گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 10 مهر 90

آلزايمر(گفت و شنود)

گفتم : سربازجوی رذل نا مرد ، خودش که گرفتاره به این درد

چرا به وی داده است گیر؟ برایش شده است پاچه گیر؟

گفت : چون شاکی شده این بازجو ، چرا اینطرف وآنطرف پشت سر او

گفته میشه حافظه اش شده ضعیف ، ازش پرسید چه کسی گفته یه حریف؟

چی رو چه کسی گفته ، وی داد جواب ؟تا نشان دهد شده دچار فراموشی ناب

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: در ميان اپوزيسيون مقيم خارج كشور شايع شده است كه «ن-الف» ضد انقلاب فراري در پي بالا رفتن سن به بيماري آلزايمر دچار شده و بي اختيار برخي از مسائل پشت پرده اپوزيسيون را لو مي دهد.
گفت: ولي او در سايت ضدانقلابي «گويا نيوز» معروف به «سيانيوز»، ستون دارد.
گفتم: شايع شده كه اين ستون را افراد ديگري به جاي او مي نويسند و به شدت مراقب هستند كه چيزي را لو ندهد و تماس هاي تلفني مستقيم او با ايران را هم كنترل مي كنند.
گفت: اي دل غافل! از يك مقاله او متوجه شدم كه دچار ضعف حافظه است ولي خودش كه قبول ندارد. دارد؟!
گفتم: معلومه كه نه! شخصي به دوستش اعتراض كرد كه چرا نزد اين و آن گفته اي كه حافظه من ضعيف است. دوستش با تعجب پرسيد؛ به چه كسي گفته ام؟ و يارو گفت؛ چي رو به چه كسي گفته اي؟!

گفت : سربازجو به نقل از یه فراری ، بدون نامش ازش کرده اقراری

چون سن وی رفته است بالا ، مسایل پشت پرده فاش میکنه حالا

بدجوری شده است دچار فراموشی ، بهانه داده به بازجوی درازگوشی

تا این سور زده بهر گوش دراز ، با نقل کردن ازش، وی کند دراز

گفته یه ستون دره در گویا نیوز ، سایتی که متهم شده سیانیوز

گفتم : چیست نام این فراموشکار؟که در موردش منبر رفته این جنایتکار

گفت : سربازجوی منفور شیاد ، از وی با نون- الف کرده یاد

در ادامه گفته برخی از افراد ، کنترل می کنند وی را زیاد

چون مدام تماس داره با ایران ، نکنه چیزی لو بده بقیه کند نگران

خلاصه آنگونه که نشان میده رفتار ، به فراموشی شده است گرفتار

گفتم : سربازجوی رذل نا مرد ، خودش که گرفتاره به این درد

چرا به وی داده است گیر ؟ برایش شده است پاچه گیر؟

گفت : چون شاکی شده این بازجو ، چرا اینطرف وآنطرف پشت سر او

گفته میشه حافظه اش شده ضعیف ، ازش پرسید چه کسی گفته یه حریف؟

چی رو چه کسی گفته ، وی داد جواب ؟تا نشان دهد شده دچار فراموشی ناب