3گزارش خبری – تصویری 18 مهر 90

نماینده ایران پشت میز اسرائیل!

اینهم سند فاش شده از بازی تاکتیکی تبلیغاتی مبارزه با آمریکا ونا بودی اسراییل که مصرف داخلی دارد ولی اکنون آشکارا زیرآب این ادعای تبلیغاتی و به خصوص دل سوزی و اشک تمساح ریزی ولی وقیح منفور ونا مشروع علیه ی اسراییل و تشکیل دولت فلسطین بدون یک وجب کم بحری ونهری زده شده است . همچنین ترفند اهداف این سیاست شعاری – تبلیغاتی نا بود باد اسراییل هدف عوامفریبانه تبلیغ نمودن برای گول زدن امثال حماس و جهاد اسلامی فلسطین است تا که با اهدای دلار از اینان درر استای اهداف خاص همچون بحران آفرینی وجنگ افروزی وناامن وبی ثبات کردن منطقه استفاده شود تا فضا برای مانور دادن تبلیغاتی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به منطقه ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه فراهم شود . تار نهایت بتوان بحران پروژه ی هسته ای دور زده شو وتلاش برای دستیابی به سلاح هسته هموار گردد.

فارین پالسی با انتشار عکسی، دکتر علی اصغر سلطانیه را در حالی نشان می‌دهد که در پشت میز نمایندگی رژیم صهیونیستی نشسته است.در عکس زیر دکتر علی اصغر سلطانیه، نمایندگی دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در جلسه ماه گذشته آژانس دیده می شود که پشت میز نمایندگی اسرائیل نشسته و در حال انجام یک گفتگوی رسمی است. سلطانیه مشغول بحث و گفتگو با یکی از اعضای هیئت نمایندگی ایرلند - که ریاست کمیته پادمان‌های هسته‌ای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برعهده دارد - و یک دیپلمات کوبایی است. وی در این گفتگو از سوی دو مقام ایرانی دیگر همراهی می شود.بسیار سخت است تصور کنیم که دیپلمات ارشد ایرانی، بعد از گذراندن شش سال بعنوان نماینده تهران در آژانس اتمی، بدون اینکه زنگ خطری به صدا در آید، پشت میز اسرائیل نشسته باشد.اینطور تصور می شود که مقررات دفتری ایران در ماموریتهای خارجی از رخ دادن چنین اشتباهاتی جلوگیری نماید. اگر هم تاکنون چنین مقرارتی نبوده باشد، شاید از حالا به بعد چنین مقرارتی وضع شود

كیسه حمام یزدی در آمریكا

این خبرتصویر ی تبلیغاتی هم بی ربط به گزارش تصویری قبلی نمی باشد . زیرا که مربوط به تبلیغ کردن کیسه های حمام یزدی در یكی از پاساژ های ایالت مریلند آمریكا از موضع ضد آمریکایی ست. البته ضمن به حساب دور زدن تحریم ها وبی اثر کردن آن می باشد .از سوی دیگر مکمل وارونه ی پیام خمینی شیاد است که گفته بود آمریکا ام الفساد قرن است و رابطه با آن مثل رابطه ی گرگ با میش است. حال بماند که گزارشگر در راسای مچ گیری کردن که ناشی از جنگ قدرت و ثروت و رقابت باندی می باشد .این تصویر را چاشنی مقایسه ی طنز گرانی وتورم کرده است.

در حالی كه كیسه حمام در یزد حدود 2 هزار تومن قیمت دارد در آمریكا به این قیمت به فروش می رسد. باز هم بگویید در ایران گرانی است.!

آلودگی زیست محیطی رودخانه خرم آباد

روزی رندی در مورد معتادی به طنز گفته بود که پس از آزمایش دادن وی در مرفین بدنش خون یافت یا کشف شده است . اکنون به نظر می رسد که باید پیگیری وبررسی و تحقیق نمود که حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی در 33 سال حکومت ننگین خود چه مکانی سالم باقی گذاشته اند . زیرا که باا بزار کردن دین سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن را باشدت تمام دنبال کرده اند. بنابراین باید تلاش کرد چه جایی در کشور یافت می شود که اینان آلوده وتخریب نکرده و به نابودی نکشانیده باشند. چونکه پس از بازتاب خبر رو به خشک شدن دریاچه ارومیه که بازتاب خبرش موجب شد تا اعتراضات گسترده در شهرهای آذربایجان شرقی و غربی در پی داشته با شد. سپس بازتاب تصاویر پیاده رو شدن رودخانه کارون نمایش داده شد . اکنون نوبت رودخانه ی خرم آباد رسیده است که چگونه به زباله دانی تبدیل شده است؟

خرم آباد - خبرگزاری مهر : رودخانه خرم آباد با ۱۱۰ کیلومتر طول از ارتفاعات شمالی شهر و از دامنه های سفید کوه و کوه کمر سیاه سرچشمه گرفته و ‌خرم آباد را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می کند.سالهاست که مشکلات زیست محیطی فراوانی گریبان این رودخانه را گرفته و گویا هنوز زمان پایان یافتن این مشکلات فرا نرسیده است