گزیده خبر های 11 و 12 مهر - 89
آجان كشي در نمايش اپوزيسيون (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890711/2.htm#other207
سربازجو حسین شریعتمداری پاسدار شکنجه گر و سربازجو که آنگونه بد نام ومنفور شده است که پاسداران دیگر همچون پاسدار همدانیان نه قبولش ندارند ، بلکه انتقاد به چرند گوئی هایش کرده اند . اکنون با خوشرقصی و دم تکان دادن برای کودتا گران و با شگرد حرفه ای توبره و آخور و چند لپی خوری کردنش یا ترفند یک تیر و چند نشان زدن برای اینکه دوغ و دوشاب را قاطی کند و کینه و خشم خودش را نسبت به اپوزیسیون اصلی مجاهدین را طوری عیان کند که قاطی دیگران شود تا مذبوحانه تعداد شرکت کنندکان شان در جلوی مقر سازمان ملل را کاهش داده و به چند ده نفری رسانیده با شد . همچنین انتقام پخش صحنه ای از آن تلویزیون پاسدار ضر غامی را تلافی نموده باشد که مورد اعتراض شدید ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر واقع شده است. بنابراین با روش دزد چو از دزد زند شاه دزد است . یا اینکه دزد چون با چراغ آید گزیده تر برد کالا. با نقل قول کردن یکی حامیان رقیب مغلوب در سایت گویا آن را آنگونه بهانه ای برای خود نموده که هر چه خواسته چنین نتیجه گیری کرده است .
يكي از عناصر ضدانقلاب خارج نشين گزارشي خواندني از تجمع بي فروغ گروهك ها به هنگام حضور رئيس جمهور اسلامي ايران در نشست سازمان ملل ارائه كرد.«شكوه- م» در سايت گويانيوز نوشت: متاسفانه درست روز قبل از اجراي برنامه اعتراضي در برابر سازمان ملل، متوجه شدم كه نمي توانم در اين مراسم شركت كنم. شب قبل از آن وقتي از دوستي درباره ساعت و محل حضور مخالفان در مقابل سازمان ملل پرسيدم، او با لبخند معناداري گفت: «كدام گروه؟» و وقتي نگاه پرسشگر مرا ديد، ادامه داد كه «قرار است هر ساعت يكي از گروهها آنجا باشد. دقيقا نمي دانم كه كدام گروه در چه ساعتي قرار است تظاهرات شان را انجام دهند، اما فكر مي كنم كه ساعت 9 تا 10 فدائيان، 10 تا 11 مجاهدين، 11 تا 12پادشاهي خواهان، 12 تا 1 جمهوري خواهان، 1 تا 2 سكولارها و...» با حيرت پرسيدم كه اين تقسيم بندي يعني چه؟ اين ترتيب را چه كساني داده اند؟ و اصولا چرا اين تقسيم بندي صورت گرفته است؟ او پاسخ داد كه «درست نمي دانم اما مي گويند چون سال گذشته بين مخالفان دعوايي اتفاق افتاده، امسال هيئتي تحت عنوان هيئت برگزاركننده، نزد پليس مي روند و مي گويند كه به علت درگيري پارسال بهتر آن است كه امسال گروهها جدا جدا بيايند و هركدام فقط در آن ساعتي كه متعلق به آنهاست ميكروفون در اختيارشان باشد و تظاهرات شان را انجام دهند. اعضاي اين هيئت پليس را قانع مي كنند كه از اين ترتيب حمايت كند.»وي با اشاره به چند نفره و بي رمق بودن هر يك از اين تجمعات مي نويسد: تا وقتي اين ترتيب را ديدم، باورم نمي شد كه اين مسئله واقعيت داشته باشد ولي اين چه منطقي است كه مقابل غيرايراني ها و رسانه هاي بين المللي، جمع هاي كوچك و متفرق را به عنوان اپوزيسيون به نمايش بگذارند؟ من مقابل سازمان ملل رفتم اما دلم نيامد حتي به نزديك جايي كه مخالفان، گروه گروه يا بهتر است بگويم تكه تكه فرياد مي زدند، بروم.شايان ذكر است پيش از اين برخي رسانه هاي غربي با اشاره به اينكه بزرگترين تجمعات اپوزيسيون توسط سازمان مجاهدين خلق (منافقين تروريست) و به استعداد چند ده نفر برگزار شد، تصريح كرده بودند كه همين اتفاق نشانه زوال جنبش سبز در خارج از ايران است
.
سردارهمدانی به کیهان: اين چرنديات چيست؟!
http://www.fararu.com/vdcc14qp.2bqmx8laa2.html
اتفاق عجیب و جالب که نشان می دهد پاسداران پس از پذیرش مسئولیت امنیت داخلی یا سرکوب عریان که از سوی شورای عالی امنیت ملی رژیم ضد بشری به پاسداران کودتاگر وا گذار شد که نشان از مقدمه سازی و آناده باش شرایط جنگی می باشد . اکنون این نهاد فاشیستی ضد مردمی خیلی بیش از گذشته دارد قدرت نمائی می کند . از طرف دیگربرای اینکه نشان دهد فاصله و مرز با چهره های بد نامی همچون سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری دارد که سخنگوی رسمی پاسداران در دروغ نامه ی کیهان است. اکنون وی را این چنین تو پوزی کرده است؟
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با انتقاد از مطلبي كه روزنامه كيهان از شهيد همت منتشر كرده بود، گفت: «چندي پيش ديدم كيهان تيتر زده كه شهيد همت به يك بسيجي مي‌گويد: پوتين خود را دربياور و وقتي آن بسيجي پوتين خود را در مي‌آورد، شهيد همت آب داخل پوتين را مي‌خورد. بايد پرسيد اين چرنديات چيست و اساساً اين چه حرفي است؟
احمدی نژاد: مرده شور خودتان، چهره اتان و ميزتان ببرند
ایلنا احمدي‌نژاد خطاب به اشغالگران منطقه: اگر با پاي خود ازمنطقه خارج نشويد، ملت‌ها شما را با اردنگي خارج خواهند كرد آرزوي من اين است كه هر ايراني يك خانه ويلايي ولو نقلي داشته باشد/يك سگ وحشي در منطقه رها كرده و مي‌خواهند ملت‌هاي منطقه را بچاپند/مي‌گويند راه حل‌ها روي ميز است، مرده شور خودتان و ميزتان كه دنيا را به لجن كشيده‌ايد

http://www.fararu.com/vdcgzu9n.ak9u74prra.html
مشخص نیست که چنین عنصر فحاش و دروغ و وارونه گوئی برای چه به سازمان ملل راه داده می شود و رسانه های آمریکائی در صف نوبت مصاحبه و گفتگو با وی قرار می گیرند تا که فرصت داشته چنین اراجیفی را سر هم بندی و برایس تبلیغ کند؟
به مساله هولوكاست اشاره كرد و خاطرنشان كرد: آنها از 60 سال پيش به بهانه اين مساله ملت فلسطين، اردن، لبنان، سوريه، مصر و حتي ايران را تهديد مي‌كنند. آنها يك سگ وحشي را در منطقه رها كرده و به بهانه آن مي‌خواهند ملت‌هاي منطقه را بچاپند. امروز نيز ماجراي يازده سپتامبر را آغاز كرده‌اند كه اگر دير اقدام مي‌كرديم اين مساله نيز مقدس‌ترين مساله جهاني شده و ديگر كسي نمي‌توانست در رابطه با آن اظهار نظر كنند. وي ادامه داد: آنها روزي كه پاي كوبان به منطقه ما آمدند اعلام كردند كه كار انقلاب به پايان رسيده است به همين دليل به افغانستان و عراق حمله كردند و بعد ايران را تهديد كردند. اما امروز به فضل الهي آنچه باقي‌مانده ايستادگي و مقاومت ملت ايران است و آنچه كه رفتني شده، ظلم و ستم مستكبران است. احمدي‌نژاد با بيان اينكه آنها به خونخواهي يازده سپتامبر جنايت‌هاي فجيحي را در منطقه انجام داده و سوال‌هاي بسياري را بي‌پاسخ گذاشتند، گفت: پايان اين ماجرا بايد مشخص شود. آنها اعلام مي‌كنند كه 3 هزار نفر كشته شده‌اند. مشكلي ندارد، بياييد به اين مساله رسيدگي كنيد. ما هم همكاري خواهيم كرد كه متهمان اين پرونده دستگير شوند. وي خاطرنشان كرد: آنها فكر كردند دنيا بي‌صاحب است و به بهانه آن هرگونه كه بخواهند مي‌توانند بازي كنند. بعد به خود جرات داده و ملت ما را تهديد مي‌كنند و مي‌گويند راه حل‌ها روي ميز است، مرده شور خودتان، چهره اتان و ميزتان كه دنيا را به لجن كشيده‌ايد. احمدي نژاد خطاب به قدرت‌هاي غربي تصريح كرد: دوره شما تمام شده و جنايت‌هايي كه مي‌خواستيد انجام دهيد، انجام داده‌ايد. بساط خود را جمع كرده و از منطقه برويد. چرا فكر مي‌كنيد قيم منطقه هستيد؟ البته ما مي‌دانيم كه شما به دنبال نفت و ثروت منطقه ما هستيد. رئيس‌جمهور اظهار داشت: آنها خيال كردند با چهار تا تهديد و اخم كردن، ملت‌هاي منطقه ترسيده و عقب نشيني خواهند كرد. به آنها مي‌گويم كه در اشتباه به سر مي‌بريد و بايد از ملت‌هاي منطقه عذرخواهي كنيد. وي در پايان خطاب به اشغالگران منطقه گفت: اگر با پاي خود از منطقه خارج نشويد، ملت‌هاي منطقه شما را با اردنگي از منطقه خارج خواهند كرد.
عجز مترجمان ازترجمه «گلواژه» امروز احمدی‌نژادیكی از بینندگان آینده نیوز با ارسال پیامی نوشته است:
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22564
گفتمان غالب نزدیک 32 سال همین گونه بوده است که برخی با روی دروایسی و لکنت زبان و برخی رک بیانش کرده اند . بنابراین مگر اکنون از لمپن های مشابه ی شعبان بی مخ های بقدرت رسیده از طریق کودتای پاسداران می تولان توقعی غیر از گفتمان لمپنی تهدید آمیز داشت . چون اصالت خودشان را حفظ کرده و با همان سبک گفتان سابق پرورش یافته شان گفتگو می کنند . اگر برای دیگران قابل فهم نیست مشکل آنان ونه پاسدار گماشته لمپن احمدی نژاد است. فراموش نشود که فرق پاسدار گماشته احمدی نژاد با سایر دولت مردان گذشته در این است که وی رو راست و رک و غیر اتوکشیده گفتگو می کند.
احمدی نژاد در سخنرانی امروز خود در هشتگرد خطاب به دولتمردان آمریكا گفت: مرده شور خودتان ومیزتان را ببرد كه دنیا را به لجن كشیده اید.گرچه مردم ساكن در حاشیه تهران كه حاضرین در این سخنرانی بودند، احتمالا متوجه منظور دكتر احمدی نژاد شدند، اما از آنجا كه مخاطب اصلی این سخنان، رییس جمهور ایلات متحده آمریكا می باشد، باید وی نیز قادر به فهم پیام رییس دولت ایران باشد.تصور كنید مترجمان چگونه بخواهند این ضرب المثل تحریف شده فارسی را به زبانهای دیگر ترجمه كنند.ابتدا باید معنای مرده شور را توضیح بدهند و بعد بگویند كه منظور از "مرده شورتان را ببرند" یعنی اینكه مرده شور شما را ببرد نه اینكه خودش را ببرند.سپس نوبت پاسخ به این سوال است كه برفرض مرده شور ما را ببرد، با میز چكار دارد.آیا بهتر نبود جناب دكتر بجای استفاده از این لفظ عامیانه، از همان شعار انقلابی مرگ برآمریكا كه به صورت شفاف حامل همین مضمون است استفاده كند.

فارس گزارش مي دهد:خشم رسانه‌هاي غربي از خودكفايي بنزين و اذعان به ناكارآمدي تحريم‌ها .خبرگزاري فارس: با گذشت چندين روز از اعلام خبر خودكفايي توليد بنزين در ايران و صدور اولين محموله بنزين توليدي ايران، رسانه‌هاي غربي عليرغم طرح ادعاهايي سطحي از جمله موقتي بودن اين خودكفايي، ناچار به قبول كردن ناكارآمدي تحريم‌ها براي ايران شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907111087
خبر گزاری دروغ پرداز وابسته با سازمان اطلاعاتی – امنیتی پاسداران یا ساواک جدید به نقل از وزیر نفت دولت نامشروع دهم که در یک نشریه که با چاشنی دلار امکان پذیر شده است . اکنون به شیوه ای یاروئی که یک دکمه توی خیابان یافته و نزد خیاطی رفته و سفارش یک دست کت و شلوار داده بود خبررسانی خود کفائی بنزین به خاطر تحریم ها و عدم فروش بنزین کرده است.
نشريه تخصصي فوربس در مقاله اي به بررسي اين دستاورد ايران در اين حوزه پرداخت و نوشت كه بيش از دو سوم درآمد بودجه اي ايران به نفت وابسته است و ايران به عنوان يكي از صادركنندگان مطرح در اين زمينه شناخته مي شود. در زمينه بنزين پس از تحريم بنزيني ايران، اين كشور در ماه جولاي با افت پنجاه درصدي در واردات بنزين همراه بود و به گفته اقتصاددانان ايران در فاصله آگوست تا سپتامبر تنها 12 ميليون تن بنزين را وارد كرده است كه 80 درصد پايين تر از ميزان در ماه گذشته آن بوده است. * پيوستن ايران به جمع صادركنندگان بنزين اين نشريه در ادامه افزود اوايل ماه جاري مسعود ميركاظمي از رشد 50 درصدي توليد بنزين در ايران و خودكفايي اين صنعت در اين كشور خبر داد
رييس كميسيون اقتصادي در گفت و گو با شفاف:نرخ بنزين سهميه بندي زير 400 تومان نخواهد بود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30908
این گزارش ربوط به نرخ دید بنزین ، درست اثبات کننده ادعای دروغین ووارونه ی گزار ش خبر قبلی می باشد
در بودجه سال 89 ماليات بر درآمد از فروش بنزين 400تومان در نظر گرفته شده و اين قانون است و قيمت بنزين كمتر از 400 تومان نخواهد بود./ وي با بيان اينكه آگاه شدن مردم از هدف و روند اجراي هدفمند كردن يارانه ها موجب كاهش شوك ناشي از اجراي اين قانون خواهد شد خاطرنشان كرد :صدا و سيما ،مطبوعات و رسانه ها بايد با دعوت مسئولين،كارشناسان و نمايندگان مجلس مردم را آگاه كنند تا مانع از سو استفاده هاي احتمالي برخي از اشخاص در اجراي اين قانون شود.
طعنه افتخاری به شجریان
http://www.fararu.com/vdchq6nm.23nqzdftt2.html
تهدید و تطمیع هنرمند رژیم ضد بشری موجب شده است که مداح و ثنا ونوحه گویش را به همانجای سابقش ببرد وب نشاند که چیزی بیش از مجیز گوی رژیم ضد بشری و بوس کننده و در آغوش گیرنده پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد.
روزنامه جمهوری اسلامی تذکر کتبی گرفت
قابل پیش بینی بود که دفاع کردن از رفسنجانی که در مقاله ی منبطل شد دارای هزینه است . زیرا که از سوی پاسداران کودتاگر و دولت نا مشروع که خیز برای مصادره یا اشغال دانشگاه آزاد ب رداشه اتد هرگونه اخلال و کارشکنی در این مورد تحمل پذیر نمی باشد. البته بهانه انتقاد به واژه سازی منبطل که هیچکس معنی آن را نمی داند از سوی آخوند انگلیسی محمد صلادق لاریجانی است که رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است.
خبرگزاری فارس نوشت: در پي چاپ مطلب توهين‌آميزي نسبت به رئيس قوه قضائيه در روزنامه‌ جمهوري اسلامي، اين روزنامه از اداره كل مطبوعات داخلي تذكر كتبي دريافت كرد. در پي چاپ مطلب توهين‌آميزي نسبت به رئيس قوه قضائيه، آيت‌الله صادق آملي لاريجاني با عنوان «منبطل» توسط روزنامه جمهوري اسلامي در روز شنبه دهم مهر، مدير‌مسئول اين روزنامه از اداره‌كل مطبوعات داخلي معاونت مطبوعاتي تذكر كتبي دريافت كرد. مسيح مهاجري به دليل عدم رعايت بند 8 و 9 قانون مطبوعات و همچنين عدم رعايت تبصره ماده 3 قانون مطبوعات مبني بر پرهيز از توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي، عدم درج شايعات و مطالب خلاف واقع و همچنين عدم درج مطالب انتقادي داراي توهين، تحقير و تخريب تذكر كتبي دريافت كرد.
انتقادات یک نماینده فراکسیون اقلیت به دولت و مجلس/حرمت امامزاده را متولی باید نگه‌دارد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30972
آخر این بازی های باندهای وابسته با باند غالب و مغلوب در بازار مکاره برای چیست؟ قرار است دیگر چه کسی گول بخورد؟ چون مگر با وجود ولی وقیح همکاره غیر پاسخگو، در رژیم ضد بشری قانون و نهادهای دیگر دارای اعتبار و استقلال می باشند که قرار است بازار مکاره در رأس امور باشد . زیراکه یک روزی خمینی شیاد یک شکر سرخ زیادی خورده و عوامفریبانه چنین گفته بود که چپ و راست به این گفته آویزان می شود ؟ تازه ولی وقیح هم توی چنگ پاسداران کودتاگر ایت که تبدیل به مترسک و لولو خور خوره علیه ی منتقدان و معترضان و رقبایش شده است.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس در نطق امروز خود‏، انتقادات صریحی را به دولت و مجلس در حفظ جایگاه قوه مقننه مطرح کرد. آیا طی دو سال گذشته مجلس در راس امور بوده است؟ به انتقاد از عملکردهای مجلس و نمایندگان پرداخت که به زعم وی جایگاه مجلس را زیر سوال برده است. وقتی تعدادی افراد فریب خورده با تحریک مقامات محلی به دفتر محلی نمایندگان حمله می‌کنند و هیچ اقدامی از سوی هیات رئیسه و مقامات امنیتی در دفاع از جایگاه صورت نمی‌گیرد‏، باز هم می‌توان گفت که موضع امام در مورد مجلس جاری و ساری است؟
تفسیر خبر ؛امضاهایی که راحت پس گرفته می شود و مجلسی که گفته شد در رأس امور نیست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30831
این تفسیر خبر به سادگی و وضوح ثابت کرده است که نه بازار مکاره ر رأس امور نیست ، بلکه همانگونه که گفته شد چوبداران این بازار مکاره هم کاره ای نیستند ،جز اینکه هراز گاهی با توی سر مال رقیب زن تلاش براسی مفت خری و گران فروشی می کنند
شاید پس گرفتن امضای نمایندگان برای خود نماینده استیضاح کننده چندان مهم نباشد اما بسیاری از مردم ، رسانه ها و افکار عمومی که رفتار نمایندگان مجلس را رصد می کنند می خواهند بدانند چه دلیلی دارد که یک نماینده ابتدا به این نتیجه برسد که چاره ای جز استیضاح یک وزیر باقی نمانده و بعد در عرض چند ساعت از این نتیجه گیری خود پشیمان شود و امضایش را پس بگیرد ؟!
دود اختلاف احمدی نژاد با هاشمی در چشم مردم تهران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30880
ادامه ی جنگ قدرت میان باندهای مافیائی غالب و مغلوب مدعی اصول گرا اکنون به مرحله ای رسیده است که تداعی کننده ی این مثل است که گفته می شود جنگ خر و اسب موجب پایمال شدن حق قاطر یا یابومی شود.
بودجه 2 میلیاردی از ذخیره ارزی برای مترو که بنا به قانون باید به شهرداری پرداخت شود،مدتها است که معوق مانده است و این مساله مشکلات زیادی را برای سفرهای بین شهری شهروندان با مترو ایجاد کرده است و به نظر می رسد اختلاف سلیقهای سیاسی در این میان نقش اساسی را ایفا می کند./ باید از دولتمردان پرسید آیا به فکر شهروندان شهرشان هستند یا خیر ؟و تا به کی قرار است دود اختلاف سلیقه ها به چشم مردم تهران برود؟
مشائی: همه 13 میلیون رای موسوی را جذب می‌کنیم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=30962
وقتی هدف جنگ قدرت و ثروت می باشد و هنگامی که دین و عوامفریبی ابزار تبلیغاتی شده باشد . شرایط چنین می شود که مردم معترض فریاد بر توی خیابان و دانشگاه ها مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح و خامنه ای و احمدی نژاد می زنند . از سوی دیگر تورم وگرانی و فقر ئو بیکاری و شکاف طبقلتی در جامعه بیداد می کند . ولی اکنون به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم طرح رأی سازی قلابی برای ریاست جمهوری خیمه شب بازی اتصاباتی دوره ی یازدهم تدارک دیده شده است.
در این جلسه بحث‌های مختلفی درباره انتخابات آینده انجام شده است و مشائی نیز تاکید می‌کند که باید طوری عمل کنیم همه 13 میلیون رای موسوی را جذب کینم
شلاق در ملأ عام برای 2 متهم به قاچاق مواد مخدر
خوب اگر اینگونه قربانیان اینگونه مجازات نشوند چگونه می توان پاسخ مطالبات مردم داده شود . یا اینکه از ناراضیان زهر چشم گرفاته شود . مهمتر اینکه چگونه حاکمان رژیخم ضد بشری کودتائی نا مشروع می توانند به بقای ننگین شان ادامه دهند؟
قدس : 2 متهمبه فروش مواد مخدر در اهواز با حکم دادگاه در ملأ عام شلاق خوردند. این 2 تن در عملیات‌های پاکسازی مناطق آلوده شهر اهواز که توسط دادسرای عمومی و انقلاب اهواز اجرا شد، دستگیر شده بودند. براساس آرای صادره، حکم شلاق یکی از این متهمان که از سوی دادگاه انقلاب اهواز به 12 سال و دو ماه حبس، 80 ضربه شلاق تعزیری در ملأ عام و پرداخت جزای نقدی محکوم شده است، در منطقه کوی رمضان اهواز اجرا شد. همچنین حکم شلاق مرد دیگری که به 5 سال و 50 روز حبس، 46 ضربه شلاق تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم شده است نیز در همین روز و در منطقه خشایار این شهرستان به اجرا درآمد