گزیده خبر های 23 مهر90

6/1 ميليون خانوار پول قبض گاز را نداده‌اند

اعتراف به مقاومت مردم مقابل قبوض گاز که چون ارقام قبوض بسیار بالا می باشد . آنچنانکه در توان پرداخت مشتریان شرکت گاز نمی باشتد . بنابراین این اقدام تبدیل به نوعی مخالفت آشکار با دولت اصول گرای مدعی ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم شده است

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس گفت: دولت براي پرداخت يارانه‌هاي نقدي با كمبود منابع روبرو است و "در حال حاضر 6/1 ميليون خانوار از پرداخت بهاي گاز مصرفي خود خودداري كرده‌اند و به شركت ملي گاز بدهكارند." به گزارش خبرگزاري خانه ملت، عماد حسيني با اشاره به عدم تحقق بخشي از درآمدهاي پيش‌بيني شده دولت، ‌از جمله خودداري "يك ميليون و 600 هزار خانوار" از پرداخت بهاي گاز مصرفي خانگي خود اشاره كرد و گفت: "وقتي اين تعداد از خانوارها بدهي‌هاي خود را به شركت ملي پرداخت نمي‌كنند، به صورت طبيعي درآمدهاي پيش‌بيني شده براي دولت تحقق نخواهد يافت." وي تأكيد كرد كه پرداخت ماهانه "سه هزار ميليارد" تومان يارانه نقدي به مردم در حالي صورت مي‌گيرد كه در حال حاضر دولت "بيش از پنج‌ماه كسري بودجه براي پرداخت يارانه مستقيم به مردم دارد". از فروردين‌ماه و پس از هدفمند كردن يارانه‌ها در ايران، بالا بودن رقم قبض‌هاي گاز در بسياري از نقاط كشور، اعتراض‌هايي را به همراه داشت و از همان زمان زمزمه‌هايي در فضاي مجازي در مورد خودداري از پرداخت گازبها به گوش رسيد.

در گفتگو با فارس عنوان شد.بروجردی: سفیر عربستان در واشنگتن ارزش ترور نداردخبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مضحک است که جمهوری اسلامی ایران بخواهد برای سفیر عربستان که برای ایران فاقد ارزش است، طراحی کند،انحراف افکار عمومی را دلیل اتهام‌زنی کاخ سفید به تهران دانست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900723000940

برای رژیم ترور پرور و آدمکش حرفه ای که خیابانی در تهران به نام تروریست انور سادات رئیس جمهور سابق مصر کرده است و تهدید آشکار به نابودی اسراییل و تغییر حکومت بحرین و عربستان می کند . اکنون بزبان ساده اعتراف یا لو دادن داده شده است که توقع و ادعای ترور خیلی بالاتر از سفیر عربستان در آمریکا است چونکه ترور سفیر برای حاکمان فاشیست تروریست مذهبی ایران افت دارد وارزش چندانی ندارد .

بروجردي مي‌گويد، مضحك است ايران بخواهد براي سفير عربستان كه فاقد ارزش است، ترور طراحي كندعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تبلیغات سوء رسانه‌های آمریکایی-صهیونیستی اخیر علیه کشورمان گفت: محور اساسی حاکمیت نظام سرمایه‌داری و در رأس آن آمریکا، مدیریت افکار عمومی از طریق شبکه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی است و بر همین اساس چهره‌ای غیرواقعی و مبتنی بر سیاه‌نمایی توسط رسانه‌های وابسته به کاخ سفید در افکار عمومی آمریکا علیه کشورمان ترسیم شده است.* آمریکا امروز در باتلاق افغانستان دچار سردرگمی جدی شده است* آمریکا به خشن‌ترین شکل جنبش وال‌استریت را سرکوب می‌کند* آمریکا حتی با کمک گرفتن از هم‌پیمانانش هم نتوانست برای ایران سناریوسازی کند." امروز آمریکایی‌ها در سطح گسترده‌ای در رسانه‌ها و تبلیغات‌ها، با استفاده از طرحی مضحک، سیاستی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند اما علی‌رغم تبلیغات فراوان و با کمک گرفتن از توانمندی‌های هم‌پیمانان خود، باز هم نتوانستند علیه ایران اسلامی سناریوسازی کنند و این شکست دیگری برای آمریکایی‌ها بود."*مضحک است که ایران بخواهد برای سفیر عربستان که برای ایران فاقد ارزش است، طراحی کند. رئیس کمیسون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اوباما با توجه به عدم اجرای وعده‌های انتخاباتی خود با یک بحران جدی مواجه شده است، تأکید کرد: تهمت‌های تروریستی اخیر به ایران حتی در بازار جهانی هم خریدار پیدا نکرد چراکه این مضحک است که جمهوری اسلامی ایران بخواهد برای سفیر عربستان که برای ایران فاقد ارزش است، طراحی کند. "سیاست ایران، سیاستی شناخته شده است و ما در جهان به عنوان کشوری که با تروریسم مقابله کرده و خود قربانی تروریست هستیم، شناخته می‌شویم."بروجردی در پایان این گفت‌وگو ضمن ابراز خرسندی از تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در گسترش موج بیداری به اروپا و آمریکا، این پیش‌بینی را تنها پیش‌بینی محقق‌شده ‌از میان تمام پیش‌بینی‌های سیاستمداران جهان در مورد موج بیداری دانست و عنوان کرد که اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران، سیاست جدی آمریکا برای انحراف افکار عمومی از جنبش وال‌استریت است.

طائب: نياز باشد،ملک عبدالله را ترور می کنيم

یک زمانی شیخ علی تهرانی که در عراق بود د ر گفتگوی خود با بخش فارسی رادیو بغداد از خاطرات خودش و شیخ علی گدا در حجره های قم از اصطلح رایج وصف العیش نصف العیش گفت. اکنون بر گردان این اصطلاح را آخوند مهدی طائب بیان کرده است که باید گفت خوب از این عریان تر می توان اعتراف نمودکه حاکمان رژیم تروریست پرور فاشیستی مذهبی مبلغ و مروج تروریست می باشند؟ برای اینکه اعتراف این آخوند در دفاع از اقدام تروریستی ملک عبدالله در باند مافیایی رهپویان انقلاب بیان کرده است .در صورتی که اخوی اش طلبه حسین طائب است که یک پاسدار اطلاعاتی و امنیتی آدمکش حرفه ای دمخور مجتبی خامنه ای می باشد که نقش مهمی در کودتای 22 خرداد 88 و سرکوب پس از آن داشته است. به خصوص نقش محوری در ربودن ترانه موسوی و مور تجاوز قرار دادن و سوزاندن جسدش داشت . با این اعتراف اکنون ثابت می شودد تکذیب کردن طرح لو رفته ترور سفیر عربستان چقدر تاتیکی و از موضع فرار به جلو ووارونه گویی می باشد. آنگونه که پیام دهند گان را هم به وحشت انداخته است که چرا با این گلاب زنی کردن اهیت تروریست پرور بودن رژیم فاشیستی مذهبی ایران را فاش و عریان کرده است؟

باشگاه خبرنگاران: رئيس قرارگاه راهبردي عمار، ادعاي بي اساس امريکا مبني برترور سفيرعربستان را دستپاچگي مقامات آن کشور در واکنش به جنبش وال استريت عنوان و تصريح کرد: ما نياز به ترور سفير عربستاني نداريم ما اگر نياز به ترور کسي را داشته باشيم آنقدر توان داريم که خود ملک عبدالله را ترور کنيم اصلا مورچه چيه که کله پاچش چي باشه!رئيس قرارگاه راهبردي عمار، ادعاي بي اساس آمريكايي ها مبني بر ترور سفير عربستان را دستپاچگي مقامات آن كشور در واكنش به جنبش وال استريت عنوان و تصريح كرد: كجاست آن افراد كه براي آمريكا به به و چه چه مي كردند. جنبش وال استريت چگونگي عملكرد ضعيف سياستمداران و اوضاع امنيتي، اقتصادي، فرهنگي و ... مردم آمريكا را به جهانيان نشان داد و اين كشور مثل شوروي سابق رو به اضمحلال است.طائب خاطر نشان كرد:امريكا با ادعاي ترورسفير عربستان، مي خواهد مسير نگاهها را به ايران برگرداند. والا ما نياز به ترور سفيران عربستاني نداريم. ما اگر نياز به ترور كسي را داشته باشيم، آنقدر توان داريم كه خود ملك عبدالله را ترور كنيم، اصلا مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه!در ابتداي اين ديدار سردار تقي ملك ضمن نقل خاطراتي از شهدا، ياد و خاطره آن عزيزان را گرامي داشت.نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif لطف کنند و دوستانی که مسئولیتی در سیاست خارجی ما ندارند حرفهایی نزنند که هزینه اش برای نظام ما باشددوستان قرارگاه عمار بروند و همان جبهه پایداری که درست کردند بچسبند و سیاسی کاری خود را انجام دهندhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بی خود نیست که دنیا ما را به چشم تروریست نگاه می کندhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بابا يکي اين طائبو بگيره !!!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif خدا کنه اینو نخونن عربستان و آمریکا بجون خودم فردا پسفرداست که ایران رو بزنن بابا مسلمون ملت توی کشور عربستان هستند پیش اون همه وهابی بقول خودتون تو آتیش جنگ رو داری گرم میکنی؟http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif به اين ميگن .....زيادي خوردن!!!مگه نيروهاي امنيتي عربستان برگ چغندرن كه نيروهاي حاج مهدي طائب برن وملك عبدالله رو ترور كنن ...؟؟؟http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif لطفا به ایشان بگویید: ما مردم چقدر باید هزینه این حرفهای شما و امسال شما را تحمل کنیم. لطفا ساکت باشید.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بابا مارادونا رو ول كنيد مواظب غضنفر باشيدhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بی خود نیست که جهان به این نتیجه رسیده توی ایران حرف آخر رو یه نفر نمی زنه، بلکه هزار نفر این حق رو به خودشون میدن که از طرف شخص اول و دوم مملکت حرف بزنن و تعیین تکلیف کنن. والا هرچی سرمون بیاد حقمونه.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif به خدا اگر این مملکت صاحب داشت این بنده خدا را برکنار و ممنوع المصاحبه می کردند!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif این بخاطر اینه که هیچ کس توی این مملکت سر جاش نیست لابد فکر کرده عصر حجر هستیم . واقعا که کشورهای دیگه حق دارن ایران رو تروریست بدونن با این بیانات فوق دیپلماس

سردار نقدی : نگذارید قیام مستضعفان در آمریکا منحرف شود

اینهم یک نمونه ی دیگر صحه گذاشتن بر تهدید اقدامات تروریستی برون مرزی که از سوی سردار پاسدار نقدی عراقی از موضع شدید ضد آمریکایی در کرمانشاه مطرح شده است. چون که این رئیس سازمان بسیج زائده ی پاسداران کودتا گر همراه با بسیجیان بعنوان سیاهی لشکر ومردم جازده شده وهم محافظ به کرمانشاه رفته است تا در کنار رهبر وی وقیح منفور ونا مشروع باشد ه ضمن پا منبر روضه ضد آمریکایی و مدافع تظاهر کنندگان وال استریت بودن آن را بر گردان ورله کند.

رئیس سازمان بسیج مستضغفین گفت: فرو ریختن نظام لیبرال دموکراسيِ جنایت پیشه، زمینه ساز تحقق همه ی آرزوهای بزرگ بشر و آغازی بر جهان صلح و عدالت است.به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان استان کرمانشاه، با اشاره به اعتراضات اخیر امریکا اظهار کرد: اگر پناهگاه غارتگران بزرگ ثروت ملت ها، دیگر وجود نداشته باشد چه کسی و با چه پشتوانه ای می تواند اختلاس بزرگ میلیاردی کند؟ وقتی این رژیم پلید کنار رود آثار آن را می توان همه جا حس کرد. از قطع بمباران روزانه پاکستان تا بمب گذاری هر روزه کابل و بغداد و کربلا تا کاهش چشم گیر مفاسد مالی و اخلاقی و کم شدن محسوس مواد مخدر و اعتیاد در همه جای دنیا. آثار جهان زیبای بدون رژیم آمریکا را می توان در همه جا دید حتی در حجاب خانم های شمال شهر تهران.وی با هشدار نسبت به برنامه ریزی رژیم حاکم بر آمریکا برای موج سواری بر قیام مستضعفین و به انحراف کشاندن آن اظهار داشت: قیام مستضعفین آمریکایی، نوید بخش آینده ای روشن برای جامعه بشری است و همه باید از آن حمایت کنند و مراقب انحراف و نفوذ دشمن در این قیام مردمی باشند. وی به وضعیت اقتصادی امریکا پرداخت و گفت: نتیجه همه ی این سیاهکاری ها، یک اقتصاد بزرگ ورشکسته با چند هزار میلیارد دلار بدهی خارجی، نزدیک به هزار میلیارد دلار کسری بودجه و رشد منفی اقتصادی است که در حال ورود به چهارمین سال خود است و صدها میلیون گرسنه رو به موت در جهان و ده ها میلیون فقیر و نزدیک به ده میلیون گرسنه کارتن خواب را در آمریکا بوجود آورده است. سردار نقدی سیستم امنیتی آمریکا را مخوف و جنایتکار عنوان کرد و گفت: شبکه مخوف امنیتی آمریکا متشکل از 13 سازمان اطلاعاتی و ده ها نهاد پلیسی خشن و سرکوبگر است که نفوذ، جاسوسی، خیانت، شکنجه و آدم کشی مرام آن هاست و هم اکنون این دستگاههای جنایت پیشه به خاطر سرخوردگی از ناکامی هایی که دارند به سازماندهی شرکت های خصوصی پلیسی روی آورده تا بتوانند دستان بازتری برای اعمال سرکوب و فشار علیه ملت آمریکا و سایر ملت ها داشته باشند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با محکوم کردن سانسور اعتراضات مردم آمریکا در رسانه های این کشور ابراز داشت: رژیم آمریکا صاحب دنیایی از رسانه است اما رسانه هایی که رسالتشان نرساندن حقیقت به مردم و ایجاد یک خفقان نرم، وارونه جلوه دادن حقایق، مظلوم و آزادی خواه را تروریست و جنایتکار نشان دادن و غارتگر و متجاوز را محور حقوق بشر معرفی کردن است.

بازداشت یک هفته ای آقاراده مدیر عامل برکنار شده بانک صادرات

اینگونه خبر ها و اقدامات که در راستای جنگ قدرت و ثروت باندهای مافیایی کودتایی اصول گرایی فاش می شود که اکنون مرتبط به اختلاس 000 3میلیارد تومانی اختلافات بشدت بالا گرفته است ناشی از صحت این واقعیت است که گفته می شود دررژیم ضد بشری و قرون وسطایی از ر أس تا ذیل آلوده به فساد می باشد و عنصر غیر آلوده در آن یافت نمی شود

آینده : در حالی كه همه توجه افكار عمومی در دو ماه گذشته متوجه موضوع اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مرتبط با بانك صادرات بوده است، گفته می شود فرزند مدیر عامل این بانك نیز به مدت یك هفته بازداشت شده است.به گزارش خبرنگار «آینده»، محمد جهرمی، وزیر دولت نهم و مدیر عامل بانك صادرات در دولت دهم كه با توجه به روابط خاص سیاسی و حضور در كشور، هنوز مانند محمودرضا خاوری، مدیر عامل بانك ملی مورد پیگرد قرار نگرفته است، با مشكل دیگری در كنار پرونده سه هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.گفته می شود فرزند جهرمی به دلیل اتهامات مالی از سوی مراجع قضایی به مدت یك هفته بازداشت شده و هم اكنون با قید وثیقه آزاد شده است.اگرچه برخی شایعات از ارتباط آقازاده جهرمی با پرونده سه هزار میلیارد تومانی حكایت داشت، اما اخبار و اطلاعات تكمیلی، علت بازداشت وی را به برخی واسطه گری ها مرتبط می كند.بنابر این اخبار، برخی شركتهای بزرگ كه برای مشاركت مالی بانك صادرات در طرح هایشان و دریافت تسهیلات سنگین به این بانك مراجعه می كردند، از سوی مسئولان بانك صادرات به شركت مشاوره سرمایه گذاری مالی معرفی می شدند و از آنها خواسته می شد با همكاری این شركت، طرح توجیه اقتصادی و فیزیبیلیتی پیشنهاد خود برای مشاركت مالی و دریافت تسهیلات توسط این شركت تهیه كنند.پس از مراجعه شركتهای اقتصادی به شركت مذكور، آقازاده جهرمی به عنوان مذاكره كننده در برابر آنها قرار می گرفت و در برابر دریافت چند درصد از مبلغ وام، قول تهیه طرح توجیهی كه با ارائه آن موافقت با درخواست آنها در بانك صادرات صورت می گیرد را می داده است.گفته می شود شرایط آقازاده جهرمی دریافت نیمی از مبلغ حق الزحمه مورد نظر قبل از پرداخت وام و نیم دیگر بعد از پرداخت وام بوده است

.