گزیده خبر های 21 مهر 90 قسمت - 2

ادعای العربیه درباره نقش احمدی‌نژاد در سناریوی ترور

http://www.fararu.com/vdcb8gb9.rhb5gpiuur.html

این خبر از منظری می تواند واقعیت داشته باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد بدلیل مخالفت های ولی وقیح نا مشروع و منفور و کار شکنی هایش موجب شده است تا نتیجه ی تلاش زد و بند های پشت پرده با آمریکا را منتهی به شکست کند. از سوی دیگر مخالفت های سیستماتیکی که علیه رحیم مشایی از سوی باندهای وابسته به ولی وقیح منفور و نا مشروع می شود اینگونه خواسته شده تلافی شود . در غیر اینصورت نوعی حرکت تبلیغاتی برای ازز یر تیغ یرون بردن رهبر ولی وقیح منفور و نامشروع و پاسداران است که پشت همه تصمیم گیری ها در داخل و خارج از کشور از جمله دشمنی کردن با عربستان و پاد شاه بحرین می باشند که چرا اجازه ندادند شورش های شیعیان بحرین منجر به تغییر این رژیم شود.

شبکه سعودی العربیه در ادامه سناریو خطرناکی که آمریکا از دو روز گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در این طرح نقش دارد. العربیه مدعی شد: منابع مطلع در گفت‌وگو با العربیه اعلام کردند محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با همکاری سپاه قدس گروهی را برای انجام ترور در خارج از کشور تشکیل داده است. العربیه در ادامه، اشاره‌ای به هویت این منابع نکرد و مدعی شد: این منابع که نخواستند نامشان منتشر شود اعلام کردند این گروه ماموریت ترور مخالفان ایرانی برجسته و روزنامه نگاران و شخصیت‌های سیاسی معروف عرب و خارجی را بر عهده دارد. خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز همگام با جریان‌سازی العربیه، به نقل از مسئولان آمریکایی مدعی شد که مسئولان بلندپایه ایرانی به احتمال فراوان در جریان طرح ترور ادعایی آمریکا بوده‌اند. در عین حال خبرگزاری رویترز به هویت مقامات آمریکایی اشاره نکرد ولی تصریح کرد که این اتهامات، بدون مدرک است و از روی تحلیل بیان می‌شود. دو روز قبل آمریکا مدعی شد که طرحی را خنثی کرده است که قرار بوده است در آن دو ایرانی سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را ترور کنند. وزارت خارجه ایران این مطلب را کاملا رد کرد و آن را سناریو ساخته آمریکا دانست و از این اتهام‌زنی از آمریکا در سازمان ملل شکایت کرد.

آگهی های دولتی وزارت نفت به کیهان سرازیر شد

بالاخره پادوی تبلیغاتی پاسداران کودتاگر که سابقه ی همکاری دیرینه با بخش سازمان اطلاعاتی و امنیتی پاسداران کودتاگر دارد. همینطور نقش مهمی در تقویت جایگاه پاسداران کودتا گر پس از 3 تیر 84 و 22 خرداد 88 داشته است . به خصوص اینکه سربازجو پاسدار حسین شر یعتمداری نماینده ی ویژه ی ولی وقح منفور و نا مشروع در دروغ نامه ی کیهان استد . بنا براین اکنون که درآمد کلان ناشی از دریافت تبلیغات دولتی را از دست داده است . طوریکه یک سایت حامی دولت فاش ساخت که مبلغ 12 میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی دارد . اکنون از سوی پاسدار وزیر نفت آگهی های تبلیغات نفتی با دلار های نفتی به دروغ نامه حامی کودتا گران پاسدار داده شده است.

سایت دولت ما (حامی دولت) : در حالی که روزنامه کم تیراژ کیهان تخریب دولت را سرلوحه کار خود قرار داده و در سرمقاله های آتشین خود صدر تا ذیل دولت احمدی نژاد را می نوازد ، آگهی های دولتی وزارت نفت به عنوان بزرگ ترین سفارش دهنده آگهی های دولتی ، به کیهان سرازیر شده است. به گزارش دولت ما از مجموع 385 آگهی دولتی که وزارت نفت در شهریورماه سفارش داده ، 119 آگهی که بیش از 30 درصد کل آگهی ها را شامل می شود ، نصیب کیهان شده است. این گزارش حاکی است پس از کیهان روزنامه دنیای اقتصاد با 94 آگهی ، اطلاعات 43 آگهی ، ایران دیلی 28 آگهی ، مناقصه مزایده 18 آگهی ، قدس 16 آگهی ، ابرار اقتصادی 14 آگهی ، اقتصاد پویا 12 آگهی، جهان اقتصاد 9 آگهی ، راه مردم 7 آگهی ، رسالت و خراسان 6 آگهی ، دانش نفت 5 آگهی ، جوان و صبح اقتصاد با 4 آگهی در رتبه های بعد قرار دارند و روزنامه های دیگر هیچ سهمی از آگهی های نفتی در شهریورماه امسال نداشته اند.بنابر این گزارش پیش از این با مصوبه دولت آگهی های دولتی صرفا در روزنامه ایران منتشر می شد که پس از لغو مصوبه مذکور سفارش آگهی های دولتی به سایر روزنامه ها و مطبوعات آغاز شد. شروع طوفانی روزنامه کم تیراژ کیهان در جذب آگهی های دولتی حکایت از آن دارد که برخی مدیران دولتی ترجیح می دهند از مزایای حمایت این روزنامه برخوردار باشند و یا اگر حمایتی در کار نیست از تخریب هایش در امان باشند. با این توضیح که به دلیل عدم رعایت عدالت در توزیع آگهی توسط وزارت نفت و سایر دستگاه های دولتی آگهی دهنده ، وزارت ارشاد راسا اقدام به تغییر سفارشها و ارسال آگهی به روزنامه های دیگر می کند.گزارش دولت ما حاکی است آگهی های ارسالی به روزنامه ایران بصورت مستقیم و بدون مداخله بخش آگهی های دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفارش داده می شود و آماری از آن در دست نیست. همچنین شنیده ها حاکی است حدود 30 درصد از مجموع یارانه های مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز سهم کیهان می شود.چندی پیش کیهان در پاسخ به خبر دولت ما در خصوص بدهی 12 میلیاردی به تامین اجتماعی نوشته بود: "برخلاف ادعای حلقه انحرافی و مطابق اسناد موجود، کیهان علی رغم تحمل فشارهای اقتصادی که از دوران دولت سازندگی آغاز شده، در دولت اصلاحات شدت یافته و در دولت آقای احمدی نژاد این فشارها به اوج خود رسیده است، هرگز اجازه نداده که این فشارهای اقتصادی به کارکنان شریف مؤسسه منتقل شود. گفتنی است که مطابق اسناد موجود، تصمیم دولت کنونی در اختصاص آگهی ها به روزنامه ایران، عمدتاً با هدف فشار اقتصادی به کیهان بوده است."

روزنامه‌ دولتي با پول بيت‌المال قبيله‌‌گرايي مي‌كند

چگونه است که مشابه ی همین سئوال و انتقاد نسبت به دروغ نامه ی کیهان نشده است که تبلیغات وزارت نفت به سویش سرازیر شده است.

اعتماد : نادر قاضي‌پور، نماينده اروميه، در نطق ميان‌دستوري كه ديروز در مجلس ايراد كرد، اين تذكر را به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داد و گفت انگار وزير تسلطي به بيت‌المال ندارد. وي افزود جاي سوال است كه چرا با روزنامه ايران كه با پول بيت‌المال چاپ مي‌شود، برخورد نمي‌كنند؟ چرا در اين روزنامه به نيروهاي خدوم انقلاب توهين كرده‌اند؟ كه نمونه اخير آن توهين به آقاي لاريجاني است.

مطبوعات آمریکا : نظرات در رابطه با اتهام نقشه ریزی برای ترور سفیر عربستان سعودی

مشخص است که مقامات آمریکایی اطلاعات کافی از ماهیت حاکمان ایران در 33 سال گذشته دارند که با سفارت آمریکا در تهران 32 سال پیش چه کردند . سپس با کارکنان سفارت گروگان گرفته شده ی آمریکا چگونه رفتار کردند؟ سپس از طریق حزب الله لبنان با مقر تفنگداران دریایی ساحل بیروت چه کردند؟ یا اینکه در کنار القاعده پاسداران در پادگان نظامی آمریکا در خبر عربستان مرتکب چه اقدام انفجاری تروریستی شدند؟ یا اینکه از طریق عوامل شان در عراق و افغانستان چه رفتاری با نظامیان آمریکاییان داشته است؟ یا با 3 شهروند آمریکایی وربوده و به گروگان گرفته شده از کردستان عراق و انتقال شان به زندان چه کردند؟ حال راه اندازی جنگ 33 روزه و 22 روزه با حزب الله لبنان وحماس با اسراییل چگونه منطقه را نا آرام کرده است . به خصوص که دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه دارد و دشمنی ویژه با رهبران کشور های عربی به خصوص عربستان دارد . ولی سیاست خائنانه و مماشاات گرانه همراه با زد وبند های پشت پرده اجازه فاش نمودن این سیاست و قطع وعدم ادامه ی آن ران ه نداشته اند ، بلکه با اشغال نظامی افغانستان وعراق و گذاشتن نام مجاهین توی لیست سیاه تروریستی موجب تقویت رژیم ضد بشری و قرون وسطایی شده اند.

صدای آمریکا : وال استریت جورنال نوشته است کشف توطئه ترور سفیر عربستان یک زنگ خطر و هشدار بزرگ برای آمریکاست. چنانچه این طرح با موفقیت انجام می شد، یک اقدام تروریستی از سوی جمهوری اسلامی در خاک آمریکا بود؛ که شاید بتوان آن را اقدام به جنگ علیه ایالات متحده دانست. این روزنامه می نویسد که مأمور مخفی آمریکایی که در ظاهر خود را به همکاری با منصور ارباب سیار تمایل نشان داده بود، هنگامی که در جریان نقشه ترور سفیر عربستان در یک هتل قرار گرفت گفت ممکن است در این جریان عده زیادی کشته شوند؛ اما ارباب سیار پاسخ داد ایران می خواهد این فرد سر به نیست شود؛ اگر صدنفر هم با اوبه درک واصل شوند اهمیتی ندارد. به نوشته روزنامه پولیتیکو جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا، توطئه جمهوری اسلامی برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را "اقدامی گستاخانه" و تخطی از یکی از مبانی اساسی مناسبات کشورها با یکدیگر، یعنی حرمت و امنیت دیپلماتها در کشوری دیگر، خواند. آقای بایدن گفت ایران باید در برابر عمل خود پاسخگو باشد؛ و آمریکا افکار عمومی جهان را برای ادامه منزوی کردن و محکوم کردن اعمال جمهوری اسلامی متحد می کند. روزنامه کریسچن ساینس مانیتور نوشته است بنا به گزارش ها طراح نقشه ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا قصد داشت این اقدام را با همدستی کارتل های مواد مخدر مکزیک انجام دهد؛ باندهایی که برای پول حاضرند دست به هر کاری برنند؛ اما اگر این کارتل ها واقعاً با طراحان نقشه های تروریستی هم همکاری کنند، ایالات متحده باید برای کوتاه کردن دست آنها در خاک مکزیک دست به عملیات نظامی بزند.در سرمقاله نیویورک دیلی نیوز آمده است وقتی با رژیمی همکاری کنید که نابود کردن دنیا با سلاح اتمی را انجام وظیفه مذهبی می داند، کشتن یک دیپلمات خارجی در خاک آمریکا برایتان در حکم یک روز خوبِ عبادت و رشادت درمی آید. از زمان روی کار آمدن حکومت مذهبی در ایران در سال ۱۳۵۷، ترور شخصیت های مخالف رژیم در ایران و خارج از کشور به صورت یک کار روزمره درآمده است. اما توطئه بمب گذاری در واشنگتن نشان داد که نباید در برابر حرکات تروریستی دولت جمهوری اسلامی ساکت نشست.و در مقاله دیگری در همین روزنامه، مایکل روبین نوشته است رویداد اخیر نشان داد که دولت آقای اوباما باید سیاست خود را در قبال ایران عوض کند.

هر دانش آموز كلاس اول در ايران ۶ دندان پوسيده دارد

وقتی ادعای پوچ قدرت برتر منطقه و جهان و امن ترین کشور جهان می شود طوری که فقیری وجد ندارد و گرسنه ای که شبانه سر بر بالین نمی گذارد. راندمان حکومتداری باید این چنین باشد که نمایان شده است . همچنین در کشوری که سنگ بسته و سگ ها رها شده باشد و یک قلم اختلاس 3000 میلیارد تومان بانکی باشد . به خصوص اینکه 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند وضعیت دندان های کودکان اول مدارس بهتر از این نمی شود.

مهر : رئيس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اعلام اينكه هر دانش آموز كلاس اولى ايرانى ۶ دندان پوسيده دارد، گفت: وضعيت بهداشت دهان و دندان در كودكى ضعيف ‌تر شده است. به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمد حسين خوشنويسان روز چهارشنبه در ششمين همايش دندانپزشكى نيروهاى مسلح در هتل المپيك تهران افزود: بر اساس آمارهايى كه از برخى استانها در پايش بهداشت دندان دانش‌آموزان كلاس اولى در ماههاى اخير صورت گرفته است نشان مى‌دهد كه ۵ دندان پوسيده اين دانش‌آموزان بر طبق آمار سال ۸۲ به ۶ دندان رسيده است يعنى وضعيت به نوعى از نظر بهداشت دهان و دندان در اين سنين ضعيف ‌تر شده است.وى با اشاره به اينكه سياست وزارت بهداشت تمركز بر پيشگيرى در حوزه سلامت دهان و دندان است، گفت: برنامه‌هاى اين وزارتخانه اين است كه از سن ۶ ماهگى نوزادان هر ۶ ماه معاينه دندانى شوند پدر و مادران آنان آموزش ببينند و در مدرسه نيز افرادى كه با كودكان سر و كار دارند در حوزه‌هاى پيشگرى و بهداشت دهان و دندان آموزش ببينند.خوشنويسان ادامه داد: بر اساس برنامه‌هاى وزارت بهداشت بايد افراد از ۳ سالگى تا ۲۴ سالگى هر سال دندانهاى آنان به صورت سالانه كنترل شود و اگر تمام اين موارد صورت پذيرند به نتايج بسيار خوبى خواهيم رسيد.وى با عنوان اين مطلب كه در حال حاضر سه هزار كلينيك دندانپزشكى تحت پوشش وزارت بهداشت است كه هزار كلينيك آن بدون دندانپزشك است، افزود: تنها ۱۰ درصد از دندانپزشكان كشور زير پوشش وزارت بهداشت فعاليت مى‌كند.

پاهای کارگر 41 ساله زیر دستگاه پرس 200 تنی

مشاهده می شود که مشکل فقط فاسد بودن 6 داندن فاسد دانش آموزان سال اول مدارس نمی باشد ، بلکه یک پدیده ی فرا گیر در همه سطوح می باشد . به خصوص ترکش آن بیشتر به اقشار محروم و آسیب پذیر اصابت کرده است .

بنا به اظهار شاهدین این کارگر 41 ساله بنام «غلامرضا-ق» با یک دستگاه پرس 200 تنی ویژه مچاله کردن آهن آلات اسقاطی در یک کارگاه صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان هر دو پای او در زیر این دستگاه قرار گرفت مهر: کارگری هنگام کار با دستگاه پرس 200 تنی سنگین آهن آلات در بازار آهن جنوب تهران دچار آسیب دیدگی شد و هر دو پایش شکست.پس از گیر کردن پای یک کارگر در دستگاه پرس فلزات شهروندان با سامانه 125 تماس گرفته و آتش نشانان ایستگاه 47 و گروه نجات 6 بی درنگ به محل حادثه در کوی صالح آباد شرقی روانه شدند.علی سلیمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: بنا به اظهار شاهدین این کارگر 41 ساله بنام «غلامرضا-ق» با یک دستگاه پرس 200 تنی ویژه مچاله کردن آهن آلات اسقاطی در یک کارگاه صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان هر دو پای او در زیر این دستگاه قرار گرفت.وی علت حادثه را بی احتیاطی کارگر ذکر کرد و افزود: فریادهای دلخراش این کارگر موجب جلب توجه کسبه بازار و تجمع افراد زیاد در اطراف این کارگاه شد.سلیمانی در ادامه گفت: آتش نشانان ظرف دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند که این فرد با کمک اهالی محل از زیر دستگاه پرس سنگین خارج شده بود اما قادر به هیچ گونه حرکتی نبود.این فرمانده آتش نشانی با اشاره به شکستگی هر دو پا و خونریزی شدید از محل آسیب دیدگی اضافه کرد: آتش نشانان هم زمان با درخواست اورژانس، ایمنی محل را انجام دادند و با استفاده از امکانات موجود از خون ریزی بیشتر مصدوم جلوگیری کردند

تولید تریاک در افغانستان 61 درصد افزایش یافت

برای پاسداران و سپاه قدس که بد نیست چون محموله های اضافی کشت تریاک افغانستان را به مافیای مواد مدر مکزیک تحویل می دهند تا دستمزد طرح تروری همچون سفیر عربستان شود.

افغانستان در سال جاری میلادی، 5800 تن تریاک تولید کرده است فارس به نقل از شبکه بی بی سی: تازه ترین گزارش سازمان ملل نشان می دهد نزدیک به یک دهه اشغال افغانستان توسط نظامیان آمریکایی ، تولید تریاک در این کشور طی سال ۲۰۱۱ نسبت به سال گذشته میلادی 61 درصد قبل افزایش یافته است.تازه ترین گزارش سازمان ملل نشان می دهد تولید تریاک در افغانستان در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل 61 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. میزان کشت خشخاش نیز در افغانستان در این مدت بیش از 7 درصد رشد داشته است . افغانستان در سال جاری میلادی، 5800 تن تریاک تولید کرده است. بر این اساس رابطه نزدیکی میان نا امنی و ادامه کشت خشخاش در افغانستان وجود دارد. براساس این گزارش 95 درصد کل خشخاش در ۹ ولایت جنوبی و غربی افغانستان کشت شده است ولایاتی که با نا امنی بیشتری دست به گریبان بوده اند.بی بی سی به نقل از ضرار احمد مقبل، وزیر مبارزه با مواد مخدر افغانستان اعلام کرد : به دلیل افزایش قیمت تریاک در بازارهای جهانی، انتظار می رفت کشت خشخاش در افغانستان در سال جاری حتی از این هم بیشتر باشد.وی افزود: هم اکنون 131هزار هکتار زمین در سراسر افغانستان زیر کشت خشخاش قرار دارد با آنکه کشت خشخاش در ولایت هلمند در جنوب افغانستان سه درصد کاهش داشته اما این ولایت کماکان بزرگترین ولایت تولید کننده مواد مخدر شناخته می شود. مبارزه با کشت خشخاش و تولید تریاک در افغانستان، از برنامه های پرهزینه جامعه جهانی بوده است، بیشترین رقم کشت خشخاش در افغانستان، در سال ۲۰۰۷ رقم خورد پس از آن میزان کشت خشخاش در سال ۲۰۰۸ کاهش قابل ملاحظه ای یافت و سیر نزولی کشت خشخاش در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ نیز ادامه یافت تا آنکه در سال ۲۰۱۱، این رقم یک بار دیگر رو به افزایش نهاده است.

فرمانده کل سپاه : امروز شعارهای انقلاب اسلامی ایران در اروپا و آمریکا به صحنه عمل گذاشته شده

رئیس گزمکان پاسدار کودتاگر محمد علی جعفری راست می گوید چون نمونه این صدا این روز ها با فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان آنقدر صدا بلند شده که همه گیر نه جهانگیر شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه "در حوادث بعد از انتخابات، عده‌ای می‌خواستند شعارهای انقلاب را متوقف کنند"، مدعی شد: "آنها غافل از این بودند که توقف شعار انقلاب اسلامی، توقف نور خدا در روی زمین است." به گزارش فارس، پاسدار محمدعلی جعفری، روز پنچ شنبه در مراسم یکمین سالگرد 18شهید لرستانی در پادگان امام حسین خرم‌آباد، با اطلاق مجدد اعتراضات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به "فتنه"، ادعا کرد: "بزرگترین آزمایش ملت ایران فتنه بزرگ سال 88 بود، فتنه‌ای که می‌خواست طومار انقلاب را به هم بپیچد اما ملت بزرگ ایران از آن سربلند بیرون آمدند. در فتنه 88 عده‌ای می‌خواستند شعار انقلاب اسلامی را متوقف کنند غافل از اینکه توقف شعار انقلاب اسلامی، توقف نور خدا در روی زمین است."سردار جعفری در ادامه اظهار عقیده کرد: "رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی ملت ایران سبب شده امروز جهان اسلام، ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهد و خداوند نصرت‌های خود را نصیب انقلاب ما کرده و این انقلاب‌ها و وقایع اخیر یکی از ثمرات آن است."فرمانده کل سپاه تاکید کرد: "ما تا آخرین قطره خون از ارزش‌های انقلاب، ولایت و رهبری دفاع می‌کنیم" و افزود: ‌"امروز بحمدالله انوار انقلاب اسلامی جهان را فرا گرفته و نور انقلاب در همه جا جلوه‌گر شده است."سردار جعفری با تاکید بر صدور انقلاب اسلامی گفت: "اسلام قرار نیست در یک منطقه خاص باقی بماند و اراده الهی این است که نور خود را کامل کند، هر چند که کافران نپسندند... ما امروز بایستی دست به دامن شهیدانمان باشیم تا بتوانیم این راه بسیار بزرگ و سرنوشت‌ساز را برای کامل شدن دین خدا ادامه دهیم... همه دنیا امروز حقانیت انقلاب اسلامی را فهمیده‌اند و در دنیایی که مادیات زر و زور و قدرت همه جا را فرا گرفته کسی باور نمی‌کرد که حقانیت اسلامی به جهان صادر شود و امروز شاهد شعارهای انقلاب اسلامی در جای جای جهان باشیم."سردار جعفری مدعی شد: "امروز شعارهای انقلاب اسلامی ایران نه تنها در جوامع اسلامی بلکه در جوامع غیراسلامی و در محل اروپا و آمریکا به صحنه عمل گذاشته شده و انقلاب اسلامی بدون خون شهدا امکان ندارد که راهی را ادامه بدهد."