گزیده خبرهای 20 مهر90 قسمت - 4

سایت اطلاع‌رسانی سفر خامنه ای به کرمانشاه: نگران وقوع زلزله در تهران در غیاب خامنه‌ای هستیم.

چگونه است فیلم سی دی ظهور نزدیک است منتسب به رئیس جمهور خرافاتی وجنگ گیری و رمالی از سوی جریان انحرافی درون دولت که تازگی به فرقه تبدیل شده نامیده شد و با بسیج دستکاه های اطلاعاتی و امنیتی و تبلیغاتی و رسانی به اینان شبیخون زده شد وسناریو وپرونده ها برای شان ساخته شد .ولی اگر چنانچه بدتر آن این چنین نسبت به خامنه ای ولی وقیح منفور ونا مشروع اتقاق بی افتد چون از موضع قدرت واز پشتیبانی پاسداران کودتا گر وسایر ارگان های سر کوبگر بر خوردار می باشد هیچگونه ایرادی ندارد؟

دیگربان : سایت جامع اطلاع‌رسانی سفر علی خامنه‌ای به کرمانشاه با انتشار یادداشت کوتاهی از احتمال وقوع زلزله در تهران در غیاب رهبر جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کرد.این سایت که همزمان با آغاز سفر ۱۰ روزه علی خامنه‌ای به کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده٬ نوشته است: «تهرانی‌ها نگرانند، می‌ترسند که با رفتن آقا زمین فرصت را غنیمت بشمارد و کار خودش را بکنددر این یادداشت کوتاه آمده که «ماشاء الله اینقدر مردم تهران زیادند و به همین میزان هم وفور گناه است که دفع خطر همه این گناهان، تنها با حضور آقا ممکن استنویسنده این یادداشت که «یک تهرانی» معرفی شده در پایان نوشته است: «می‌ترسم، زلزله یک ۱۰ روزی بی‌زحمت امان بده تا دوباره آقا بیایندسایت جامع اطلاع‌رسانی سفر علی خامنه‌ای به کرمانشاه از سوی «بسیج سایبری» این استان راه‌اندازی شده و قرار است برنامه‌های رهبر جمهوری اسلامی در این سفر را پوشش دهد.با متزلزل شدن پایه‌های مشروعیت جایگاه خامنه‌ای در میان مردم ایران٬ هواداران وی تلاش می‌کنند با ارائه تعاریف اغراق‌آمیز٬ چهره و موقعیت وی را در داخل ایران بازسازی کنند.طی دو سال گذشته تعاریف و تمجید‌های فراوانی از رهبر جمهوری اسلامی در رسانه‌های ایران مطرح شده که بازتاب‌های منفی گسترده‌ای در افکار عمومی مردم ایران داشته است.با وجود این٬ رسانه‌ها و نزدیکان به علی خامنه‌ای همچنان به تعاریف خود از وی ادامه می‌دهند و بار‌ها ادعا کرده‌اند که رهبری وی مورد تائید امام دوازدهم شیعیان است

کلاهبرداری 20 میلیاردی یک زن در همدان

مشخص است که در رژیم ضد بشری قرون وسطایی که از رأس تا ذیل آلوده به فساد است در بدنه ی آن عنصری سالم یافت نمی شود . داشته باشید که اکنون فقط بخشی از مهره های اختلاس گر وابسته به رقیب مورد غضب واقع شده فاش می شود ونه کلان اختلاس گران کلان دزد وابسته به ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران وشرکای شان همچون باند غارتگر انگلیسی مؤتلفه که 33 سال است مشغول جمع آوری ثروت های کلان باد آورده می باشد.

مهر : یک موسسه مالی و اعتباری بدون داشتن مجوزهای لازم و در سایه غفلت سازمانهای نظارتی پس از چندین ماه فعالیت ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد که متهم اصلی پرونده که زنی میانسال است دستگیر شده است.به گزارش مهر، پرونده کلاهبرداری یک موسسه اعتباری در همدان در حالی در سکوت خبری فرو رفته است که این موسسه بدون داشتن مجوزهای لازم در سایه مسئولان و ناظران این استان میلیاردها تومان کلاهبرداری کرده است.بر اساس این گزارش این موسسه مالی با انجام تبلیغات زیاد و پرداخت سودهای زیاد بانکی به سپرده گذاران هزاران شهروند همدانی را گمراه کرده و میلیاردها تومان پول به جیب زده است.هم اکنون ۸ میلیارد تومان از سرمایه این موسسه بلاتکلیف بوده و ۲۰ میلیارد تومان از مردم طلب دارد و دلالان و مدیرعامل این موسسه که خانمی به نام "فریده ن" است بازداشت شده اند.به گفته مسئولان قضائی استان این پرونده خبر از اخلال در نظام بانکی کشور می دهد ولی اینکه مسئولان استان همدان هیچگونه نظارتی بر فعالیت یک موسسه مالی بدون مجوز نداشته اند جای سوال دارد.

یک نماینده اصول‌گرا: در کشور ۷۰میلیونی این اختلاس طبیعی است!

دلیل اثبات یادآوری تأکید آمیز پیرامون خبر قبلی که گفته شد از رأس تا ذیل این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی آلوده به فساد می باشد . اکنون بیان این واقعیت را این چنین عضو بازار مکاره ی مدعی اصول گرا اعتراف و تأیید کرده است که گفته اختلاس گری 3000 میلیارد تومان یک عمل عادی می باشد.

اعتدال : در حالیکه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و طراح اصلی طرح استیضاح وزیر اقتصاد گفت که استیضاح‌کنندگان جلسه‌ای که منجر به توافق با وزیر اقتصاد شود، نداشته‌اند و استیضاح وزیر منتفی نشده است، کاظم دلخوش، نماینده حامی دولت می گوید: در کشور ۷۰ میلیونی اتفاق اختلاس طبیعی است؛ اگر قرار باشد همه خوب باشند که بدی معنی ندارد. این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: مهم این است که با پیش آمدن این اتفاق قوه قضاییه‌؛ دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی کار خود را به درستی انجام دهند؛ استیضاح وزیر اقتصاد عملی نیست، مجلس وظایف بانک مرکزی را به دولت سپرده است و استیضاح وزیر چاره حل مشکل نیست. از سویی، حسن نوروزی نماینده رباط کریم نیز گفته است: اتفاق بزرگی در کشور افتاده است، با این اختلاس صورت گرفته وزیر اقتصاد باید خودش استعفا دهد و اگر این کار انجام ندهد‌، وظیفه شرعی و ملی ما‌، استیضاح ایشان است.

حضور مديران دو مليتی در يك صندوق پول‌ساز

ضمن اینکه طبق قاتنون اساسی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی افراد تابع دو کشور یا دوملیتی نمی توانند دارای مقامات حکومتی باشند . ولی قانون در این مورد نا دیده گرفته شده است . طوریکه شرایط برای فرصت طلبی و رانت خواری و سوء استفاده برای اینان هموار شود . از سوی دیگر اکنون تلاش می شود که برای رد گم کردن و آدرس غلط کاسه و کوزه اختلاس ها بر سر اینان شکسته و مقصر قلمداد شوند تا راه فرار برای مسئولان رد بالای دست اندر کار اختلاس های نجومی فراهم شود و یامسدود نگردد.

جهان: درحالی که ابعاد فساد مالی اخیر موجب شده تا نهادهای نظارتی وامنیتی حساسیت شدیدی نسبت به شرکتهای مهم دولتی داشته باشند به نظر می رسد حضور مدیران و تصمیم گیرندگان دو ملیتی آفت جدید نظام مدیریت کشورشده است.اخبار رسیده حاکی از آن است در برخی از مناسب مهم اقتصادی، افرادی حضور دارند که شائبه آن می رود که بخاطر دو ملیتی بود نشان، زمینه فساد در آن مجموعه بیشترباشد و امکان تاخت و تاز برحقوق ملت در آن دستگاه به چشم می خورد مضافاً اینکه شواهد نشان می دهد با تغییر برخی فرآیندهای نظارتی و بازرسی عملاً امکان نظارت بر عملکرد آن شرکتها از بیرون سیستم مسیرنباشد.هم اکنون یکی از صندوق های بازنشستگی کشور که وابسته به یکی از سازمان های صنعتی ایران است با وجود سرمایه هنگفتی که دراختیار دارد در یک فرایند مهندسی شده در مجمع آن صندوق، ابتدا تعدادی از اعضای هیأت امناء که صحت تعهد آنها اثبات شده را کنار گذاشته تا نسبت به هدایت تصمیمات آن شرکت براساس خواسته های خود اقدام نماید.حتی شنیده شده است صندوق مذکور شرکتهای اقماری فراوانی در زیر مجموعه خود دارد که در آن انتصاب های فامیلی قابل توجهی به چشم می خورد. بنابر شواهد موجود هم اکنون اعضا و مدیران عامل برخی بانک های خصوصی نیز در هیأت امنای این شرکت حضور دارند که به واسطه وقوع برخی اتفاقات در اختلاس۳ هزار میلیاردی جای هشدار جدی به نهادهای نظارتی و امنیتی دارد

.همراهی عربستان با اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران.

http://www.fararu.com/vdcevv8o.jh8zoi9bbj.html

سئوال است که مگر تا کنون از سوی مقام های حاکمان ایران عربستان چپ و راست تهد ید به سر نگونی نشده است که انکار کردنی نمی باشد . مشروط بر اینکه این طرح ترور سفیر عربستان در واشنتگتن در راستایی برنامه ریزی شده بود که لو نرود . بهرحال سئوال است که موضع گیری های تهدیز حاکمان ایران همراهی با کدام کشورس یا کشور ها واهداف هایی بوده است که اکنون اعتراضات مقامات عربستانی پیرامون طرح لو رفته همراهی با آمریکا خوانده شده است؟

سفارت عربستان در واکنش به ادعای نخ نما شده با عنوان توطئه ایران برای ترور سفیر این کشور در آمریکا با جوسازی کاخ سفید علیه کشورمان همراه شد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الوطن عربستان و خبرگزاری فرانسه، واکنش مختصر سفارت عربستان در آمریکا و تماس "باراک اوباما" و "سعود الفیصل" با "عادل الجبیر" سفیر سعودی در واشنگتن از جمله آخرین تحولات در مسئله اتهامات بی اساس مطرح شده کاخ سفید علیه ایران است.روزنامه الوطن عربستان امروز در گزارشی تصویری از حکم بازداشت دو فرد به نامهای "منصور ارباب سیار" و "غلام شکوری" منتشر کرد. مقامات آمریکایی شب گذشته مدعی شدند این دو تبعه ایرانی در صدد طراحی ترور سفیر عربستان در واشنگتن بوده اند و قبل از انجام این عملیات بازداشت شده اند.برخی منابع از برگزاری دادگاه یکی از این متهمان طی امروز (چهارشنبه) خبر داده است.اما سفارت عربستان در واشگتن در نخستین واکنش به این مسئله در بیانیه ای کوتاه مدعی شد: توطئه ایران در ترور سفیر سعودی نقض بی شرمانه موازین و کنوانسیونهای بین المللی است.سفارت عربستان همچنین از تلاشهای دولت آمریکا در زمینه جلوگیری از وقوع این اقدام مجرمانه قدردانی کرده است."اسامه نقلی" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه عربستان در گفتگو با الوطن عربستان اظهار داشت: "سعود الفیصل" در تماس با سفیر عربستان در واشنگتن از سلامتی وی اطمینان حاصل کرد.وی افزود: وزیر امور خارجه عربستان همچنین در گفتگو با "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا درباره طرح ترور سفیر عربستان صحبت کرد.اسامه نقلی درباره واکنش احتمالی عربستان در قبال این مسئله اظهار داشت: حتما ما واکنش و موضعی اتخاذ می کنیم، اما در انتظار نتایج تحقیقات هستیم.از سوی دیگر، "باراک اوباما" در گفتگوی تلفنی با عادل الجبیر درباره آخرین تحولات به زعم خود طرح ترور وی گفتگو کرد. در بیانیه کاخ سفید با اشاره به روابط نزدیک آمریکا و عربستان آمده است: واشنگتن این اقدام را نقض آشکار قوانین آمریکا و قوانین بین المللی می داند و ما همیشه به مسئولیتهای خود در حفظ امنیت دیپلماتها پایبند هستیم.همچنین اوباما از تلاشهای دستگاه امنیتی آمریکا در زمینه خنثی کردن این طرح تمجید و خاطر نشان می شود عادل الجبیر سفیر فعلی عربستان در آمریکا از مقامات ارشد سعودی و مشاور امنیتی "ملک عبدالله" پادشاه این کشور است که کاخ سفید مدعی است دو فرد ایرانی در صدد طراحی ترور وی در یک رستوران در واشنگتن بوده اند.خاطر نشان می شود دولت آمریکا که در پی اعتراضات گسترده مردمی در بیش از هزار شهر، اکنون در بدترین وضعیت خود قرار دارد، در تلاش برای گمراه کردن جهانیان از این تحرکات مردمی به جوسازی علیه ایران روی آورد و در اظهار نظری عجیب مدعی دست داشتن تهران در تلاش برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن شد.اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا شب گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی که شبکه‌های الجزیره و العربیه در اقدامی هماهنگ به پخش مستقیم ادعاهای بی اساس وی علیه ایران پرداختند، مدعی شد واشنگتن تدابیری را برای بازخواست ایران به سبب برنامه ریزی برای ترور سفیر عربستان اتخاذ خواهد کرد.

مطهری استعفای خود را تقدیم کرد

معلوم نیست که این بازی شل کن و سفت کردن این عضو بازار مکاره کی به پایان می رسد و تصمیم جدی می گیرد تا کهود را از شر و دام داماد یا همسر خواهرش پاسدار علی لاریجانی و خاله زاده اش احمد توکلی در این بازار مکاره نجات دهد. به خصوص اینکه زمان زیادی به پایان این بازار مکاره باقی نمانده است ؟

یکی از طراحان اصلی سئوال از رئیس جمهور در اعتراض به عدم وصول این طرح از سوی هیئت رئیسه مجلس متن استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد. به گزارش مهر، علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که از طراحان اصلی سئوال از رئیس جمهور است در اعتراض به عدم اعلام وصول سئوال از رئیس جمهور توسط هیئت رئیسه مجلس متن استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد. وی پیش از این نیز در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس تاکید کرده بود در صورتیکه اعضای هیئت رئیسه در صدد فشار بر نمایندگان برای پس گرفتن امضاها باشند وی از نمایندگی مجلس استعفا خواهد داد. مطهری در این نامه تاکید کرده بود وقتی امکان استیفای حقوق موکلان خود را نداشته باشد از این سمت استعفا می کند. طرح سئوال از رئیس جمهور 5 تیرماه با 100 امضاء توسط علی مطهری از طراحان اصلی این سئوال، به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد. این طرح طبق آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با امضای یک چهارم نمایندگان یعنی 73 نفر قابل طرح است. گفته می شود از 100 امضای این طرح 14 نفر امضای خود را پس گرفته اند.