در مور د3 خبر ضمیمه شده22 مهر 90

در شرایطی ظلم و تبعیض و بی عدالتی در جامعه بیداد می کند. همچنین رشد تورم وگرانی فقر و بیکاری غوغا برپا کرده است. از طرفی هرروز خبری از ورشکست وتعطیلی و بسته شدن تعدادی از کارخانه و و احد های تولیدی بیشتر با بیکار شدن کارگران مخابره می شود و کارگران بیکار شده به خیل صف ارتش بیکاران می پیوندند که بخشی از جمعیت 80% کشور را تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی بس می برند . بنابراین در شرایطی که متقاضیان محروم بی پشت وپناه و حامی نفوذی وبدون پارتی امکان در یافت مبلغ جزیی وام از بانک ها ندارند . اما داستان کلان اختلاس 3000 میلیارد تومانی رخ داده شده است که موضوع آنقدر مهم می باشد که نه با سفسطه گری حوزوی وزیر اقتصاد قابل استتار کردن می باشد نه با اخطار ولی وقیح منفور به مطبوعات و رسانه های خبری که گفت فتیله روشن گری پیرامون این اختلاس را پایین بکشند کار ساز خواهد افتاد تاکه شامل مرور زمان شود و به فراموشی سپرده شود .نه حتی برای منحرف کردن اذهان عمومی دست به سفر 10 روزه به کرمانشاه زدن و روضه ضد آمریکایی و تظاهرات وال استریت و بیداری اسلامی منطقه خواندن رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع قادر به پاک کردن صورت مسأله و از اذهان عمومی پاک کردن این اختلاس امکان پذیر می باشد. همچنین در روند ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت که میان باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرا در نهاد های حکومتی وجود دارد وهر روز هم دامنه ی آن گسترش می یابد.پس تهدید عضو بازار مکاره به پیگیری عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور در بازار مکاره که ادامه ی چراغ شبز یا تهدید رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع در کرمانشاه است که گفته است اگر مسئولی نتواند کار کند باید کنار برود یا مردم کنارش می زنند . (نه اینکه این منفور ونا مشروع خودش خیلی مردمی است و مشروعیت دارد )می تواند مشکل گشا باشد . برای اینکه خانه از پای بست ویرانست ، خواجه در فکر نقش ایوانست . بهر حال تا این رژیم ضد بشری قرون وسطایی عوامفریب دین فروش غارتگر خرافه پرست جنگ افروز تغییر نکند و جاش را یک حکومت دمکراتیک سکولار نگیرد. اوضاع بد تر از این خواهد شد که بهتر شدنی نیست .چون چشم انداز هیچگونه امیدی از رژیم تغییر ناپذیر در بحران فرو رفته و بن بست گیر کرده وجود ندارد.ناگفته نماند ایران هراسی که رهبر لوطی جماران در سخنرانی خود در کرمانشاه بکار برده است مرتبط به فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا می باشد که از موضع فرار به جلو بیان شده است . و این عنوان اقتباس شده از بر نامه نوبت شما شبکه ی ماهواره ای تلویوزنی فارسی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس است که عوامل اطلاعاتی و پاسداری که از داخل وخارج روی خط تلفن بر گزیده شده بودند محور کلام شان همین موضوع ایران هراسی بود . یعنی این رسانه که نقش شترگاو پلنگ دارد . بر خلاف گرد وخاک علیه اش بر پا کردن زیاد هم بد نیست . چون بستگی دارد که چگونه برنامه هایی پخش می کند و سمت وسو ومحتوایش چیست تا حاکمان ایران و پادوهای تبلیغاتی پیرامونش موضع گیری کنند؟

اولین هشدار در مجلس به رئیس جمهور درباره احتمال برکناری

بند ۱۰ اصل ۱۱۰ قانون اساسی ظرفیت بالنده‌ای دارد که عزل رییس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایق قانونی را عنوان می‌کند. قانون: نماینده بابل در مجلس ضمن انتقاد از پایین بودن نرخ رشد اقتصادی در کشور گفت: بند ۱۰ اصل ۱۱۰ قانون اساسی ظرفیت بالنده‌ای دارد که عزل رییس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایف قانونی را عنوان می‌کند. محسن نریمان نماینده بابل در جلسه علنی امروز طی نطقی با انتقاد شدید از پایین بودن نرخ رشد اقتصادی، عدم کنترل نرخ بیکاری، ‌عدم مهار تورم و گرانی کالا‌ها، گفت: آیا طرح این سوال منطقی نیست که با این درآمد رویایی نفت در سال‌های اخیر چگونه نتوانستیم شاخص‌های اقتصادی را با رشد پرشتاب روبرو سازیم. این عضو فراکسیون خط امام (ره) ادامه داد: اگر دلسوز انقلاب و نظام هستیم باید از ابزار نظارتی و ظرفیت‌هایی چون اصل ۸۹ و بند ۱۰ اصل ۱۱۰ قانون اساسی استفاده کنیم و پاسخ تخلفات، قانون‌گریزی‌ها، ایجاد تردید جدی در اعتماد جامعه، به هیچ انگاشتن افتخارات مدیران پیشین، هتک حرمت‌های مستقیم و رسمی، ‌تورم، بیکاری، وضعیت بد اقتصادی، گرانی و اختلاس را با عملیاتی کردن این اصول بدهیم.

سینی حکم صادر کرد: اشتباه خاوری فقط رفتن به کاناداست!

وزیر اقتصاد بدون اشاره به جرم تابعیت دوگانه خاوری و بالاتر از آن جرم انتصاب وی به ریاست بانک ملی گفت: اشتباه خاوري مديريت اسناد گشايش اعتباري ( ال - سي ) نيست و مراجع عدالت به اين موضوع رسيدگي خواهند كرد؛ اشتباه خاوري ترك كشور و عدم بازگشت بوده است اما اميدوارم به كشور بازگردد و اشتباه خود را جبران كند.به گزارش شفاف، وزیر اقتصاد بدون اشاره به جرم تابعیت دوگانه خاوری و بالاتر از آن جرم انتصاب وی به ریاست بانک ملی گفت: اشتباه خاوري مديريت اسناد گشايش اعتباري ( ال - سي ) نيست و مراجع عدالت به اين موضوع رسيدگي خواهند كرد؛ اشتباه خاوري ترك كشور و عدم بازگشت بوده است اما اميدوارم به كشور بازگردد و اشتباه خود را جبران كند.طبق این نظر جناب حسینی، خاوری هیچ گناه دیگری جز رفتن به کانادا با برنگشتن ندارد!بهمنی هم پیش از این گفته بود که فقط با اشاره رهبری و رئیس جمهور حاضر به استعفا است. وزیر نیز حاضر به عذرخواهی نیست و خاوری را نیز بی گناه می‌داند.ظاهرا از نظر ایشان کوتاهی در مدیریت ایرادی ندارد. ولی کسی که اختلاس را گزارش کرده باید تاوان پس دهد!

فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک یگانهای نظامی استان کرمانشاه:تکرار شیوه ابلهانه سیاستگذاران غربی برای «ایران هراسی» باز هم نتیجه نخواهد داد.خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند: تکرار شیوه های ابلهانه و بی‌خاصیت سیاستگذاران درمانده و پریشان غربی برای ایران هراسی، باز هم نتیجه نخواهد داشت و بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900721000683

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه.حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند. فرمانده کل قوا در این مراسم در سخنانی با اشاره به اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته تأکید کردند، امروز ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح در میان ملتهای منطقه عزیز و مورد احترام هستند.حضرت آیت الله خامنه ای علت اصلی تلاش قدرت‌های استکباری برای ایران هراسی و اسلام هراسی را عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی ایران در منطقه دانستند و خاطر نشان کردند: تکرار شیوه‌های ابلهانه و بی‌خاصیت سیاستگذاران درمانده و پریشان غربی برای ایران هراسی، باز هم نتیجه نخواهد داشت و بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید. ایشان افزودند: رژیم مستکبر آمریکا گرفتار مشکلات و باتلاق هایی شده که نتیجه سیاست‌ها و عملکرد غلط این رژیم است.رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: راه خلاصی آمریکا از این باتلاق ها همچون باتلاق افغانستان، شیوه های مادی، نگاه متکبرانه و روحیه تجاوزکارانه نیست بلکه راه حل، روش جمهوری اسلامی ایران یعنی منطق، عقل و معنویت است.حضرت آیت الله خامنه ای نیروهای مسلح ایران را دارای امتیازات و ویژگی‌های ممتازی دانسته و افزودند: حفظ امنیت بعنوان بستر پیشرفت در همه عرصه ها، و ایمان مستحکم برای فدا کردن جان، دو ویژگی برجسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.ایشان با اشاره به شکست رژیم صدام و قدرت‌های حامی این رژیم از جمله شیطان بزرگ آمریکا، در جنگ تحمیلی 8 ساله، خاطر نشان کردند:ایستادگی و پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، به دنیا ثابت کرد که تهاجم به جمهوری اسلامی ایران پُرهزینه است..