گزیده خبرهای مورخ 13 آذر ماه سال 1388

صدور حكم اعدام 5 نفر در اهواز

پرسش است که کدامین رژیم با ثبات و مردمی است که اینگونه دست به جنایت می زند با قربانیان خود چنین بر خوردضد انسانی می کند وقر بانیان خود را دو بار به مسلخ می برد؟ زیرا که یکبار بدلیل فقر تحمیل شده این قربانیان را به مسلخ برده است و بار دیگر با آلوده ومتهم و محکوم کردن شان که طناب دار بر گردن شان آویزان می کند اینان رابه مسلخ می برد . آنهم در شرایطی که ماهیت نامشروع و ضد مردمی و کودتائی بودنش عریان شده است وموج نارضایتی عمومی هرروز فراگیر تر و فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور رساتر می شود . به خصوص که صدور اینگونه احکام بموازات بازداشت موج گسترده ی فعالان دانشجوئی در دانشگاه های کشور می باشد که ناشی از ترس تظاهرات حکومتی در روز دانشجوئی 6 آذر است که اینگونه صدور احکام اعدام پیام سیاسی صادر شده است که توأم با ضعف و ترس ووحشت ونه موضع قدرت می باشد. فراموش نشود که در استان نفت خیز و جنگ زده خوزستان که اقلیت عرب زبان ایرانی وجود دارد . مدتی است که سهم نفت مردم این استان گذشته از فقر و بیکاری و رشد اعتیاد افزایش صدور احکام اعدام است که به رقابت با استان نفرین شده و محروم سیسان بلوچستان بر خاسته است که بیش از 30 سال است ازر این استان محروم وفقیر فقط خیر مرگ وکشت و کشتار و بد بختی مخابره شده است.

معاون دادستان اهواز از صدور حكم اعدام پنج فروشنده مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.به گزارش فارس ، فرزاد فرهادي ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حكم اعدام اين فروشندگان مواد مخدر در خوزستان نهايي شده كه براي آنها تقاضاي عفو شده بود، اما با تقاضاي آنها مخالفت شد و در آينده به اجرا در مي‌آيد.وي با اشاره به كشفيات اخير نيروي انتظامي در كوي رمضان اهواز افزود: در اين منطقه فردي با حمل 90 گرم هروئين فشرده دستگير شده كه تنها مجازات 30 گرم هروئين فشرده اعدام است و قطعا براي وي نيز حكم اعدام صادر مي‌شود.از آنجائيکه اطلاعی ار چگونگی برگزاری دادگاه اين افراد در دست نيست از اتهامات وارده بر آنان نميتوان مطمئن بود.

دو حکم اعدام تایید شدحکم اعدام به خاطر یک بالن سبز

رژیم جنایتکار فاشیستی تروریستی کودتائی مرگ زا و مرگ زی صدور احکام مرگ آفرینش فقط علیه ی قربانیان بخش اجتماعی نمی باشد که دست پرورش یافتگان خودش می باشد که توضیح داده شد چگونه این قربانیان دو بار به مسلخ برده می شوند . یا اینکه سفیران تروریست های صادراتی اش جان مخالفان در برون مرزرا گفته به خصوص در اشرف در بغداد جان مجاهدین راتهدید می کند ، بلکه ترکش فرمان مرگ بیش از 30 سال است که لحظه ای فعالان ساسی و دگر اندیشان و منتقدان رادر داخل ایران رها نکرده است . زیرا که این رژیم ضد بشری و نا مشروع کودتائی بدون تولید پیام مستمر مرگ و سرکوب و سانسور و خفقان و صدورفرمان زندان و اعدام قادر به بقای ننگین خودش نبوده و نمی باشد.

دویچه وله : ایوب پرکار به اتهام عضویت در سازمان مجاهدین خلق و زینب جلالیان به اتهام همکاری با گروه پژاک در آستانه اعدام قرار دارند. همچنین برای پنج نفر از دستگیرشدگان اعتراضات پس از انتخابات نیز حکم اعدام صادر شده است.شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران ایوب پرکار را به اتهام عضویت در گروه محارب یعنی سازمان مجاهدین خلق، به اعدام محکوم کرد. این متهم از دی‌ماه سال گذشته در زندان به سر می‌برد. نسرین ستوده وکیل او در گفت و گو با دویچه‌وله گفت موکلش در زمان جنگ ایران و عراق به مدت چهار سال به عنوان خلبان در جبهه‌های جنگ بوده اما بعد از پایان جنگ به دلیل انتقاداتی که به دولت داشته از ارتش اخراج می‌شود.ستوده می‌گوید: «در محاکمه‌ای که در شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی صورت گرفت، ایشان را به دلیل تلاش مؤثر برای سازمان مجاهدین خلق ایران به اعدام محکوم کردند و محارب شناختند. در حالی که نه عضویت ایشان اثبات شده و نه تلاش مؤثری برای این سازمان انجام داده‌اند».ایوب پرکار در دی‌ماه ۱۳۸۷ بازداشت می‌شود. دلیل بازداشت وی به گفته‌ی وکیلش، جست و جوی غیرقانونی ایمیل‌های شخصی و تماس‌های تلفنی او بوده. این در حالی است که خانم ستوده می‌گوید هیچ‌گونه دستور قضایی مبنی بر تفنیش ایمیل‌ها و تلفن‌های موکلش در پرونده وی وجود ندارد. پرکار از طریق ایمیل و تلفن با برخی از وابستگان سازمان مجاهدین در تماس بوده است.به گفته‌ی ستوده حکم آقای پرکار بر خلاف رویه معمول تا کنون به هیچیک از وکلای او ابلاغ نشده و وی مجبور به حضور در دادگاه و امضای دادنامه شده است.

از فرار از خانه تا حکم اعدام

زینب جلالیان، ۲۷ ساله اهل ماکو پس از دو سال زندانی بودن در زندان سنندج به اعدام محکوم شده است. حکم اعدام او توسط دیوان عالی کشور تایید شده و وی در کنار ۱۲ زندانی سیاسی دیگر کرد منتظر اجرای اعدام است.

حکم اعدام به خاطر یک بالن سبز

رضا خادمی یکی از دستگیرشدگان اعتراضات پس از انتخابات است. وی روز ۲۳ خرداد در منزل پدریش در افسریه تهران دستگیر شد. مبنای دستگیری وی عکسی است که او را در حال پرواز دادن یک بالن سبز در خیابان نشان می‌دهد. نسرین ستوده وکیل خادمی می‌گوید: «آقای رضا خادمی موکل ۲۳ ساله‌ی من صرفاً به دلیل این که بالن سبزی را هوا کرده بود، توسط شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده و تاکنون از ورود وکلا در پرونده جلوگیری به عمل آمده است. نه تنها شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با توهین به وکیل پرونده از ورود و حضور وکیل در پرونده جلوگیری به عمل آورد، بلکه شعبه‌ی ۳۱ دیوان عالی کشور هم تاکنون اجازه‌ی مطالعه‌ی پرونده را به وکلا نداده است». محمدرضا علی‌زمانی، حامد روحی‌نژاد، ناصر عبدالحسینی و آرش رحمانی‌پور از جمله کسانی هستند که در اعتراضات پس از انتخابات دستگیر شده و برایشان حکم اعدام صادر شده است.دادگاه تجدیدنظر در روز ۳۰ آبان‌ماه حکم اعدام محمدرضا علی‌زمانی را تایید کرد.

اظهارات سردار نقدی درباره لباس شخصی ها: بايد به جان بسيجيان دعا کنند که جلوی لباس شخصی ها را مي گيرند
http://www.fararu.com/vdccmxq1.2bqem8laa2.html

ازاین بهتر نمی توان ماهیت بی هویتی نا مشروع و ضد مردمی بودن رژیم کودتائی و فاشسیستی و کودتائی را عریان کرد و به نمایش گذاشت که یک پاسدار بسیجی آدمکش پاسدار مزدور فحاش و شکنجه گر و جانی و ضد ایرانی یعنی پاسدار محمد رضا نقدی عراقی بیان کرده زیرا که وی درگفتگوی خود با روزی نامه ی قدس چاپ مشهد فاش سازی و روشنگری نموده است . چونکه با گفتمان ناب پاسداری و حوزوی ،این فر مانده ی بسیج با همان لهجه ی پاسدار و بسیج و دژخیمان لباس شخصی تفکر فاشیستی - نازیسمی پاسدار احمدی نژادی و طالبانی آخوند مصباح یزدی اش را رو کرده است و با دفاع جانانه از دژخیمان لباس شخص کردن و این قاتلان حرفه ای را مردم جا زده است و از موضع پاسداری و لوطی جماران فخر فروشی به ملت معترض و نا راضی و خشمگین کرده و با نان قرض دادن طبکارانه مدعی شده که باید مردم دعاگوی چماقداران مزدور بسیج باشند که مانع از جنایات بیشتر دژخیمان آدمکشان حرفه ای لباس شخصی هاشده و جلوی تهاجم وحشیانه و ضد انسانی اش را می گیرند تاکه بیش از این تهاجم وحشیانه و جنایت نکنند . یعنی با روش با دست پس کردن و با پا ش کشیدن پیام سرکوب و جنایت بیشتر لباس شخصی های دژخیم داده است که ناشی از وحشت روز افزون تظاهرات دانشجوئی و مردم در16 آذر می باشد . ضمن اینکه اعتراف کرده که آنقدر وضعیت کودتا گران متزلزل و آشفته شده است که نیاز شدید به این مترسک پاسدار قه کش بسییجی محمد رضا نقدی عراقی می باشد که می بایست هرروز بدتر مدل شعبان مخی و حسین الله کرم خاموش شده رااز طریق خبر گزاری پاسداران فارس یا مشابه روزی نامه ی قدس باعربده کشی کردن و تهدید نمودن اجراکند ولمپن بازی در آورد و نمایش روحوضی – حوزوی – پاسداری ترس و وحشت وحال گرفتن به حساب خودش ایفا کند.

*پس اينها مردمند؟ **بله؛ لباس شخصي يعني چي؟ لباس شخصي يعني همه مردم، يعني مردمي که در خيابانها حضور دارند و ممکن است احساساتي نسبت به حرفي که از سوي برخي ها بيان مي شود بروز دهند، لذا منتقدين يا بايد حضور سازمان يافته بسيج را تمجيد کنند که به نيروي انتظامي کمک مي کند يا اگر حضور سازمان يافته بسيج را تقبيح مي کنند و معتقدند بسيج نبايد به کمک نيروي انتظامي براي حفظ نظام بيايد که اصلاً اين گفته قابل قبول نيست، بايد شاهد واکنش هاي تند مردم عليه افرادي که به ارزشهاي آنان توهين مي کنند باشد. اما ما در کشور خودمان نظامي داريم که الگوست. درتمام جهان شما نظامي را مثل ايران نام ببريد که اعلام کند شرط رهبري، دانشمندي است. کجاي دنيا اين گونه است؟ درايتاليا الان يک قاچاقچي رئيس جمهورشان است؛ درفرانسه يک فرد فاسد، رئيس جمهوراست که به دليل فسادش، همسر قبلي اش از او طلاق گرفته است. در آمريکا يک آدم شعبده باز رقاص رئيس جمهوراست، حال اين کشورها مصونيت داشته باشند که هيچ فردي عليه آنها شعار ندهد اما ما در کشورمان که يک نظام زيبا و مقدسي است، هر کسي مشکلي با فرد ديگري داشت يا انتقادي به روزنامه اي دارد، بايد به اصل نظام توهين کند و کسي هم چيزي نگويد؟ اين موارد براي ما قابل قبول نيست. اگر گروههاي سياسي که منتقد هستند زياده خواه نباشند و تن به حضور ضد انقلاب، منافق، سلطنت طلب، لات و چاقوکشي که مسجد و اتوبوس آتش مي زند ندهند، فضاي سالمي ايجاد خواهد شد که حوادثي هم را در پي نخواهد داشت

جانشین فرمانده سپاه: ایران امن‌ترین نقطه جهان است

از پاسدار بسیج محمد رضا نقدی فرمانده بسیجی کودن و خالی بند ووارونه و هذیان گو تر معاون رئیس گزمان پاسدار حسین سالمی است که برروی دست پاسدار گماشته احمدی نژاد در بزرگ نمائی دروغ بلند شده است که در حاشیه اجلاس سازمان ملل مدعی شده بود که آزادی بیان و دانشجویان که در ایران هست در جهان وجود ندارد که اکنون نوبت این پاسدارابله وشیاد و دروغ ووارونه گو حسین سلامی رسیده است که مدعی شده است که ایران امن ترین نقطه جهان است . لابد دلیل اثباتی این ادعای پوشالی اش شامل امن بودن ربوده شدن5 قایقران انگلیسی اخیر است که از ترس زود آزاد شند.همینطور صدورمستمر احکام اعدام است .یا اینکه ربودن زن متأهل در مسیر خانه اش و مورد تجاوز واقع شدن درون خود رواز سوی 6 متجاوز در قیادشت تهران در روز 13 است که همه ارگان های سروبگر در حال آماده باش بری سرکوب کردن تظاهر کنندگان ضد حکومتی بودند. البته خبر مشابه این اقدام ضد انسانی هرروز مخابره می شود . یا کشتن ندا آقا سلطان توی خیابان است . یا امنیت تجاوز جنسی و شکنجه جسمی در بازداشتگاه کهریزک است و یا امنیت ربودن ترانه موسوی و تجاوز کردن وجسدش راآتش زدن است . یا امن بودن برای اقدام قاتلان کشتن پزشک وظبفه رامین پور اندر جانی وربودن یک دانشجوی یاسوج کرد بوکانی و کشتنش می باشد. البته این نمونه ها مشتی از خروار هاست .

راديو فردا : همزمان با آنکه یک نماینده مجلس، در جلسه علنی روز گذشته خواستار انجام تدابیر لازم جهت جلوگیری از پدیده گروگانگیری در کشور شد، جانشین فرمانده کل سپاه گفته است که ایران در حال حاضر امن‌ترین نقطه جهان است.سرتیپ پاسدار حسین سلامی، روز چهارشنبه در همایش پیشمرگان مسلمان کرد در سنندج، از امنیت به عنوان نقطه آغاز آبادانی در کشور یاد کرده و گفته است که «این امنیت که به برکت وجود مردم همیشه در صحنه ایران به دست آمده، سبب شده است که این کشور بزرگ در صحنه جهانی بدرخشد».

مشت محکم ايرنا بردهان يک اقتصاددان : از لحاظ شاخص كسب و كار آخرنیستیم، عراق وغزه ازما بدترند

پاسخ اراجیف پاسدار شار لاتان هذیان و وارونه گو حسین سالمی درگزارش خبرفوق را یک اقتصاد دادن در داخل کشور داده است . زیرا که وقتی که امنیت اقتصادی درکشور نباشد چگونه می توان ادای امنیت اجتماعی آنهم بیش از هر نقطه از جهان کرد که هر که به خصوص جوانان و دانشجویان از خانه خارج می شوند هیچ امید یا تضمینی نیست که بتواند سالم به خانه اش باز گردد.

ادعاهای خلاف واقع آقای اقتصاددان.ايرنا : فرشاد مومنی در دور جدید هجمه خود به دولت ادعا كرده كه اكنون رتبه اول منطقه از نظر بدترین فضای كسب و كار، رتبه اول منطقه از نظر بالاترین سطح فساد مالی، رتبه اول منطقه از نظر بالاترین سطح تورم و رتبه اول منطقه از نظر بالاترین میزان بیكاری را در اختیار داریم.

مرعشی بازداشت و با تودیع وثیقه آزاد شد

حسین مرعشی برادر همسر رفسنجانی مکار و بساز و بفروش تانسته است که فقط به چند ساعت موقت آرزوی خود برسید . زیرا ک همدتی پیش پیشنهاد کرده بود که بعنوان همبستگی با باز داشت شدگان وقایع اخیر جبهه ی مغلوب دوم خردادی ها بهتر است همه ی آنانی که باز داشت نشده اند خودشان را به زندان بانان معرفی کنند تا زندانی شوند . چونکه مثل همین بازداشتی ها فکرمی باشند . اما اکنون به نظر می رسد که فقط چند ساعت به این آرزوی پیشنهادی خود رسیده زیرا که متوجه شده است که بازداشتگاه زیاد هم جای مناسب و تحمل پذیر و آسانی نمی باشد.

حسین مرعشی از فعالان سیاسی و سخنگوی حزب کارگزاران به مدت چند ساعت دستگیر شد.به گزارش سايت پرچم ، این اتفاق چند روز پیش و به خاطر "برخی اقدامات و اظهارات بر خلاف امنیت ملی" توسط وی رخ داده است.مرعشی پس از دستگیری توسط ماموران یک نهاد امنیتی، با تودیع وثیقه 200 میلیونی آزاد شده است.قرار است دادگاه در آینده‌ای نزدیک درباره اقدامات و اظهارات سخنگوی کارگزاران سازندگی، جلسه‌ای تشکیل داده و حکم صادر کند.

هاشمی: مشكل اختلاف در كشور جدي است

http://www.fararu.com/vdcfyxdm.w6dvvagiiw.html

آخوند هفت خط و پالان سائیده برای اینکه در برابر 16 آذر موضع گیری نکند . ترجیح داده است تا که با جا خالی دادن نزد غارتگر بد نام باسلطان خراسان واعظ طبسی برود تا که با تبانی و پشتیبانی وی دست به مجیز گوئی و دفاع کردن از لوطی جماران بزند و به وی آویزان شودو مدعی شود که مشکل گشای شرایط کنونی فقط وی می باشد . یعنی دهان کجی آشکار با معرضان ناراضی و خشمگین کند که توی خیابان ها و تظاهرات ضد حکومتی و دانشگاه ها فریاد مرگ بر دیکتاتور نثار لوطی جمارا ن یا عمود خیمه نظام می کنند.

فارس نوشت: آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني دقايقي پيش در مراسم افتتاحيه مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي با بيان اينكه امروز ما شاهد دستاوردهاي جديدي از آستان قدس رضوي بوديم اظهار داشت: مدتي است من بيرون از دفترم صحبت و سخنراني نداشتم كه البته دليل آن هم به خودم مربوط است، ولي در حال حاضر با امر آيت‌الله طبسي به اينجا آمدم و چاره‌اي نبود كه سخنراني كنم. هاشمي رفسنجاني در ادامه با بيان اينكه امروز در بخش صنعت ركود وجود دارد اظهار داشت: در بخش‌هاي صنعتي از جمله قند، شكر و چغندر و غيره ركود و مشكلاتي وجود دارد. ما امروزه در حال عبور از مشكلاتي هستيم مانند مشكلات خارجي كه البته در بحث هسته‌اي در حال حاضر تبلور شده است و به نظر مي‌رسد كه اجماعي را عليه ما تشكيل داده‌اند و همه قدرت‌هاي بزرگ حق را ضايع و به آن توجه نكرده‌اند. كشورهايي مثل اسرائيل، پاكستان و هند برخلاف قانون سلاح هسته‌اي به‌دست آوردند در صورتيكه ما زير پوشش آژانس هسته‌اي و از راه قانوني پيش رفته‌ايم ولي اهانت‌ها و توهين‌هايي را ديديم. بايد در مقابل دشمنان اتحاد داشته باشيم زيرا كه اگر اين احساس وجود نداشته باشد شرارت‌هايي را از سوي دشمنان خواهيم ديد مشكل اختلاف در كشور جدي است رئيس مجلس خبرگان رهبري در ادامه اظهار داشت: امروز بر هيچ كس پوشيده نيست و قابل مخفي كردن نيز نيست و مشكل اختلاف در كشور جدي است.

حمله عسکر اولادی به "دین سبز"

http://www.fararu.com/vdcb0gbf.rhb0zpiuur.html

این عنصر رذل و خائن و کثیف انگلیسی که همکار وهمرزم لاجوردی قصاب زندان اوین است که عضوفعال باند مافیائی فدائی اسلام است که قاتل شخصیت های ملی همچون محمد مسعود روزنامه نگاران و احمدکسروی تاریخ نویس و ضارب چهره ی خوش نام ملی همچون دکتر حسین فاطمی می باشد . همچنین عضو اصلی باند غارتگران مؤلفه ی انگلیسی دزدان بازار و شرکای غارتگران حکومتی است که در 30 سال گذشته بدلیل نفوذ در دستگاه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض قضائیه چنگال شان به خون صدور احکام اعدام مخالفین ودگر اندیشان آلوده می باشد . زیرا که اعضای این باند مافیائی انگلیسی به جز انباشت ثروت و حفظ این موقعیت به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند . برای اینکه همچون گربه ی مرتضی علی می باشند که هر جا بوی گوشت یا پول و چپاول گری به مشام شان برسد و یا حس کنند در آنجا زانو زده و دست بر سینه حضوردارند. بنابراین اکنون عسگر اولادی حق دارد که از فریاد مرگ بر دیکتاتور و وخامنه ای عسگر اولادی وحشت زده شده باشد وکف بر دهان آورده علیه ی رهبران رقیب مغلوب لغز خوانی کند و دعوت به تسلیم شدن شان نماید.

حبیب الله عسکر اولادی در سر مقاله امروز رسالت با حمله به همایش " دین سبز" نوشت: ما بايد کارآمدي دين در عصر حاضر را به اثبات برسانيم، ما بايد در بسط عدالت علوي براساس يک تئوري قرآني مبارزه جدي با فقر، فساد و تبعيض داشته باشيم.دشمنان انقلاب و نظام براي ما خوابها ديده اند. غفلت از شرارت آنها ، دنيا و آخرت ما را به آتش مي کشد. ما نبايد هر روز شاهد همگرايي و وحدت کفار و مشرکين باشيم و در عوض درون ما تخم بدبيني ، نفاق و اختلاف رشد کند به گونه اي که امنيت ملي و اقتدار نظام به مخاطره بيفتد.5 ماه است انتخابات دهم رياست جمهوري پايان يافته است . دولت با تنفيذ رهبري و مراسم تحليف در محضر قرآن کريم و حضور رئيس قوه قضائيه و نمايندگان ملت و راي اعتماد و قابل قبول نمايندگان ملت به وزرا کار خود را شروع کرده است، نبايد عده اي همچنان برطبل بي مهري با دولت بکوبند، اين با هيچ منطق الهي و انساني قابل توجيه نيست.اينکه ما در درون هجمه و نبرد نرم دشمن هر روز شاهد يورش به عمود خيمه انقلاب يعني ولايت فقيه باشيم و عده اي از روي بي بصيرتي و غفلت با اين هجمه همراهي کنند چه توجيهي دارد؟ اينکه عده اي به بهانه هاي بي اساس و کودکانه از دفاع از ولايت پرهيز کنند و يا سکوت کنند چه توجيهي دارد؟ نظام و انقلاب صاحب دارد و ما اکنون در دهه چهارم حيات پرافتخار آن زندگي مي کنيم . آن نيروي غيبي که طي سه دهه گذشته انقلاب را حفظ کرد ، همچنان انقلاب را حفظ خواهد کرد. 5 ماه است از انتخابات مي گذرد، دشمنان نظام مي خواهند از يک انتخابات مردمي و اصيل و با مشارکت85 درصدي مردم، يک «جنبش سبز» مصادره کنند و در آن آرمانها و شعارهاي امام و انقلاب را تخطئه کنند.از اين شرارت بالاتر آن است که در روز روشن در دانشگاهي همايش بگذارند و رسما از ظهور دين سبز سخن بگويند و از جدال «دين سبز» و «دين سياه» سخن به ميان آورند و در عين حال اعلام کنند: - جنبش سبز جنبشي ديني نيست .- اگر جنبش سبز بخواهد بين ديندار و غيرديندار تفاوت قائل شود موفق نمي شود - دين سبز ديني است که ديندار و غيرديني را جدا نمي کند - دين سبز دين کثرت گرايي است و با تحولات جهاني همسو است - اينکه دين درجنبش سبز چه جايگاهي دارد مهم نيست1() آيا ما از اين صداها نبايد احساس خطر کنيم؟

صفار: امام علی(ع) نخستین بسیجی عالم بود

http://www.fararu.com/vdcgqz9w.ak93u4prra.html

لغز خوانی های یک پاسدار تر مز بریده و بی دنده ی اخراجی از وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد که اکنون مشاور فرهنگی رئیس گزمکان و کودتا گران پاسدار محمد علی جعفری است که پس از ادعای مضحک پاسدار همدانی که دستورداده است تهرانی ها همه با ید بسیجی شوند. اینهم کشف کرده است که علی هم بسیجی بوده است . یعنی جنایات بسیچیان چماقدارا به خصوص فرمانده اش پاسدار بسیجی محمدرضا نقدی عراقی را به حساب علی گذاشته است.

حاشیه، متن و خبرسازان هفت روز هفته هفته ای پر از حاشیه

http://www.fararu.com/vdcaiwne.49nii15kk4.html

تصویر: تحریف سخنان آیت‌الله مکارم در خبرگزاری فارس

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97281

دستگاه دروغ و سناریو پرداز بر گزاری پاسداران فارس دامنه ی دروغ سازی اش بمرحله ای رسید است که حتی گفته های آخوندهای حکومتی را نیز تحریف و دستکاری می کند. آنگونه که اکنون از سوی رقیب مچش به روش سر پل خر بگیری گرفته شده است .

این مرجع تقلید گفت: من روایتی درباره دروغ مطرح کردم که دروغ ،ایمان مردم، شیرازه کشور و اعتماد مردم به یکدیگر را از بین می برد و در دنیای امروز دروغ زیاد شده است و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی بویی از دمکراسی نبرده و راست نمی گویند، اما برخی مطبوعات با قلع و قمع سخنان، اعلام کردند که من گفته ام در کشور تا این اندازه دروغ نبوده است؛ اما من کی چنین حرفی زده ام

سردار رادان: دستگیرشدگان ابراز پشیمانی کردند

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97280

جالب است که بی جهت نیست که گفته می شود تا چوب بر داشته شود گربه دزده پا بفرار می گذارد . چونکه تا گزارش شد که این پاسدار آدمکش و شکنجه گر و تجاوز گر رادان وی راهی بیمارستان شده ودر حالت اغماء فرو رفته است که می رودبه پاسدار علی کردان به پیوندد . اکنون سر و کله اش در جلوی آینه پیداشده و با خودش بزبان زبان لمپنی و پاسداری و حوزوی گفتمان کرده و از اراذل و اوباش و شکنجه کردن و تجاوز نمودنش یاد و اعتراف نموده و منتقدان را تهدید کرده است. تا نشان دهد هنوز داروی نظافت نوش جان نکرده است . چون مأموریت وی پایان نپذیرفته است.

همانگونه که در برخورد با اراذل و اوباش، افرادی که دستگیر شده بودند پس از مدتی ابراز ندامت و پشیمانی کردند مطمئنا با زورگیران نیز همین گونه برخورد خواهد شد.موتورسواران بسیاری هستند که به سلامت از این وسیله استفاده می کنند اما با آن گروه از موتور سواران که اغتشاش می آفرینند، برخورد می کنیم.

مسعود کیمیایی: ضرغامی را دوست دارم، اما...

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97278

این هنرمند همکار سابق سعیدامامی اگر اکنون اعلام همکاری با تلویزیون پاسدار ضر غامی نکند که مدافع دولت نامشروع دهم و مبلغ و پشتیبان سر سخت پاسداران کودتا گر می باشد پس می بایست رسالت هنر فروشانه ی خودش به اینان را چگونه اثبات کند؟!

وی که احتمال همکاری اش با تلویزیون وجود دارد تصریح کرد: قدرت تلویزیون در ساختن منظومه هایی موثر است و با سریال هایش می تواند عام سازی کند.

احمدی نژاد: ایران آماده ورود برای مدیریت جهان

http://www.fararu.com/vdcdnz0s.yt0996a22y.html

واقعاً که این پاسدار دریده وبی ترمز و دنده چه اندازه پررو وخالی بند است و عجیب پشتکاری هم در پیرگیری کردنش دارد؟ز یرا که در 4 سال گذشته هرروز بیشتر سیر قهقرائی و تخریب همه جانبهی کشور را با سرعت شروع کرده است. همچنین و پس از جوک گوئی های دلقکیبس خنده داری که به عنوان تلیل هسته ای - جهانی این مترسک در تلویزیون اجراکرد . اکنون نیز اینگونه در اصفهان لغز خونی و هذیان گوئیآماده سازی مدیریت جهلنی را مطرح کرده است

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه ما 2 ماموريت مهم داريم گفت: ماموريت نخست ما ساختن ايران است و ماموريت دوم ما آمادگي براي ورود به مديريت جهان است

سخنرانی همسر احمدی‌نژاد در اصفهان

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97277

به نظرمی رسد که ایشان هم استعداد بی نظیر مشابه همسرش پاسدار گماشته احمدی نژاد در هذیان گوئی داشته باشد. بعید هم نیست که متن سخنرانی هایش راهمسرش برایش تهیه و تنظیم کرده باشد. زیرا که با فشار و هل دادن وی مجبور به حضور در صحنه برای نمایش شده است تا که همچون چرخ زاپاسی پنچم کمک حالش در مواقع ضروری پنچر شدن و به جدل زدن و جاده خاکی رفتن باشد.به ویژه اینکه در اصفان اذعان نموده که دارد خودش را برای مدیریت جهانی آماده می کند

سفرهای استانی همسر احمدی نژاد به همراه رئیس جمهور در حالی انجام می شود که وی از مدتی قبل به سفرهای خارجی نیز می رود.