گزیده خبر های 18 مهر 90 قسمت - 3

به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامینشست مشترک ۱۶۰ دقیقه‌ای سران قوا پایان یافت.خبرگزاری فارس: نشست مشترک سران قوای سه‌گانه پس از 160 دقیقه، با تأکید بر تداوم این جلسات پایان یافت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900718001115

اینگونه نشست ها که ناشی از جنگ قدرت و ثروت و رقابت میان 3 نهاد های حکومتی می باشد که رئیس دو نهاد اخوی هستند . البته یکی شان آخوند یک رئیس انتصابی- تشریفاتی از سوی ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد . موضوع مهمی که مجبور به تن دادن این نشست تاکتیکی اجاری شده است. باید ناشی از داستان فاش شدن رقم 3000 میلیارد تومانی اختلاس بانکی باشد . چون که تبدیل به بحران پیچیده ای برای کل رژیم ضد بشری و قرون وسطایی شده است . آنگونه که ولی وقیح منفور و نا مشروع تأکید و تهدید کرد که باید فتیله روشن گری پیرامون این پرونده از سوی رسانه های خبری و مطبوعاتی پایین کشیده وبه آن دامن زده نشود .ولی چون دستگاه فاسد قضاییه و بازار مکاره موسوم به مجلس برای تبرئه کردن خود تلاش می کنند تاکه دولت را مقصر بدانند . از سوی دیگر رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد زیر بار نمی رود واز طریق ورق پاره ی دولتی ایران تهدید کرد که تعداد 140 هزار سند از رقبای منتقد دولت در اختیار دارد که اگر چنانچه صبرش لبریز شد این اسناد را فاش خواهد ساخت . برای همین اینگونه نشست ها بر گزار می شود تا با اهرم فشار دو اخوی های فرصت طلب و غارتگر انگلیسی لاریجانی ها پاسدار گماشته احمدی نژاد درون گیومه فشار قرار گیرد تا مجبور به سکوت یا تسلیم شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست مشترک سران قوای سه‌گانه کشورمان که از ساعت 13 امروز در مجموعه بهارستان آغاز شده بود، ساعت 15:40 به پایان رسید.محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کشورمان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی ظهر امروز با حضور در دفتر ریاست قوه مقننه نشست مشترک داشتند.این سومین جلسه سران قوای سه‌گانه در یک ماه اخیر است.اولین نشست مشترک به میزبانی قوه قضاییه، دومین جلسه به میزبانی قوه مجریه و جلسه امروز هم به میزبانی مجلس برگزار شد.رؤسای قوای سه‌گانه پیش از آغاز این جلسه مشترک، بر برگزاری این جلسات به طور مستمر به منظور نزدیک شدن دیدگاه‌ها و موضوعات مورد نظر قوا تأکید کردند.علی لاریجانی رئیس مجلس که میزبان این نشست مشترک بود، پیش از آغاز این جلسه، با تأکید بر اینکه تداوم جلسات باعث نزدیک شدن دیدگا‌ه‌های سران سه قوه خواهد شد، گفت: بر خلاف اعلام برخی رسانه‌ها، جلسات مشترک میان رؤسای سه قوه به صورت مستمر و بدون تأخیر در حال برگزاری است اما برخی از جلسات رسانه‌ای نمی‌شود.محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور نیز در ابتدای حضور در این نشست، بر برگزاری خوب و مفید این جلسات و تداوم آن تأکید کرد.همچنین آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در این جلسات مهم‌ترین موضوعات داخلی و خارجی که نیاز به بررسی بیشتری دارند، مطرح می‌شود و مورد بحث قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این جلسات از این جهت که سران سه قوه رو ‌در‌ رو با هم سخن می‌گویند و امکان حل و فصل بسیاری از موضوعات به شکل بهتری فراهم است، اهمیت بسیاری دارد.

بیستمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/۲کسی از تابعیت دوگانه خاوری آگاه نبود/ احضار 20 تن دیگر در رابطه با اختلاس.خبرگزاری فارس: سخنگوی قوه قضاییه گفت: ممکن است ساختار و قوانین مشکل داشته باشد اما چیزی که باعث این فساد شد رفتار خائنانه مجری قانون بوده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900718001067

این ادعای عنصر منفور وجانی آدمکش حرفه ای گوش و آدمخوار محسنی اژه ای که یک مجرم جنایت علیه ی بشریت است . زیرا که یکی از آمرین قتل های زنجیره ای به خصوص سلاخی کردن زوج فروهر ها می باشد خیلی مضحک و وارونه می باشد . چونکه وزارت بدنام اطلاعات خیلی وقت است که ادعا و تبلیغ می کند در همه جا نفوذ کرده و اطلاعات نسبت بهر کس و هر جا از مخالفان دارد به خصوص در موساد وسیا و ام 16 دولت فخیمه ی انگلیس از کانال های گوناگون مهره ی نفوذی دارد . زیرا که سر باز گمنام امام زمان همه جا حضور ونفوذ دارند . بنابراین اکنون اینگونه اعتراف بی خبری کردن از تابعیت دو گانه محمود رضا خاوری رئیس بانک ملی فراری برای تبرئه کردن می باشد . چونکه اینگونه ادعای کمدی وارونه کردن مشخص است که شامل حال حمید مولانا شهروند آمریکایی نمی شود که مشاور روابط بین المللی رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد است؟ مهمتر اینکه پس نقش اداره گذرنامه و مأموران اطلاعاتی و حراست مستقر در فرود گاه ها برای چک کردن مسافران ورودی وخروجی به مبدأ و مقصد شان چیست که اظهار بی اطلاعی از اقامت خانواده ی خاوری در تورنتو شده است.

به گزارش خبرگزاری قضایی فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در بیستمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: برای چندمین بار می‌گویم که باید بررسی شود تا معلوم شود این فساد ناشی از ضعف قانون بوده یا نه.وی ادامه داد: از باب پیشگیری از وقوع جرم، بخشی از وظیفه بر عهده قوه قضاییه است اما بخش بزرگ مربوط به خود دولت و بدنه دولت است که ببینند مشکل از ضعف قانون بوده یا اینکه فردی خیانت کرده است.دادستان کل کشور با بیان اینکه حدود ۲ ماه از اولین اقدام قضایی برای این پرونده گذشته است، گفت: در ۳ روز گذشته غیر از ۲۲ نفر متهم اول ۲۰ نفر دیگر احضار شدند که بعد از تحقیق از آنها برای ۱۴ نفرشان قرار بازداشت موقت صادر شد.سخنگوی قوه قضاییه درباره اینکه چرا خاوری ممنوع‌الخروج نشد، گفت: ما مؤظف هستیم که در اقدامات خود دقت کنیم تا دچار افراط و تفریط نشویم. ممکن است امروز اتهامی متوجه فردی باشد اما روز بعد این فرد از اتهام تبرئه شود. همچنین عکس این موضوع هم صادق است. محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: زمانی که خاوری احضار و در خوزستان از او تحقیق شد هنوز به این نتیجه نرسیده بودیم که باید ممنوع‌الخروج شود.وی همچنین گفت: آن روز هیچ کس نمی‌دانست خاوری دو تابعیت دارد و بسیاری از افراد هم نمی‌دانستند که خانواده او در کانادا زندگی می‌کند.

شجونی: احزاب اصلاح‌طلب به حزب شیطان پیوسته‌اند

http://www.fararu.com/vdch6qnw.23nzxdftt2.html

آخوند محمد جعفر شجونی یک آخوند منبری حراف دهان گشاد انگل مفتخور است که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است . وی یک آخوند پالان ساییده هفت خط و بسیار فرصت طلبی است که پیوسته در حال چرخش ودگر دیسی از این شاخ به آن شاخ پریدن است . البته نقش اصلی وی همچون تازی در خدمت صیاد می باشد .تا هر زمان که صیاد قصد دارد بسوی شکاری شلیک کند . وی نیز موظف شود تا که بسوی شکارکیش داده شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه ملت ایران منتظر بازگشت اصلاح‌طلبان نیست، گفت: فتنه‌گران اصلاح‌طلب، شهیدفروشی و اسلام‌فروشی کرده و به اسرائیل و امریکا و اروپا سیگنال فرستاده‌اند.حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص برنامه‌های فتنه‌گران برای حضور مجدد در انتخابات مجلس با تأکید بر اینکه جریان فتنه هیچ آرایش سیاسی ندارد، اظهار داشت: اگر فتنه‌گران بخواهند از مباحثی چون آزادی، حقوق بشر و خط امام(ره) استفاده کنند، باید بدانند چنین ادعاهایی کهنه شده است و طبق حقوق بشر هر فردی که صلاحیت داشته باشد، می‌تواند برای انتخابات کاندید شود.وی با بیان اینکه افراد وطن‌فروش که پرونده سنگینی در انتخابات داشته‌اند، هیچ آرایشی برای انتخابات ندارند، تصریح کرد: شورای نگهبان به خائنان اجازه فعالیت نخواهد داد.شجونی تأکید کرد: کسانی که بین مردم دارای وجهه و صلاحیت هستند، به نظام وفادارند و سابقه خدمت در انقلاب دارند، برای انتخابات نام‌نویسی می‌کنند و در صورت تأیید شورای نگهبان وارد عرصه کشور می‌شوند، بنابراین‌ نیازی به وجود رقیبی خائن و بدسابقه همچون فتنه‌گران وجود ندارد.ملت ایران در انتظار بازگشت ‌اصلاح‌طلبان نیستند.* فتنه‌گران ادعای تقلب را در شهرستان‌ها مطرح می‌کنند.* مجمع روحانیون و احزاب اصلاح‌طلب به حزب شیطان پیوسته‌اند.* کروبی با 300 هزار رأی هیچ جایی در بین مردم نداردوی با تأکید بر اینکه نباید برای این جریان اصلاحات و فتنه دلسوزی کرد و آنها باید در زندان بمانند، * اصولگرایان در پایان کار به یکدیگر خواهند رسید.وی با بیان اینکه فتنه‌گران مهره سوخته هستند و اگر دست به تحریم بزنند، آبروی خود را بیشتر از بین می‌برند، در خاتمه متذکر شد: بعید است اصلاح‌طلبان آنقدر بی‌عقل باشند که انتخابات شفاف و سالم جمهوری اسلامی را تحریم کنند."

بعد از نماز دعا کنید تا دولت پول مترو را بپردازد"

آنگونه دامنه ی اختلافات و رقابت میان باندهای افیایی کودتایی مدعی اصول گرایی بالا گرفته است که در ادامه ی این جنگ ونزاع که میان دولت و شهر دار وجود دارد. یا در اصل رقابت بین دو پاسدار احمدی نژاد و سردار قا لیباف می باشدکه برای دریافت بودجه متروی تهران از دولت روی به ابزار تبلیغات دین ابزار شده آورده شده است . چونکه پیشنهاد دعا کردن پس از نماز برای بر آورده شدن آرزوی مشکل گشایی حل و فصل شدن تحویل دادن بودجه ی مترو شده است . به نظر می رسد که اگر چنانچه پس از این پیشنهاد این معضل حل نشود بمنزله ی این است که ملت ایران یا نماز نمی خواهد که دعا کند . یا اینکه کسی گوش به ائمه جماعات نمی دهد . یا اینکه در حکومتی که دین را ابزار قدرت وثروت کرده است از بس عوامفریبی و دین فروشی و خرافه پرستی کرده است که دیگر از دعا کردن هم برای رفع مشکلات مسئولان آبی گرم نمی شود

.نظام الدین موسوی ، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: از ملت ایران و ائمه جماعت مساجد می‌خواهم بعد از نمازهایشان دعا کنند تا دولت پول مترو را پرداخت کند تا شاید بخشی از مشکلات برطرف شود. به گزارش فارس، بعد از انتشار اخباری مبنی بر پرداخت یارانه ۹۵ میلیارد تومانی مترو و اتوبوس از سوی محمودی معاون عمرانی استاندار تهران، موضوع را در خبرگزاری فارس پیگیر شدیم ولی مسئولان شهرداری تهران دریافت هرگونه اعتباری را تکذیب کردند.بعد از انتشار تکذیب پرداخت یارانه، محمودی اظهارات خود را تغییر داد و اعلام کرد طی ۲-۳ روز آینده این پول پرداخت می‌شود اما در حال حاضر ۱۰ روز از چند روزی که وی وعده داده می‌گذرد و خبری از پرداخت این پول در میان نیست.بر این اساس خبرگزاری فارس تصمیم به برگزاری میزگردی برای بیان اظهارات مسئولان مربوطه در این حوزه گرفت و از محمودی معاون استاندار تهران، یکی از مسئولان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری و قلی‌ها مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو به صورت رسمی دعوت به عمل آورد ولی فقط "قلی‌ها" این دعوت را پذیرفت و در خبرگزاری حضور یافت.

سیداحمد خاتمی: لجاجت نکنید و در انتخابات شرکت کنید

مشخص است که رژیم ضد بشری و قرون وسطایی در 33 سال گذشته از مردم و نام و حضورشان همچون دین ابزاری شده در راستای اهداف خبیث جنگ افروزانه و ثروت طلبانه استفاده شایان توجهی کرده است . به خصوص پس از طرح کودتا وحذف رقیب از صحنه ی قدرت که عدم مشروعیت اش عریان شده است ودیگر توهمی در این مورد وجود ندارد . بنابراین معلوم است که در شرایط کنونی خیلی بیش از گذشته نیاز ه هیزم آتش وداغ کردن تنور نمایشات خیمه شب بازی های همچون دوره نهم بازار مکاره و در ادامه ریاست جمهوری دوره ی یازدهم می باشد . بنابراین آخوند منفور متحجر دهان گشاد شکم گنده وارد صحنه شده و مدعیان اصلاح طلب مغلوب را تهدید کرده است که می بایست نقش شان در داغ کردن این تنور را اجرا نمایند تا امکان تقلبات گسترده و تراشیدن مشروعیت کاذب برای رژیم ضد بشری و قرون وسطایی فراهم شود . در غیر اینصورت با تهدید وتوطئه و سناریو سازی همچون هیزم در این تنور سوزانیده خواهند شد.سیداحمد خاتمی خطاب به کسانی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند گفت: لجاجت نکنید و به ملت بپیوندید. سيد احمد خاتمی در گفت‌وگو با ايسنا بدون نام بردن از گروههای اصلاح طلب اظهار داشت:هنوز چند ماه به انتخابات مانده و کسانی در پی آن هستند با مطرح کردن زمزمه‌ی عدم حضور در انتخابات فضای سردی را برای انتخابات ترسيم کنند و از حضور با شکوه مردم بکاهند و به نظر می‌رسد اين خط در ادامه‌ی خط فتنه سال ۸۸ است. وی گفت: در مسير اشتباه خود لجاجت نکنيد و هر چه زودتر به ملت بپيونديد که بيش از اين منفور نشويد. وی ادعا کرد: اما اين نکته هم گفتنی‌ است که نبايد اين توقع را به وجود آورد که اگر مشارکت از ۸۵ درصد کمتر شد، مردم بريده‌اند. پيوسته در اين ۳۰ انتخابات حضور مردم فراز و نشيب داشته، ولی آنچه که مهم است اين است که مردم به فضل خداوند به نظام وفادار هستند و در صحنه‌های ضروری به صحنه می‌آيند