گزیده خبر های 17 مهر- 89 قسمت - 2
آيت الله خاتمي در نمازجمعه تهران: قم بي صبرانه براي استقبال از رهبرمعظم انقلاب لحظه شماري مي كند
http://www.kayhannews.ir/890717/3.HTM#other302
همینقدر که این آخوند متحجر فرصت طلب منفور حامی کودتاگران از سفر ولی وقیح به قم استقبال کرده است نشان می دهد که چقدر وضع لوطی جماران ولی وقیح خراب است و در میان آخوند های حوزه ی قم به جز جیره خوارانی همچون این آخوند احمد خاتمی حامی ندارد .
معاون استاندار اصفهان:فرد ربوده شده دانشمند هسته‌اي نيست .خبرگزاري فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان گفت: فردي كه در اصفهان ربوده شده دانشمند هسته‌اي نبوده و تنها يك كارگر نيروگاه هسته‌اي بوده كه چهار سال پيش ارتباطش را با سازمان انرژي هسته‌اي قطع كرده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907170918
مشخص است که همچون آن شهرام امیری فراموش شده این یکی هم یا تکذیب می شود یا اینکه آبدارچی از آب در می آید تا که در صورت افشاگری کردن پیشاپیش دست به پرونده سازی بر بی اعتبار کردن اطلاعات وی شده باشد.
گاف‌های معاون اول رئیس جمهور
http://www.fararu.com/vdcirzaw.t1avp2bcct.html
حال داشته باشید که این نابغه در کودنی که از رو نویسی هم همچون رئیس اش چگونه هذیان و وارونه گوئی کرده است . همینطور چگونه موفق شده میلیارد ها تومان اختلاس گری کند . مهمتر اینکه پرونده را هم اجازه پیگیری ندهد؟
معاون اول رئیس‌جمهوری در زمان قرائت متن سخنرانی به قدری اشکال داشت که تعجب همه را برانگیخت. رحیمی در قسمتی از متن سخنرانی خود، حداد عادل را "حداد عادل‌آذر" خواند که اذهان به سمت عادل‌آذر رئیس مرکز آمار ایران رفت.وی همچنین در بخش دیگری از سخنرانی خود بازی‌های رایانه‌ای را به اشتباه بازی‌های "یارانه‌ای" قرائت کرد. معاون اول رئیس‌جمهوری در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت البته بی‌بی‌سی گاهی خبرهای راست هم می‌گوید. سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی نیز در این برنامه حضور داشتند.
هشدار به پزشكان متخلف
http://www.fararu.com/vdciuzaw.t1avw2bcct.html
گذشته از اینکه اعتراف غارتگری و به چاپ وبه چاپ شده است . از سوی دیگر لو داده شده است که سرنخ ترور دکتر ها کجا و چگونه بوده است و بقیه هم چطوری تهدید می شوند؟
دريافت زيرميزي و مطالبات مالي از بيماران در مراكز درماني صندوق تأمين‌اجتماعي به هيچ عنوان پذيرفته نيست و با معدود پزشكان متخلف كه در سيستم درماني شناسايي شده‌اند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. رحمت‌اله حافظي مديرعامل اين صندوق كه در جمع هيأت‌مديره و اعضاي كانون عالي شوراهاي اسلامي كار سراسر كشور سخن مي‌گفت، ضمن بيان مطلب فوق گفت: «انتظار ما از پزشكان اين است كه در چارچوب قرار داد منعقده با تأمين‌اجتماعي خدمات ارائه دهند و از هدايت بيمار به مطب‌هاي خصوصي و دريافت هرگونه وجه خودداري كنند». وي با بيان اينكه اين هشدار آخرين هشدار رسمي و آخرين پيام به معدود پزشكان متخلف شناسايي شده در سيستم است، افزود: «پديده دريافت زيرميزي در تأمين‌اجتماعي به هيچ‌وجه پذيرفته نيست و انتظار داريم كه همكاران تأمين‌اجتماعي تعامل مالي با بيمار نداشته و در چارچوب قانون به وظايف خود عمل كنند».
همدستی دو خواهر برای ابتلای مادر به ایدز
اینهم شیوه ی نهایدنه ی شده ی امنیت اجتماعی که ادعا می شود ایران امن ترین کشور جهان دارد . چونکه هم مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی می شود . هم می خواهد مدیریت جهانی کورش بسیجی ایرانی را این چنین به پیش ببرد ؟
http://www.fararu.com/vdcgyq9n.ak97t4prra.html
قتل همکاسی به خاطر بستنی. این کلاهبردار کجا است؟ مارش مرگ در جاده بافق9تن از اعضاي گروه «مارش» سنگ آهن بافق در حادثه مرگبار رانندگي جان باختند همدستی دو خواهر برای ابتلای مادر به ایدز2خواهر هندي در اقدامي غيرانساني براي تصاحب دارايي‌ها و املاك خانواده، مادر خود را به ويروس ايدز آلوده كردند. زن عموی «ندا» عاقبت اعتراف کردزن عموی «ندا» کوچولو عاقبت اعتراف کرد که وی را ناخواسته مورد ضرب و شتم قرار داده و به قتل رسانده است
عکس / زير پوست تهران : بهشت وعده داده شده در 30 سال، جهنمی از سرکوب، فقر و اعتیاد است(2)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22784
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22782
بازهم اسناد زنده و معتبر که حاصل بیش از 31 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین و قول دادن حکومت آینده متعلق به مستضعفان و پا بر هنگان است که اکنون در تصاویر لینک ضمیممه شده عملکرد حاکمان رژیم ضد بشری به نمایش گذاشته شده است. صد البته کسی یا مسئولی هم یافت نمی شود تا پاسخگو با شد که فرق میان کاخ ها نشینان آنچنانی با و کوخ یا خیابان و راه آب عبور فاضلاب و غار ها نشینان چیست به خصوص اینکه دولت مدعی اصول گرا ادعای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران با ساده زیستی دارد؟
كانال فاضلاب محلي براي زندگي كردن - حوالي ميدان شوش .تهيه و فروش اقلام كهنه براي رفع نياز‌ها - ميدان شوش. جمع آوري مواد بازيافتي و فروش آن براي رفع نياز‌ها – شوش. خواب ، كار و زندگي در حاشيه خيابان - حوالي ميدان شوش . تهيه‌ي مايحتاج زندگي‌ از ميان زباله‌ها - دروازه غار. زندگي در حاشيه‌‌ي خيابان‌ها- حوالي ميدان شوش
همسر یک جانباز: ۵۰ روز است که در خیابان منزل کرده‌ایم
یکی نیست تا که پرسش کند از حاکمان رژیم ضد بشری که سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور این چنین زده اند که آیا رسیدگی به این جانباز جنگ ضد ملی و ضد میهنی ارجحیت دارد. یا کمک و اهدای مالی به لبنان نمودن؟
روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار نامه‌ای به قلم همسر یک جانباز درددل‌های وی را منتشر کرده است. در بخشی از این نامه تاکید شده است: ۲۰ سال صادقانه با یک جانباز ۷۰ درصد زندگی کردم و خدا می‌داند که در این مدت چه رنج‌ها و مشقت‌هایی را متحمل شدم. اما او چون دچار بیماری اعصاب و روان است دیگر من و فرزندانش را نمی‌پذیرد و ما اکنون حدود ۵۰ روز است که در به‌در خیابان‌ها هستیم. در بخش دیگری از این نامه آمده است: دست‌هایم از شدت کار مجروح شده و سرپناهی ندارم تا خود و فرزندانم در آن زندگی کنیم. بیمار و ناتوان شده‌ام و فرزندانم از تحصیل باز مانده‌اند. یکی از فرزندانم ازدواج کرده، لکن قادر نیستم او را به خانه بخت بفرستیم. آیا فریادرسی وجود دارد؟ آیا بنیاد جانبازان و ایثارگران و سایر نهادها و ارگان‌ها و افراد خیر برای رضای خدا مرا یاری خواهند داد؟ روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشته که مشخصات و شماره تماس نویسنده این مطلب در دفتر روابط عمومی این روزنامه محفوظ است
جمهوری اسلامی 450 میلیون دلار تسهیلات به لبنان می دهد
اختلاف این چنین سیاست دو گزارش خبری تصویری و نوشتاری فوق با این گزارش باج دادن که جزو اهداف تروریستی و جنگ افروزی و دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه و دفاع از پروژه ی هسته ای می باشد چگونه توجیه و تفسیر و تحلیل می شود؟
یک هفته مانده به سفر احمدی نژاد به بیروت، وزرای نیرو و انرژی ایران و لبنان توافقی 450 میلیون دلاری در زمینه برق، آب و نفت به امضا رساندند.به گزارش مهر به نقل از روزنامه السفیر، این توافقنامه روز گذشته میان "مجید نامجو" وزیر نیروی ایران و "جبران باسیل" وزیر انرژی لبنان در بیروت به امضا رسید.بر این اساس، ایران تسهیلات فاینانس بلندمدت به ارزش 450 میلیون دلار در اختیار لبنان قرار می دهد تا در بخش های انرژی، برق، آب و نفت این کشور مورد استفاده قرار گیرد. پروژه های سد سازی، آب و فاضلاب و خطوط انتقال برق بخش هایی از این توافقنامه را تشکیل می دهند.منابع خبری از بیروت خبر می دهند که دو توافقنامه مهم دیگر در زمینه نفت و گاز در زمان حضور "احمدی نژاد" در لبنان میان وزرای انرژی و نیروی دو کشور به امضا می رسد.احمدی نژاد 13 اکتبر (21 مهرماه) در سفری دو روزه به لبنان می رود
بی‌خبری از فاطمه رهنما پس از اجرای حکم تبعید
بازهم سند جنایت ضد بشری دیگر که سرلا رژیم ضد بشری وحشت زده شده است که از زندانیان گروگان گرفته شده هم وحشت دارد و برای اینکه فشار بیشتری بر اعضای خانواده ها وارد کند تا ماهیت ضد بشری اش را ثابت کند دست به اینگونه اقدامات ضد بشری دژخیمان و زندانبان می زنند.
فاطمه رهنما از بازداشت شدگان حوادثه بعد از انتخابات که در یک سناریوی امنیتی بازداشت و به ۱۰ سال زندان و تبعید به شهر ایذه محکوم شد. حکم تبعید این زندان که در بند عمومی زنان زندان اوین به سر می‌برد چهارشنبه هفته گذشته اجرا شد.به گزارش رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، با گذشت یک هفته از اجرای حکم تبعید، وی تا کنون تماسی با خانواده خود نداشته و خانواده وی در نگرانی از وضعیت و محل نگهداریش به سر می‌برند.رهنما به شهر ایذه تبعید شده است، با توجه به این‌که شهر ایذه زندان ندارد، مشخص نیست که وی اکنون در کدام زندان نگهداری می‌شود. در روز اجرای حکم تبعید نیز در برگه انتقال وی از زندان اوین اشاره‌ای به محل نگهداری وی نشده بود.فاطمه رهنما در تاریخ هفتم مرداد ماه ۱۳۸۸ بازداشت و در یک پروسه امنیتی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. او هم پرونده شاپور کاظمی برادر زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی بود
تایید حکم اعدام حبیب‌الله گلپری‌پور
کجای جهان اینگونه رژیم ضد بشر و نامشروعی یافت می شود که به جای پاسخ دادن به مطالبات مردم ولی بدلیا وحشت واز ترسی از شان وجود دارد. بیش از 31 سال است که هرروز از اینگونه احکام صادره کرده است و با وقاحت و پرروئی تمام هنوز هم ادعا می کند که از پشتیبانی 85% مردم ایران بر خور دار است؟
مردمک : خلیل بهرامیان، وکیل حبیب‌الله گلپری‌پور، یک فعال کرد سنندجی که حکم اعدامش از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است، از ارسال درخواست عفو برای موکل خود به کمیسیون عفو و بخشودگی خبر داد.آقای بهرامیان، در گفت‌وگو با مردمک، خبر قطعی بودن حکم اعدام موکل خود را تائید کرد، وضعیت پرونده او را «نابسامان» خواند و گفت: منتظر پاسخ و تصمیم كميسيون عفو و بخشودگی هستیم.حبیب‌الله گلپری‌پور که از سال گذشته در بازداشت به‌سر می‌برد، دوم اردیبهشت ماه امسال به دلیل فعالیت تبلیغی و عضویت در گروه پژاک، از سوی دادگاه انقلاب مهاباد، محارب شناخته و به اعدام محکوم شد.وکیل او، اتهام محاربه و عضویت در گروه پژاک را با گفته‌های موکلش «ناهمخوان» ارزیابی و تاکید کرد: این حکم در شرایطی برای او صادر شده به هنگام دستگیری، نه اسلحه‌ای همراه داشته و نه در مقابله مسلحانه‌ای بود، او تنها یک کتاب همراه داشت.وکیل پیشین او، سید احسان مجتوی، همزمان با صدور حکم اعدام، به آن اعتراض کرد. این اعتراض از سوی دستگاه قضایی مهاباد بی‌پاسخ ماند تا اینکه حکم صادر شده در ماه شهریور، از سوی دیوان عالی کشور تائید شد.به گفته آقای بهرامیان درخواست عفو نزدیک به یک ماه پیش به کمیسیون عفو و بخشودگی ارسال شده است و او همراه با خانواده حبیب‌الله گلپری‌پور در انتظار پاسخ هستند.این وکیل که عضو کمیته بین‌المللی علیه اعدام است، پاسخ را به «تصمیم آیت‌الله علی خامنه‌ای» وابسته دانست و ابراز امیدواری کرد که رهبر جمهوری اسلامی ایران این جوان را عفو کند و به توقف روند رو به رشد اعدام‌ در ایران، حکم دهد.به عقیده آقای بهرامیان، چنین تصمیمی به طور قطع می‌تواند «امنیت و شرایط کشور» را تحت تاثیر قرار دهد.او در گفت‌وگویی با رادیو زمانه، گفته بود که احتمال اجرای احکام قطعی شده در هر زمانی وجود دارد و «اعدام قریب‌الوقوع» حبیب‌الله گلپری‌پور با توجه به قطعی شدن حکم دادگاه دور از انتظار نیست
قطعی یک ماهه آب گرم و شیوع گسترده شپش در بند 4 زندان رجایی شهر
شیوه تصاعدی کردن فشار های روحی و روانی و جسمی و بهداشتی و تغذیه ای علیه قربانیان در بند گروگان گرفته شده در سیاه چال ها که برای شان زندان اندر زندان ساخته شده است تا مجبور به اعتراف و توبه شوند که چنین دژخیمان زندانبان تحمیل و تعقیب می کنند
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: بند چهار زندان رجایی شهر کرج با وجود جمعیت بیش از ظرفیت، هم اکنون نزدیک به یک ماه است که فاقد آب گرم می باشد و در اثر بی توجهی مسئولین این زندان، این مساله مشکلات بهداشتی حادی را برای زندانیان محبوس در این بند ایجاد کرده است. بنا به گزارش های رسیده به کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، زندانیان بند چهار زندان رجایی شهر کرج که طی ماه های اخیر تنها در ساعات پایانی شب امکان استفاده از آب گرم را داشتند، بیش از 25 روز است که از داشتن آب گرم محروم بوده و این مساله با توجه به افزایش بی رویه جمعیت زندانیان این بند، در روزهای اخیر موجب شیوع شدید شپش و مشکلات عدیده بهداشتی از جمله قارچ های پوستی شدید در میان زندانیان این بند گردیده است. بنا بر آخرین آمار موجود، تنها تا پایان هفته گذشته، جمعیت سالن 10 بند 4 زندان رجایی شهر که طی ماه های گذشته بالغ بر 170 نفر بود، به 372 نفر و سالن یازده به 480 نفر (و احتمالا بیشتر) افزایش یافته که این تعداد چندین برابر ظرفیت معمول آن که بین ۸۰ الی ۱۰۰ نفر می باشد بوده و هر روز نیز در حال افزایش است.حق استحمام هر زندانی 1 نوبت در هفته و آن هم به مدت پانزده دقیقه می باشد، و اگر چه بهترین شیوه دفع شپش که اخیرا در این بند بیش از پیش شایع گردیده، رعایت موازین بهداشت فردی، و بویژه استفاده از آب گرم و صابون می باشد، اما به علت نبود آب گرم، برخی از زندانیان و بویژه زندانیان سالخورده و بیمار، به علت ناتوانی جسمانی از آن صرفنظر کرده و یا در حداقل زمان ممکن آن را به انجام می رسانند که این خود موجب شیوع گسترده تر شپش در میان زندانیان این بند گردیده است.