تصاویر دست نوشته کودک و دوچرخه سواری روبانیان

23 مهر 90

دست‌نوشته کودک کرمانشاهی خطاب به رهبر انقلاب.خبرگزاری فارس: کودک کرمانشاهی در دست نوشته خود خطاب به رهبر انقلاب می‌گوید: مامانم می‌گوید هر جا قدم می‌گذاری خیر و برکت با خودت می‌بری.

واقعاً که رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع چه اندازه مفلوک و منفور و نا مشروع شده است که نیاز به اینگونه تبلیغات مضحک وارونه دارد؟ . بهرحال پاسخ به مادر نویسنده ی این نامه کودک چنین است که مگر حضور وی در جماران تهران چه خیر و برکتی برای ساکنین تهران بهمراه داشته است یا همینطور سفر وی به سایر استان و شهرهای کشور از جمله شهر زلزله زده ی بم که وی چند با ر به این شهر سفر کرد به جز جمع آوری هدایای نقدی و تحمیل هزینه ی سنگین اینگونه سفر و رها شدن بازماندگان زلزله زده به حال خود چه چیز دیگر برای مردم این شهر وسایر شهرها بهمراه داشته است که اکنون قرار است خیر و برکت برای مردم کرمانشاه داشته باشد که در نامه این کودک از سوی مادرش آرزو شده است؟ همچنین کارتن خوابان و آلونک نشینان و کود کان کار خیابانی و زنان خیابانی در تهران جزو بخشی از آثار خیر وبرکات محصول عملکرد سیاست حضور رهبر ولی وقیح منفور نا مشروع در جماران تهران می باشد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، رهبر انقلاب که این روزها در سفر به کرمانشاه به سر می‌‌برند و مهمان مردم خونگرم و غیور کرمانشاه‌ هستند در دیدار با اقشار مختلف مردم به سخنرانی می‌پردازند.دیدار مقام معظم رهبری با مردم این خطه حاشیه‌ای جالب و دیدنی دارد. در عکس کنار خبر (که در دیدار امروز رهبر انقلاب با مردم گیلانغرب گرفته شده) می‌بینید که کودک کرمانشاهی در دست نوشته خود خطاب به رهبر انقلاب می‌گوید: مامانم می‌گوید هر جا قدم می‌گذاری خیر و برکت با خودت می‌بری. رهبرم شهرم را آباد کن.

عکس> دوچرخه سواری رویانیان با کت و شلوار!

اینهم تصاویری مضحک و کمدی برای وانمود کردن به ساده زیست و مردمی بودن سردار سابق رئیس راهنمایی و رانندگی و رئیس تشریفاتی و انتصابی جدید باشگاه فوتبال پرس پولیس که بدلیل خواهر زاده آقازاده ی آخوند غارتگر علی اکبر ناطق نوری می باشد این پست نصیبش شده است.

فرارو- اولین کنفرانس بین‌المللی دوچرخه شهری با حضور سردار رویانیان و محمدی زاده، رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.در حاشیه افتتاحیه این کنفرانس رویانیان و محمدی زاده به طور نمادین مسیر کوتاهی را دوچرخه سواری کردند.