب منتشر کردند ـ متأسفانه یکی از بخش های خبری سیما نیز بی‌خبر از همه جا، تکذیب جناب افتخاری را منتشر کرد تا بیش از پیش به این باور برسیم که در فضای ماکیاولیزه‌ شده سیاست در ایران، جای هیچ دلسوزی برای هیچ کس نیست!
خبرسازی منافقین علیه مجری ورزشی!
http://www.fardanews.com/fa/news/122364/
با توجه به گزارش خبری فوق مشخص است که شیوه ی خبررسانی و فعالیت مطبوعاتی در رژیم ضد بشری چگونه می باشد و وقتی که با خود اینگونه بر خورد می کنند . معلوم است که با مخالف بر انداز چه خواهند نمود؟ از سوی دیگر همانگونه که پس از 30 خرداد سال 60 بصورت قرعه کشی اسامی را از درون کیسه در آورده و اعدام می کردند . حتی چند مورد هم بدلیل تشابه اسمی اعدام شدند . اکنون دستگاه جاسوسی و مزدوری در عراق به نام هابیلیان با همکاری سایت تابناک پاسدار محسن رضائی برای لوث کردن احکام صدور اعدام ها دست به معرکه گیری زده اند و روی به ترفند قرینه سازی اسمی آورده اند تا شاید ا این شگرد یک تیر و چند هدف زده باشند . یعنی هم منکر صدور احکام اعدام ها شده باشند و آن را شایعه سازی مخالفین جا زنند. هم شیوه روشنگری مجاهدین به خصوص پیرامون برادران قاسمی با تشابه سازی اسمی همچون سناریو ترانه موسوی زیر سئوال برده باشند . هم موجب کاهش فشار های اعتراضات بیرونی محور احکام زندان و اعدام ها گردند. گیرم که این مورد حکم اعدام حبس ابد شده واقعیت نداشته باشد . صدور سایر احکام چی آیا آنان هم تکذیب شدنی اند؟ ضمن اینکه چرا سایت مزدور بد نام اطلاعات هابلیان مچ گیری از دروغ ووارونه گوئی پاسدار گماشته احمدی نژاد نکرده است که محور انکار کردن حکم سنگسار سکینه محمدی در نیویورک گفت چنین حکمی صادر نشده است اینان خفقان گرفته اند؟ یا اینکه مگر پاسدار گماشته احمدی نژاد در نیویورک مدعی نشد که مخالفان وی همچون موسوی و کروبی و خاتمی آزادی کامل دارند؟ چرا اینان دهان کثیف خود را برای بیان واقعیت وارونه وئی ها ی حاکمان قیر اندود کرده اند؟
بر پایه این خبر سایت‌های منافقین در انتشار اخبار حکم اعدام حمید قاسمی اعلام کرده‌اند که وی از سال 2008 به اتهام جاسوسی در زندان بوده و حکم اعدام وی نیز تایید شده است تابناك: منافقین که در خبرسازی‌های کذب و ناشیانه برای بهره‌برداری سیاسی از مسائل داخلی ایران سابقه طولانی دارند، این بار گوینده سابق اخبار ورزشی را زندانی سیاسی اعلام کردند که در انتظار حکم اعدام به سر می‌برد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده‌های شهدای ترور کشور) حمید قاسمی که تا چند سال پیش به عنوان گوینده و مدیر اخبار ورزشی در شبکه خبر مشغول فعالیت بود و در حال حاضر نیز به عنوان معاون ارتباطات، آموزش و امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی، مشغول فعالیت است، از سوی سایت‌های منافقین به عنوان زندانی سیاسی محکوم به اعدام معرفی شده است.
یک کشیش ایرانی در معرض اعدام
لابد از منظر سایت مزدوران بد نام وزارت اطلاعات هابیلیان و سایت تابناک پاسدار محسن رضائی این خبر تقاضای اعدام هم ساختگی و دروغ است و کار خبر سازی منافقین است؟!
دویچه وله : شعبه ۱۱ دادگستری گیلان، برای کشیش یوسف ندرخانی به اتهام ارتداد، مجازات مرگ تقاضا کرده است. همسر آقای ندرخانی نیز زندانی است و به حبس ابد محکوم شده است. خطر اعدام کشیش بهروز خانجانی در شیراز را هم تهدید می‌کند
پليس افغانستان بيست تن مواد منفجره که از ايران وارد شده بود را توقيف کرد
صد در صد این گزارش خبری هم تکذیب و انکار کردنی نمی باشد . زیرا که تابع یک معادله دو طرفه است . برای اینکه وقتی که پاسداران کودتاگر مواد مخدر به خصوص تریاک از افغانستان وارد و توزیع می کنند . چرا نباید برای مبارزه با آمریکا کردن همچون در عراق اینگونه مواد منفجره وارد افغانستان کنند . چونکه می بایست برای عبور از برون وبن بست تلاش نمایند تا که اینگونه بحران را به برون مرز منتقل کنند؟
پليس افغانستان روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود بيست تُن مواد منفجره را که از ايران به افغانستان وارد شده بود، توقيف کرده است.به گزارش راديو فردا، مقام های پليس افغانستان می گويند اين مواد منفجره در کارتن هايی که روی آنها نوشته شده بود، اسباب بازی، غذا و وسايل آشپزخانه جاسازی شده بودند.محمد موسی رسولی، معاون پليس هرات می گويد اين مواد منفجره روز سه شنبه در پاسگاه استان نيمروز کشف شدند.
این ویلای میلیاردی متعلق به كیست؟
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22675
تصویر ضمیمه شده دیگرجای انکار کردن را مسدود کرده است . ضمن اینکه دیگر جای ابهامی در وارونه گوئی پاسدار گماشته احمدی نژادی هم باقی نمانده است . بنابراین وقتی بطور دروغین خودش را نماینده ی ملت می نامد و تازگی هم گفت که آرزو دارد که مردم ایران دارای خانه ی ویلائی باشند . منظورش تبلیغ کردن برای این مسئول دولت مدعی ساده زیست است که همچون معاون اولش که پرونده ی اختلاس میلیارد ها تمانی دارد و آن یکی پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی که و زیر رفاه ست. این یکی هم یک ه ویلای میلیاردی در متل قو در شمال دارد. تا دیگر در ساده زیست بودن دولت مو درزش نرود
آینده نیوز : پیرو دریافت خبری مبنی بر خریداری ویلایی میلیاردی در شمال توسط یكی از مسئولان دولتی، خبرنگار «آینده» تحقیقاتی در این مورد انجام داده است.به گزارش خبرنگار «آینده»، در خبر دریافتی آمده بود یكی از مسئولان ارشد دولتی، چندی پیش ویلایی بزرگ در شهرك امیر نزدیك "متل قو" خریداری كرده است.با تحقیق به عمل آمده توسط خبرنگار «آینده»، شهرك مذكور جزو زیباترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق شمال بوده و این شهرك دارای سیستم امنیتی است.بعد از ورود خبرنگار «آینده» به عنوان خریدار به شهرك، سرایدار ویلای مذكور اگرچه اجازه بازدید از ساختمان را به خبرنگار نداد، اما انتساب ویلا را به این مقام ارشد دولتی تأیید كرد و از تردد مداوم وی به ویلا خبر داد.با وجود مراقبت شدید سرایدار و نیروهای حراست شهرك، خبرنگار «آینده» موفق به گرفتن تصاویری از بیرون ویلا گردید كه با توجه به دسترسی خوب رسانه‌های حامی دولت به اسناد و مدارك، هویت مقام مذكور و ارزش ویلا می‌تواند توسط آنان بررسی گردد.
جهت اطلاع
حاکمان دین فروش و مروج خرافه پرستی همانگونه که با کمبود فضای زندان ها مواجه شده اند آنگونه که چند برابر ظرفیت زندان ها زندانی گنجانیده اند. همچنین همانطوریکه که با کمبود رو به افزایش خوابگاه دانشجویان رو برو هستند. اکنون دولت نامشروع بدلیل رقابت در دریافت بودجه ی دولتی برای راه اندازی هیئت های مذهبی محلات با مشکل بودجه و ظرفیت تکایا و نزدیکی محلات بهم دچار شده است . بنابراین سازمان تبلیغات اسلامی مجبور به صدور بخش نامه رعایت فاصله ی 500 متری شده است.
با تصميم سازمان تبليغات اسلامي، تأسيس هيأت‌هاي مذهبي در فاصله‌هاي كمتر از 500 متر ممنوع شد. به گزارش البرز، در بخشنامه سازمان تبليغات اسلامي آمده است: به دليل كثرت هيات‌هاي مذهبي در برخي از نقاط تهران (جنوب شرق و جنوب غرب) تاسيس هيات‌هاي جديد منوط به رعايت حدفاصل پانصد متري خواهد بود. همين گزارش مي‌افزايد: پيش از اين مشاغل ملزم به رعايت فاصله پانصد متري بوده‌اند و استفاده از اين قانون و عناوين براي هيات‌هاي مذهبي تهران كه با ريشه چند صد ساله به شكل مردمي اداره شده و از كمترين امكانات دولتي نيز بي بهره هستند، عجيب به نظر مي‌رسد. سازمان تبليغات اسلامي در چند سال گذشته تشكل‌ها و هيات‌هاي مذهبي را تشويق به شناسنامه‌دار كردن دستجات كرده بود و تاكنون سخني از صدور مجوز براي برگزاري مراسم مذهبي در ميان نبوده است. در بخشنامه اين سازمان همچنين آمده است، برگزاري مراسمات مذهبي در مساجد بلامانع است!