دروغ نامه ی کیهان شنبه 9 مهرماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " بنگاه تعطيل است !

"کیفر خواست تهیه وتنظیم شده از سوی عضو حزب الله و یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری ادامه ی سناریوی تهاجم جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی حامیان رقیب مغلوب در شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت وفخیمه انگلیس می باشد تا که وادار به تسلیم شوند یا سیاست انفعال در مورد رقیب مغلوب را در پیش گیرند"

اعتراف آشکار به تلاش برای بسط وتعمیم سیاست تهدید و سرکوب و سانسور وجاسوسی و اعتراف گیری نهادینه وتجربه شده ی داخل به برون مرز شده است به خصوص در شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس که در 33 سال گذشته در خدمت رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حاکم بر ایران و مخالفان بر انداز بوده است . البته دلیل چرخش سیاست تبلیغاتی حاکمان ایران علیه ی شبکه خبر پراکنی ماهواره ای بی بی سی ناشی از پخش فیلم مستندی است که مربوط به چگونگی قدرت گیری ولی وقیح منفور و نا مشروع همینطور نقش مهره های کلیدی بیت وی در شکل گیری قدرت و سمت و سوی آن درون حاکمیت می شود که اکنون از سوی قلم زن عضو حزب الله سیاست های فشار وتهدید و باج گیری وخفه سازی تجربه واعمال شده ی رژیم ضد بشری قرون وسطایی ترسیم شده است تا که انتقام از برنامه ای گرفته شود که از سوی مستند سازانی که د ر داخل کشور هستند. یک فیلم مستند تهیه شد و از طریق عوامل نفوذی درون شبکه ی ماهواره ی بی بی سی دولت فخیمه این فیلم دریافت و پخش گردید. در اصل باید گفت که بهانه ی با زداشت فیلم سازان مستند ادامه ی سیاست جنگی است که از کودتای 22 خرداد 88 میان باند های مافیایی غالب با جریان مغلوب هویدا شد.بهمین دلیل قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان بدون توجه به نقش مشترکی که شبکه ی ماهواره ی بی بی سی علیه ی مخالفان از آغاز انقلاب تا حال اجرا کرده است .ولی اکنون به دلایلی که اشاره شد دستگیری مستند سازان این چنین تعبیر به وارد کردن شوک بزرگ غیر منتظره به ماشین جنگ نرم دشمن شده است :

"دستگيري همكاران بي بي سي فارسي در تهران به مثابه شوكي بزرگ براي ماشين جنگ نرم دشمن عليه ايران عمل كرده است. اعلام غيرمنتظره خبر شناسايي و دستگيري اين افراد در حالي كه دولت انگليس تصور مي كرد توانسته در پوشش بي بي سي، يكي از امن ترين شبكه هاي جمع آوري اطلاعات را در داخل ايران ايجاد كند، نشان داد كه در واقع هيچ نوعي از امنيت و پوشش غير قابل كشف براي شبكه هاي مرتبط با بيگانه در داخل ايران وجود ندارد و دوران پنهان كاري طويل المدت به سر آمده است. اگر موضوع را در بستر تاريخ نه چندان بلند حضور بي بي سي فارسي در فضاي رسانه اي فارسي زبان ببينيم، راحت تر مي توان فهميد كه چرا كشف اين شبكه يك حادثه به شدت تكان دهنده بوده، به گونه اي كه اگرچه بي بي سي ظرف دو هفته گذشته همه تلاش خود را كرده است تا با حداقل سر و صدا از كنار موضوع بگذرد، اما هر روز بيش از گذشته خود را درگير با مسئله مي يابد و اكنون دريافته است كه لاجرم بايد به شكنندگي وضعيت خود اعتراف كند.، در يك جمله بي بي سي قرار بود در شرايطي كه جريان اصلاح طلب در داخل ايران رو به زوال است، به نوعي با به خدمت گرفتن چهره هاي رسانه اي اين جريان و نشاندن آنها در كنار ضد انقلاب تابلودار، جبهه سياسي جديدي ايجاد كند كه كاركردهاي جبهه قبلي را داشته باشد بي آنكه محدوديت هاي كار سياسي در داخل كشور آن را مقيد كند.بايد شرايطي بوجود آورد كه عمليات اطلاعاتي يك پوشش واقعي داشته باشد نه پوششي ساختگي و جعلي كه بتوان با كنار زدن آن حقيقت موضوع را آشكار كرد.. برادران علايي در پوشش مبارزه با ايدز مشغول شبكه سازي از پزشكان و جمع آوري اطلاعات حساس از نهادهاي دولتي بودند. هاله اسفندياري تلاش مي كرد در قالب سفارش پروژه هاي تحقيقاتي و برگزاري كنفرانس هاي علمي شناخت آمريكايي ها از مكانيسم هاي سياست داخلي ايران را دقيق كند. كيان تاج بخش در پوشش سفارش پروژه هاي تحقيقات اجتماعي در صدد به دست آوردن نبض جامعه ايراني بود تا به سياست گذاري هاي نرم دولت آمريكا كمك كند. موسسه نظرسنجي آينده در ظاهر يك موسسه خصوصي بود كه خدمات افكار سنجي ارائه مي داد اما در واقع با چند لايه پوشش و پس ازگذر از چند واسطه، كاري كه مي كرد اين بود كه به سوال هاي موجود در ذهن تحليلگران اطلاعاتي غربي درباره گره ها و نقاط كور الگوي فكر و رفتار جامعه ايراني پاسخ بدهد.شيوه سنتي عمليات اطلاعاتي تغيير كرده و مرداني با پالتوهاي مشكي و كلاه هاي لبه دار، كه در بيغوله ها قرار مي گذارند -به عنوان نمادهاي سنتي عمليات اطلاعاتي- جاي خود را به نوعي كنشگران فعال داده اند كه سرويس دهي اطلاعاتي و عملياتي به كارفرمايان خود را با ابعادي از زندگي روزمره به نحو تفكيك ناپذيري در هم آميخته اند"

قلم زن عضو حزب الله با فراموش کردن ترویج جاسوسی که خمینی شیاد بنیانگذارش بود و آشکاراازاعضای خانواده ها و محیط های کار و دانش آموزان مدارس می خواست که علیه ی هم دیگر جاسوسی کنند . سپس دامنه ی این نهضت تبدیل به صنعت تواب سازی و جاسوسی به درون سیاه چال های سراسر کشور بسط داده شد . مهمتر اینکه دنباله ی آن به برون مرز منتقل شد که با روش نفوذ در سازمان های سیاسیو یا مخالفین دنبال شد . تا جاییکه باا عزام مأموران اطلاعاتی و امنیتی و جاسوسی به برون مرز زیر پوشش پناهنده یا مأموریت دیپلماتیک تعدادی از مخالفین از پای در آمدند وحذف فیزیکی شدند . خلاصه با مخدودش کردن مرز ها در برون مرز ضربات کاری بر حیثیت پناهد گان و پناهچویان سیاسی وارد شد . عجیب تر اینکه اینان در رسانه های های فارسی و مطبوعات خارجی نفوذ داده شدند تا از یک سو نقش جاسوسان اطلاعاتی علیه ی مخالفان را دنبال کنند و از طرف دیگر در کسوت لابی حامی رژیم ضد بشری قرون وسطایی انجام وظیفه نمایند . به خصوص پس از کودتای 22 خرداد 88 که منتهی به کشانیده شدن بیشماری از مردم ناراضی به خصوص نسل جوان دانشجو به صحنه ی مبارزه شد که عجیب چشم گیر و غیر مترقبه برای کودتا گران بود . به ویژه اینکه سمت وسوی فریاد های و شعار ها رو درر ویی تمام عیار با رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی بود . آنگونه که با فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و اصل ولایت وقیح و پاره کردن و آتش زدن تصاویر خمینی شیاد وجا نشین وی و سپس لگد کوب کردنش مشروعیت رژیم قرون وسطایی و ضد بشری زیر سئوال برده شد وعدم مشروعیت رهبر ولی وقیح فاش گردید و قداست پوشالی عمود خیمه ی نظام شکسته شد . جالب تر اینکه همزمان با تظاهرات های ضد حکومتی داخل کشور تظاهرات های گسترده ایرانیان برون مرز هم شکل واوج گرفت و بمرور رادیکال شد و با تظاهرات های داخل پیوند خورد ولازم وملزوم هم شدند. در نهایت ضریب خطر برای کودتا گران مضاعف شد . البته همزمان که بر شدت سر کوب و ضرب و شتم و باز داشت و شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بیداد گاه های نمایشی وفر مایشی تلویزیونی در داخل ادامه یافت که البته همراه با جان باختن مبارزان راه آزادی در صحنه ی تظاهرات و صدور احکام سنگین زندان واعدام برای با زداشت شدگان بود که موازی آن سیاست فشار وتهدید برای وادار به ابراز ندامت و توبه وپشیبانی کردن بر خی از مهره های رقیب مغلوب هم دنبال شد .در برون مرز هم از وحشت رادیکال شدن سمت وسوی تظاهرات و سر دادن شعار های سرنگونی عوامل رفسنجانی وهم پیمانان شان توده ای و اکثریتی و مد عیان اصلاح طلبان قلابی فتیله را پایین کشیدند آنگونه که این تظاهرات از رمق افتاد و خاموش شد در عوض اعزام شد گان از داخل به خارج و حضور شان در شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس و رادیو فردا مسیر بطور کلی مهار وتغییر داده شد . بهر حال قلم بر دست یادداشت روز نویس با سانسور و فاکتور موارد ذکر شده و بکلی با فراموش کردن شیوه ی کار تبلیغاتی وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری و قرون وسطایی و سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ،پیرامون عملکرد و اهداف برنامه ی کاری شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه اینگونه نظر پردازی و تشریح کرده است :

"حتي در مواردي با مجوز يك شوراي عالي رتبه، حق دروغ گفتن هم دارد، جزو اصلي ترين نهادهايي است كه در انگلستان خدمات جمع آوري و تحليل به سرويس هايي مانند MI6 ارائه مي كند. بي بي سي اكنون چند سال است كه تلاش مي كند به بهانه كار رسانه اي سران گروه هاي مختلف ضد انقلاب را كنار هم بنشاند و الگوهاي فكري و عملي مشترك ميان آنها ايجاد كند. به عنوان نمونه در جريان درگيري اخير سپاه با پژاك، بي بي سي تلاش فراوان و نماياني كرد تا با استفاده از امكانات رسانه اي خود گروه هاي متعدد كردي را كه اغلب روابط خوبي هم با هم ندارند عليه سپاه متحد كند و جلوي ريشه كن شدن پژاك را كه اسراييلي ها سرمايه گذاري سنگيني روي آن كرده بودند بگيرد كه در اين تلاش ناكام ماند.بي بي سي سعي كرد -و هنوز هم به نحو رقت انگيزي سعي مي كند-كه خود را بي طرف نشان بدهد. فتنه 88 نقاب اين بازي مسخره را به طور كامل از چهره بنگاه رسانه اي دولت انگليس كنار زد و به خوبي آشكار كرد كه گردانندگان بي بي سي همكاران همان مسلسل به دست هايي هستند كه به دستور آقاي جان ساورز در خيابان هاي تهران دانشمندان و دانشگاهيان را به رگبار مي بستند.رسوايي هاي اخلاقي اخير در اين شبكه كه افكار عمومي فارسي زبان حساسيت ويژه اي هم به آن نشان داده اين ظاهرسازي را هم بي اعتبار كرده است. در همين يكي دو ماه گذشته معلوم شده پشت پرده ظاهر اتوكشيده و آرام گردانندگان بي بي سي بحران هاي روحي و اخلاقي حادي در جريان است كه عملا ماهيت اين رسانه را به نوعي بنگاه دلالي جنسي و مالي تبديل كرده است.مديران بي بي سي براي حل اين مشكل به شبكه سازي پنهان و اعمال غيرقانوني در داخل ايران روي آوردند با اين تصور كه پوشش كار رسانه اي و مستند سازي مانع لو رفتن آن خواهد شد. اما اكنون و با متلاشي شدن اين شبكه و همچنين با جو سنگين ضد انگليسي كه در جامعه هنري و رسانه اي كشور پديد آمده، دورنماي خطري ويران كننده براي بي بي سي آشكار شده و آن هم اين است كه با قطع دسترسي هايش به داخل ايران در زماني كوتاه به شبكه اي شبيه تلويزيون بغداد در دوران صدام و يا شبكه تلويزيوني كنوني منافقين تبديل شود كه بدون دسترسي به هرگونه داده هاي واقعي از درون ايران صرفا توهمات خود را بازتوليد مي كنند"

در خاتمه اینکه همچون سیاستی که در روند تظاهرات های ضدح حکومتی با صدور بیانیه هایی رهبران رقیب منتشر کردند منجر شد تا که در داخل کشور منجر فضا علیه ناراضیان رادیکال بچرخد .در برون مرز هم شرایط بر اندازان و میدان مانور شان محدود شد . چونکه رسانه های فارسی زبان مصادره شده از سوی حامیان جنبش سبز یا فرصت طلبان سبز شده کنترل ومهار شد تا شرایط برای فعالیت لابی های پشت پرده فعال شود . تا اینکه کودتا گران برای کنترل فضای انفجاری و ایجاد وقفه میان حرکات تظاهرات های ضد حکومتی کروبی وموسوی را حصر خانگی نمودند . سپس چندتن از هواداران مجاهدین و مخالفین دیگر اعدام شدندیا در زندان زجر کش شدند . مکمل آن سیاست تهاجم وبه قتل رسانیدن یا زجر کش کردن زندانیان سیاسی و مقاوم دیگر دنبال شد تا که در نهایت با عزل ونصب کردن وزیر بد نام اطلاعات حیدر مصلحی موجب آشکار شدن دامنه ی اختلافات و رقابت میان ولی وقیح منفور ونا مشروع و کودتا گران پاسدار و حامیان شان با پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران ویاران نزدیک وی شد و در دنباله جنگ قدرت و ثروت بین شان شتاب گرفت . در ادامه از سوی کودتا گران و ولی وقیح منفور ونا مشروع رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری جراحی و حذف شد و آخوند مهدوی کنی ویلچری جایگزین وی شد تا رفسنجانی نتواند در غیاب کروبی و موسوی به نفع خود وباندش ایفای نقش کند. بگذریم چون موضوع بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره در اسفند ماه در پیش است که از حساسیت خاصی برخور دار است . چون باند مافیایی کودتایی ولی وقیح منفور و نا مشروع و پاسداران حاضر نیستند که رقیب مغلوب و رفسنجانی بیش از گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی در بازار مکاره ی دوره ی نهم نقشی داشته باشند . مهمتر اینکه در شرف اگر نه حذف ولی مهار کردن جریان بقول خودشان انحرافی های درون دولت در این نمایش خیمه شب بازی هستند . بنابراین دار ودسته ی رقیب مغلوب و رفسنجانی در شبکه ی خبرر سانی بی بی سی دولت خیمه برای فشار آوردن به باند کودتایی ولی وقیح منفور و نا مشروع تا که به بازی گرفتن رفسنجانی و مدعیان اصلاح طلبان قلابی جنبش سبز شده وحضور شان در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره تن دهد و سهمیه برای شان در نظر گرفته شود. بنابراین فیلم مستند بیت رهبری تهیه وپخش شد . اما باند ها و حامیان ولی وقیح منفور ونا مشروع برای خنثی کردن این ترفند رقیب مغلوب دست به بازداشت مستند سازان زد تا که وادار به اعتراف وجمع آوری اطلاعات کند . پس از آن حملات گسترده ی تبلیغاتی از نهاد های گوناگون حکومتی و خبر رسانی و مطبوعاتی شروع شده است . لذا این کیفر خواست تهیه وتنظیم شده از سوی عضو حزب الله و یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری ادامه ی سناریوی تهاجم جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی حامیان رقیب مغلوب در شبکه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت وفخیمه انگلیس می باشد تا که وادار به تسلیم شوند یا سیاست انفعال در مورد رقیب مغلوب را در پیش گیرند.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900709/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 9 مهرماه سال 1390

بنگاه تعطيل است ! (يادداشت روز)