گزیده خبرهای مورخ 11 آذر ماه سال 1388

با یورش مامورین وزارت اطلاعات یکی دیگر از بازاریان تهران دستگیر شد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10119

بازهم دژخیمان آدم ربا و قاتلان گردنه زن وزارت بد نام اطلاعات زن رژیم ضد بشر و نامشروع و جنایتکار برای انتقام گرفتن از مجاهدین دست به شبیخون زدند و یک بازاری سر شناس و مردمی تهران را با خود بردند تا برپرونده ی سیاه و ننگین آدم ربائی و باج گیری ضد بشری خود بی افزایند و ثابت کنند که چگونه از وحشت قیام مردم ناراضی و خشمگین و وفرو پاشی دچار وحشت و اضطراب شده اند آنگونه که در آستانه ی 16 آذر نه فقط وحشت از تظاهرات دانشجوئی دارند ، بلکه ترس و دلهره از بازاریان سرشناس و مردمی نیز دارند. زیرا که اینان درست نقطه ی مقابل باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی سگر اولادی و شرکایش چپاولگرش هستند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،شب گذشته یکی دیگر از بازاریان تهران با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل گردید غروب روزدوشنبه 9 آذر ماه تعدادي ازماموران وزارت اطلاعات با يورش به محل كار محمد بنازاده امیرخیزی 63 ساله از بازاریان تهران اورا دستگير وباخود بردند. مامورين پس از بازرسی محل کسب وي همچنين اقدام به ضبط دفتر تلفن،دفترهای حسابرسی وي نموده وسپس آقاي بنازاده را درحالت دستگيری به منزل شخصي اش برده و وحشيانه اقدام به بازرسی منزل وی نمودند . آنها بعد از چند ساعت بازرسی و تخریب عمد وسائل منزل آنها اقدام به ضبط کردن وسائلی شخصی آنها مانند، آلبوم عکس،دفترچه های تلفن ،دسته چکها،دفترچه های بانك ،کامپیوتر،نوارهای کاست ،سی .دی و موارد متعدد دیگر نمودند.آنها همچنین از تمامی نقاط منزل و اعضای خانواده فيلمبرداري كرده اند.پس از از بازرسی طولانی منزل حوالی ساعت 21:15 اقدام به دستگیری وی نموده و او را به نقطۀ نامعلومی انتقال دادند.لازم به یاداوری است که آقای محمد بنازاده امیرخیزی از زندانیان سياسي سابق است. برادر او زنده یاد علی بنازاده در دهۀ 1360 بخاطر هواداری از سازمان مجاهدین اعدام شد. همسر وی خانم شهلا زرین فر بدلیل دیدار با فرزندش در قرار گاه اشرف به یک سال زندان محکوم شد که محکومیت او مدتی پیش به پایان رسید. در حال حاضر خواهر و 2 برادر او به نام های کبری و حمید و اصغر بنازاده امیر خیزی بدلیل دیدار با فرزندان خود در قرارگاه اشرف در زندان گوهردشت زندانی هستند

خبر تائيد نشده فارس : اعضای يک گروه تروريستی در کرج دستگير شدند/ يكي از دستگيرشدگان مسئول دفتر يكي از نمايندگان مجلس ششم بود

سناریو سازی کودتاگران انگلیسی حاکم و همکاران سابقه دار شان در قتل های زنجیره ای که بقدرت خزیده اند در آستانه ی نزدیک شدن به 16 آذر و وحشت از تظاهرا ت ضد حکومتی مدتی است از روی ترس بطور دستپاچگی و سرا سیمگی در بستر روند صعودی بازداشت گسترده ی فعالان دانشجوئی که هدف اخلال گری و مانع تراشی و سنگ اندازی کردن در گرد همآئی ومراسم و تظاهرات 16 آذر می باشد . اکنون نیز این توطئه ی جدید را ساماندهی کرده اند . بهرحال خبر چه صحت داشته باشد و یا اینکه شایعه باشد فقط نشان دهنده ی ترس ووحشت کودتاگران ترسیده و در بن بست فرو رفته و مستأصل از حرکت اعتراضی ضدحکومتی 16 آذر وطنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و علنی شدن نامشروع بودن رژیم ضد مردمی کودتائی حاکم می باشد.

خبرگزاري فارس: دستگيري يك گروه تروريستي در كرج از توطئه پيچيده براي ايجاد اغتشاش در ايران پرده برداشت.به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، يك منبع اگاه امنيتي از كشف مخفيگاه و دستگيري 7 نفر از اعضاي يك گروه تروريستي و كشف 30 قبضه سلاح كمري و 50 قبضه نارنجك، 5 قبضه سلاح تك تيرانداز قناصه خبر داد.يكي از دستگيرشدگان اين تيم تروريستي، مسوول دفتر يكي از نمايندگان مجلس ششم است. ماموريت اصلي اين گروه ترور مرموز مخالفان دولت و انداختن آن به گردن نظام بوده است.الف نوشت: بر اساس اعترافات دستگيرشدگان، اين گروه با اين تحليل كه استمرار اغتشاشات در ايران نياز به كشته دارد تا انگيزه كافي براي حضور خياباني در اغتشاشات را فرام آورد قصد داشتند در يكي از اجتماعات اعتراض‌آميز و با طراحي قتل مرموز تعدادي از مخالفان دولت به گونه اي كه بتوان قتل آن‌ها را به نيروهاي امنيتي نسبت داد به قتل برسانند تا زمينه اغتشاشات و استمرار آن‌ها فراهم آيند.به افراد اين گروه گفته شده بود مقتولين بايد از عناصر دانشگاهي و مخالفان نشان‌دار و شناخته شده دولت باشند تا مانند گذشته نظام نگويد آن‌ها بسيجي و يا مردم رهگذر بوده‌اند و بشود روي مظلوميت آن‌ها مانور تبليغاتي داد.اين گروه توسط عوامل ايالات متحده تجهيز و آموزش ديده شده بودند.دو تن از اعضاي اين گروه پيش از دستگيري از محل گريخته‌اند كه تلاش ماموران ذيربط براي دستگيري آنان ادامه دارد

ايرنا : دستگيری 50 اغتشاشگرضدانقلاب دركنسرت گوگوش / اين خواننده حالت غير عادي و مست داشت و تصميم داشت با حرکات ضد انقلابي تماشاگران خود را وادار به سر دادن شعارهاي ضدانقلابي عليه جمهوري اسلامي بکند

جالب است که برنامه های هنری از حالت بی خیالی دارد عبور می کند و رنگ و بوی سیاسی و مخالفت با رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی حاکم بر ایرانی به خود می گیرد . ضمن اینکه از کجا معلوم که مأموران لباس شخصی پاسداران اعزامی یا همان لباس شخصی های دژخیم بد نام شناخته شده ها نمی باشند که اکنون دامنه ی مأموریت های خودشان را از خیابان های تهران به برون مرز و کنسرت های هنری در برون مرز نمونه در دوبی کشانیدهو آن را بسط و توسعه نداده اند که برای رد گم کردن اقدامات دستگیر کردن مخالفین را به حساب مأموران دوبی جا نزده باشند ؟ مشروط بر اینکه چگونه شد گوگوش حامی دوم خردادی ها و خاتمی دوباره حامی سیستم گذشته شد؟

ايرنا : يک منبع موثق روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا در دبي گفت: اين افراد که به صورت از قبل برنامه ريزي شده در رديف هاي جلوي سکوي اجراي کنسرت نشسته بودند، با آغاز برنامه گوگوش شروع به شعار دادن عليه مقامات جمهوري اسلامي کردند. وي افزود: پليس امنيتي دبي بلافاصله اين گروه را که حدود 50 نفر بودند، بازداشت و از محل خارج کرد. يک منبع ديگر نيز با تاييد اين خبر گفت: پليس امنيتي دبي که بدون لباس فرم در محل حضور گسترده داشت، اجازه هيچگونه سر دادن شعار عليه مقامات جمهوري اسلامي ايران را به اغتشاشگران نداد. پليس امنيتي دبي نيز در اين رابطه اعلام کرده است:مقامات جمهوري اسلامي ايران مورد احترام دولت امارات قرار دارند و هر گونه شعار عليه مقامات جمهوري اسلامي خلاف قوانين اين کشور است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد. در جريان کنسرت گوگوش که يکشنبه شب در محل نمايشگاه هاي دبي برگزار شد، بيش از 12 هزار نفر حضور يافته بودند. اين خواننده که مواضع ضد انقلابي نيز دارد، در جريان اين کنسرت يک لباس فسفري زرد رنگ پوشيده بود که در زير نور، سبز به نظر مي رسيد. وي تصميم داشت که با حرکات ضد انقلابي تماشاگران خود را وادار به سر دادن شعارهاي ضدانقلابي عليه جمهوري اسلامي کند که با دستگيري گروه اوليه که مشخص بود با هماهنگي در رديف هاي جلو قرار گرفته بودند، اين حرکت توسط پليس امنيتي دبي خنثي شد. بيشتر افرادي که براي تماشاي کنسرت اين خواننده دوران طاغوت در سالن محل برگزاري حضور يافته بودند، حالت غير عادي و مست داشتند و بوي تند مشروبات الکلي سراسر محوطه را پوشانده بود. فائقه آتشين(گوگوش) در سال 1379 از طريق کارچاق کني فرزند يکي از مقامات عالي رتبه سابق و با هدف کسب منافع مالي مشترک در برگزاري کنسرت هاي خارجي ، از ايران خارج و به امريکا مهاجرت کرد. گفتني است در جريان رقابتهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري،رجبعلي مزروعي نيز طي سخناني در شهر بندرعباس اعلام کرده بود:اصلاح طلبان طيفي هستند که از گوگوش تا سروش در آنها وجود دارد.

واکنش تند مردم بوليوی به حجاب اجباری در بيمارستان متعلق به جمهوری اسلامی

این اقدام نقش و مأموریت در این بیمارستان در بولیوی هم درست همان نقش بیمارستان در یمن را ایفا می کند که پاسداران این بیمارستان را تبدیل مرکز انباشت سلاح و طراحی اقدامات تروریستی خود کردند که اکنون در یمن شاهدش می باشیم که چونه در این کشور بران آفرینی وجنگ افروزی شده است؟

تارنمای فرهنگ ایران : روزنامه فرانسوی کوریه انترناسیونال در سر مقاله خود نوشت، به گزارش روزنامه لاپرنسا(Laprensa ) در بولیوی، همه کارکنان زن بیمارستان جمهوری اسلامی در لاپاز، پایتخت بولیوی بایستی حجاب اسلامی داشته باشند.این بیمارستان در تاریخ 24 نوامبر 2009 از سوی اوو مورالس ، رئیس جمهور بولیوی، و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی گشایش یافت. قرار است این بیمارستان در ژانویه 2010 کار خود را آغاز کند.این گزارش واکنش های مردم بولیوی را در پی داشت و نیرو های اپوزیسیون بولیوی، مورالس رئیس جمهور این کشوررا (خود فروخته) خواندند. اکثریت مردم بولیوی مسیحی و کاتولیک می باشند. در پی ناخرسندی مردم، رامیرو تاپیا، وزیر بهداشت بولیوی گفت « ما قانون ایرانی ها را در ایران محترم می شماریم، اما بولیوی قوانین دیگری دارد که ما باید آن را محترم بداریم»

عکس : کفش های معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10121

اکنون محمد علی رامیندست به اجرای یک چشمه ی هنری – فاشیستی نازیسمی – هیتلری – احمدی نژادی – پاسداری – حوزوی – کودتائی زده است . زیرا که این تئوری پرداز دروغ بودن هلاکاست و عضو اخراجی نیو نازیسم از آلمان است که در شرایط کنونی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد دولت نامشروع دهم می باشد که برای فاتحه خوانی همکارش علی کردان نو ثواب بردن بیشترکفش هایش را با پلاستیک پوشانیده و مدعی ربودنش شده است . یعنی نمایش برگردان ادعای دوران کفش دوزی اش از مساجد را اجرا کرده است .

توضيح تکميلی : همانطور که هموطنان متوجه شدند بر خلاف توضيح منبع خبر کفشی دزديده نشده و اين آقای معاون (در ضمن يکی از فاشيسترين مقامات نيز ميباشد) کفش خود را در کيسه های پلاستيکی پوشانده است که دليل آنهم مشخص نيست. پرجم : پس از آنکه محمد علی رامین در مراسم مرحوم کردان شرکت کرد در اتفاقی نادر کفش های معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به سرقت رفت که آقای معاون مجبور شد با پلاستیک طی طریق کند.

تجمع دانشجويان بسيجی دانشگاه‌هاي تهران در برابر سفارت انگليس برای تحويل آرش حجازي

این حرکت فرار به جلو سناریوی موازی طراحی شد از سوی پاسداران کودتاگر حاکم ربودن 5 قایقران انگلیسی در خلیج فارس می باشد که ضمن رد گم کردن از انگلیسی بودن کودتای 22 خرداد است هدف زد و بند کردن پشت پرده با دولت فخیمه برای کنترل کردن شبکه ی تلویزیونی فارسی بی بی سی نیز می باشد. صد البته که این اقدام بدون ارتباط به بحران هسته ای ندارد.

خبرگزاري فارس: دانشجويان بسيجی دانشگاه‌هاي تهران فردا چهارشنبه به منظور مطالبه از رژيم سلطنتي انگليس براي تحويل آرش حجازي قاتل (!) ندا آقا سلطان، در برابر سفارت اين رژيم در تهران تجمع اعتراض‌آميز برگزار مي‌كنند.به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، دفتر تحكيم وحدت، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كردند كه با توجه به حضور آرش حجازي قاتل ندا آقا سلطان در كشور انگليس، فردا چهارشنبه در برابر سفارت اين رژيم سلطنتي در تهران تجمع كرده و بر لزوم تحويل آرش حجازي به ايران براي محاكمه در دادگاه صالحه تأكيد خواهند كرد. بنابر اعلام اين اتحاديه‌هاي دانشجويي، در اين تجمع، طي نمايشي توسط تعدادي از دانشجويان رشته تئاتر، صحنه واقعي قتل ندا آقاسلطان بازسازي خواهد شد. اين اتحاديه‌هاي دانشجويي همچنين اعلام كردند كه اعتراض به اقدام اخير ملوانان انگليسي در ورود غيرقانوني به آب‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خليج فارس، از ديگر موارد اعتراض دانشجويان در تجمع فردا خواهد بود. اين تجمع ساعت 15 فردا چهارشنبه در مقابل سفارت رژيم سلطنتي انگليس در تهران آغاز خواهد شد. قبلا سردار نقدی، فرمانده بسيج، يک بار ماموران آمريگایی و بار ديگر ماموران انگليس را مسئول قتل ندا آقا سلطان معرفی کرده است.

ضرغامی: آرایش خانم‌ مجری ها ممنوع است

http://www.fararu.com/vdci53ap.t1awv2bcct.html

وقتی مجلس بازار مکاره ی مال فروشان و دولت پاتوق دلالان و چوبداران بازار مال فروشان شده است و زندان ها تبدیل به دانشگاه شده اند و دزدان و لمپن و لات ها و چاقو کشان و متحجران و خرافه پرستان هفت خط پالان سائیده ها دارند حکومت کنند . چرا پاسدار سازمان پشم و شیشه مسجد با پرده کشی یا شبیه حمام زنانه و مردانه نکند؟

کشف حجاب شد، آب هم از آب تکان نخورد + تصویر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12745

وقتی که سازمان پشم و شیشه با صدور یک بخشنامه ی پاسدار ضر غامی می تواند تبدیل به مسجد شود . چرا نباید سایت پاسدار محسن رضائی تابناک گزارش از کشف حجاب المپیک ورزش آسیائی ندهد که پیرامون گزارش انتقادی بر گزاری مسابقه ی ورزشی المپیک آسیائی کاراته با تکواندی مخلوط جزیره ی کیش می باشد؟

اگرچه تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ایرانی در آن فضای مختلط، حجابشان را حفظ کرده بودند اما متاسفانه فضا به شکلی قالب شده بود که تاثیرگذاری و هیجان حاصله از آن برای برخی حاضرین از هیجانات حاصله از فینال اوزان مختلف این دوره از مسابقات قاره‏ای به مراتب بیشتر بود که برخی رفتارها نیز موید همین مسئله بود تا تنها بتوان از بابت وقوع چنین تخلفی در نظامی که نام جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام را به خود گرفته، تاسف خورد.

ابهام در برگزاری انتخابات خیز حامیان دولت برای انتخابات شوراها

http://www.fararu.com/vdcaaone.49nmi15kk4.html

پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد با دولت نا مشروع و حذف شدن رقیب و زدن زیرآب نمایش خیمه شب بازی انتصابات نمایشی به جای انتخابات و یکپایه کردن رژیم کودتائی مگر هنوز بر گزاری نمایش مضحک خیمه شب بازی همچون شورای شهر و روساها محلی از اعراب دارد که قرار است به حاشیه هل داده نشود و دولت نامشروع و تقلبی خیز برای مصادره کردنش بر ندارد؟

تلاش حامیان دولت برای فتح سنگر شوراها.جدای از مسئله ابهام درباره برگزاری انتخابات شوراها برخی خبرها حکایت از تلاش گسترده ی اصولگرایان حامی دولت برای به دست گرفتن شوراها حکایت می کند. پس از وقایع انتخابات ریاست جمهوری و حذف تدریجی اصولگرایان از فرآیند قدرت به نظر می رسد رقیب جدی اصولگرایان حامی دولت در این انتخابات اصولگرایان منتقد دولت باشند. در این شرایط و با توجه به شکاف هایی که میان اصولگرایان حامی دولت و اصولگرایان منتقد دولت وجود دارد به نظر می رسد انتخابات چهارم شوراها به جدال دو طیف اصولگرا برای حفظ حوزه نفوذ خود تبدیل خواهد شد. و شاید این انتخابات آغاز انشعاب در میان اصولگرایان باشد.

تکذيب خبر پناهندگي دو عضو سازمان مجاهدين

همزمان با مرخصی 10 روزه بهزاد نبوی از زندان و علنی شدن دیدار اعضای سازمان وی با منتظری اکنون برای فشار وارد کردن برروی این سازمان از سوی کودتاگران دست به بازتاب دادن گزارشات خبری علیه ی این سازمان زده شده است که چنین تکذیبیه ای از سوی این سازمان را بهمراه داشته است .

ایلنا: روابط عمومی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي ، با جعلي توصيف كردن خبر يكي از خبرگزاري‌ها مبني بر پناهندگي دو تن از اعضاي اين تشكل،حق پیگیری حقوقی و قضایی در اين ارتباط را برای سازمان محفوظ دانست.،در بخشي از اين اطلاعيه آمده است : در خصوص آقای محمدعلی توفیقی که كه يك خبرگزاري مدعی است، وی به همراه خانواده به کشور سوئد پناهنده شده است، باید خاطر نشان کرد ایشان در شهریور ماه امسال، استعفای مکتوب و رسمی خود از سازمان را تقدیم کرده که با این استعفا موافقت نیز شده است، لذا ضمن اعلام بی‌اطلاعی نسبت به صحت اصل خبر مخابره شده، اعلام می‌دارد مشارالیه در شرایط فعلی هیچگونه ارتباط تشکیلاتی با سازمان ندارند. ضمن آنکه مسائل شخصی ایشان یا هر فرد دیگری را مربوط به حریم خصوصی افراد تلقی کرده که تنها در چارچوب ضوابط قانونی، قابل بررسی و پیگرد از جانب مراجع صالح خواهد بود.در بشخ ديگري از اين اطلاعيه تصريح شده است : در ارتباط با آقای مهتری که آن خبرگزاری ادعا دارد به آمریکا پناهنده شده است، ضمن اعلام عدم اطلاع نسبت به چگونگی صحت خبر، خاطرنشان می سازد؛ همانگونه که این سازمان پیشتر و در زمان حضور مشارالیه در کشور (روزنامه اعتماد 1/6/88) نیز اعلام کرده است؛ وی هیچ زمانی، هیچگونه ارتباط رسمی تشکیلاتی با هیچ رد‌ه‌ای از این سازمان نداشته است.روابط عمومی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در خاتمه ضمن ابراز تأسف از این دروغ پردازی آشکار حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای سازمان محفوظ دانسته است

نامه خبرنگارویژه معاونت خبر ایرنا به مدیر عامل ؛دعوا بر سر مشایی به داخل خبرگزاری رسمی دولت کشیده شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12735

به نظر می رسد که بعید نیست که علی مشائی مشاور ویژه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد به سرنوشت پاسدار کمیته دروغگو ومدرک ساز علی کردان مبدل شود . زیرا که علائم این پیوستن وی به علی کردان در جنگ قلمی و روشنگر ینگونه در خبر گزاری رسمی دولتی ایرنا بر جسته و نمایان شده است .

در جاییکه اکثر منتقدین دولت نقدهای غیر منصفانه ای را متوجه مهندس اسفندیار رحیم مشایی می کردند بدون آنکه اطلاعات وافی از نوع نگرش و مبانی فکری و نظری مشایی داشته باشند من به عنوان یک خبرنگار حامی عدالت با طرح موضوع های مختلف و ایجاد یک بستر باز رسانه ای برای تبادل نظر در این باب به دفاع از مهندس رحیم مشایی پرداختم.شفاف : اختلاف بر سر مشایی اکنون به داخل خبرگزاری رسمی دولت کشیده شده است . در حالیکه خبرگزاری جمهوری اسلامی طی هفته های گذشته چند یادداشت و خبر اختصاصی در حمایت از اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور منتشر کرده است ، نویسنده این گزارش ها مدعی شد که به دلیل حمایت از مشایی تحت فشار قرار گرفته و سرانجام طی نامه ای سرگشاده به مدیرعامل خبرگزاری ایرنا انتقاداتش را علنی کرد . امیرطاهرحسین خان خبرنگارویژه سابق معاونت خبر و عضو پژوهشکده ایرنا در نامه ای به مدیر عامل این خبرگزاری از تحت فشار گذاشتن حامیان مشایی در این رسانه به شدت انتقاد کرد . برادر محمد جعفر بهداد مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در خبرگزاری که شما مدیریت آن را بر عهده دارید هر کسی که از مهندس رحیم مشایی دفاع کند نفوذی دشمن نامیده می شود؟ طی 8 ماه گذشته سابقه من در حمایت از دکتر احمدی نژاد و یاران صدیقش و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب کاملا با مدرک و اسناد قابل دسترس است اما بستن انگ نفوذی به من از سوی مدیرانی که برای آنها 4 سال کار بدون منت کردم جای تاسف و تاثر دارد. نفوذی خواندن یک فرد با سابقه روشن در حمایت از رییس جمهور از سوی مدیران ایرنا جای تعمق و تامل دارد و این مسئله را در ذهن تداعی می کند که شاید اصلا این مجموعه در صدد تخریب و تضعیف دولت هستند و با برخورد با نیروهای ارزشی و حامی واقعی و دانای دولت قصد دارند به نقطه مقصود خود دست پیدا کنند