چند گزیده خبر مورخ 10 آذر ماه سال

نصرالله خواستار مقاومت جهاني عليه آمريكا شد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880910/index.html

موضع زائده ی لوطی جماران و سپاه پاسداران کودتاگران شیخ حسن نصر الله درست شبیه موضع پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که اخیراً مسئولیت پیگیری مأموریت جهانی رااعلام کرده است . زیرا که ناشی از موقعیت بحران و خطیر ژیم کودتا گران پاسدار و بحران هسته ای می باشد که برای فرار از بحران نیاز به شدت یافتن صدور تروریسم وا رتجاع با تهدید به برون مرز می باشد . به خصوص اینکه طرح و توطئه بحران آفرینی در یمن نه از سوی پاسداران وحزب الله لبنان آنگونه که طراحی شد ادامه نیافت ، بلکه با فاش شدنش موجب شده است تا که فشار بیشتری بدلیل دست داشتن پاسداران و حزب الله لبنان در این جنگ افروزی در یمن وارد شود .بنابراین ضرورت به اینگونه نمایشات تبلیغاتی تهید آمیز همچون شیخ حسن نصر الله را مضاعف کرده است.

دبيركل حزب الله لبنان خواستار مقاومت جهاني در برابر آمريكا شد. سد حسن نصرالله در سخناني به مناسبت تشريح سند سياسي جنبش حزب الله افزود : خطر آمريكا فقط منحصر به لبنان نيست و مقاومت در برابر آن بايد جهاني باشد. دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به اينكه آمريكا به عنوان يك قدرت سلطه جو در جهان افول مي كند گفت : نظام تك قطبي مسلط بر جهان تغيير مي يابد و جنبش هاي مقاومت در قلب اين تحولات قرار مي گيرند. سيد حسن نصرالله در كنفرانس خود كه از طريق ويدئو پخش مي شد در تشريح سند سياسي اين جنبش گفت : هدف از سند حزب الله ترسيم ديدگاه سياسي اين حزب است و اين سند حاوي برداشت ها مواضع اميدها و دغدغه هاي ما است . وي افزود : در مرحله سياسي نگاه به اين تحولات بدون در نظر گرفتن مسير مقاومت ما ممكن نيست و اين نگاه در چارچوب دو مسير صورت خواهد گرفت نخست مسير مقاومت كه مبتني بر پيروزي هاي نظامي و سياسي و گسترش مقاومت در سطح مردمي تا رسيدن آن براي برهم زدن موازين قوا است و دوم مسير سلطه طلبي و استكبار آمريكايي ـ اسرائيلي است كه شاهد شكست هاي نظامي و ناكامي نظامي است و ناتواني خود را براي كنترل مسير تحولات و رويدادها در جهان عربي و اسلامي نشان داده است .

آغاز ایجاد پایگاه‌های بسیج در مدارس ابتدایی

این جوابگوئی نیاز بیش از 4 میلیون دانش آموزانی است که بدلیل فقر اقتصادی خانوادگی قادر بمدرسه رفتن نمی باشند واز نعمت خواندن ونوشتن محروم شده اند که اکنون جای خالی شان را حضور چماقداران بسیجی پر کرده است . ضمن اینکه نشان از وحشت عریان کودتاگران نا مشروع حتی از دانش آموزان ابتدائی است که اینگونه می بایست کنترل شوند . فراموش نشود نگ کمدی نرم افزاری آن روی سکه مبارزه نخ نما و سوخته شده با شیطان بزرگ آمریکا می باشد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه كربلای مازندران گفت: طرح امیدان با شناسایی دانش‌آموزان مستعد در مدارس مازندران اجرایی شد.به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ پاسدار محسن نجیب‌زاده مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه كربلای مازندران با اعلام این خبر افزود:با اجرای این طرح نشاط و شادابی بسیج دانش‌آموزی را فرا گرفت.او با تاكید بر پیشتازی بسیج در جبهه نرم‌افزاری گفت: دانش‌آموزان بسیجی در خط مقدم مقابله با تهدیدات نرم دشمنان قراردارند.چون بسیج خاستگاه بالندگی و سرافرازی ایران اسلامی و مأموریت اساسی و رسالت ذاتی بسیج پیگیری عزت و اقتدار ایران اسلامی است.نجیب‌زاده با تاكید بر ضرورت هم‌افزایی وحدت بیشتر آحاد مردم و مسئولان حول محور ولایت فقیه گفت علی‌رغم میل وتلاش استكبار، ایران اسلامی امروز به قدرت برتر فرا منطقه‌ای و تاثیرگذار درمناسبات بین‌المللی تبدیل شده است.وی یادآور شد: این طرح در180 واحد آموزشی برای دانش‌آموزان پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی مازندران به مرحله اجرا درآمد

قرص در سالاد، علت مرگ پزشك كهریزك

داستان سناریوسازی تکراری کمدی که قاتل عزت ابراهیم نژاد که حاکم شرع ضد انقلاب حکم داد که مقتول خودش قاتل بود . همچنین قاتلان و تهاجم کنندگان و غارتگران کوی دانشگاه تهران در تیر ماه 78 منتهی به یک سرباز نیروی انتظامی به دزدیدن یک ریش تراش متهم شد . همانگونه که گفته شد سعید امامی واجبی سر کشید تا پاک و پاکیزه و بدون هیچگونه اطلاعاتی برود. اکنون نیز برای ماستمالی کردن قتل عمدی پزشک وظیفه رامین پور اندر جانی گفته می شود که کار گر یک رستوران مقصر است . چونکه قرص قاطی سالاد کرده است .البته گفته نشده است پس برای چه جسد تحویل خانواده اش نشد تاکه کالبد شکافی اش کنند؟

ايلنا:دادستان تهران مسموميت دارويي را علت فوت پزشك كهريزك عنوان كرد. به گزارش خبرنگار ايلنا، عباس جعفري دولت‌آبادي در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي جرايم پزشكي در خصوص آخرين وضعيت پرونده مرگ پزشك كهريزك گفت: پزشكي قانوني در مورد علت فوت پزشك بازداشتگاه كهريزك اظهار نظر كرده و علت مرگ وي را مسموميت دارويي عنوان كرده است. دادستان تهران ادامه داد: قرص‌هايي كه در سالاد كنار وي كشف شده با آنچه كه پزشكي قانوني اعلام كرده مطابقت دارد و تا اين لحظه نشان مي‌دهد مرگ ناشي از مسموميت دارويي بوده است. اما اينكه اين اقدام ناشي از قتل است همچنان ادامه دارد. وي از بازجويي كارگر رستوراني كه براي پزشك بازداشتگاه كهريزك غذا آورده، خبر داد و گفت: كارگر رستوراني كه غذا براي پزشك آورده شناسايي شده و بازپرس از وي تحقيقات كرده است. كارگر رستوران در بازجويي‌هاي خود اعلام كرده كه زماني كه غذا را براي دكتر آورده اتاق بسته بود و خود پزشك كهريزك ظرف را باز كرده و بعد از تحويل غذا مجددا ظرف را بسته است. ما فكر مي‌كرديم كه چگونه اين غذا وارد اين اتاق شده بنابراين تحقيقات مفصلي انجام داديم. دادستان تهران اظهار داشت: همچنين بررسي تلفن‌ها و ايميل‌هاي پزشك كهريزك شروع شده و از اولياي دم نيز تحقيقاتي به عمل آمده است و فرض اين مسئله كه اين واقعه خودكشي بوده يا قتل همچنان ادامه دارد

صفارهرندی: زندانی سیاسی نداریم

این پاسدار وزیر رهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد که اکنون مشاور فرهنگی رئیس گزمکان و کودتاگران پاسدار محمدع لی جفری می باشد راست می گوید که زندانی سیاسی وجود ندارد . چون پاسدار شکنجه گری که مدافع کودتاگران پاسدار است که سیاستش سانسور و خفقان و زبان بریدن و قلم شکستن باچماق و سرکوب و شکنجه و تجاوز و کشتن وترور می باشد و مردم ایران را به گروگان گرفته و زندانی کرده است چه می داند که سیاست چیست؟

فارس: محمدحسين صفارهرندي شب گذشته در دانشگاه محقق اردبيلي و در جمع دانشجويان اين دانشگاه در سخناني افزود: امروز در اردوگاه آمريكا تنها كساني اعلام و ابراز وجود مي‌كنند كه همچنان به دلارهاي آمريكا چشم طمع دارند و خود را در مقابل ان مرعوب شده مي‌دانند.وي خاطر نشان كرد: البته در حال حاضر صداي ملت بزرگ ايران كه شعار نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي است را سر مي‌دهند گوش اين ابرقدرت‌ها را كر كرده است و ننگ بزرگي بر پيشاني آنها حك شده است.وي در پاسخ به شعار مرگ بر ديكتاتور گفت: ديكتاتور كسي است كه مي‌خواهد حق اكثريت را فداي اقليت كند.صفارهرندي در پاسخ به شعار «زنداني سياسي آزاد بايد گردد» اظهار داشت: ما زنداني سياسي نداريم بلكه آنهايي كه شما مي‌گويد زنداني امنيتي هستند كه به خاطر اردوكشي به خيابان‌ها به حبس افتاده‌اند.

نماینده ولی فقیه: خداوند پس کله رقبای احمدی نژاد زد

اینهم لغز خوانی و هذیان گوئیی یک آخوند جانی و آدم کش حرفه ای بدنام که دارای پرونده ی مفتوح جنایت علیه ی بشریت است که مرتبط به شراکت در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67می باشد که اکنون تلاش کرده در طنز گوئی خود نه رقابت که سور به ملا حسنی در هجو گوئی زده باشد که چنین ادعای سخیف و توهین آمیزی را مطرح کرده است . آنهم در شرایطی که وکیل الدوله بازار مکاره اعتراف کرده است که خطاب به پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره فاش کرده است که دولت عرضه حتی راه اندازی یک پالایشگاه بنزین را نداشته است تا که کشور نیاز واردات بنزین نباشد.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران، کانديداتوري رقباي احمدي نژاد را يک خير الهي دانست که طي آن "خداوند پس کله برخي ها زد تا زودتر به صحنه بيايند و رقيبي همچون احمدي نژاد داشته باشند، وگرنه چهار سال بعد يک نفر صفر کيلومتر در مقابل آنها به ميدان مي آمد".به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران –ایسنا- وي که در جلسه هفتگي انصار حزب الله سخن مي گفت با اشاره به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري دهم افزود: ما بايد قسمت خير قضيه را هم ببينيم. دوم خرداد خير بود، چون چهره هاي نفاق را رو کرد. ماجراي پس از انتخابات هم همين طور چرا که اگر اين قضايا پيش نمي آمد و آن آقا کانديدا نشده بود و چهار سال بعد يک نفر صفر کيلومتر در مقابل او به ميدان مي آمد، مساله به گونه ديگري مي شد.وي درباره نقش نخبگان در روشنگري جامعه به ويژه در حوادث اخير نيز گفت؛ اگر روشنگري و مرور زمان نبود اکنون وضعيت به اين شکل نمي بود. روزهاي اول پس از انتخابات جمعيت ميليوني با دعوت آنها به خيابان مي آمد، ولي بعد از چند وقت 30 هزار نفر در روز قدس آمدند و بعد هم سه يا چهار هزار نفر شدند و اينها اطلاعات موثقي است که در دست داريم

غیبت هاشمی و احمدی نژاد در شكرانه اتحاد

http://www.fararu.com/vdcfe1dm.w6dt0agiiw.html

آنگونه تق ورشکستگی و بی اعتباری بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم در آمده است و به حساب این در رأس امور بودن بی ارزش شده است که نه اینکه در دومین نشست سالگرد مضحک شکرانه ی اتحاد نه کروبی رئیس پیشن مجلس ششم دعوت نشده است ، بلکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و رفسنجانی مکار بساز و بفروش غارتگر هم حضور نیافته اند . خلاصه آنگونه که علی لاریجانی پاسدار انگلیسی رئیس بزار مکاره آرزو اصلاح کردن شان از سوی خدا شده است.

مشايی: اصلا طرح عفاف و حجاب چيست؟

http://www.fararu.com/vdceno8x.jh8nxi9bbj.html

طنز گوئی جدید رحیم مشائی مشاور ویژه و رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد که گفته است مگر سفیر شدن کیلوئی می باشد؟ چونکه باندی و مکتبی و فامیلی است.ضمن اینکه پس از 4 سال تمام اجرای طرح های گوناگون ضربتی امنیت اجتماعی م بارزه با شبیخون فرهنگی و بی حجابی اکنون این مشنگ اطلاعاتی سابق خودش را به خنگی زده است و گفته طرح عفاف و حجاب چیست؟

اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود در ديوان عدالت اداري تلاش‌هايي براي لغو دستور رئيس جمهور درخصوص انحلال سازمان مديريت انجام مي‌شود و اينكه آيا اين احتمال وجود دارد كه انحلال سازمان مديريت لغو شود؟ گفت: اصلا چنين چيزي مطرح نيست. وي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود به دستور احمدي نژاد طرح عفاف و حجاب تعطيل شده، آيا اين خبر صحت دارد و اگر صحت دارد آيا قرار است طرح ديگري جايگزين آن شود، اظهار داشت: اطلاعي از اين موضوع ندارم و اصلا طرح عفاف و حجاب چه هست. * سفير شدن كيلويي نيست.: اگر كسي قرار باشد در كشوري سفير شود حتي اگر در دولت هم سمتي داشته باشند خود وزارت خارجه آن فرد را انتخاب مي‌كند اما هيچ ليستي از سوي هيچكس ارسال نشده؛ مگر سفير شدن كيلويي است.

هدیه 10 هزار یورویی سارکوزی به طنز نویس ایرانی !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12685

بی خود نیست که گفته می شود چیزی که عوض دارد گله ندارد . کودتاگران حاکم در ایران پاداش به ارگان های سانسور چی و سرکوبگر می دهند تا که مطبوعات را تعطیل و اینترنت و وبلاگ ها را فیلتر گذاری کنند. ازسوی دیگر در برون مرز رشوه ی هنگفت می دهند تا که از فضای دمکراتیک سوء استفاده شود و دست به اقدام و فعالیت های تروریستی زده شود تا کمدی بودن ادعای آزادی بیان و آزاد بودن کشور جهان اینگونه زیرآبش زده شود؟

از اين ميان شما كه همنام رئيس‌جمهور ايران هستيد انتخاب شديد. در جوف نامه 10 هزار يورو هست كه اميدوارم به نحو احسن هزينه كنيد.

آیت ا... محمد خامنه ای : کسانی که تهمت می زنند باید پاسخگو باشند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12684

سیاه بازی با اجرای نمایش تئاتر رو حوضی حوزوی لوطی جماران برای عوامفریبی و منحرف کردن اذهان عمومی که هدف کاستن از ضریب فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می باشد که شاخ و شانه ی این لوطی جماران و عمود خیمه نظام را بد جوری شکسته شده است که اکنون اینگونه تلاش مذبوحانه می شود تا که شاید با اینگونه بازی موش و گربه وکی بود کی بود من نبودم ؟ وجه له و بی ارزش و نا مشروع شده اش ترمیم شود.

اگر افرادی مدعی موضوعی علیه فرد یا گروهی هستند باید مدارک آن را ارائه کنند . نباید به شکلی عمل شود که صرفا به افراد تهمت زد.

انتشار پوستر اسلام‌ستيزي در روزنامه وطن امروز

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12674

مچ گیری کردن از ورق پاره ی حامی دولت نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد که ازدیوار آهنین بر خور دار است . زیرا اگر چنانچه یکی از روزنامه های رقیب این تصویر را بازتاب داده بود در جا توقیف و تعطیل می شد.

بنا به اين گزارش در اين تصاوير، چهره‌اي موهن از اسلام و مناره‌هاي مساجد با پوششي سياه‌رنگ ترسيم شده است.