دو گزیده ی خبر 19 مهر 90

پدیده خطرناک فروش بنزین در بندرعباس

اکنون به نظر می رسد که نتایج دستآورد بازدید ولی وقیح از نیروی دریایی در بندر عباس که در مدتی پیش بعمل آمد شکوفا می شود. چونکه در آن دیدار از اختراع جدید کشتی جنگی نیروی دریایی بازدید شد و اکنون نمونه ای از پیآمدهای باز دید وی از بندر عبس گزارش تصویری شده است .همانگونه که مر تبط با ادعای طرح خود کفایی بنزین از سوی دولت همخوانی دارد . صد البته که این چنین شیوه ی توزیع و فروش بنزین نه ناشی از بیکاری و فقر که مبارزه با بنزین تولیدی سرطان زا است . چون این بنزین پالایش شده سالم وبهداشتی می باشد . برای اینکه می بایست آب قاطی داشته و رقیق شده باشد .حال چگونه این بنزین خریداری می شود یا به ه مبلغ فروخته می شود که می تواند برای فروشندگان عایدی داشته باشد .ا لبته از سوی بازدید کنندگان پیام داده شده است که در اهواز چنین بنزین توی خیابان عرضه و فروخته می شود. همینطور مرتبط به پیام های سال شکوفایی اقتصادی و نو آوری و جهاد اقتصادی رهبر لوطی جماران ولی وقیح منفور و نا مشروع است . مهمتر اینکه این شیوه ی عرضه کردن بنزین نمایش کار تکنیکی و علمی تخصصی و پدیده کودکان کار خیابانی و یا ترک تحصیل 7 میلیون و 135 هزار دانش آموزان مداس می باشد. به خصوص ارتباط به ادعای ایجاد آمار چند میلیون کار از سوی دولت است . بعلاوه اینکه در رابطه ی تنگاتنگ با قول مبارزه با مفسدان اقتصادی و بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان از سویر ئیس جمهور است که چون آنگونه که قول داده شده عملی نشد. در عوض از سوی بنزین فروشی خیابانی یا در پیاده رو این طرح ابداعی اجرا شده است که در نوع خودش نوع آوری وابداع منحصر بفرد بی نظیر است . زیرا که پیش مقدمه هموار سازی تسخیر فضا و تغییرات در ساختار جهان و اصلاح کردنش برای دراختیار داشتن مد یریت آن می باشد . مشروط بر اینکه نوعی اشتغال زایی و خنثی ومبارزه با تحریم بنزین وعلائم از ادعای قدرت بر تر منطقه وجهان و همینطور جزو کشفیات علمی بی نظیر علمی است که پس از خود سازی ونشئه شدن رهبر لوطی جماران ولی وقیحح منفور ونا مشروع برروی منبر رفتن وروضه خوانی ومخ زنی کردن وی می باشد.

فرارو- مساله فروش بنزين در کنار‌ خيابان‌ها يكي از خطرناک‌ترين کارها در بندرعباس مي‌باشد. تعداد زيادي از جوانان بندري بدليل سردرگمي و فرار موقتي از بيكاري به بنزين فروشي و كارهايي از اين قبيل مشغولند.. عکس های ایسنا از این اقدام خطرناک جوانان بندری را در اینجا مشاهده می کنید.نظرات بازديدکنندگان"همه جاي ايران اينطوريه.توي خوزستان كه شده شغل ثابت. حالا لیتری چند هست؟ می ارزه؟ از همون طرحهای زود بازده هست که مورد حمایت قرار میگیره!!! خوب شايد اينا جزء‌همان 2.5 ميليون اشتغال باشند چرا ايراد ميگيريد؟تو جاده چالوس هم زیاد هستش.>دکتر به وعده هاش عمل کرد دیگه.اینم از ایجاد شغل. كدام خطر ناكتر است . فروش بنزين كنار خيابانهاي بندر عباس يا فروش شيشه كنار خيابانهاي تهران؟ بازم آفرين به جوانهاي بندر عباس. آقای"فرارو"این عکسهارا برای نمایش بین لمللی ببرید که برنده خواهید شد! در بندر عباس كارهاي خطرناك ديگري هم مي‌شود. مي‌دانيد كه لوله گاز از كنار بندر عباس مي‌گذرد تا براي هند و پاكستان گاز ببرد. اما اين جا هنوز مردم بايد سيلندر به دوش به دنبال گاز بروند. سري به مراكز فروش گاز بزنيد تا ببينيد عده‌اي سيلندر گازي خريده‌اند و همان كنار خيابان مشغول گاز زدن به ماشين خود هستند.اهوازم از اینا هست اشتغالزایی احمدی نژاد اینطوری اصلا هم دروغ نیست فقط جایی ثبت نمیشه بیمه هم ندارند. خوبه دیگه به جای اینکه نفت بیاد سر سفره امان بنزین اومده کنار خیابون با ازای اینها گوشت و تخم مرغ از لای لقمه امان پرید حالا کلللللللللللاغ پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپر تا این موضوع باعث تلفات جانی نشده بهتر است جمع شود کافی یک ماشین با این یکی بشکه برخورد کند و مابقی را خودتان حدث بزنید.

اعدام 5 زندانی در زندان مرکزی ارومیه

مدتی است که ارومیه جایگزین زاهدان شده است . زیرا که اعدام هایی که در زندان و بیرون از زندان زاهدان درر ابطه با گروه جند الله بلوچستان و مواد مخدر در زاهدان انجام می شد . اکنون مشابه ی آن در زندان ارومیه پیگیری می شود. چونکه مدام از اینگونه خبر ها بازتاب داده می شود که می بایست مرتبط با فعالیت گروه پژاک باشد که متهمان با اتهامات گوناگون یا زجر کش می شوند یا اینکه اعدام می شوند.

بامداد امروز سه شنبه 19 مهرماه سال جاری، پنج نفر از زندانیان زندان مرکزی ارومیه، به دستور مراجع قضایی در محوطه این زندان به دار آویخته شدند.به گزارش خبرنگار سرویس حقوق بشرآژانس خبری موکریان و به نقل از منابع آگاه، اسامی این افراد 1- فرهاد اسلامی 2- مجید ... 3- جمال شیخ زاده 4 – دهقان سلامت 5- رضا علیپور اعلام شده است. اتهام افراد اعدام شده از سوی مراجع قضایی، جرائم مربوط به مواد مخدر عنوان شده است. شایان ذکر است بعد از ظهر روز گذشته، این پنج شهروند به دستور مسئولین زندان ارومیه به قرنطینه این زندان جهت اجرای حکم منتقل شده بودند"