گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 11 مهر 90

پمپ بنزين (گفت و شنود(

گفت : سوخت تمام کرده سربازجوی اوین ،برای سوخت گیری رفته جلوی پمپ بنزین

سیگار روشن کرده صاحبش گفته اینجا نکش سیگار ، سربازجو گفته من پیش بابام هم می کنم اینکار

گفت: يكي از اعضاي حزب مشاركت و از حاميان فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 در مصاحبه اي گفته است «حركت اعتراضي در سوريه اسلامي ترين حركت منطقه است»!
گفتم: يعني به همين علت است كه آمريكا و اسرائيل و آل سعود و آل خليفه از آن به شدت حمايت مي كنند و عربستان تاكنون 20 ميليارد دلار به آنها كمك كرده است؟!
گفت: پس دارند حق نمك به جا مي آورند! چون آمريكا و اسرائيل و آل سعود با همه توان از سران و عوامل فتنه 88 هم حمايت كرده و پول و پله كلان پاي آنها ريخته بودند!
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: يعني خجالت نمي كشند كه هنوز هم از اسرائيل و آمريكا دنباله روي مي كنند؟!
گفتم: اي عوام!! اين حرفها چيه؟! به يارو گفتند جلوي پمپ بنزين سيگار نكش! گفت؛ من جلوي بابام هم سيگار مي كشم چه رسد به پمپ بنزين!

گفت : سوخت تمام کرده سربازجوی اوین ،برای سوخت گیری رفته جلوی پمپ بنزین

سیگار روشن کرده صاحبش گفته اینجا نکش سیگار ،سربازجو گفته من پیش بابام هم می کنم اینکار

گفتم : چرا سربازجوی جنایتکار؟ دست به اینکار زده، این نابکار؟

گفت : چون از تظاهرات سوریه هست شاکی، علیه حزب مشارکت و آمریکا بسته شیشکی

با روش باز جویی و فحاشی و دستکاه شنود ، گیر داده به اسراییل و آل خلیفه و آل سعود

تا با جاسوسی و تهدید و گریز و تعقیب ، بهانه داشته باشد متهم کند رقیب

چون می داند این بی دنده و ترمز ، اگر علیه ی رقیب مانور ندهد با قمپز

وضعیت وخیم بشار اسد کنند دنبال ، ادامه ختم میشه به رهبر منفور دجال