گزیده خبرهای تصویری و نوشتاری 13 مهر 90

وقتی متروی مشهد را آب گرفت!

برای درک وفهم بیشتر اینگونه وقایع که آشکارا زیرآب خیلی از ادعا های موهوم وخیالی و وارونه وگنده وگزاف گویی هایی ها زده می شود. چون که شامل ادعای ایران قدرت بر تر نه منطقه که جهان است . یا اینکه قول تسخیر فضا داده شده است . یا اینکه قرار است جهان تغییر کند واصلاح شود و مدیریت آن در اختیار حاکمان ایران قرار گیرد . چونکه هموار کننده ی حکومت جهانی مهدویت می باشد . بنا براین اینگونه ادعاها را باید با خبر رها سازی نوزاد 3 روزه در کیسه ی پلاستیک و اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی وعدم فقیر در کشور وبر پایی دار زدن های خیابانی با جرثقیل و اکنون شیوه ی مترو سازی زیر زمینی در شهر مذهبی مشهد یا زادگاه ولی وقیح منفور و نا مشروع که تبدیل به رودخانه مسابقه قایق رانی شده است . پس از این موارد ذکر شده مشخص می شود که فرق بین شعار وادعا وخالی بندی ها با واقعیت یا عمل چیست و چگونه قرار است با این اوضاع و احوال اسراییل را نابود کرد وقدس را آزاد نمود وبا آمریکای شیطان جهانخوار جنگید؟

خدمات قطار شهری مشهد به دلیل ترکیدگی لوله هشت اینچی و آبگرفتگی مترو به عمق یک متر مختل شده است بطوریکه علیرغم تلاشهای صورت گرفته بخش قابل توجهی از توان خدمات دهی مترو از کار افتاده است.

تجمع در دانشگاه شهرکرد و دخالت مامورین حراست

دانشگاه ها چند روزی بیش نیست که از بازگشایی سال جدید سپری شده است که گزارشات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه صنعتی شروع شده است که بدلیل کشته شدن یک دختر دانشجوی رشته کار شناس ارشد در اثر گاز فاضلاآب بدرون حمام که موجب مرگ وی شد . اکنون نیز تجمع اعتراضی از دانشگاه شهر کرد بدلیل وجود کرم پخته در غذای بوده است . البته بدلیل اینکه فضای انفجاری به خصوص در محیط دانشگاه ها ودانشجویی بشدت بالاست . برای همین هر گونه بهانه ای سبب می شود تا که دانشجو یان وارد صحنه شوند و خشم خودشان را به معرض نمایش می گذارند.

روز گذشته دانشجویان دانشگاه شهرکرد در پی مطلع شدن از وجود "کرم پخته" در غذای یکی از دانشجویان دست به تجمع و اعتراض زدند.به گزارش دانشجونیوز، در آستانه سال تحصیلی جدید و در حالی که افزایش قیمت غذای سلف دانشگاه شهرکرد موجب نارضایتی دانشجویان شده است، پیدا شدن "کرم پخته" در غذای یکی از دانشجویان منجر به آغاز تجمعات صنفی در این دانشگاه شد.یکی از دانشجویان این دانشگاه به دانشجونیوز گفته است که " وضعیت مالی نامناسب اکثر دانشجویان و افزایش قیمت غذا در سال تحصیلی جدید نارضایتی های فراوانی را در بین دانشجویان به وجود آورده بود که اتفاق دیروز، جرقه ای شد تا اعتراضی سنگین در سلف دانشگاه شکل بگیرد."در این تجمع صنفی، دانشجویان با سر دادن شعارهایی همچون "دانشجو میمیرد ذلت نمیپذیرد" ، "دانشجوی با غیرت حمایت حمایت" و " نترسین نترسين ما همه با هم هستيم" خواستار توبيخ مسئولان سلف و تشکیل دوباره شورای صنفی در دانشگاه شهرکرد شدند.تجمع روز گذشته دانشجویان دانشگاه شهرکرد بعد از گذشت یک ساعت و با دخالت مامورین حراست و درگیری با دانشجویان به پایان رسید

.سایت خبری صدا و سیما برای هنرپیشه ایرانی که در برنامه "صدای آمریکا" بی حجاب ظاهر شده بود پرونده سازی میکند

چگونه است که هرچه این تیپی هستند که از ایران خارج می شوند. بلافاصله سر و کله شان یا در رادیو فردا شیطان بزرگ پیدا می شود یا اینکه در شبکه خبر پراکنی دولت فخیمه ی بی بی سی انگلیس حضور می یابند. بطوریکه عملکرد هردو تایی شان در مجموع در راستای نه غییر رژیم ضد بشری کودتایی که در بستر بقای آن وتقویت لابی های برون مرزی اش بوده است؟!

باشگاه خبرنگاران (متعلق به صدا و سیما) : به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مينا لاكاني بازيگر سينما و تلويزيون كه اخيرا از ايران گريخت، به علت مشكلات رواني، سال 86 در بيمارستان رسول اكرم(ص) تهران بستري شده بود.گفته مي شود وي دچار بيماري "مانيك" بوده و مدتها از اين بيماري رواني رنج برده است. "مانيك" يك بيماري رواني است كه در آن فرد بيمار در مقاطعي دچار پرش افكار و سرخوشي غيرقابل كنترل مي شود. اين بازیگر اخيرا در برنامه شباهنگ صدای آمریکا، بدون حجاب حاضر شده و مدعي شد كه به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه تصورات ذهنی خود مبنی بر تماس های مشکوک را مطرح کرد.