گزیده خبر های 13 مهر – 89 قسمت - 2
استقبال كردها از نامزدي نوري‌المالكي براي نخست وزيري عراق.خبرگزاري فارس: رئيس حكومت منطقه كردستان عراق با استقبال از معرفي "نوري المالكي " به عنوان نامزد ائتلاف فراگير شيعيان براي نخست‌وزيري اعلام كرد كه نامزدي مالكي جهش قدرتمند براي تشكيل دولت است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907130307
پس از دیدار ایاد علاوی با بشار اسد و سفر ناگهانی وی به تهران و بلافاصله ادعای نامزدی نخست وزیر نوری مالکی کردن ناشی نه فقط از عیان شدن مداخله گری عریان رژیم ضد بشری در امور داخلی عراق است ، بلکه نمایان گر شدن وحشت از بازنده شدن در عراق می باشد . بنابراین اینگونه تلاش های مذبوحانه کردن به احتمال زیاد سکوت یا این بازی آمریکا در این مورد نوعی پوست خربزه بر زیر پای حاکمان تهران انداختن است تا که در شرایطی که خشم و نفرت عمومی در عراق علیه نوری مالکی آلت دست نشانده بالا گرفته است . زیرا که نوری مالکی مجرمی است که می بایست به جرم جنایت علیه ی بشریت محاکمه شود . ولی با دوباره نخست وزیر زوری و تحمیلی شدن این قاتل بد نام که موازی یا آن روی سکه ی سیاست دشمنی کردن حاکمان تهران در روند مذاکره ی صلح خاور میانه است که موجب اعتراض و انتقاد محمود عباس شده است تا که اذهان عمومی داخل عراق و منطقه برای حمله ی نظامی به تأسیسات هسته ای رژیم ضد بشری فراهم شود . به خصوص اینکه ولی وقیح و پاسداران و مسئولان و مطبوعات وابسته به اینا ن اعتراف کرده اند که پاسداران به جز حضور در عراق و دشمنی با مذاکرات صلح در افغانستان همچون عراق مشغول بحران ناامن سازی و طراحی کشتن نظامیان آمریکائی هستند و تأکید بر اخراج شان از این دو کشور برای پر کردن خلا ء آن می کنند. صد البته که شرایط کنونی درست برعکس سال 59 است و جنگ هم زمینی نیست . بنابراین هر گونه جنگ منتهی به سریع از هم پاشیدن رأس سپاه از بدنه می شود . چون فرماندهان بالائی این ارگان تمامی غارتگر و مایه دار گردن کلفت شده اند که نمی خواهند بمیرند . و پائینی ها هم تجربه بسیار دارند که چگونه آخوندها و آقاز اده های شان و پاسداران پس از جنگ نعمت الهی ایران وعراق صاحبان ثروت های باد آورده ی نجومی شده اند و هر گز اینان دیگر هیچگونه علاقه ای ندارند برای اینان به میرند. حتی منتظر فرصت انتقام گرفتن هم می باشند.
ويدئو / Video؛ مستند "ظهور " -17شناخت ديگري از دجال.خبرگزاري فارس: همانطور كه در منابع مختلف از جمله كتب روايي مسلمانان خبر از ظهور لشكريان كفر به سركردگي دجال براي مقابله با منجي آخرالزمان به وضوح مطرح شده‌است، در مورد مصاديق آن نظريات مختلفي ارائه شده‌است. در اين قسمت از مستند با يكي از اين نظريات آشنا مي‌شويم
http://www.farsnews.net/media.php?nn=8907130195
دجال و رژیم دجالان که نزدیک 32 سال است که در ایران حاکمان شده اند و سنگرشان هم در جماران است و نیرو ها یش هم پاسداران و بسیجیان و نیروی انتظامی ووزارت بد نام اطلاعات می باشند . بنابراین دیگرنکته مبهمی در مورد دجال شناسی وجود ندارد که نیاز به شناخت از موضع وارونه گوئی دجال شناسی باشد تا این چنین دجال واقعی فراموش شود.
انفجار بمب در بيمارستان الغدير تهران
http://www.fararu.com/vdcfccdt.w6decagiiw.html
بدون شک همان دستانی که طرح ترور دکتر ها در تهران و بمب گذاری در روز نمایش رژه ارتش در مهاباد بمب منفجر کردند اقدام به اینگونه انفجار بمب صوتی در بیمارستان الغیر را نیز مرتکب شده اند . چونکه مسئول امنیت داخلی شده اند که برای افزایش سرکوب داخلی نیاز به اینگونه بهانه ها دارند.
يك بمب صوتي در بيمارستان الغدير تهران منفجر شد. به گزارش فارس، ‌ساعت 8:30 امروز سه شنبه 13 مهر يك بمب صوتي در بيمارستان الغدير تهران واقع در ميدان رسالت خيابان هنگام منفجر شد. برپايه اين گزارش،‌ انفجار اين بمب صوتي كه در سالن ورودي بيمارستان الغدير جاسازي شده بود خسارت جاني نداشته و تنها شيشه‌هاي منطقه محل بمب‌گذاري شكسته شده است. با حضور عوامل نيروي انتظامي در چك و خنثي سازي بمب، انفجار اين بمب صوتي تأييد شده و در اين‌باره نيروي انتظامي يك مظنون را نيز بازداشت كرده است. تحقيقات در خصوص اين حادثه ازسوي نيروي انتظامي در حال پيگيري است.
دفاعش از منافقين خوب بود اما بايد كشف حجاب هم بكند! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890713/2.htm#other211
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از موضع فرافکنانه برای نسبت خصلت منافق واقعی خود به منتقدان و مخالفان و رقیبان همچنان از موضع بازجوئی و پرونده سازی و تحریف گری و وارونه گوئی در نقش تازی کیش داده شده به سوی دیگران انجام وظیفه می کند و یقه ی حسین باستانی را گرفته است که رئیس دفتر مطبوعاتی دوران خاتمی بود . اکنون برای کینه و خشم حیوانی خودش نسبت به اپوزیسیون اصلی را بروز داده باشد و وحشت از مبارزه و فعالیت تغییرات به سمت حکومت سکولار را عریان کرده است . البته هدف اصلی سنگین کردن پرونده رهبران رقیب با نسبت و مقایسه کردن شان با مخالفین اصلی می باشد .
ستايش يك عضو مركزيت گروهك منافقين از مواضع همسر ميرحسين موسوي، موجب واكنش محافل تندروتر ضدانقلاب شد.چند روز پيش حسين-ب در مقاله اي كه سايت «ايران امروز» منتشر كرد از رهنورد به خاطر حمايت علني از گروهك تروريستي منافقين و تخطئه دوران حيات حضرت امام خميني تمجيد كرد.
مافياي طلافروش نگران ده ها هزار ميليارد تومان ثروت باد آورده (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890713/2.htm#other207
اگر در ژیم ضد بشری که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است که بیش از 331 سال است که مهره هایش در همه سطوح آن مشغول غارتگر سرمایه بیت المال و چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور مشغول و مردم را سرکیسه می کنند . بدون آنکه گفته شود چرا تا کنون پیرامون ثروت طلا فروشان سکوت شده بود ؟ یا اینکه پاسخ داده شود که آیا فقط طلا فروشان به ثروت باد آورده رسیده اند؟ تازه اگر اینان جزو حامیان لی وقیح باشند و اعتراض نکنند آیا آن موقع اینگونه در مورد شان افشاگری نقادانه می شد؟
اگر هشدارهاي 2 سال پيش رئيس سازمان امور مالياتي از سوي مسئولان امنيتي و انتظامي جدي گرفته مي شد، به اين نقطه نمي رسيد كه برخي طلافروشان دنبال رانت باشند.به گزارش جهان نيوز، 2 سال پيش كه قرار شد قانون ماليات بر ارزش افزوده اجرا شود، برخي طلافروشان بيشترين سهم را در مانع تراشي در برابر اجراي اين قانون ايفا كردند. 2 سال پيش رئيس وقت سازمان امور مالياتي از جريان اين رانت خواري پرده برداشت.
روزنامه جمهوري اسلامي تذكر كتبي گرفت
ابراز خوشحالی سربازجو حسین شر یعتمداری از صدور این اخطار برای روزی نامه حکومتی رقیب جمهوری اسلامی
در پي چاپ مطلب توهين آميزي نسبت به رئيس قوه قضاييه در روزنامه جمهوري اسلامي، اين روزنامه از اداره كل مطبوعات داخلي تذكر كتبي دريافت كرد.در پي چاپ مطلب توهين آميزي نسبت به رئيس قوه قضاييه، آيت الله صادق آملي لاريجاني با عنوان «منبطل» توسط روزنامه جمهوري اسلامي در روز شنبه دهم مهر، مديرمسئول اين روزنامه از اداره كل مطبوعات داخلي معاونت مطبوعاتي تذكر كتبي دريافت كرد. مسيح مهاجري به دليل عدم رعايت بند 8و 9 قانون مطبوعات و همچنين عدم رعايت تبصره ماده 3 قانون مطبوعات مبني بر پرهيز از توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي، عدم درج شايعات و مطالب خلاف واقع و همچنين عدم درج مطالب انتقادي داراي توهين، تحقير و تخريب تذكر كتبي دريافت كرد.
مدير كل اطلاعات استان مازندران خبر داد .دستگيري يك تيم 6 نفره تروريستي
چگونه است که این 6 تروریست دستگیر شده اسامی و مشخصات ندارند؟ ضمن اینکه این خبر چه ربطی می تواند به جنایات رخ داده شده در سیاه چال های شهر های استان مازندران و بی دادگاه های نمایشی و فرمایشی با صدور حکام های سنگین دیکته شده در پشت پرده داشته باشد که از سوی پاسداران کودتا گر و ولی وقیح نا مشروع تحمیل شده است؟
ساري- خبرنگار كيهان:مدير كل اطلاعات استان مازندران از دستگيري يك تيم 6 نفره تروريستي در اين استان خبر داد.اين مقام مسئول اظهار داشت: يك تيم 6 نفره تروريستي كه مجهز به سلاح هاي خودكار و نيمه خودكار سبك و سنگين بودند در شهرستان رامسر شناسايي و دستگير شدند.وي افزود: اين تيم تروريستي كه عمليات هاي متعددي انجام داده بودند با هوشياري سربازان گمنام امام زمان(عج) قبل از هر نوع تحرك يا انجام عمليات تروريستي متلاشي شد
گزارش فارس/ از خريد مدرسه تا پرداخت عوارض زودرس.پروژه ساخت نخستين هتل 7 ستاره ايران باز هم گره خورد.خبرگزاري فارس: نخستين هتل 7 ستاره ايران كه قرار بود آسمان‌خراشي در 60 طبقه با 240 متر ارتفاع و 200 هزار متر زيربنا ساخته شود، پس از گذشت 3 سال از زمان كلنگ‌زني با موانع جديدي روبرو شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907130428
اولاً درروند جنگ قدرت و ثروت و غارتگری کدامین طرحی تا کنون بوده است که به تعویق نیفتاده باشد و یابودجه ی آن چند برابر نشده و یا چندین بار افتتاح نشده باشد که این یکی طرح پس از دو سال پیش از سوی رحیم مشائی ر رامسر شهر زادگاهش در شمال کلنگ زنی شده گره نخورده باشد؟ همچنین آیا چنین طرح هتلی هم جزو طرح و آرزوی مسکن ویلا سازی پاسدار گماشاته احمدی نژاد است که اخیراً قولش را داده است؟
حجت الاسلام ذاكر در گفت‌وگو با فارس:روند مبارزه با مفاسد اقتصادي نيازمند تفكري جديد است.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت: روند مبارزه با مفاسد اقتصادي نيازمند تفكري جديد است و ايجاد جايگاهي مستقل با بهره گيري از افراد خبره در اين مسئله ضروري است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907130343
مفت خوران دلقک بقدرت رسیده که هنرشان عنوامفریبی و غارتگری وسر کار گذاشتن مردم است و حرفه ای در دروغ گفتن و پاسخ دروغ های بزرگتر به وعده های دروغ داده شده ی قبلی می باشد . پس از 31 سال مدعی مبارزه با فساد کردن و منشور 8 ماده ای صادر نمودن و چاقوی ضامندار زنجانی چانی اش کردن که می خواهند شکم آنانی را پاره کنند که پول شان از پارو بالا نمی رود . اکنون در ادامه ی جنگ قدرت جناحی و باندی قول تفکر جد ید مبارزه با مفاسد اقتصادی برای بیشتر سر کار گذاشتن مردم داده اند.
افزایش دو برابری شکایت مردم از دولت
دلیل اثباتی بر نفی ادعای کمدی و وارونه پشتیبانی 85% مردم ایران از رژیم ضد بشری و ولی وقیح و ادعای مسخره تر 24 میلیون رأی قلابی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد در 22 خرداد 88 ساختن که اکنون با بازتاب چنین گزارش خبری که ناشی از نارضایتی است عکس ادعاهای دروغگوئی رقم و آمار سازی لوطی و عنترش در آمده است؟

مهر : حجم پرونده های ورودی به دیوان عدالت اداری در سال 89 بسیار افزایش داشته است به نحوی که در فروردین ماه سال جاری پنج هزار، اردیبهشت ماه هفت هزار و خردادماه بیش از 10 هزار پرونده حقیقی و حقوقی علیه دستگاههای دولتی وارد دادگاههای دیوان عدالت اداری شده یعنی اینکه در سه ماه نخست امسال پرونده های دیوان دو برابر افزایش یافته است.